Dat is dan wel weer tof, van Leontienquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
https://www.leontien.nl/mensrun/
[..]
Overigens vind ik het wel wat hebben om al die vrouwen zo stuk te zien gaan.
ik vind juist dat er geen men of women only evenementen moeten zijn, stom gedoequote:Op donderdag 1 januari 2015 11:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de Tolkamerkadeloop is de 6km alleen voor mannen, no women allowed! Dus als je wilt, kun je daar alleen met de mannen lopen![]()
Ik vind het ook aanstellerij hoor, die Ladies Runs. Maar de Marikenloop is wel heel mooi en superstrak georganiseerd. Dus dan ga ik toch
Eensch!!quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:50 schreef Guard het volgende:
Ik blijf het apart vinden, loopjes voor alleen vrouwen...
Als er iets is voor alleen mannen is het niet geemancipeerd of zelfs sexistisch.
Om maar te zwijgen over een evenement voor een bepaalde etnische groep, ronduit racisme
Voor mij hoeft het ook niet hoor! Maar goed, de Marikenloop is te leuk om te laten schietenquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:59 schreef Guard het volgende:
[..]
ik vind juist dat er geen men of women only evenementen moeten zijn, stom gedoe
Het stimuleert vrouwen tot hardlopen, die normaal niet zo snel hardlopen. Dus helemaal geen stom gedoe.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:59 schreef Guard het volgende:
[..]
ik vind juist dat er geen men of women only evenementen moeten zijn, stom gedoe
Hoeveel km ga jij ?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet hoor! Maar goed, de Marikenloop is te leuk om te laten schieten
jij bent af en toe een behoorlijk zure mossel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:30 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb altijd zoiets van. Ga eerst eens kijken of je hardlopen wel leuk vindt voor je je inschrijft voor dingen. Misschien vind je het na twee of drie weken wel helemaal niet leuk om te lopen. Maar wie ben ik.
tuurlijk als ze er toch zijn en het is een leuk evenement moet je zeker gaanquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet hoor! Maar goed, de Marikenloop is te leuk om te laten schieten
noem jij vrouwen nu traag?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het stimuleert vrouwen tot hardlopen, die normaal niet zo snel hardlopen. Dus helemaal geen stom gedoe.
quote:
Nee, anders komen ze achter je aan..quote:
Geen idee nog. Ik heb beide afstanden al een keer gedaan, geen idee wat ik dit jaar doe.quote:
| 1 2 | [b]25 januari 2015 - [url=www.safarirun.nl]Safarirun (Arnhem)[/url][/b] [*] Guppyfriend - 5km Leeuwinnenloop |
donequote:Op donderdag 1 januari 2015 12:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ynske, mag ik in de OP
[ code verwijderd ]
Er zijn soms ook 45+ categorieën, daar pas ik dan weer bijna in.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:57 schreef Guard het volgende:
nog een dik half jaar en dan 'mag' ik in de taaie mannen categorie, de 40+, waar het linkerrijtje weer een stuk lastiger haalbaar is
Thanksquote:
en nu rust nemen!quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zijn soms ook 45+ categorieën, daar pas ik dan weer bijna in.
Nou... de eerste KM's van 2015 zitten er op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |