Voornamelijk rugpijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:12 schreef chufi het volgende:
Maar je hebt er wel lol aan? Aan je harem
Van hetzelfde.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Voor iedereen de beste wensen voor 2015!
Jij ook de beste wensen Dees...quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Voor iedereen de beste wensen voor 2015!
Sacha schijnt dit jaar 28 te worden, dus dat wordtquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:46 schreef drakin het volgende:
Ik niet ben niet zo'n trouwlustig persoontje, heb jij grote plannen dit jaar?
Nou wanneer komt ie?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha schijnt dit jaar 28 te worden, dus dat wordt![]()
De rest van mijn voornemens staan hier.
ik heb niet echt goed voornemen geloof ikquote:2) Een heel lief topic openen op 40+. Van 40- plussers voor de rest van FOK!
2015 is nog lang FANN.quote:
Waren de soejes goed bevallen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
Lekker ''gewoon'' gegeten... aardappeltjes en spinazie enzo...
Ik kan geen oliebol of andere zooi meer zien
Oké ik wacht af, jou kennende wordt het vast een leuk topicquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
2015 is nog lang FANN.![]()
Eerst verkiezingen afronden, samenvattingen proberen regelmatig bij te houden en daarnaast kijken of we wat levendigheid in 40+ kunnen houden via andere topics buiten de SC.
De opzet van dat lieve topic zit al in mijn hoofd, maar dat kan zomaar maanden duren voordat de uitvoering komt. Is nogal wat werk en echt geen idee wanneer ik daar echt goed voor ga zitten.
Ja, hij heeft een hele schaal opgevretenquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren de soejes goed bevallen?
Ik ben aan mn eigen kapsalon begonnen
Kapsalon is met vlees idd niet je ding... Ik vind de mijne wel redelijk gelukt Maar ik ben natuurlijk ook de keukenprins op het zwarte paardquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een hele schaal opgevretenhebben ze daar niet
![]()
kapsalon heb ik nog nooit gegeten, lijkt me vies![]()
ik heb weer een banaan in de oven zitten voor mijn toetje, dus ik moet wel effe opletten
op het zwarte paar? nah is weer eens iets andersquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Kapsalon is met vlees idd niet je ding... Ik vind de mijne wel redelijk gelukt Maar ik ben natuurlijk ook de keukenprins op het zwarte paard
Dan heb ik mn bord leegquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
op het zwarte paar? nah is weer eens iets anders![]()
nog 6 minuten en dan is mijn banaan klaar
Ik doe meestal niet aan toetjesquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is dan ook mij toetje heh... mijn bord heb ik ook al leeg,
effe kieken of ie klaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
allan clarkequote:Op donderdag 1 januari 2015 18:10 schreef Treehut362 het volgende:
Welke kan raden die dit is?
[ afbeelding ]
Ah stoute Fannquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
een toetje is de knuffel na de sex, zo moet je het zien
zegt me niks die gosert...quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:10 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
is goedquote:
die is van the Hollies!!!quote:
Het heeft een weekje geduurd, maar ik weet weer wat ik wilde vragen.quote:
Ik heb gisteravond de Toppers niet gekeken en ik heb geen idee of de camera's draaiden op de avond dat ik er was. Maar nu snap ik je tt van gisteren welquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen Dees...![]()
Heb je je zelf nog gespot bij de toppers? Of was je er een andere avond...?
Jij bent hoognodig toe aan een vakantie. Veel te lang geleden dat je dat hebt gedaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Verder ben ik kapot, 4 uurtjes slaap en vandaag toch nog de kerstspullen opgeruimd beginnen nu zijn tol te eisen.
Ik denk dat ik daar nog een maand of 4 voor moet wachten. Vanavond maar een beetje bijtijds mijn bed in en hopen dat ik morgen wel weet welke dag het is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent hoognodig toe aan een vakantie. Veel te lang geleden dat je dat hebt gedaan.
Die TT was voordat ik wist dat de toppers op TV zouden zijn... Ik heb alweer tijden geen gids meer.. Dus het was echt puur toeval en eigenlijk gebaseerd op de eerdere post dat jullie zouden gaan janken op Happy New Year van Abba.. En dat blauw meer om je mod status... Niet om je mooie broekpakquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de Toppers niet gekeken en ik heb geen idee of de camera's draaiden op de avond dat ik er was. Maar nu snap ik je tt van gisteren wel![]()
Verder ben ik kapot, 4 uurtjes slaap en vandaag toch nog de kerstspullen opgeruimd beginnen nu zijn tol te eisen.
Als je ergens juist geen keukenprins voor moet zijn, dan is het het o zo smerige 'kapsalon'.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Kapsalon is met vlees idd niet je ding... Ik vind de mijne wel redelijk gelukt Maar ik ben natuurlijk ook de keukenprins op het zwarte paard
Zit je sinds dit jaar op Marokkaanse les?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:10 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Die blauwe kleur loopt als een rode draad door deze scquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die TT was voordat ik wist dat de toppers op TV zouden zijn... Ik heb alweer tijden geen gids meer.. Dus het was echt puur toeval en eigenlijk gebaseerd op de eerdere post dat jullie zouden gaan janken op Happy New Year van Abba.. En dat blauw meer om je mod status... Niet om je mooie broekpak
Wil je eigenlijk wel ?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die blauwe kleur loopt als een rode draad door deze sc
Al wat van Danny of haar, jeweetwel, gehoord?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die blauwe kleur loopt als een rode draad door deze sc
Dat je geen keukenprinses hoeft te zijn om een kapsalon te maken is waar, maar dat een kapsalon per definitie druipt van het vet is onzin. Ik heb vanmiddag alvast een kapsalon voor morgen voorbereid, shoarmavlees van kip gebakken in een klein beetje olijfboter, dat laat ik dan eerst uitlekken in een met keukenpapier bekleed vergiet en dat dan met de in olijfolie gebakken aardappelblokjes in een ovenschaal. Morgen gaat daar dan natuurlijk wel de vette knoflooksaus de geraspte kaas over.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ergens juist geen keukenprins voor moet zijn, dan is het het o zo smerige 'kapsalon'.
Mieter alles wat zo klef is dat het vet er van afdruipt op een hoop en zelfs de Zweedse kok van de Muppets kan er niets meer aan verpesten...
Dat zeg ik: Getverdemme!quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je geen keukenprinses hoeft te zijn om een kapsalon te maken is waar, maar dat een kapsalon per definitie druipt van het vet is onzin. Ik heb vanmiddag alvast een kapsalon voor morgen voorbereid, shoarmavlees van kip gebakken in een klein beetje olijfboter, dat laat ik dan eerst uitlekken in een met keukenpapier bekleed vergiet en dat dan met de in olijfolie gebakken aardappelblokjes in een ovenschaal. Morgen gaat daar dan natuurlijk wel de vette knoflooksaus de geraspte kaas over.
Ik denk dat alles afhankelijk is van de laatste cursus.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al wat van Danny of haar, jeweetwel, gehoord?
Mee eens... De mijne had ook niet meer dan een klein scheutje olijfolie in de airfryer... Afgemaakt met de kaas onder de grill en dan de salade er over heen...quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je geen keukenprinses hoeft te zijn om een kapsalon te maken is waar, maar dat een kapsalon per definitie druipt van het vet is onzin. Ik heb vanmiddag alvast een kapsalon voor morgen voorbereid, shoarmavlees van kip gebakken in een klein beetje olijfboter, dat laat ik dan eerst uitlekken in een met keukenpapier bekleed vergiet en dat dan met de in olijfolie gebakken aardappelblokjes in een ovenschaal. Morgen gaat daar dan natuurlijk wel de vette knoflooksaus de geraspte kaas over.
Theorie zit dus wel goed, nu de praktijk nog...quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat alles afhankelijk is van de laatste cursus.
Dat zeg ik nogmaals: Getverdemme!quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee eens... De mijne had ook niet meer dan een klein scheutje olijfolie in de airfryer... Afgemaakt met de kaas onder de grill en dan de salade er over heen...
Volgens mij ben je met het verkeerde been het nieuwe jaar in gestapt... Maar goed ieder zn smaakquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik nogmaals: Getverdemme!
Die combinatie alleen al...
Ik oordeel objectief op basis van mijn, weliswaar korte maar intense, ervaringen met het fenomeen 'kapsalon'. Ik vind die combinatie van vlees, kaas, aardappelen, sla en saus echt niet te vreten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je met het verkeerde been het nieuwe jaar in gestapt... Maar goed ieder zn smaak
Plofkipquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn het afgelopen jaar ongeveer 10k aan postings gedaan buiten de SC.quote:
Azijnpisser. Ga weer roken. toen was je nog leuk.quote:Toen was het 40+-forum nog leuk.
Toen werd 80 % van de topics door mij geopend.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn het afgelopen jaar ongeveer 10k aan postings gedaan buiten de SC.
Dat alleen is al meer dan in sommige andere subfora in totaal hebben. Je conclusie klopt dus niet.
Helaas heb je destijds ongeveer bijna eigenhandig een goedlopend topic als Triviant de nek omgedraaid door de OP te slopen en alleen nog maar voetbal/sportvragen te stellen. Kijk in de spiegel.
[..]
Azijnpisser. Ga weer roken. toen was je nog leuk.
In VBL ook.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen werd 80 % van de topics door mij geopend.
Valt wel mee. Dat is een meute die ooit gehersenspoeld is en achter de grote leiders aanlopen die zelf geen bijdrage leveren aan VBL. Ik post daar leuke relevante topics. De users daar kennen me niet. Die lullen elkaar na en geven me een bepaald imago. Laat me na 14 jaar niet wegpesten en ga gewoon door.quote:
Sorryquote:
Op welk subforum niet met je ruim 4k aan nieuwe topics per jaar?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:46 schreef tong80 het volgende:
Toen werd 80 % van de topics door mij geopend.
Nee.quote:Ik hierld het Triviant-topic levend omdat niemand anders vragen stelde.
Wat voor positiefs staat er dan in de post van je die ik quote?quote:Dat je me een azijnpisser noemt trek ik me niet aan. Dat deed je in een ander topic ook al. Kritiek leveren terwijl ik zelf positief probeer te blijven is je vreemd ? Had je hoger ingeschat.
Het is duidelijk dat je 40+ al een hele tijd niet meer volgt met je kroelie kroel.quote:Ga maar verder met kroelie kroelen. Dat het maar rustig mag worden nadat Tong de wateren woelig heeft gemaakt. Over tot de orde van de dag.
Ik heb nog een beter idee. Laat 'm fijn wegblijven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:07 schreef Kingstown het volgende:
doe gewoon mee in die andere topics. Nog beter.
Doegquote:
Die instortende kerktoren was een letterlijk hoogtepuntje...quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef sig000 het volgende:
Het journaal op Nieuwjaarsdag is altijd weer vermakelijk.
Yes, zou mogelijk moeten zijn. Het gewenste forum selecteren en vervolgens per dag/week/maand groeperen. Binnen die groepen kan ik dan de unieke topics berekenen door alleen de unieke topic-id's te tellen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het heeft een weekje geduurd, maar ik weet weer wat ik wilde vragen.
Valt me nog mee dat het me weer te binnen is geschoten.![]()
Is het mogelijk om te zien in hoeveel unieke topics er binnen een (sub)forum is gepost in een dag/maand/jaar?
ONZ/KLB zijn natuurlijk subfora waar een enorme hoeveelheid aan nieuwe topics worden geopend, terwijl veel andere subfora vooral drijven op een SC. Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe zich dat tussen de diverse subfora verhoudt.
Heb vandaag ongeveer alle jaarstats van 40+ gedropt en qua postaantallen zitten we aardig in de lift, maar dat is ook hier grotendeels aan de SC te danken en een overzicht hoevaak er in andere unieke topics gepost wordt lijkt me een leuke toevoeging. Als dat technisch een beetje haalbaar voor je is.
ik moest héél hard lachen om dat itemquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef sig000 het volgende:
Laten we een vuurwerkbom maken in een doos met adres erop en die naast een tankstation zetten.
Dat siert je dan weer.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:34 schreef tong80 het volgende:
Ik wil m'n excuses maken. Maakte een boude uitspraak en ging mezelf verdedigen. Het werd steeds "heftiger" zo zitten jullie en ik niet in elkaar. Stom van me. Ik ga niet op m'n knieën maar schaam me wel een beetje. Wijsheid moet nog met de jaren komen bij mij. Nogmaals excuses. Ik gun jullie alle plezier, net zoals ik met plezier FOK!
Verder nog wat scholen weg hier en daar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moest héél hard lachen om dat item
Kun je tong ook vervangen in dat topic?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn het afgelopen jaar ongeveer 10k aan postings gedaan buiten de SC.
Dat alleen is al meer dan in sommige andere subfora in totaal hebben. Je conclusie klopt dus niet.
Helaas heb je destijds ongeveer bijna eigenhandig een goedlopend topic als Triviant de nek omgedraaid door de OP te slopen en alleen nog maar voetbal/sportvragen te stellen. Kijk in de spiegel.
[..]
Azijnpisser. Ga weer roken. toen was je nog leuk.
item? welk adres stond er dan op?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moest héél hard lachen om dat item
o das stom.quote:
5 uur!quote:
ik ookquote:
ik ook, ik vul dan weer mijn energie aan voor de dag erna.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef sig000 het volgende:
Ik houd van de nacht. Ben dan het meest productief.
kun je in alle rust eraan werken dus.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:39 schreef sig000 het volgende:
Morgen ga ik aan mijn boek beginnen maar dan is Piet er weer.
Iets met criminelen, dat verkoopt goed.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
kun je in alle rust eraan werken dus.
wat wordt het onderwerp van je boek sig?
Moet je ook Peter R d V noemen ... Extra aandachtquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iets met criminelen, dat verkoopt goed.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:11 schreef FANN het volgende:
stond in de link, anders had ik het niet geweten
o jammer dat soort dingen vind ik helemaal niks.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iets met criminelen, dat verkoopt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |