welke heb je besteld?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:47 schreef Murmeli het volgende:
xMissi: leuk! Succes met trainen ervoor
Ynske, kilometervreterd!
En goedemiddag allemaal, happy new runningyear
Mijn knie klaagde gisteren weer met lopen, na 5 kmgeen pijn maar gewoon klagen.
Vandaag wil ik voor de vorm toch graag lopen2 km ofzo.
Zondag 5 km wedstrijdje, hopelijk pikt kniemans dat.
Heb gisteren een foamroller besteld, eens kijken of ik de spieren rondom de knie (die veroorzaken volgens mij de mopperitis) een beetje soepel kan maken/houden
Zondag nog. Ik heb verdomme na alle vreetdagen in december op 5 januari ook nog een verjaardag.quote:
jij kunt dat!quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb het inschrijfformulier voor de kustmarathon open voor me staan. Ik twijfel.
Zou wel gezellig zijn!quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb het inschrijfformulier voor de kustmarathon open voor me staan. Ik twijfel.
Absoluutquote:
Neu, je kan tot 1 augustus inschrijven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
AbsoluutMoet alleen wel behoorlijk in de zomervakantie trainen. Ik wik en weeg nog even door. HIj zal vast niet snel vol zitten?
Noms! Die van de bakker ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:02 schreef xMissi het volgende:
Thanks Murmeli . Oliebollen waren trouwens heerlijk. Hoop dat de foamroller helpt bij je knie. Is toch wel vervelend steeds.
De zwarte, 60 cm. Op advies van d'n Zwabber.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke heb je besteld?
hoop dat kniemans lief blijft
Die heeft inderdaad ook de mannen en vrouwen gescheiden. Weet nog niet of ik hem dit jaar loop, was erg leuk, maar volgens mij hebben wij de avond ervoor een feestje..quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ynske, mag ik in de OP
[ code verwijderd ]
Ja! Da's waar ook! Vrouwen eerst, dan de mannen. Leeuwinnen en leeuwen. De buffels van de 10km gaan we allemaal tegelijkquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:41 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad ook de mannen en vrouwen gescheiden. Weet nog niet of ik hem dit jaar loop, was erg leuk, maar volgens mij hebben wij de avond ervoor een feestje..
| 1 2 | [b]17 mei 2015- [url=http://www.marikenloop.nl/home] Marikenloop (Nijmegen)[/url][/b] [*] Angel-A - 10 km |
Thanks! Waar zitten die en heb je suggesties voor oefeningen? (Ik heb een blinde vlek voor spiernamen)quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:01 schreef SEMTEX het volgende:
Voor de mensen met knieklachten: je kunt je knieën enorm helpen door je quadriceps goed te trainen. Kan thuis, kan ook in de sportschool.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks! Waar zitten die en heb je suggesties voor oefeningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |