Ik zit nog vol van gisterenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Ontbijten met de restjes van het feestje van gisterenfuck goeie voornemens, ik begin er niet aan
Het is dat de supermarkt hier dicht is, anders had ik me voorgenomen vandaag kidneybonen te gaan eten..quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe trouwens ook niet aan goede voornemrns. In ieder geval niet op 1 januari
Mijn 1e post in het nieuwe jaarquote:
Voor jou ook!quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn 1e post in het nieuwe jaar
Ik hoop dat al jullie wensen in 2015 uit mogen komen en jaag je dromen na!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor jou ook!
Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoog mc Donalds met cola light niveau deze postquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Toch maar toastjes met restjes smeersel gepakt.
En verse jus /schijngezondheid
Ik had oliebollen en appelflappen als lunch... en een glas jus d'orange uit een pakquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Toch maar toastjes met restjes smeersel gepakt.
En verse jus /schijngezondheid
Ik ben bang dat mijn wens van een salaris van meer dan een miljoen niet uit gaat komenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Cola Light is toch niet gezondquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hoog mc Donalds met cola light niveau deze post
en de eerste KSCquote:
quote:
quote:
jullie ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:46 schreef Buurpoes het volgende:
Jullie allemaal een heel tof 2015 gewenst!
Ik had de eerste post van 2015 in de KSCquote:
quote:
de eerste ging over tettenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
maar wel 0 calorieënquote:
Ik doe overigens toch niet mee. Is me toch te lastig qua reizen. Ben dan denk ik niet goed voorbereid voor de start.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:02 schreef Toekito het volgende:
Gelukkig nieuw jaar.
Mijn enige goeie voornemen is 10 km lopen in aprilwordt nog een uitdaging.
jammer maar logisch baas Bosquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe overigens toch niet mee. Is me toch te lastig qua reizen. Ben dan denk ik niet goed voorbereid voor de start.
ik zou zondag ook starten voor 5 km loop maar dat wordt een wandelquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:12 schreef Bos81 het volgende:
Over hardlopen gesproken. Zo nog wat eten en dan rond 14.00 uur naar buiten voor mijn eerste kms van 2015. Zondag heb ik al mijn eerste recreatie wedstrijd staan. 14 km dit maal
Ai. Ach gelukkig is April nog ver genoeg weg. Loopt Murmeli ook mee, als ondersteuning of niet??quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou zondag ook starten voor 5 km loop maar dat wordt een wandel
die rent hem in 20 minutenquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai. Ach gelukkig is April nog ver genoeg weg. Loopt Murmeli ook mee, als ondersteuning of niet??
kamer voor de sigaren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de rokerskamer is ook bijna klaar
Okeequote:
Nu ik je achternaam weet, besef ik me dat ik laatst post voor je broers gezin heb bezorgd. Ik dacht iets van Phoxy/FC PSV.. Ik wist het nummer niet meer zeker, wat je toen in de auto vertelde...quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Net in het donker gevoetbald![]()
En morgen schaatsen.![]()
Caloriën verbranden FTW!
*toastje pakt*
zonder bal?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Net in het donker gevoetbald![]()
En morgen schaatsen.![]()
Caloriën verbranden FTW!
*toastje pakt*
Komt het allemaal weer mooi bij elkaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu ik je achternaam weet, besef ik me dat ik laatst post voor je broers gezin heb bezorgd. Ik dacht iets van Phoxy/FC PSV.. Ik wist het nummer niet meer zeker, wat je toen in de auto vertelde...:@
Ik heb Artje wel eens zien lopen, toen ie nog een jungske was.quote:
Ik heb echt nog geen idee wie de mol kan zijn... sterker nog, ik heb geen idee wie 90% van de kandidaten isquote:
tank joequote:Op donderdag 1 januari 2015 21:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
topic gaat niet snel genoeg vol.
gefeliciteerd
de Mol is al bekendquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen idee wie de mol kan zijn... sterker nog, ik heb geen idee wie 90% van de kandidaten is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Door TV op het juiste moment op de juiste zender af te stemmenquote:
TV?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef crv het volgende:
[..]
Door TV op het juiste moment op de juiste zender af te stemmen
ja weet je wel, die kast waar bewegende beelden op te zien zijnquote:
kast?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
ja weet je wel, die kast waar bewegende beelden op te zien zijn
of een doekquote:
In mijn spijkerbroek en donkerblauwe kabeltrui op een crèmekleurige bank met een mok koffie in mijn handen, kijkend naar mijn Sony bravia televisiequote:
Dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen idee wie de mol kan zijn... sterker nog, ik heb geen idee wie 90% van de kandidaten is.
Ik ken alleen Chrisquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook...
Wat moet ik nou met die app
* tailfox rent naar beneden om te kijken of muck niet in woonkamer bij mij zitquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
In mijn spijkerbroek en donkerblauwe kabeltrui op een crèmekleurige bank met een mok koffie in mijn handen, kijkend naar mijn Sony bravia televisie
Ajouad en Martine ken ik ook en daar houdt het wel mee opquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken alleen Chris.
Ja, die app is waardeloos... heb die vandaag geïnstalleerd en kan niet eens inloggen.
ze zou ook hier kunnen zittenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
* tailfox rent naar beneden om te kijken of muck niet in woonkamer bij mij zit
nope muck is geen familie
Wie zijn eigenlijk de kandidaten dit jaar? Ik volg het al enkele jaren niet meerquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 1 januari 2015 22:33 schreef Muck het volgende:
Hebben jullie allemaal een crèmekleurige bank?
nee hier leg mevr crv op de sofa en ik zit op de anderequote:Op donderdag 1 januari 2015 22:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zou als ik jouw was ook even checken
Bijna... hij is zwartquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:33 schreef Muck het volgende:
Alleen als Joey met zijn smerige bagger buik der op gelegen heeftquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:33 schreef Muck het volgende:
quote:
Margriet ,Evelien, Ajouad, Carolina, en Marlijn zegt me helemaal niks.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:35 schreef Muck het volgende:
Margriet van der linden, Chris Zegers, Rik van de Westelaken, Evelien Bosch, Ajouad El Miloudi, Carolina Dijkhuizen, Marlijn Weerdenburg, Viktor Brand, Martine Sandifort en Pieter Derks.
ah shit gelijk de 1e afl vergetenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:22 schreef Toekito het volgende:
De mol is Carolina. Ze is amper in beeld geweest.
Nikkie jarig? sinds wanneer?
sinds 0.00 vandaagquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:22 schreef Toekito het volgende:
De mol is Carolina. Ze is amper in beeld geweest.
Nikkie jarig? sinds wanneer?
quote:
schuimwijnquote:
waarom denk je dat ik anders hier zitquote:
tsja halve fles over van vannachtquote:
daar smaakt het volgens mij nou al naquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja halve fles over van vannacht
moet op, anders gaat het naar goedkope witte wijn smaken
mwah de fut zit er nog wel in nu, valt meequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar smaakt het volgens mij nou al na
jij ook marcquote:
nee hoor want ik voel en gedraag me nog als een 20 jarige dus loopt wel los.. hihiquote:
tofquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
Niet meer jarig..heb wel een vd mooiste verjaardagen in mn leven gehad dus jeej
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
Niet meer jarig..heb wel een vd mooiste verjaardagen in mn leven gehad dus jeej
zeker!! Jurkje en shirt.. parfum.. lingerie... armbandje.. en kleding bon en bon van de juwelier. En nog een high wine/bier voor 2 en geld...quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeker!! Jurkje en shirt.. parfum.. lingerie... armbandje.. en kleding bon en bon van de juwelier. En nog een high wine/bier voor 2 en geld...
quote:
quote:
quote:
ik hoop het!! Hijs erggg lief.. en daar moet ik echt heel erg aan wennen.. soms hem afremmen maar gevoel word bij mij steeds een beetje beterquote:
weer een vrijgezel minder hierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik hoop het!! Hijs erggg lief.. en daar moet ik echt heel erg aan wennen.. soms hem afremmen maar gevoel word bij mij steeds een beetje beter
cat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer een vrijgezel minder hier
wie staan er nu nog als vrijgezel te boek?
essiequote:
jaaaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer een vrijgezel minder hier
wie staan er nu nog als vrijgezel te boek?
Ow, doei dan, dan moet ik weer gaanquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, doei dan, dan moet ik weer gaan
haha das grappig!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:16 schreef Koen66 het volgende:
ik post ook wel in de Relaties SC, daar is vrijwel iedereen vrijgezel
T is meer zorgwekkend daarquote:
kom jij daar ook wel eens?quote:
Dat is al jaren terug dat ik er kwam. Ze deden toen wel heel erg hun best om het echt r&P te laten zijn. Vooral de P.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom jij daar ook wel eens?
Sol kom ik er ook geregeld tegen
klopt, is nu ook nog wel zoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is al jaren terug dat ik er kwam. Ze deden toen wel heel erg hun best om het echt r&P te laten zijn. Vooral de P.
truste niet-meer-jarige-Nikkiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ojee ik ga gauw slapen. .. welterusten heren![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
![]()
trusten bunnyquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
![]()
Je krast wel?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, is nu ook nog wel zo
Is nog wel lachen daar, ook al hoor ik er als enige getrouwde niet echt bij
moest ff nadenken wat je bedoeldequote:
enjoy muckskequote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:28 schreef Muck het volgende:
Ik ben ook maar in bed gekropen.![]()
Nog even lekker lezen
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:28 schreef Muck het volgende:
Ik ben ook maar in bed gekropen.![]()
Nog even lekker lezen
Ik ben ooit, een jaar of 10 terug, op een meet geweest met zo'n groep. Waren een man of 15 en 2 vrouwen. Bijna allemaal single. Wat een raar iets was dat zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moest ff nadenken wat je bedoelde
En ik moest ff bubbels inschenken
valt nu reuze mee, chatten er een hoop die hier ook wel komen/kwamen, Solique dus, maar ook Samzz, Myraela, Fascinationquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben ooit, een jaar of 10 terug, op een meet geweest met zo'n groep. Waren een man of 15 en 2 vrouwen. Bijna allemaal single. Wat een raar iets was dat zeg.
Vraag me nog steeds af waarom ik daar was (was toen niet single meer net als 1 van die vrouwen).
Daar ken ik er toch wel 2 van aan naam. Die laatste 2 weer nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
valt nu reuze mee, chatten er een hoop die hier ook wel komen/kwamen, Solique dus, maar ook Samzz, Myraela, Fascination
Fas hing hier jaar terug wel eens rond, Myraela meer toen ik hier binnenviel zo rond 2010quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ken ik er toch wel 2 van aan naam. Die laatste 2 weer niet
Ah, zal ze dan vast wel eens voorbij hebben zien komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fas hing hier jaar terug wel eens rond, Myraela meer toen ik hier binnenviel zo rond 2010
jazeker, op een ruzie op 1e kerstdag na was het allemaal erg gezelligquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zal ze dan vast wel eens voorbij hebben zien komen.
Hoe is het met jou verder? De feestdagen weer overleefd?
ach lang verhaal, maar uiteindelijk zei ik iets verkeerds, dus avond verpestquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
1e kerstdag is toch niet compleet zonder ruzie? Al blijft het natuurlijk wel balen.
Die drank van gisteren ging vast goed samen met het vuurwerk
Dat gaat dan toch wel heel makkelijk zo te horen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach lang verhaal, maar uiteindelijk zei ik iets verkeerds, dus avond verpest
vingers zitten er nog allemaal aan
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat dan toch wel heel makkelijk zo te horen.
Je hebt ook niet per ongeluk een kind aangestoken?
Ah, dat zag ik dus vliegenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee die waren fanatiek zelf bezig met vuurwerk afsteken
Ik heb vooral lekker relaxt gedaan. Wat goede films en wat leuke cadeau's voor mezelf.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb vooral lekker relaxt gedaan. Wat goede films en wat leuke cadeau's voor mezelf.
Vooral die nieuwe monitor is wel heel lekker eigenlijk.quote:
kijk dan heb je er wel lekker lang mee gedaanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral die nieuwe monitor is wel heel lekker eigenlijk.
Mocht wel ook, mijn oude was 18 jaar oud. Nog zo'n 19" vierkant ding
Ja, dat weer wel. Maar nu die nieuwe is toch ook wel heel lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk dan heb je er wel lekker lang mee gedaan
ik zit feitelijk thuis alleen naar een laptopscherm te staren
heb wel een groter scherm maar die staat op zolder
ik zit met laptop op schootquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat weer wel. Maar nu die nieuwe is toch ook wel heel lekker
Laptop is toch ook wel handig, zeker als je niet steeds aan een bureau wil zitten.
Heeft toch ook wel een voordeel hoor, lekker op de bank.quote:
Een biertje?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft toch ook wel een voordeel hoor, lekker op de bank.
[..]
Een biertje?
2 laptops?
23 kilo beenham?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een biertje?
2 laptops?
23 kilo beenham?
ik ben geen datingburoquote:
truste kerelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo ook maar eens denk ik,
truste
catquote:
dankjewel!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 07:47 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen![]()
Muck gefeliciteerden Nikkie ook nog gefeliciteerd
Harryquote:
toekquote:
muckiequote:
mpgquote:
D,quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:38 schreef D. het volgende:
Muck feliNikkie, nog feli
De rest, feli met 2015
![]()
thnx D jij ook een goed 2015 !quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:38 schreef D. het volgende:
De rest, feli met 2015
![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:38 schreef D. het volgende:
De rest, feli met 2015
![]()
solquote:
gfquote:
Thanks. Ook de beste wensen Toekquote:
whats up mw Muck?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef Muck het volgende:
IK weet ineens weer waarom ik mijn verjaardag al jaren niet meer vier.
Gatverdamme wat een kutdag
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef Muck het volgende:
Zal ik je dan maar niet feliciteren?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef Muck het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef Muck het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef Takaiki het volgende:
Dan maar een kleine blij: ik ben op huizenjacht
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef Takaiki het volgende:
In Weird of in Venlooo??quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef Takaiki het volgende:
Hopen dat hij doorgaat danquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef DaMart het volgende:
Boekingsbevestiging van mijn reis ontvangen.
dus vlieland gaat door ?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef DaMart het volgende:
Boekingsbevestiging van mijn reis ontvangen.
Daar zat je dan...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef crv het volgende:
net een complete powerdown hier in huis achter de rug.
fijn romatisch met kaarslicht en haard aan![]()
Gelukkig kwam de stroomboer met een uurtje dus we zijn weer up & running
Weird is niet betaalbaarquote:
Wanneer is het?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Minimum is 15, nu al 11 boekingen, dus die gaat wel door hoor.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar zat je dan...
[ link | afbeelding ]
vakantie vieren met 14 anderen toch ?quote:
vertrek garantiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ahik zou zelf alleen nog dingen met vertrekgarantie boeken. Dat was echt jammer vorig jaar.
je kan altijd weg... waar een wil is, is een wegquote:
Denk ik serieus over na.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
je kan altijd weg... waar een wil is, is een weg
O, dat heeft deze reis ook hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ahik zou zelf alleen nog dingen met vertrekgarantie boeken. Negatieve ervaring vorig jaar.
Niet op Vlielandquote:
Als je boekt, kun je meequote:
oh je gaat niet naar Vlielandquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat heeft deze reis ook hoor.
[..]
Niet op Vlieland.
[..]
Als je boekt, kun je mee.
Okee. Remunj toch niet hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Weird is niet betaalbaar
Dus ik moet het idd dichter bij de Maas gaan zoeken
waar ga je nu heenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben dan ruim een jaar niet op reis geweest, als ik vertrek.
Met welke organisatie??quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets ten noorden van de vorige reis: Canada.
Okee, die zoek ik even opquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fox. Speciale reis voor mensen die alleen reizen
.
Koud?quote:
gaafquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets ten noorden van de vorige reis: Canada.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koud?
Sex met een ijsbeer, dat is pas koud.
Yogo Yogo
and the winner isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 02-01-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 30 Koen66
02 19 marcb1974
03 18 goldfinger1963
04 15 Nikkie_86
05 11 DaMart
06 10 Muck
06 10 Toekito
08 09 crv
09 08 Takaiki
09 08 Bos81
09 08 Miniem
12 03 Cat22
12 03 littledrummergirl
12 03 Solique
15 02 MPG
16 01 indaha
16 01 gianni61
16 01 D.
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
de ksc spamkoningquote:
die heeft vakantiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
crv houdt het rustig de laatste dagen
honda heeft een levenquote:
jaquote:
trusten koenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef Koen66 het volgende:
dit leven moet zometeen ook maar eens gaan
hoaxquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja
het is vreemd maar het schijnt te bestaan, een ''leven''
nee, echt, ik hoor er verd8 veel Fokkers over de laatste tijdquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, echt, ik hoor er verd8 veel Fokkers over de laatste tijd
quote:
ik had 7 minuten gewacht, dacht dat het wel leeg wasquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
laat mij er dan wel eerst uit
wat bedoel je met europees ID?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Binnen Europa (heb Europese ID, geen paspoort) Alleen Turkije en Rusland. En daar wil ik juist niet heen![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 06:25 schreef Cat22 het volgende:
*hangslot van de deur haalt en nachtlampje uitknipt*
Mogguh
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had 7 minuten gewacht, dacht dat het wel leeg was
niet ?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
als of het internet de waarheid zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |