December is traditioneel lijstjesmaand

en na de
verlanglijstjes en de
belangrijkste gebeurtenissen lijst is het nu tijd voor de lijstjes met (goede?) voornemens voor 2015.
Persoonlijk heb ik er meer lol in om ze te bedenken dan om ze uit te voeren, want dat gebeurt meestal toch niet. Sterker nog....normaal gesproken ben ik ze na een dag alweer vergeten. Leeftijd en alles plus desinteresse, want als je ergens zin in hebt en/of belangrijk vindt, dan kun je het op elke willekeurige dag van het jaar doen, maar goed....dan zouden we geen lijstjestopic kunnen maken en dat zou ook een beetje jammer zijn, want lijstjes.
TS begint dus:
1) Na bijna 20 jaar het graf gaan bezoeken van mijn grote liefde. Neem ik me elk jaar weer voor, maar gezien mijn extreme afkeer voor begraafplaatsen is het nog nooit zover gekomen. Bovendien zou ik dan een belofte moeten verbreken.
Lastig, lastig en een moreel dilemma.
2) Een heel lief topic openen op 40+. Van 40- plussers voor de rest van FOK!
Op deze manier kunnen de 40-plussers de warmte en wijsheid die ze volop bezitten verspreiden over de hele community. Lijkt me wel een topshow.
3) Wat minder vaak in het buitenland verblijven en wat meer de familiebanden onderhouden. Onder het motto: Nu kan het nog. Is me het afgelopen jaar al redelijk gelukt, maar er is nog wel ruimte voor progressie.
Benieuwd naar jullie voornemens, waarbij iedereen uiteraard de volledige vrijheid heeft om dat real life gerelateerd te laten zijn en/of op je FOK!-leven. Game on!
Einde 2015 kunnen we dit topic dan een grote kick geven en kijiken in hoeverre we er in geslaagd zijn om de (goede?) voornemens die we in dit topic geplaatst hebben, daadwerkelijk om hebben weten te zetten in daden.
Of we vergeten het gewoon. Dat is aannemelijker en mss ook wel wenselijker.
Tl dr: Klik