Echt welquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:39 schreef Hephaistas het volgende:
[..]
En het was niet eens een dubbel
slechtquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe was Mighty Mike jongens?
Ik was even een ander programma aan het kijken.
Die knalt er overheen, let maar op.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef Anoonumos het volgende:
Nu gaat Gary ons weer 2 uur figuurlijk laten zweten
superslechtquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
niks gemist.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lewis valt me al tijden tegenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anderson en Lewis ook op zijn tijd
Slecht, 105 gemiddeld maar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is de Mol zeker?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schorem zeker?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
matig, heul matigquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tegen Barney ging echt nergens overquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet best nee . Eigenlijk gewoon 2 verneukte jaren achter de rug
Wie is de Mol?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja.quote:
Oh, in die vorm laat Barney geen spaan heel van Michael.quote:
Niks gemist hoor,sneeuwwitje Was denk ik spannenderquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |