Ben ik vergetenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw eigenlijk?
Weet ik niet meer, was om 8 uur thuis.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
Ik volgens mijn huisgenoten rond 5.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, was om 8 uur thuis.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
quote:
Leuk, hansquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
Het schijnt dat er een scout in de zaal zat tijdens de pot van MvG, voor de volgende tegenstander om de tactiek te bepalen.
Het blijkt dat MvG zo hoog mogelijk probeert te scoren, tenzij hij een finish heeft, dan probeert hij dat te doen.
Anderson zei zelf dat hij een gemiddelde van 108+ wil toen hij won met een 103 gemiddelde van Klaasen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:25 schreef Smoofie het volgende:
104 gem en dan zeggen ze dat ie niet in zn spel zit.
Wie is Stijn?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:28 schreef Smoofie het volgende:
Is stijn gewond geraak met vuurwerk afsteken ofzo, waar is ' ie.
Ik moest vroeger perséé op biljarten van mijn ouders. Echt ik kon er niets aan doen, zij bleven volhouden. Ik had echt geen keus!quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik wil mijn excuses aanbieden voor die slechte grap.
zit WoW te spelenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:28 schreef Smoofie het volgende:
Is stijn gewond geraak met vuurwerk afsteken ofzo, waar is ' ie.
WoWquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
iemand account kopen? heb 3 level 90 mages
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
Het schijnt dat er een scout in de zaal zat tijdens de pot van MvG, voor de volgende tegenstander om de tactiek te bepalen.
Het blijkt dat MvG zo hoog mogelijk probeert te scoren, tenzij hij een finish heeft, dan probeert hij dat te doen.
Ik luister liever de rest van mijn leven naar Frans Duits.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
iemand account kopen? heb 3 level 90 mages
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |