Precies.quote:Op maandag 22 december 2014 08:03 schreef MadMaster het volgende:
Mijn goede voornemen is dat ik niet meer aan goede voornemens doe...
Als je rijk bent, hoef je niet te sparen en neem je een jonge chick.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
1: Rijk worden
2: Geld sparen
3: Rijk worden en een vrouw van 40+ zien te krijgen.
4: Bruiloft van 40k (dan heeft ze geen recht op scheiding).
En 5: Mijn kindjes Jeroen en Willem noemen.
1 OK logischquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:00 schreef Treehut362 het volgende:
1) De verwarming lager zetten ruim vóór ik mijn bed opzoek.
2) om 5 uur opstaan
De sportclub gaat 7 uur open. Het is een uur vroeger vanaf 1 januari.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
1 OK logisch
maar wat moet je om 5 uur op?
half uur etenquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:26 schreef chufi het volgende:
Je lijkt wel een oud wijf, dat 2 uur nodig heeft om de deur uit te gaan ...
2 inderdaad Succes morgenquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
half uur eten
half uur wassen tanden poetsen
half uur e-mail e.d.
half uur lopen
==================+
Alles wentquote:
Verder vind ik je wel een bikkelquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
half uur eten Hoeveel eet je wel niet?
half uur wassen tanden poetsen Ben jij zo vies na een nachtje?
half uur e-mail e.d. Heb jij een leven naast Fok!?
half uur lopen Als je 2 keer per dag hardloopt hoef je niet meer naar de sportschool.
==================+
Zo kan je alles wel afkraken.quote:
Dit doe ik al een week voor niks, gewoon buiten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:19 schreef Treehut362 het volgende:
De sportclub gaat 7 uur open. Het is een uur vroeger vanaf 1 januari.
Maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 22.30 uur
Zaterdag en zondag van 09.00 tot 16.00 uur
[ afbeelding ]
Dat is geen afkraken, dat is belangstelling.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel afkraken.
Ik heb een Ukulele.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ukelele
http://en.wikipedia.org/wiki/Ukulele
En Evy zegt tenminste dat ze fier op u is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit doe ik al een week voor niks, gewoon buiten.
Met Evy in mn oren
3X in de week
Wacht even. Je grote liefde is 20 jaar geleden gestorven en je bent nog nooit bij haar graf geweest??quote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
TS begint dus:
1) Na bijna 20 jaar het graf gaan bezoeken van mijn grote liefde. Neem ik me elk jaar weer voor, maar gezien mijn extreme afkeer voor begraafplaatsen is het nog nooit zover gekomen. Bovendien zou ik dan een belofte moeten verbreken.
Lastig, lastig en een moreel dilemma.
Die beloftequote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wacht even. Je grote liefde is 20 jaar geleden gestorven en je bent nog nooit bij haar graf geweest??
Omdat je een afkeer voor begraafplaatsen hebt??
Schiet mij maar lek, maar ik vind dat raar niet?![]()
Ja maar waarom zou je bv aan je grote liefde beloven dat je nooit naar haar graf zal gaan? Dat is toch raar?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |