abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148225895
Gewoon een tikfoutje joh.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_148227283
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ontdek net dit loopje. Leuk, misschien wel een leuke voor aug. 2015: http://www.dendrieschloop.nl (5, 10 en 21km door Valkenburg)
Leuk, er zijn te weinig leuke lange wedstrijden in augustus, hier in de buurt.

Maar nee. Verkeerde Valkenburg :(
  donderdag 1 januari 2015 @ 21:10:39 #253
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148227335
Quoi! :o
Jemig ik schrik me hier met terugwerkende kracht ff de tandjes! Pfff blij dat hij thuis is O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 1 januari 2015 @ 21:29:12 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148228157
Wij doen aan ver-van-je-bed-showtjes :P
Dit jaar niet meer hoor ;)
pi_148228193
Corniel O+

En Quoi, wat een verhaal! Blij dat hij weer thuis is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 1 januari 2015 @ 22:11:46 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148229944
Ook eens met nanook wbt corniel O+
pi_148231198
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:09 schreef pijll het volgende:

[..]

Leuk, er zijn te weinig leuke lange wedstrijden in augustus, hier in de buurt.

Maar nee. Verkeerde Valkenburg :(
nee hoor het juiste Valkenburg, heb al 2 jaar een maybe voor d'n Dries staan, tot nu toe Niet van gekomen, 3 maal scheepsrecht?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 1 januari 2015 @ 22:53:44 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148231225
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 22:52 schreef Guard het volgende:

[..]

nee hoor het juiste Valkenburg, heb al 2 jaar een maybe voor d'n Dries staan, tot nu toe Niet van gekomen, 3 maal scheepsrecht?
*O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 1 januari 2015 @ 23:45:47 #259
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148232724
Zo, lekker een 11km loopje gedaan.
Heen 5.5km in LDL tempo en op de terugweg, om de luiheid uit de benen te lopen, HM wedstrijdtempo aangehouden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 2 januari 2015 @ 09:38:35 #260
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148237176
Dooie boel hier.
pi_148237327
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:38 schreef Murmeli het volgende:
Dooie boel hier.
Blijkbaar posten de meesten alleen op het werk. Ambtenaren hebben de naam, maar...
pi_148237408
Zo, gisteravond teruggekkmen uit parijs! Was super! Maar wat me toch altijd tegenvalt in die stad zijn de enorme afstanden die je aflegt. De eerste dag zeker 20-25km, jammer dat ik endo niet aanhad :P je kan natuurlijk ook voor elk stukje de metro nemen, maar das duur en niet sfeervol, en na de jaarwisseling was het vanwege drukte ook niet mogelijk dus dat werd een hele koude terugtocht van 2uur vanaf de champs elysees :P ik zag wel heel veel hardlopers, op de gekste en drukste plekken haha. Frsh heb ik voor zoverik weet niet gespot. Nu heb ik dus wel een beetje spierpijn en zere voeten en twijfel ik over vandaag hardlopen, maar aan de andere kant, pas op 3 januari de eerste kms maken is ook geen sterk begin!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148237416
En nog een gelukkig nieuwjaar allen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148237428
Ik mag nog even niet lopen, 2 dagen koorts gehad. Doe na het weekend wel weer eens een rondje.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 10:00:25 #265
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148237446
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, gisteravond teruggekkmen uit parijs! Was super! Maar wat me toch altijd tegenvalt in die stad zijn de enorme afstanden die je aflegt. De eerste dag zeker 20-25km, jammer dat ik endo niet aanhad :P je kan natuurlijk ook voor elk stukje de metro nemen, maar das duur en niet sfeervol, en na de jaarwisseling was het vanwege drukte ook niet mogelijk dus dat werd een hele koude terugtocht van 2uur vanaf de champs elysees :P ik zag wel heel veel hardlopers, op de gekste en drukste plekken haha. Frsh heb ik voor zoverik weet niet gespot. Nu heb ik dus wel een beetje spierpijn en zere voeten en twijfel ik over vandaag hardlopen, maar aan de andere kant, pas op 3 januari de eerste kms maken is ook geen sterk begin!
Doe je een klein stukje.
Dat zijn flinke afstanden. Kan me niet herinneren zo veel gelopen te hebben in parijs. Wel veel (10 km ofzo), maar niet zóveel
pi_148238006
Allemaal de beste wensen voor 2015!

Door vakantie en sociale activiteiten weinig gepost, nu weer bijgelezen. Mooie overzichten over 2014 en leuke uitdagingen voor 2015.
Voor mezelf: 1000 km lopen, 3 HM's (waarvan 2 ingepland inmiddels) en uiteraard blessurevrij blijven.
Gisteren de eerste 5 km gelopen dit jaar en morgen de eerste wedstrijd: 10 km bosloop van de Florijn Winterloop.
pi_148238049
Oh ja, bijna vergeten... ook nog nieuwe schoenen gekocht.
De Brooks Addiction 11. Na morgen maar eens een klein rondje op lopen.
pi_148238248
Eerste kilometers van 2015 zitten erop!
Was zwaar, paar weken bankhangen en veel eten en drinken hebben erin gehakt. :@

Tijd voor een streng regime en strak trainingsschema!
pi_148238351
Mezelf meteen maar wat druk opleggen:

Ynske, mag ik in de OP:

[code]1 maart - Rico Salvettiloop (Moergestel)
• cafca - 10 of 15 km[/code ]
  vrijdag 2 januari 2015 @ 11:05:32 #270
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_148238474
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:43 schreef McTwente het volgende:
Allemaal de beste wensen voor 2015!

Door vakantie en sociale activiteiten weinig gepost, nu weer bijgelezen. Mooie overzichten over 2014 en leuke uitdagingen voor 2015.
Voor mezelf: 1000 km lopen, 3 HM's (waarvan 2 ingepland inmiddels) en uiteraard blessurevrij blijven.
Gisteren de eerste 5 km gelopen dit jaar en morgen de eerste wedstrijd: 10 km bosloop van de Florijn Winterloop.
Als je wat HMs gaat lopen, moet je echt met gemak op de 20 km/week kunnen komen. :Y
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 januari 2015 @ 11:05:53 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148238484
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef cafca het volgende:

Ynske, mag ik in de OP:

done
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_148238603
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

done
^O^ thanks!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 11:19:30 #273
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148238772
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef cafca het volgende:

Ynske, mag ik in de OP:

Als je jezelf druk op wilt leggen laat je die 10km sowieso weg uit je verzoek...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_148239038
Ynske, zou je deze twee ook voor mij in de OP willen zetten? :)

1
2
[b]8 maart 2015 - [url=http://www.merenloop.nl] Merenloop (Grou)[/url][/b]
[*] trolley - 10 km

1
2
[b]10 mei 2015 - [url=http://www.4mijlvansneek.nl] 4 mijl van Sneek (Sneek)[/url][/b]
[*] trolley - 4 Mijl
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148239084
Allereerst allemaal een heel fijn, sportief en blessurevrij nieuw jaar!

Begon ik een paar topics geleden vol goede moed mee te posten, wordt ik gevloerd door een zware keelontsteking. Twee weken niet gelopen en eigenlijk mocht ik pas weer lopen van mezelf als ik beter ben. Maar gister hield ik het niet meer vol en ben stiekem toch een klein rondje gaan lopen. Heb ik in ieder geval de eerst 3 km van 2015 binnen.

Normaal doe ik niet aan goede voornemens, maar eens moet de eerste keer zijn. Dit jaar wil ik in ieder geval:

-Een officiële HM lopen
-Elke maand meer dan de vorige lopen
-Niet hardloop gerelateerd: De fiets-Elfstedentocht fietsen
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_148239139
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:36 schreef Maariindaa het volgende:

Begon ik een paar topics geleden vol goede moed mee te posten, wordt ik gevloerd door een zware keelontsteking. Twee weken niet gelopen en eigenlijk mocht ik pas weer lopen van mezelf als ik beter ben. Maar gister hield ik het niet meer vol en ben stiekem toch een klein rondje gaan lopen. Heb ik in ieder geval de eerst 3 km van 2015 binnen.

Normaal doe ik niet aan goede voornemens, maar eens moet de eerste keer zijn. Dit jaar wil ik in ieder geval:

-Een officiële HM lopen
-Elke maand meer dan de vorige lopen
-Niet hardloop gerelateerd: De fiets-Elfstedentocht fietsen
Welkom terug dan maar! ;)
pi_148239277
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:36 schreef Maariindaa het volgende:

<tekst>

-Een officiële HM lopen
Insgelijks!

Heb je je al ingeschreven voor de HM van Sneek? ;)
pi_148239317
Haha nog niet, zijn een aantal dingen die voor gaan en rond dezelfde periode plaats vinden, als ik die data weet kan ik kijken of het er tussen past. En dan hoop ik dat er nog plaats is voor mij :Y
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 januari 2015 @ 11:48:34 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148239326
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:33 schreef trolley het volgende:
Ynske, zou je deze twee ook voor mij in de OP willen zetten? :)
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

maar natuurlijk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_148239369
De beste wensen allemaal.

Op naar een mooi 2015 *O* morgen alweer de eerste cross op het programma staan. Voorbereiding naar de CPC gaat dan echt beginnen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_148239452
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:48 schreef Maariindaa het volgende:
Haha nog niet, zijn een aantal dingen die voor gaan en rond dezelfde periode plaats vinden, als ik die data weet kan ik kijken of het er tussen past. En dan hoop ik dat er nog plaats is voor mij :Y
Dat hoop ik ook voor je. Er waren afgelopen weekend nog maar 987 van de 2500 startnummers te vergeven voor de HM. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar natuurlijk
Groot is mijn dank! ^O^
pi_148239478
Hmm, net terug van hardlopen en weer knieklachten.

Ik heb altijd gevoetbald (zachte ondergrond) en ben na 3 maanden gestopt te zijn begonnen met hardlopen (harde ondergrond), 2/3x per week. Conditioneel geen probleem, kon de 10k met gemak volhouden, maar het was vooral de veranderende belasting waardoor ik besloten heb om 2/3x pw 2,5/5k te lopen. Desondanks meteen knieklachten, aan het begin eigenwijs geweest en gewoon doorgezet tot het moment dat ik 's nachts in bed m'n knie niet meer kon buigen of strekken.

Ik was zelf bang voor meniscusletsel, naar de orthopeed geweest en hier konden ze niks vinden. Vervolgens een poosje fysio gehad en de klachten zakten eigenlijk vanzelf weer af.

Nu (lees; vandaag), ben ik weer begonnen met hardlopen, rustig 2,5 km, helaas voel ik nu alweer die verrekte pijn in m'n knie. Ik loop goed en ik heb goed schoeisel (beiden meerdere malen gecheckt). Mijn vraag is dan ook; kan het zo zijn dat hardlopen niks voor mij is?

Edit: Wel leuk om te vermelden; ben aan het begin echt begonnen met een minuut wandelen/minuut hardlopen schema, en op deze manier opgebouwd, helaas nog steeds klachten.
pi_148239560
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:55 schreef nickhguitar het volgende:
Mijn vraag is dan ook; kan het zo zijn dat hardlopen niks voor mij is?
Kan. Maar ik zou als ik jou was gewoon je blessure compleet laten genezen en daarna eens beginnen met het allerrustigste beginnersschema. En niet weer meteen 2,5kilometer willen gaan lopen.

Edit: En o ja. De stukjes hardlopen zijn NIET sprinten. Gewoon rustig hardlopen. Er is toch geen tegenstander die eerder bij de bal is.
pi_148239585
Lekker, nu alvast mijn geplande LDL afstand in afstandmeten.nl gemeten, lekker veel groen, lekker veel rechtdoor.

Doen meer mensen dit, routes plannen? De laatste 2 lopers die ik in real life sprak lopen gewoon naar buiten en kijken wel onderweg waar ze zin in hebben. Kan zo maar een 5 of een 10 worden, lopen eens in de week of eens in de 2 weken.
Ze keken me beide ook erg vreemd aan toen ik zei dat het ook wel eens leuk is om ergens naar toe te rijden en op een andere plek een stukje te lopen, duinen of een ander gebied wat aantrekkelijk is.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_148239589
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Kan. Maar ik zou als ik jou was gewoon je blessure compleet laten genezen en daarna eens beginnen met het allerrustigste beginnersschema. En niet weer meteen 2,5kilometer willen gaan lopen.
Dat is ook het moeilijke, naar mijn gevoel heb ik helemaal geen blessure. Fietsen; geen probleem, fitness met zware gewichten; geen probleem. Zo gauw ik ga hardlopen krijg ik de klachten vrijwel meteen. Ik vind het echt heel jammer. Fietsen is wel leuk, maar ik heb vanuit mijn voetbalachtergrond veel meer feeling met hardlopen.
pi_148239618
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:02 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is ook het moeilijke, naar mijn gevoel heb ik helemaal geen blessure. Fietsen; geen probleem, fitness met zware gewichten; geen probleem. Zo gauw ik ga hardlopen krijg ik de klachten vrijwel meteen. Ik vind het echt heel jammer. Fietsen is wel leuk, maar ik heb vanuit mijn voetbalachtergrond veel meer feeling met hardlopen.
Je hebt dus wel een blessure. Bij je hardloopgewrichten/-spieren. En begin dus gewoon weer met een rustig beginnersschema. En onthoud: de stukjes hardlopen zijn NIET sprinten. Gewoon rustig hardlopen, dribbelen is snel zat. Er is toch geen tegenstander die eerder bij de bal is.
pi_148239619
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
Lekker, nu alvast mijn geplande LDL afstand in afstandmeten.nl gemeten, lekker veel groen, lekker veel rechtdoor.

Doen meer mensen dit, routes plannen? De laatste 2 lopers die ik in real life sprak lopen gewoon naar buiten en kijken wel onderweg waar ze zin in hebben. Kan zo maar een 5 of een 10 worden, lopen eens in de week of eens in de 2 weken.
Ze keken me beide ook erg vreemd aan toen ik zei dat het ook wel eens leuk is om ergens naar toe te rijden en op een andere plek een stukje te lopen, duinen of een ander gebied wat aantrekkelijk is.
Eens, vanwege bovenstaande verhaal van mij is het wellicht verstandig om ook eens ergens heen te rijden en dan op gras te gaan lopen.

Dat vind ik persoonlijk ook een voordeel van wielrennen t.o.v. hardlopen; je komt op veel meer plekken (je fietst immers zo 75km+). Met hardlopen kun je ook ergens heengaan, maar die stap nemen veel mensen inderdaad niet.
pi_148239647
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:03 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je hebt dus wel een blessure. Bij je hardloopgewrichten/-spieren. En begin dus gewoon weer met een rustig beginnersschema. En onthoud: de stukjes hardlopen zijn NIET sprinten. Gewoon rustig hardlopen, dribbelen is snel zat. Er is toch geen tegenstander die eerder bij de bal is.
_O-

We zullen het eens zien. Wat ik vooral frustrerend vond is het feit dat er niks werd gevonden. Ik had zelf de hoop dat het wellicht gewoon een stukje meniscus was wat de irritatie gaf en dat het zo verholpen kon worden. Bedankt voor je input in ieder geval :)

PS: Zijn er hier mensen bekend met de app Zombies, Run! ? Lijkt me geweldig om eens te doen :)
pi_148239718
quote:

Ik heb altijd gevoetbald (zachte ondergrond) en ben na 3 maanden gestopt te zijn begonnen met hardlopen (harde ondergrond), 2/3x per week. Conditioneel geen probleem, kon de 10k met gemak volhouden, maar het was vooral de veranderende belasting waardoor ik besloten heb om 2/3x pw 2,5/5k te lopen. Desondanks meteen knieklachten, aan het begin eigenwijs geweest en gewoon doorgezet tot het moment dat ik 's nachts in bed m'n knie niet meer kon buigen of strekken.

Ik was zelf bang voor meniscusletsel, naar de orthopeed geweest en hier konden ze niks vinden. Vervolgens een poosje fysio gehad en de klachten zakten eigenlijk vanzelf weer af.

Nu (lees; vandaag), ben ik weer begonnen met hardlopen, rustig 2,5 km, helaas voel ik nu alweer die verrekte pijn in m'n knie. Ik loop goed en ik heb goed schoeisel (beiden meerdere malen gecheckt). Mijn vraag is dan ook; kan het zo zijn dat hardlopen niks voor mij is?

Edit: Wel leuk om te vermelden; ben aan het begin echt begonnen met een minuut wandelen/minuut hardlopen schema, en op deze manier opgebouwd, helaas nog steeds klachten.
Al naar je looptechniek gekeken? Ik ben zelf voorstander van een voor/middenvoet landing onder je lichaam, zo maak je minder harde klappen, dus minder belastend voor oa je knieën. Minimalistische schoenen kunnen je helpen bij het vinden van een natuurlijke looptechniek. :)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:09:30 #290
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_148239729
quote:

Heb je ergens een bos/park/zachtere ondergrond in de buurt? Dat zou wellicht kunnen helpen.
pi_148239786
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:05 schreef nickhguitar het volgende:
We zullen het eens zien.
ALs je klaar bent met lopen, ben je dan doordrenkt in zweet en hijg je alsof je 3 minuten achter elkaar onderwaterpolo gespeeld hebt?

Of kan je tijdens het lopen nog praten / zingen?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 12:12:03 #292
155227 crew  Guppy
dus
pi_148239795
quote:

Ik doe dat ook. Ik vind het fijn om van te voren te weten wat ik ga doen, waar ik dat ga doen en hoe ik dan moet lopen. En, hoe lang ik erover ga doen. Schema's zijn voor mij een houvast en dat ik heb nodig om gemotiveerd te blijven. Bij die schema's horen bepaalde afstanden en ik vind het fijn als dat zo'n beetje klopt met de route :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148239798
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:09 schreef Tarahumara het volgende:
Al naar je looptechniek gekeken? Ik ben zelf voorstander van een voor/middenvoet landing onder je lichaam, zo maak je minder harde klappen, dus minder belastend voor oa je knieën. Minimalistische schoenen kunnen je helpen bij het vinden van een natuurlijke looptechniek. :)
Er zijn net zo veel mensen die zonder blessures op hun hak landen. En er zijn net zo veel mensen die blessurevrij op dikke vette schoenen lopen. Dit is allemaal zo persoonlijk. Vind je het leuk om zo te lopen, moet je dat vooral doen, maar het maakt echt geen meter verschil in blessures.
pi_148239801
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:09 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Ja, bij step-one in Borne :P Ik loop constant op m'n voorvoet (kuit krijg dus veel te verduren), dit komt ook weer door m'n eerdere sport voetbal, je moet immers snel weg kunnen zijn, op je hakken staan is dan niet echt verstandig. Die vrouw daar zei mij echter dat dit geen probleem was. Wel even geprobeerd om volledige afwikkeling te handhaven, maar voelde heel onnatuurlijk (wat ook logisch is). Nogmaals gevraagd; maar die vrouw zei nogmaals dat het geen probleem was. Kwestie van persoonlijke voorkeur.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:09 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Heb je ergens een bos/park/zachtere ondergrond in de buurt? Dat zou wellicht kunnen helpen.
Ja, zat. Maar dan ben ik weer gebonden aan bepaalde plekken. Ik wil juist gewoon weg kunnen lopen waar ik maar wil :P Overigens wel geprobeerd om eerst op zachte ondergrond te beginnen en daarna langzaam blenden met harde ondergrond; ook geen succes.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:13:39 #295
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148239827
Ik zou je quads gaan trainen, nickhguitar.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 12:13:47 #296
155227 crew  Guppy
dus
pi_148239831
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Eens, vanwege bovenstaande verhaal van mij is het wellicht verstandig om ook eens ergens heen te rijden en dan op gras te gaan lopen.

Dat vind ik persoonlijk ook een voordeel van wielrennen t.o.v. hardlopen; je komt op veel meer plekken (je fietst immers zo 75km+). Met hardlopen kun je ook ergens heengaan, maar die stap nemen veel mensen inderdaad niet.
Als het straks weer licht is na het werk, kleed ik me op het werk altijd om. Dan rij ik een stukje richting huis, zet de auto aan de kant en ga dan daar lopen :) ik heb zo verschillende hardlooproutes op m'n woon-werk-verkeer-route :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148239844
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:11 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ALs je klaar bent met lopen, ben je dan doordrenkt in zweet en hijg je alsof je 3 minuten achter elkaar onderwaterpolo gespeeld hebt?

Of kan je tijdens het lopen nog praten / zingen?
Totaal niet; ik heb nu een poosje niks gedaan maar 2,5 km op dribbeltempo lukt me nog wel ;ik kan dan ook nog wel normaal een gesprek voeren. Heeft ook niet echt wat daarmee te maken denk ik; ik had de klachten ook toen ik nog het 1 minuut wandelen/1 minuut hardlopen schema volgde.

quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou je quads gaan trainen, nickhguitar.
On it, ben er al een poosje mee bezig.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:14:56 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148239864
quote:

Ik heb van te voren wel in mijn hoofd waar ik heen wil, ja. Kijk dan ook op afstandmeten.nl wat de afstand ongeveer is.

Wel wil ik, soms, tijdens het lopen veranderen van route als ik lekker bezig ben.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148239904
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:12 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Er zijn net zo veel mensen die zonder blessures op hun hak landen. En er zijn net zo veel mensen die blessurevrij op dikke vette schoenen lopen. Dit is allemaal zo persoonlijk. Vind je het leuk om zo te lopen, moet je dat vooral doen, maar het maakt echt geen meter verschil in blessures.
Het is inderdaad heel persoonlijk. Ik woon aan een doorgaande weg en er komen hier nogal wat hardlopers voorbij, de meeste mensen lopen enorm te stampen met grote passen, voor hun lichaam landend. Natuurlijk kan dit goed gaan, als het voor je werkt, niets aan doen, maar ik denk dat de gemiddelde hardloper baat heeft bij een betere looptechniek. Zeker bij blessures de moeite om te proberen.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:16:52 #300
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_148239906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja, zat. Maar dan ben ik weer gebonden aan bepaalde plekken. Ik wil juist gewoon weg kunnen lopen waar ik maar wil :P Overigens wel geprobeerd om eerst op zachte ondergrond te beginnen en daarna langzaam blenden met harde ondergrond; ook geen succes.
Dan begin je eerst op de zachte ondergrond. En dan doe je er vervolgens een per week op een harde ondergrond, en dan bouw je dat langzaam uit. Kan je wat geleidelijker wennen dan ineens alles op een harde ondergrond gaan lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')