Als je stil staat ga je niet achteruit Hans.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nooit tevreden zijn als je wereldtop bent. Val je van in slaap. Stilstand is achteruitgang.
kan heul nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nooit tevreden zijn als je wereldtop bent. Val je van in slaap. Stilstand is achteruitgang.
Marlijn heeft nog wel potentie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Even een legendarisch persoon quoten:
[..]
Kon zelfs geen Embassy winnen toen Bristow / Low/Taylor het zooitje verlietenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef Verwonderde het volgende:
Bobby George. Begon op z'n 30e met darten en stond enkele jaren later bij z'n eerste Embassy direct in de finale.
want?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen van de NDB.
Wel als de rest wel vooruit gaat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je stil staat ga je niet achteruit Hans.
Marcel is Higler van het darten. Anders heb ik straks weer de aanklager van de KNVB op mij.quote:
s t f uquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
wright of anderson?
zegt het maar jongens
Van gaal is met je eensquote:
Toch wel een lekker nummertje.quote:
wat heb ik gedaanquote:
andersonquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
wright of anderson?
zegt het maar jongens
Alle twee, pardon pardon kusjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |