schuimwijnquote:
waarom denk je dat ik anders hier zitquote:
tsja halve fles over van vannachtquote:
daar smaakt het volgens mij nou al naquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja halve fles over van vannacht
moet op, anders gaat het naar goedkope witte wijn smaken
mwah de fut zit er nog wel in nu, valt meequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar smaakt het volgens mij nou al na
jij ook marcquote:
nee hoor want ik voel en gedraag me nog als een 20 jarige dus loopt wel los.. hihiquote:
tofquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
Niet meer jarig..heb wel een vd mooiste verjaardagen in mn leven gehad dus jeej
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
Niet meer jarig..heb wel een vd mooiste verjaardagen in mn leven gehad dus jeej
zeker!! Jurkje en shirt.. parfum.. lingerie... armbandje.. en kleding bon en bon van de juwelier. En nog een high wine/bier voor 2 en geld...quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeker!! Jurkje en shirt.. parfum.. lingerie... armbandje.. en kleding bon en bon van de juwelier. En nog een high wine/bier voor 2 en geld...
quote:
quote:
quote:
ik hoop het!! Hijs erggg lief.. en daar moet ik echt heel erg aan wennen.. soms hem afremmen maar gevoel word bij mij steeds een beetje beterquote:
weer een vrijgezel minder hierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik hoop het!! Hijs erggg lief.. en daar moet ik echt heel erg aan wennen.. soms hem afremmen maar gevoel word bij mij steeds een beetje beter
cat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer een vrijgezel minder hier
wie staan er nu nog als vrijgezel te boek?
essiequote:
jaaaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer een vrijgezel minder hier
wie staan er nu nog als vrijgezel te boek?
Ow, doei dan, dan moet ik weer gaanquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, doei dan, dan moet ik weer gaan
haha das grappig!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:16 schreef Koen66 het volgende:
ik post ook wel in de Relaties SC, daar is vrijwel iedereen vrijgezel
T is meer zorgwekkend daarquote:
kom jij daar ook wel eens?quote:
Dat is al jaren terug dat ik er kwam. Ze deden toen wel heel erg hun best om het echt r&P te laten zijn. Vooral de P.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom jij daar ook wel eens?
Sol kom ik er ook geregeld tegen
klopt, is nu ook nog wel zoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is al jaren terug dat ik er kwam. Ze deden toen wel heel erg hun best om het echt r&P te laten zijn. Vooral de P.
truste niet-meer-jarige-Nikkiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ojee ik ga gauw slapen. .. welterusten heren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |