Stijn gooit nog een legquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef Zipportal het volgende:
Stijn is een echte dartfan daarom is hij er niet.![]()
Of zal hij zijn hand met cardbiddarten hebben afgeblazen?
Stijn zit in het brandwondencentrumquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef Zipportal het volgende:
net als thorntonquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef Henno het volgende:
Gary Anderson kijkt altijd alsof ie ieder moment in janken gaat uitbarsten
Nuckyquote:
Dacht ook al snel wat inzetten, maar er klopt niks van.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef heywoodu het volgende:
"De bookies hebben een hele lichte voorkeur voor Anderson, maar het is bijna even."
Anderson is gewoon vrij ruim favoriet
ontstokenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Was er iets met een kies van Anderson?
Goede gif trouwens.quote:
Gerrie Wrightquote:
Nucky? Donny!quote:
Niks tegen Wright zijn broeken, ja.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef Henno het volgende:
Wright moet z'n pauperbroeken wel thuislaten, kolere
Hij heeft er last van, maar wil geen ibuprofennetje slikken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Was er iets met een kies van Anderson?
Hij neemt een sabbaticaljaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef Zipportal het volgende:
HNYquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel voor Wright (sorry Grifte)
Kan ik beamen. Echt geweldig om mee te maken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil ooit een keer aanwezig zijn bij zo'n dartspartij. Geweldig om mee te maken lijkt me
Matig tov andere wedstrijdenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend kapsel weerEn fantastische broek
Niks mis met een nette dresscode voor dit soort evenementen, neem een voorbeeld aan biljartsporten bijvoorbeeld. Ik vind dat hele gedoe met cheerleaders, opkomstopblaasbimbo's en luidruchtig publiek trouwens ook maar onprofessioneel overkomen. BDO is beter wat dat betreft.quote:
Las het, ja. Hammerettesquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die zijn normaal van West Ham United
daarna koud laten maken door opaquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de Ma Flodder techniek. De boel ontsmeten met wiskey.
quote:
Oke Hans.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Henno het volgende:
[..]
Niks mis met een nette dresscode voor dit soort evenementen, neem een voorbeeld aan biljartsporten bijvoorbeeld. Ik vind dat hele gedoe met cheerleaders, opkomstopblaasbimbo's en luidruchtig publiek trouwens ook maar onprofessioneel overkomen. BDO is beter wat dat betreft.
Das wel wat anders qua sfeer dan de PL of het WK al was het in Nederland ook wel gezelligquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan ik beamen. Echt geweldig om mee te maken.
Binnenkort komen ze naar Venray mocht dat in de buurt zijn.
PDC is hollywoodquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Henno het volgende:
[..]
Niks mis met een nette dresscode voor dit soort evenementen, neem een voorbeeld aan biljartsporten bijvoorbeeld. Ik vind dat hele gedoe met cheerleaders, opkomstopblaasbimbo's en luidruchtig publiek trouwens ook maar onprofessioneel overkomen. BDO is beter wat dat betreft.
Die is daar een kei in. En in het dammen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
daarna koud laten maken door opa
Dat gaat je een bullseye kostenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is daar een kei in. En in het dammen.
Zijn vingers heel of heb je een kater?quote:
wie is stijnquote:
Nee.quote:
quote:
Ben er weer.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vaste kern is er weer
oh hijquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is een jongetje met: 297.720 (gemiddeld 197 per dag) posts.
hoiquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vaste kern is er weer
Dat interesseert je blijkbaar heel erg.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is een jongetje met: 297.720 (gemiddeld 197 per dag) posts.
Darts hooligansquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vaste kern is er weer
Jij zat op die reactie te wachten zeker.quote:
Vingers zijn nog heel en ik heb geen kater!quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Zijn vingers heel of heb je een kater?
Nou nou nou.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat interesseert je blijkbaar heel erg.
Mij interesseert het geen ene tyfus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |