Ik heb Artje wel eens zien lopen, toen ie nog een jungske was.quote:
Ik heb echt nog geen idee wie de mol kan zijn... sterker nog, ik heb geen idee wie 90% van de kandidaten isquote:
tank joequote:Op donderdag 1 januari 2015 21:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
topic gaat niet snel genoeg vol.
gefeliciteerd
de Mol is al bekendquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen idee wie de mol kan zijn... sterker nog, ik heb geen idee wie 90% van de kandidaten is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Door TV op het juiste moment op de juiste zender af te stemmenquote:
TV?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef crv het volgende:
[..]
Door TV op het juiste moment op de juiste zender af te stemmen
ja weet je wel, die kast waar bewegende beelden op te zien zijnquote:
kast?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
ja weet je wel, die kast waar bewegende beelden op te zien zijn
of een doekquote:
In mijn spijkerbroek en donkerblauwe kabeltrui op een crèmekleurige bank met een mok koffie in mijn handen, kijkend naar mijn Sony bravia televisiequote:
Dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen idee wie de mol kan zijn... sterker nog, ik heb geen idee wie 90% van de kandidaten is.
Ik ken alleen Chrisquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook...
Wat moet ik nou met die app
* tailfox rent naar beneden om te kijken of muck niet in woonkamer bij mij zitquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
In mijn spijkerbroek en donkerblauwe kabeltrui op een crèmekleurige bank met een mok koffie in mijn handen, kijkend naar mijn Sony bravia televisie
Ajouad en Martine ken ik ook en daar houdt het wel mee opquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken alleen Chris.
Ja, die app is waardeloos... heb die vandaag geïnstalleerd en kan niet eens inloggen.
ze zou ook hier kunnen zittenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
* tailfox rent naar beneden om te kijken of muck niet in woonkamer bij mij zit
nope muck is geen familie
Wie zijn eigenlijk de kandidaten dit jaar? Ik volg het al enkele jaren niet meerquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 1 januari 2015 22:33 schreef Muck het volgende:
Hebben jullie allemaal een crèmekleurige bank?
nee hier leg mevr crv op de sofa en ik zit op de anderequote:Op donderdag 1 januari 2015 22:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zou als ik jouw was ook even checken
Bijna... hij is zwartquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:33 schreef Muck het volgende:
Alleen als Joey met zijn smerige bagger buik der op gelegen heeftquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:33 schreef Muck het volgende:
quote:
Margriet ,Evelien, Ajouad, Carolina, en Marlijn zegt me helemaal niks.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:35 schreef Muck het volgende:
Margriet van der linden, Chris Zegers, Rik van de Westelaken, Evelien Bosch, Ajouad El Miloudi, Carolina Dijkhuizen, Marlijn Weerdenburg, Viktor Brand, Martine Sandifort en Pieter Derks.
ah shit gelijk de 1e afl vergetenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:22 schreef Toekito het volgende:
De mol is Carolina. Ze is amper in beeld geweest.
Nikkie jarig? sinds wanneer?
sinds 0.00 vandaagquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:22 schreef Toekito het volgende:
De mol is Carolina. Ze is amper in beeld geweest.
Nikkie jarig? sinds wanneer?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |