welke heb je besteld?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:47 schreef Murmeli het volgende:
xMissi: leuk! Succes met trainen ervoor
Ynske, kilometervreterd!
En goedemiddag allemaal, happy new runningyear
Mijn knie klaagde gisteren weer met lopen, na 5 kmgeen pijn maar gewoon klagen.
Vandaag wil ik voor de vorm toch graag lopen2 km ofzo.
Zondag 5 km wedstrijdje, hopelijk pikt kniemans dat.
Heb gisteren een foamroller besteld, eens kijken of ik de spieren rondom de knie (die veroorzaken volgens mij de mopperitis) een beetje soepel kan maken/houden
Zondag nog. Ik heb verdomme na alle vreetdagen in december op 5 januari ook nog een verjaardag.quote:
jij kunt dat!quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb het inschrijfformulier voor de kustmarathon open voor me staan. Ik twijfel.
Zou wel gezellig zijn!quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb het inschrijfformulier voor de kustmarathon open voor me staan. Ik twijfel.
Absoluutquote:
Neu, je kan tot 1 augustus inschrijven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
AbsoluutMoet alleen wel behoorlijk in de zomervakantie trainen. Ik wik en weeg nog even door. HIj zal vast niet snel vol zitten?
Noms! Die van de bakker ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:02 schreef xMissi het volgende:
Thanks Murmeli . Oliebollen waren trouwens heerlijk. Hoop dat de foamroller helpt bij je knie. Is toch wel vervelend steeds.
De zwarte, 60 cm. Op advies van d'n Zwabber.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke heb je besteld?
hoop dat kniemans lief blijft
Die heeft inderdaad ook de mannen en vrouwen gescheiden. Weet nog niet of ik hem dit jaar loop, was erg leuk, maar volgens mij hebben wij de avond ervoor een feestje..quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ynske, mag ik in de OP
[ code verwijderd ]
Ja! Da's waar ook! Vrouwen eerst, dan de mannen. Leeuwinnen en leeuwen. De buffels van de 10km gaan we allemaal tegelijkquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:41 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad ook de mannen en vrouwen gescheiden. Weet nog niet of ik hem dit jaar loop, was erg leuk, maar volgens mij hebben wij de avond ervoor een feestje..
| 1 2 | [b]17 mei 2015- [url=http://www.marikenloop.nl/home] Marikenloop (Nijmegen)[/url][/b] [*] Angel-A - 10 km |
Thanks! Waar zitten die en heb je suggesties voor oefeningen? (Ik heb een blinde vlek voor spiernamen)quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:01 schreef SEMTEX het volgende:
Voor de mensen met knieklachten: je kunt je knieën enorm helpen door je quadriceps goed te trainen. Kan thuis, kan ook in de sportschool.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks! Waar zitten die en heb je suggesties voor oefeningen?
Ik wil liever niet naar de sportschool als het niet noodzakelijk isquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.fitness-tips.nl/krachttraining/quadriceps-oefeningen
donequote:Op donderdag 1 januari 2015 15:04 schreef Angel-A het volgende:
Ynske wil je me in de OP zetten?
[ code verwijderd ]
Vanmorgen stond er 2x20 minuten D3 op het programma. Dat werden 2 rondjes om het meer op een tempo van ongeveer 5:50 min/km. Lekker begin van het jaar.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ontdek net dit loopje. Leuk, misschien wel een leuke voor aug. 2015: http://www.dendrieschloop.nl (5, 10 en 21km door Valkenburg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja. Net m'n abonnement beëindigdquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil liever niet naar de sportschool als het niet noodzakelijk is
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:30 schreef Quoi het volgende:
Mooie samenvatting van 2014 Corniel! Die marathon met finish gaat er natuurlijk van komen in 2015![]()
Ons 2015 begint vandaag geweldig
wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Mooie samenvatting van 2014 Corniel! Die marathon met finish gaat er natuurlijk van komen in 2015![]()
Fijne dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Oeh, ja, challenge!quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef D. het volgende:
Mezelf aan de challenge toegevoegd met 800
Wellicht wat hooggegrepen, maar alle stokken achter de deur zijn welkom bij mij
Da's mooi nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |