Die bepaalde mod heb ik hier al een uur niet meer gezien...quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen we straks ook nog een bepaald spelletje waar ik het van een bepaalde mod helaas niet meer over mag hebben? Als de volgende set is afgelopen ofzo...
Je weet waar je dit kunt bespreken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen we straks ook nog een bepaald spelletje waar ik het van een bepaalde mod helaas niet meer over mag hebben? Als de volgende set is afgelopen ofzo...
Ik weet niet hoe het daarmee is nu. Heeft wel 2 dagen rust gehad nu, in hoeverre dat invloed heeft gehad op zijn rugklachten ben ik dan wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gezien Vincent's rugproblemen verwacht ik er echt niet veel van...iedere gewonnen leg is bonus.
GAM / [GAM] HaxBall #20 #Dreamteamquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet waar je dit kunt bespreken.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GAM / [GAM] HaxBall #20 #Dreamteam
In dit topic(snel kijk!)
zoals?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:14 schreef Falco het volgende:
Kan dat publiek niet eens andere liedjes zingen
Kom van die tribune af!!! NANANANANA Kom van die tribune af!!! IK WAARSCHUW NU NIET MEER!!!quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kom van die tribune af!!! NANANANANA Kom van die tribune af!!! IK WAARSCHUW NU NIET MEER!!!
Leer ze maar even Nederlandsquote:
"Alle Duitsers zijn hooooo-mooooo"quote:
Doe dat lekker zelf.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Leer ze maar even Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |