Ik zit nog vol van gisterenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Ontbijten met de restjes van het feestje van gisterenfuck goeie voornemens, ik begin er niet aan
Het is dat de supermarkt hier dicht is, anders had ik me voorgenomen vandaag kidneybonen te gaan eten..quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe trouwens ook niet aan goede voornemrns. In ieder geval niet op 1 januari
Mijn 1e post in het nieuwe jaarquote:
Voor jou ook!quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn 1e post in het nieuwe jaar
Ik hoop dat al jullie wensen in 2015 uit mogen komen en jaag je dromen na!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor jou ook!
Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoog mc Donalds met cola light niveau deze postquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Toch maar toastjes met restjes smeersel gepakt.
En verse jus /schijngezondheid
Ik had oliebollen en appelflappen als lunch... en een glas jus d'orange uit een pakquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Toch maar toastjes met restjes smeersel gepakt.
En verse jus /schijngezondheid
Ik ben bang dat mijn wens van een salaris van meer dan een miljoen niet uit gaat komenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Cola Light is toch niet gezondquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hoog mc Donalds met cola light niveau deze post
en de eerste KSCquote:
quote:
quote:
jullie ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:46 schreef Buurpoes het volgende:
Jullie allemaal een heel tof 2015 gewenst!
Ik had de eerste post van 2015 in de KSCquote:
quote:
de eerste ging over tettenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
maar wel 0 calorieënquote:
Ik doe overigens toch niet mee. Is me toch te lastig qua reizen. Ben dan denk ik niet goed voorbereid voor de start.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:02 schreef Toekito het volgende:
Gelukkig nieuw jaar.
Mijn enige goeie voornemen is 10 km lopen in aprilwordt nog een uitdaging.
jammer maar logisch baas Bosquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe overigens toch niet mee. Is me toch te lastig qua reizen. Ben dan denk ik niet goed voorbereid voor de start.
ik zou zondag ook starten voor 5 km loop maar dat wordt een wandelquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:12 schreef Bos81 het volgende:
Over hardlopen gesproken. Zo nog wat eten en dan rond 14.00 uur naar buiten voor mijn eerste kms van 2015. Zondag heb ik al mijn eerste recreatie wedstrijd staan. 14 km dit maal
Ai. Ach gelukkig is April nog ver genoeg weg. Loopt Murmeli ook mee, als ondersteuning of niet??quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou zondag ook starten voor 5 km loop maar dat wordt een wandel
die rent hem in 20 minutenquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai. Ach gelukkig is April nog ver genoeg weg. Loopt Murmeli ook mee, als ondersteuning of niet??
kamer voor de sigaren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de rokerskamer is ook bijna klaar
Okeequote:
Nu ik je achternaam weet, besef ik me dat ik laatst post voor je broers gezin heb bezorgd. Ik dacht iets van Phoxy/FC PSV.. Ik wist het nummer niet meer zeker, wat je toen in de auto vertelde...quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Net in het donker gevoetbald![]()
En morgen schaatsen.![]()
Caloriën verbranden FTW!
*toastje pakt*
zonder bal?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Net in het donker gevoetbald![]()
En morgen schaatsen.![]()
Caloriën verbranden FTW!
*toastje pakt*
Komt het allemaal weer mooi bij elkaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu ik je achternaam weet, besef ik me dat ik laatst post voor je broers gezin heb bezorgd. Ik dacht iets van Phoxy/FC PSV.. Ik wist het nummer niet meer zeker, wat je toen in de auto vertelde...:@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |