Trustequote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ojee ik ga gauw slapen. .. welterusten heren![]()
![]()
trusten bunnyquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ojee ik ga gauw slapen. .. welterusten heren![]()
![]()
Je krast wel?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, is nu ook nog wel zo
Is nog wel lachen daar, ook al hoor ik er als enige getrouwde niet echt bij
moest ff nadenken wat je bedoeldequote:
enjoy muckskequote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:28 schreef Muck het volgende:
Ik ben ook maar in bed gekropen.![]()
Nog even lekker lezen
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:28 schreef Muck het volgende:
Ik ben ook maar in bed gekropen.![]()
Nog even lekker lezen
Ik ben ooit, een jaar of 10 terug, op een meet geweest met zo'n groep. Waren een man of 15 en 2 vrouwen. Bijna allemaal single. Wat een raar iets was dat zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moest ff nadenken wat je bedoelde
En ik moest ff bubbels inschenken
valt nu reuze mee, chatten er een hoop die hier ook wel komen/kwamen, Solique dus, maar ook Samzz, Myraela, Fascinationquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben ooit, een jaar of 10 terug, op een meet geweest met zo'n groep. Waren een man of 15 en 2 vrouwen. Bijna allemaal single. Wat een raar iets was dat zeg.
Vraag me nog steeds af waarom ik daar was (was toen niet single meer net als 1 van die vrouwen).
Daar ken ik er toch wel 2 van aan naam. Die laatste 2 weer nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
valt nu reuze mee, chatten er een hoop die hier ook wel komen/kwamen, Solique dus, maar ook Samzz, Myraela, Fascination
Fas hing hier jaar terug wel eens rond, Myraela meer toen ik hier binnenviel zo rond 2010quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ken ik er toch wel 2 van aan naam. Die laatste 2 weer niet
Ah, zal ze dan vast wel eens voorbij hebben zien komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fas hing hier jaar terug wel eens rond, Myraela meer toen ik hier binnenviel zo rond 2010
jazeker, op een ruzie op 1e kerstdag na was het allemaal erg gezelligquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zal ze dan vast wel eens voorbij hebben zien komen.
Hoe is het met jou verder? De feestdagen weer overleefd?
ach lang verhaal, maar uiteindelijk zei ik iets verkeerds, dus avond verpestquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
1e kerstdag is toch niet compleet zonder ruzie? Al blijft het natuurlijk wel balen.
Die drank van gisteren ging vast goed samen met het vuurwerk
Dat gaat dan toch wel heel makkelijk zo te horen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach lang verhaal, maar uiteindelijk zei ik iets verkeerds, dus avond verpest
vingers zitten er nog allemaal aan
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat dan toch wel heel makkelijk zo te horen.
Je hebt ook niet per ongeluk een kind aangestoken?
Ah, dat zag ik dus vliegenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee die waren fanatiek zelf bezig met vuurwerk afsteken
Ik heb vooral lekker relaxt gedaan. Wat goede films en wat leuke cadeau's voor mezelf.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb vooral lekker relaxt gedaan. Wat goede films en wat leuke cadeau's voor mezelf.
Vooral die nieuwe monitor is wel heel lekker eigenlijk.quote:
kijk dan heb je er wel lekker lang mee gedaanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral die nieuwe monitor is wel heel lekker eigenlijk.
Mocht wel ook, mijn oude was 18 jaar oud. Nog zo'n 19" vierkant ding
Ja, dat weer wel. Maar nu die nieuwe is toch ook wel heel lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk dan heb je er wel lekker lang mee gedaan
ik zit feitelijk thuis alleen naar een laptopscherm te staren
heb wel een groter scherm maar die staat op zolder
ik zit met laptop op schootquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat weer wel. Maar nu die nieuwe is toch ook wel heel lekker
Laptop is toch ook wel handig, zeker als je niet steeds aan een bureau wil zitten.
Heeft toch ook wel een voordeel hoor, lekker op de bank.quote:
Een biertje?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft toch ook wel een voordeel hoor, lekker op de bank.
[..]
Een biertje?
2 laptops?
23 kilo beenham?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een biertje?
2 laptops?
23 kilo beenham?
ik ben geen datingburoquote:
truste kerelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo ook maar eens denk ik,
truste
catquote:
dankjewel!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 07:47 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen![]()
Muck gefeliciteerden Nikkie ook nog gefeliciteerd
Harryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |