SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 3-4
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts 4-3
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Peter Wright v Gary Anderson
22:00 Michael van Gerwen v Robert Thornton
Friday January 2
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Bunting/M. Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
Is het iets? Leuke deelnemers? Terugkijken waard?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik zal niet spoilen wie de Mol is.
[..]
Liet hem veel te lang in de wedstrijdquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Barney ging echt nergens over
Pieterrrrrrrrrrrrrrr Derks is natuurlijk een humorist pur sang dus alleen daarom al zou ik het terugkijken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is het iets? Leuke deelnemers? Terugkijken waard?
In de komende dagen dan maar eens kijken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pieterrrrrrrrrrrrrrr Derks is natuurlijk een humorist pur sang dus alleen daarom al zou ik het terugkijken.
De blanke bogarde is het nu met al die kettingen en ringen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had niet zoveel met bobby george, vond het altijd een beetje een paardenlul
Oke Hans.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had niet zoveel met bobby george, vond het altijd een beetje een paardenlul
Echt een jostiquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De blanke bogarde is het nu met al die kettingen en ringen.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:46 schreef hafcfan het volgende:
oh garry garry garry garry garry anderson
The bunt moet hem pakken manquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liet hem veel te lang in de wedstrijd
Even een legendarisch persoon quoten:quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pieterrrrrrrrrrrrrrr Derks is natuurlijk een humorist pur sang dus alleen daarom al zou ik het terugkijken.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had persoonlijk op iets meer eye-candy gehoopt.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:46 schreef Falco het volgende:
Ik vind Co Stompe toch beter als ie zijn snor op heeft.
Movember is nog verrrrrrrr....quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:46 schreef Falco het volgende:
Ik vind Co Stompe toch beter als ie zijn snor op heeft.
Dit moet ik geciteerd hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:49 schreef ThePower024 het volgende:
Hier! Allebij op de slacht bank,hahah
Blauw.quote:
Nooit tevreden zijn als je wereldtop bent. Val je van in slaap. Stilstand is achteruitgang.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:49 schreef appelen het volgende:
van gerwen zegt altijd dat hij veel beter kan
Als je stil staat ga je niet achteruit Hans.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nooit tevreden zijn als je wereldtop bent. Val je van in slaap. Stilstand is achteruitgang.
kan heul nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nooit tevreden zijn als je wereldtop bent. Val je van in slaap. Stilstand is achteruitgang.
Marlijn heeft nog wel potentie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Even een legendarisch persoon quoten:
[..]
Kon zelfs geen Embassy winnen toen Bristow / Low/Taylor het zooitje verlietenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef Verwonderde het volgende:
Bobby George. Begon op z'n 30e met darten en stond enkele jaren later bij z'n eerste Embassy direct in de finale.
want?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen van de NDB.
Wel als de rest wel vooruit gaat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je stil staat ga je niet achteruit Hans.
Marcel is Higler van het darten. Anders heb ik straks weer de aanklager van de KNVB op mij.quote:
s t f uquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
wright of anderson?
zegt het maar jongens
Van gaal is met je eensquote:
Toch wel een lekker nummertje.quote:
wat heb ik gedaanquote:
andersonquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
wright of anderson?
zegt het maar jongens
Alle twee, pardon pardon kusjequote:
Stijn gooit nog een legquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef Zipportal het volgende:
Stijn is een echte dartfan daarom is hij er niet.![]()
Of zal hij zijn hand met cardbiddarten hebben afgeblazen?
Stijn zit in het brandwondencentrumquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef Zipportal het volgende:
net als thorntonquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef Henno het volgende:
Gary Anderson kijkt altijd alsof ie ieder moment in janken gaat uitbarsten
Nuckyquote:
Dacht ook al snel wat inzetten, maar er klopt niks van.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef heywoodu het volgende:
"De bookies hebben een hele lichte voorkeur voor Anderson, maar het is bijna even."
Anderson is gewoon vrij ruim favoriet
ontstokenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Was er iets met een kies van Anderson?
Goede gif trouwens.quote:
Gerrie Wrightquote:
Nucky? Donny!quote:
Niks tegen Wright zijn broeken, ja.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef Henno het volgende:
Wright moet z'n pauperbroeken wel thuislaten, kolere
Hij heeft er last van, maar wil geen ibuprofennetje slikken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Was er iets met een kies van Anderson?
Hij neemt een sabbaticaljaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef Zipportal het volgende:
HNYquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel voor Wright (sorry Grifte)
Kan ik beamen. Echt geweldig om mee te maken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil ooit een keer aanwezig zijn bij zo'n dartspartij. Geweldig om mee te maken lijkt me
Matig tov andere wedstrijdenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend kapsel weerEn fantastische broek
Niks mis met een nette dresscode voor dit soort evenementen, neem een voorbeeld aan biljartsporten bijvoorbeeld. Ik vind dat hele gedoe met cheerleaders, opkomstopblaasbimbo's en luidruchtig publiek trouwens ook maar onprofessioneel overkomen. BDO is beter wat dat betreft.quote:
Las het, ja. Hammerettesquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die zijn normaal van West Ham United
daarna koud laten maken door opaquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de Ma Flodder techniek. De boel ontsmeten met wiskey.
quote:
Oke Hans.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Henno het volgende:
[..]
Niks mis met een nette dresscode voor dit soort evenementen, neem een voorbeeld aan biljartsporten bijvoorbeeld. Ik vind dat hele gedoe met cheerleaders, opkomstopblaasbimbo's en luidruchtig publiek trouwens ook maar onprofessioneel overkomen. BDO is beter wat dat betreft.
Das wel wat anders qua sfeer dan de PL of het WK al was het in Nederland ook wel gezelligquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan ik beamen. Echt geweldig om mee te maken.
Binnenkort komen ze naar Venray mocht dat in de buurt zijn.
PDC is hollywoodquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Henno het volgende:
[..]
Niks mis met een nette dresscode voor dit soort evenementen, neem een voorbeeld aan biljartsporten bijvoorbeeld. Ik vind dat hele gedoe met cheerleaders, opkomstopblaasbimbo's en luidruchtig publiek trouwens ook maar onprofessioneel overkomen. BDO is beter wat dat betreft.
Die is daar een kei in. En in het dammen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
daarna koud laten maken door opa
Dat gaat je een bullseye kostenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is daar een kei in. En in het dammen.
Zijn vingers heel of heb je een kater?quote:
wie is stijnquote:
Nee.quote:
quote:
Ben er weer.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vaste kern is er weer
oh hijquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is een jongetje met: 297.720 (gemiddeld 197 per dag) posts.
hoiquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vaste kern is er weer
Dat interesseert je blijkbaar heel erg.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is een jongetje met: 297.720 (gemiddeld 197 per dag) posts.
Darts hooligansquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vaste kern is er weer
Jij zat op die reactie te wachten zeker.quote:
Vingers zijn nog heel en ik heb geen kater!quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Zijn vingers heel of heb je een kater?
Nou nou nou.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat interesseert je blijkbaar heel erg.
Mij interesseert het geen ene tyfus.
Jouw goede voornemen voor 2015 is meer quality-time met je ouders?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heb de wedstrijd bij familie gekeken.
Ah ok! Je werd gemistquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heb de wedstrijd bij familie gekeken.
Iddquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Marko dit is leuker dan Heracles voetbal
Nog leuker?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Marko dit is leuker dan Heracles voetbal
Aha.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Jouw goede voornemen voor 2015 is meer quality-time met je ouders?
In ieder geval goed dat ze De_Bunt v De_Knar als laatste doen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Morgen krijgen wel met the power wel een flop show. Misschien sla ik wel over.
15-0 in legs wordt dat jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Die partij wordt 1 richtingsverkeer..quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Lekker Stijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat interesseert je blijkbaar heel erg.
Mij interesseert het geen ene tyfus.
Neejohquote:
Floppyquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:06 schreef Zipportal het volgende:
FOK! doet ook aan goede voornemens: Nog steeds die bagger server draaien.
hallo hansquote:
5-0 of 5-1 zou het wel worden ja.Maar ag Vincent kan wel tevreden zijn. Prima WK gespeeldquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die partij wordt 1 richtingsverkeer..
Ik gok 5-1 voor the power.
Zeker, heeft mij wel verrast. In positieve zinquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
5-0 of 5-1 zou het wel worden ja.Maar ag Vincent kan wel tevreden zijn. Prima WK gespeeld
Gezien Vincent's rugproblemen verwacht ik er echt niet veel van...iedere gewonnen leg is bonus.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh. Taylor zal wel veel hogere gemiddeldes gooien maar vd Voort pakt wel een leg of 5/6 totaal
Haxballquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen we straks ook nog een bepaald spelletje waar ik het van een bepaalde mod helaas niet meer over mag hebben? Als de volgende set is afgelopen ofzo...
Leg uit...quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen we straks ook nog een bepaald spelletje waar ik het van een bepaalde mod helaas niet meer over mag hebben? Als de volgende set is afgelopen ofzo...
Die bepaalde mod heb ik hier al een uur niet meer gezien...quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je weet waar je dit kunt bespreken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet hoe het daarmee is nu. Heeft wel 2 dagen rust gehad nu, in hoeverre dat invloed heeft gehad op zijn rugklachten ben ik dan wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gezien Vincent's rugproblemen verwacht ik er echt niet veel van...iedere gewonnen leg is bonus.
GAM / [GAM] HaxBall #20 #Dreamteamquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet waar je dit kunt bespreken.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GAM / [GAM] HaxBall #20 #Dreamteam
In dit topic(snel kijk!)
zoals?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:14 schreef Falco het volgende:
Kan dat publiek niet eens andere liedjes zingen
Kom van die tribune af!!! NANANANANA Kom van die tribune af!!! IK WAARSCHUW NU NIET MEER!!!quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kom van die tribune af!!! NANANANANA Kom van die tribune af!!! IK WAARSCHUW NU NIET MEER!!!
Leer ze maar even Nederlandsquote:
"Alle Duitsers zijn hooooo-mooooo"quote:
Doe dat lekker zelf.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Leer ze maar even Nederlands
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De audio samples van Ad natuurlijk.
http://www.advangameren.nl/index.php/audio-samples
ophangen aan een verlengsnoerquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.advangameren.nl/index.php/wie-is-ad
"Haii"
Wat jammer nou.........................quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
In het ziekenhuis met een alcoholvergifting
het kan nog hoorquote:
http://www.advangameren.nl/index.php/tarievenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.advangameren.nl/index.php/wie-is-ad
"Haii"
Ben ik vergetenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw eigenlijk?
Weet ik niet meer, was om 8 uur thuis.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
Ik volgens mijn huisgenoten rond 5.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, was om 8 uur thuis.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
quote:
Leuk, hansquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
Het schijnt dat er een scout in de zaal zat tijdens de pot van MvG, voor de volgende tegenstander om de tactiek te bepalen.
Het blijkt dat MvG zo hoog mogelijk probeert te scoren, tenzij hij een finish heeft, dan probeert hij dat te doen.
Anderson zei zelf dat hij een gemiddelde van 108+ wil toen hij won met een 103 gemiddelde van Klaasen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:25 schreef Smoofie het volgende:
104 gem en dan zeggen ze dat ie niet in zn spel zit.
Wie is Stijn?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:28 schreef Smoofie het volgende:
Is stijn gewond geraak met vuurwerk afsteken ofzo, waar is ' ie.
Ik moest vroeger perséé op biljarten van mijn ouders. Echt ik kon er niets aan doen, zij bleven volhouden. Ik had echt geen keus!quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik wil mijn excuses aanbieden voor die slechte grap.
zit WoW te spelenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:28 schreef Smoofie het volgende:
Is stijn gewond geraak met vuurwerk afsteken ofzo, waar is ' ie.
WoWquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
iemand account kopen? heb 3 level 90 mages
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
Het schijnt dat er een scout in de zaal zat tijdens de pot van MvG, voor de volgende tegenstander om de tactiek te bepalen.
Het blijkt dat MvG zo hoog mogelijk probeert te scoren, tenzij hij een finish heeft, dan probeert hij dat te doen.
Ik luister liever de rest van mijn leven naar Frans Duits.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
iemand account kopen? heb 3 level 90 mages
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |