quote:Op maandag 29 december 2014 17:58 schreef hoink581 het volgende:
Gunavun Fok!kertjes,
met nog een paar blaadjes op de kalender is het tijd om afscheid te nemen van 2014 en het jaar samen te vatten in een mooi lijstje. Twee weken lang hebben jullie de tijd gehad om te stemmen en verkapt te SC'en in het verkiezingstopic. Voordat we verder gaan naar de uitslagen wil ik eerst het Netsplitter en hugecooll bedanken voor hun inzet bij het schoonhouden van stemtopic en mij dit podium ook te verlenen.
Enfin, laat het tromgeroffel beginnen
Meest geliefde user: De hart en ziel van KLB. Deze man is altijd in KLB te vinden, de man die al zoveel wijsheid heeft opgedaan dat hij nu zijn havo nog moet afmaken, de man die ook KLB bevolkt in de diepste uurtjes van de nacht, je vindt hem een baas of een kkdebieltje: deadprez!
Meest geliefde moderator: om Netsplitter's jaloersig sentiment nog eens uit te drukken door hem nog even te parafraseren: "ik vond de lijstjes weinig verrassend dit jaar". En daar heeft deze blauwe collega helemaal gelijk in, want met een triljoentriljard stemmen heeft hij dit jaar wederom deze prijs binnen weten te slepen: Frank_Drebin!
Irritantste troll: mocht je op "leiden" "roc" "action" en "kinloos" googlen, grote kans dat je dan deze vrouwelijke internetdebiel tegenkomt. Deze aandachtszoekende troll kan een avondje uittrekken om eens goed te masturberen op het resultaat van een jaar lang bloedirritant zijn, gefeliciteerd met je titel: mapima!
Meest gevatte user: De grootste strijd die geleverd werd, men kon er maar niet over eens worden dat het bijna uitliep op een derby tussen twee heren van middelbare leeftijd. Dit is de tweede award in het jaar al voor deze topper: vogeltjesdansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest empathische KLB-er: een innerlijk zo lief en zacht als een pluizig konijntje die zich in eenieders leed kan inleven, een user die heeft bewezen dat je beter LSD kan hebben als oestrogeen om een medelevend wezen te kunnen zijn: le douce sac dormant, oftewel Slaap_Zak!
Ze proberen me te besodeflikkeren!: alhoewel ik persoonlijk graag de beruchte dm-schelder deze had zien winnen, verliest hij toch met een kinlengte van zijn vrouwelijke tegenhanger: mapima!
De Tatjana Simic: Schuif je slipje maar op je enkels, haal die memmen maar uit je topje en buig je maar voorover op de auto, want alle buur-Fok!kers staan klaar om de achterhoede te dekken: Kees! -supergirl- !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: ja hier ga ik geen aandacht meer aan besteden, het is elk jaar het zelfde gekanker met jou godgodverdomme bloedkankerjong, zo gaat dat toch echt nie da zie je zelf toch ook wel Dimachaerus!
Ik mis je: De blauwe die met de Noorderzon vertrok wordt door het merendeel van KLB aangespoord om weer een grande rentree te maken. De vrouw met haar maffe doch rake uitspraken en no-nonsens mentaliteit, de topless spekbakster: HaywoodJablome!
Room 101:
Dit jaar blijft de saffraan duur, bijna 450 euro want dat is toch zo fantastisch evenals dat het friet is in plaats van patat en conformeer je hier niet aan dan moet je of pics van je zusje posten of wordt je zonder mededogen flink in je kont geplast.
Wat echter niet meer kan volgend jaar want het groene boekje had altijd al gelijk dat het "hond" en "kat" was, dus alle volhardende Fok!kers met gespeelde dyslexie worden vanaf 2015 netjes gevraagd op te hoeren naar ONZ zodra ze de niet-onderdrukbare drang voelen toch "hont" en "kad" te typen.
De winnaars van 3 niet nader te noemen categorien zullen worden voorzien van mooie tagjes zodra yvonne de tijd heeft gevonden ze daadwerkelijk te plaatsen.
Bedankt voor alle 66 stemmen dit jaar en alvast een fijne jaarwisseling en hastelapasta tot de volgende verkiezing!Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut troll
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef DjeDje het volgende:
Zie je gewoon een bloedende kont in beeld.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef DjeDje het volgende:
Je hoeft nooit wat te bewijzen op fok he. Als je het niet wilt niet doen. Als mensen je niet willen geloven laat ze dan lekker. Een facebook acc met prive bericht is goed genoegquote:
het boeid me niet..quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je hoeft nooit wat te bewijzen op fok he. Als je het niet wilt niet doen. Als mensen je niet willen geloven laat ze dan lekker. Een facebook acc met prive bericht is goed genoeg
Watquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef DjeDje het volgende:
Ja nou wordt het wel heul slecht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef WildSchaap het volgende:
ik kom zo op cam hoor
moet nog wagten tot me moeder klaar is
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef Zaktabak het volgende:
Sorry GGMM. Ik las de context niet, dacht dat je je nieuwe vriendin liet zien.Ik vergeef het je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut troll
Oh zoquote:
wat? ze wilt niet op de cam en ze staat achter mequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja nou wordt het wel heul slecht.
slechte mapima imitatiequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:31 schreef WildSchaap het volgende:
wat zeurt iedereen hier nou dan
ik zit gewoon op 5 havo hoor
Nee dat is het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je hoeft nooit wat te bewijzen op fok he. Als je het niet wilt niet doen. Als mensen je niet willen geloven laat ze dan lekker. Een facebook acc met prive bericht is goed genoeg
Toto zou toch wel een betere foto nemen ipv dit http://www.viralnova.com/beautiful-girl-recovery/quote:
Hoe ver kan je gaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.Iemand had ooit een hele fb van een persoon gekopieerd incl 3 fake vrienden accounts die op foto's reageerden, rest van de vrienden was niet zichtbaar.
Ja dat zei ik in het vorige deel ook al, maar verder doet het me wel heel erg aan hem denken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Toto zou toch wel een betere foto nemen ipv dit http://www.viralnova.com/beautiful-girl-recovery/
Dan heb je echt issues.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.Iemand had ooit een hele fb van een persoon gekopieerd incl 3 fake vrienden accounts die op foto's reageerden, rest van de vrienden was niet zichtbaar.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Toto zou toch wel een betere foto nemen ipv dit http://www.viralnova.com/beautiful-girl-recovery/
Zit je in de tinychat?quote:
net ff, maar zag niksquote:
Was dat nou toto?quote:
Ik wist het godverdomme.quote:
Ja echt, we zaten allemaal te fappen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
allemaal geilen op een 17-jarig meisje dat niet eens kan spellen
gewoon curious naar wie het wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
Nooit is zij 17quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
je zei ook weer "Oke." tegen mequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
ja jij bent eigk geen demi maar damianquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:41 schreef DjeDje het volgende:
Natuurlijk wist IK het gelijk.
Ik ken die trucjes![]()
![]()
nee die van mijquote:
quote:
whehehquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
baalde wel dat die foto zo traceerbaar wasff niet bij nagedahct
had m gespiegeldquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
baalde wel dat die foto zo traceerbaar wasff niet bij nagedahct
ik vond haar best lekker. voor het ongeluk dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
dacht neem expres geen lekker wijf maar een of andere patiënt
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik vond haar best lekker. voor het ongeluk dan.
ik heb voor de zekerheid de aivd op de hoogte gebrachtquote:
Ik snap er helemaal niks meer van.quote:
wat een hommelquote:
en een streng brilletjequote:
watquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:44 schreef eend112 het volgende:
Heeft iemand dat gezien? Was toch gewoon een meisje?
dat was sowieso niet fylaxquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja jij bent eigk geen demi maar damian
ggmm zei trouwens net dat hij vindt dat je de laatste dagen naar doet, pik je dat?quote:
trekte klacht welquote:
ja vroeg ik me dus ook al afquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef eend112 het volgende:
Zie je wel dat fylax dat niet wassrs wie was dat dan?
maak maar een roomquote:
Broek al weer dichtgedaan?quote:
Chai, hoe kan het ook andersquote:
Ik zie niet eens wat er weggehaald is.quote:
is vol zegt iequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)af4bbd92fc96d510022a
Dat deed hugo snel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:09 schreef Fylax het volgende:
KLB / Mensen die zich voor doen als Fylax
Goffer Toffer Moffer Loffer Stoffer Wokker Lokker Mokker Sokkerquote:
Watskeburt?quote:
Tjees... wat een dichter hebben we in ons midden pidden didden zidden riddenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Goffer Toffer Moffer Loffer Stoffer Wokker Lokker Mokker Sokker
Muhihi
Hij heeft nog een post toegevoegd trouwens.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Huge denkt leuk te zijn mijn terechte topic te deleten.
Ik zie het. Vast mad omdat ik zei dat hij maar moest gaan gamen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft nog een post toegevoegd trouwens.
Ik voel me gewoon goedquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Tjees... wat een dichter hebben we in ons midden pidden didden zidden ridden
Dat is wel prettigquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon goedDidadidamdam
:D:D:D
Maak je hem nog een keer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Huge denkt leuk te zijn mijn terechte topic te deleten.
Geen tinychat, geen gekloot, geen gekloon of ik vier het oud jaar vervoegdquote:
hadden we dat afgesproken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
1 januari heb je toch servertje voor rust
Aight.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen tinychat, geen gekloot, geen gekloon of ik vier het oud jaar vervoegd
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:15 schreef Fylax het volgende:
Maar mijn duifjes vertelde mij dus dat iemand zich voordeed als mij, vertel?
Alvast een gelukkig nieuwjaar, Pharkus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen tinychat, geen gekloot, geen gekloon of ik vier het oud jaar vervoegd
jij ook Fylaxquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alvast een gelukkig nieuwjaar, Pharkus.
Eindelijk het gedoe rondom school rondquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is wel prettigwaarom voel je je goed? verliefd?
Wat voor gedoe had je rond school dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eindelijk het gedoe rondom school rondEn mijn broer komt over paar weekjes thuis (al halfjaar niet gezien
)
weet nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
Hoe kan iemand zich voordoen as jou Fylax
Was dat zo obvious danquote:
Ze konden mijn opleiding niet verifiëren. Maar ze zeggen nu dat het goed is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wat voor gedoe had je rond school dan?
slapen is voor apenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal teveel oliebollen eten en dan 's nachts wakker worden omdat jullie aan de hele erge diarree zitten en dan niet meer kunnen slapen waardoor jullie de hele dag moe zijn
neequote:
oké sorry je hebt gelijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als meest geliefde user mag je niet liegen
Dat is volgens mij nog echt waar ookquote:
Meh, ik slaap juist vrij veelquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog echt waar ook
Echt waar?quote:
Ja, ben een luie lamzak.quote:
haxball?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:25 schreef eend112 het volgende:
Godkk ik dc ff heeft gelijk iemand mijn plek ingenomen.
Jaquote:
laat je kast met rustquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:25 schreef eend112 het volgende:
Godkk ik dc ff heeft gelijk iemand mijn plek ingenomen.
ja die kut jamesdeen had een veel te kleine room gemaaktquote:
quote:
DP kan KLB wel dromenquote:
Is niks meer van over aan het einde van het avond.quote:
dan zou ik nog slechter zijn waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:27 schreef Elan het volgende:
Jammer dat je niet mobiel kan haxballen he
Lijkt me eigenlijk makkelijker... vinger op het rondje, tappen is schietenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zou ik nog slechter zijn waarschijnlijk
Ja, das waar inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk makkelijker... vinger op het rondje, tappen is schieten
jammiequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest aan toto denken toen ik deze foto voorbij zag komen op Imgur
ziet er wel lekker uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gefs-online.com/gefs.php#quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:39 schreef d4v1d het volgende:
hoe heet dat vlieg sim spel wat toto aan het doen was
Aardbeien prolapsequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gefs-online.com/quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:39 schreef d4v1d het volgende:
hoe heet dat vlieg sim spel wat toto aan het doen was
wat ga je sneller zijn gvdquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://www.gefs-online.com/gefs.php#
kom haxballen ik own jequote:
dan zou ik je zo hard vernederen dat ik het zielig vindt, zo wil ik me niet voelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zou ik je zo hard vernederen dat ik het zielig vindt, zo wil ik me niet voelenheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oké, en bevalt het?Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:
ja hoor. first person view tijdens auto's besturen is idd best kut, maar met lopen/schieten gebruik ik wel gewoon first person.quote:
Ja je zit iets te laag ofzo in de auto, waardoor je niet goed rond kunt kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor. first person view tijdens auto's besturen is idd best kut, maar met lopen/schieten gebruik ik wel gewoon first person.
Overmorgen is het 1 januari ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
wtf is het overmorgen pas nieuwjaar?
Ik ben ook helemaal in de war met dagenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
wtf is het overmorgen pas nieuwjaar?
ja damnquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal in de war met dagen
Ik weet nog steeds niet wat the fuck ik morgen moet gaan doen.quote:
Ik ook, weer alles helemaal op een rijtje zetten.quote:
FOK!kenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat the fuck ik morgen moet gaan doen.
Ja nee.quote:
Alles beter dan werkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
5:30 - 13:00, niet 's avonds ofzo maar ben bang dat ik echt tering moe ga worden.quote:
quote:
SPOILER: gta v spoilerzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! hangen sahbiquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel kut idd. Al kun je eventueel wel nog ff gaan slapen na je werk, maar dan is het maar de vraag of je je niet nog beroerder voelt als je weer wakker wordtquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
5:30 - 13:00, niet 's avonds ofzo maar ben bang dat ik echt tering moe ga worden.
Ik moet tot 1930quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
5:30 - 13:00, niet 's avonds ofzo maar ben bang dat ik echt tering moe ga worden.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
een vriend van m'n broer brengt morgenavond monopoly mee
dat wordt een dolle boel
Monopolyquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
dat wordt een dolle boel
ik vier helemaal niksquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:55 schreef d4v1d het volgende:
Niet dat ik nou van plan ben om oud en nieuw groots te gaan vieren.
powernapquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel kut idd. Al kun je eventueel wel nog ff gaan slapen na je werk, maar dan is het maar de vraag of je je niet nog beroerder voelt als je weer wakker wordt
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
dat wordt een dolle boel
nee man, ik kan niet eens zo lang zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ook geen Ik Hou Van Holland Oud en Nieuw Editie met oliebollen op de bank?
Ja dat is kut idd, lukt me nooit en als het lukt wordt ik echt klote wakker. Was met Koningsdag ook, toen was ik zo moe en beroerd dat ik maar verder was gaan slapen. Achteraf heb je er echt spijt vanquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel kut idd. Al kun je eventueel wel nog ff gaan slapen na je werk, maar dan is het maar de vraag of je je niet nog beroerder voelt als je weer wakker wordt
Jammerquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee man, ik kan niet eens zo lang zittenben nu ook al verrot en het is 8 uur
dan maar gwn sos halenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja dat is kut idd, lukt me nooit en als het lukt wordt ik echt klote wakker. Was met Koningsdag ook, toen was ik zo moe en beroerd dat ik maar verder was gaan slapen. Achteraf heb je er echt spijt van
Sterke bro.quote:
Familie heb ik al met kerst gezien. Met oud en nieuw nietquote:
Nou nou plukje tochquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
sowieso is heel kerst/oud&nieuw en al die zooi overrated
Tis maar wat je er zelf van maakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
sowieso is heel kerst/oud&nieuw en al die zooi overrated
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
oud&nieuw is een goed excuus om naar de kenker te gaan
Ach... ik heb er ook weinig mee hor... maar ik doe maar mee, voor de goede vredequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
is gewoon mijn mening, vind ik altijd al overigens
Hier gaan we je verjaardag niet overslaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach... ik heb er ook weinig mee hor... maar ik doe maar mee, voor de goede vredeik ben al blij dta mijn verjaardag wordt overgeslagen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef Toto69 het volgende:
of van die mensen die normaal nooit wat zeggen maar morgennacht wel poeslief een nieuwsjaarwens sturentyf dan ook maar op
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier gaan we je verjaardag niet overslaan.
ik heb in 19 jaar tijd nog nooit m'n verjaardag gevierd, en dat houd ik graag zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach... ik heb er ook weinig mee hor... maar ik doe maar mee, voor de goede vredeik ben al blij dta mijn verjaardag wordt overgeslagen
Doet niemand jou feliciteren?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Boeie, dat hoort er nu eenmaal een beetje bij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef Toto69 het volgende:
of van die mensen die normaal nooit wat zeggen maar morgennacht wel poeslief een nieuwsjaarwens sturentyf dan ook maar op
Ik onthou het toch welquote:
Dus je moet alleen maar mensen die je elke dag spreekt gelukkig nieuwjaar wensenquote:
als je normaliter je bek niet opentrekt hoeft het nu ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeie, dat hoort er nu eenmaal een beetje bij.
Sociale conventies zijn veel FOK!kers niet thuis in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeie, dat hoort er nu eenmaal een beetje bij.
ik zeg niet elke dagquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus je moet alleen maar mensen die je elke dag spreekt gelukkig nieuwjaar wensen
whahahahah
Jawel, Teun is sowieso altijd helemaal in de gloria, maar daar blijft het ook bij, geen feest of visite of ietsquote:
Tis wel wat verder. Ik zou me er diep door gekwetst voelen inderdaad. Wat een honden dat ze je gelukkig nieuwjaar wensen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zeg niet elke dag
ik heb het over mensen die je niet eens 1x per jaar spreekt
niet zo negatief doen manquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je normaliter je bek niet opentrekt hoeft het nu ook niet.
Stel je eens voor dat iemand een andere mening heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis wel wat verder. Ik zou me er diep door gekwetst voelen inderdaad. Wat een honden dat ze je gelukkig nieuwjaar wensen.
Oh, gezellig met het gezin zijn is ook leukquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jawel, Teun is sowieso altijd helemaal in de gloria, maar daar blijft het ook bij, geen feest of visite of iets
Het is een idioot domme mening.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat iemand een andere mening heeft.
Oké, en wat moet ik met die info?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een idioot domme mening.
Ja goed zatquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh, gezellig met het gezin zijn is ook leuk
Oké, ik werp het de prullenbak in als je het niet erg vindt, zou een beetje raar zijn om m'n mening te veranderen omdat een ander er niet tegen kan.quote:
Ja ach daar zijn we FOK!kers voor hèquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Het komt alleen flink autistisch over.
Dat staat je helemaal vrij. Het helpt je verder weinig vooruit om overal op tegen te zijn en te gaan stampvoeten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, ik werp het de prullenbak in als je het niet erg vindt, zou een beetje raar zijn om m'n mening te veranderen omdat een ander er niet tegen kan.
"met k"quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:07 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een gescheld met k in de uitslag... doe ff normaal godverdomde kleuter.
Ik ben niet overal op tegen. Ik heb alleen niets met mensen die normaal nooit hun bek opentrekken maar dan ineens wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat staat je helemaal vrij. Het helpt je verder weinig vooruit om overal op tegen te zijn en te gaan stampvoeten.
Ja, want daar heb je last van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet overal op tegen. Ik heb alleen niets met mensen die normaal nooit hun bek opentrekken maar dan ineens wel.
kerel? koe? kanjer?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:07 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een gescheld met k in de uitslag... doe ff normaal godverdomde kleuter.
kangoeroequote:
Zo zijn mensen. Ik zou me er vooral druk om maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik er last van heb, het is meer dat ik het hypocriet vind.
Ik maak me er ook niet druk om verder, maar dat mensen zo zijn betekent nog niet dat je het geweldig hoeft te vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo zijn mensen. Ik zou me er vooral druk om maken.
Dit is je niet druk maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind dat al vrij bijzonder voor iets wat mensen met goede bedoelingen sturen.quote:
kijk ze gaan jongequote:
Maar hoe weet jij nou hoe die mensen zijn, ergo dat ze goede bedoelingen hebben?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat al vrij bijzonder voor iets wat mensen met goede bedoelingen sturen.
Als ze het niet met goede bedoelingen sturen zou ik me er al helemaal niet druk om maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij nou hoe die mensen zijn, ergo dat ze goede bedoelingen hebben?
Dat is, nogmaals, ook niet wat ik doe, ik post een berichtje op een forum. Als ik hier nou schuimbekkend achter m'n telefoon zat was het wel wat sneuïg ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze het niet met goede bedoelingen sturen zou ik me er al helemaal niet druk om maken.
Hahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]je kan dus niet alleen een jaar opgeven
Ik heb gewoon een vast groepje, daar heb ik zat aan. Beter een paar goede vrienden die er ook echt zijn als dat nodig is dan een hele groep waar je eigenlijk geen klote aan hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ja, iedereen staat vrij z'n eigen instelling te hebben.
Je weet verder nooit wanneer je mensen nodig hebt, waardoor het soms wel handig is om aan conventies te voldoen.
Je weet nooit welke mensen in de top komen en welke niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
Beter een paar goede vrienden die er ook echt zijn als dat nodig is dan een hele groep waar je eigenlijk geen klote aan hebt.
Tsja, ik hoef alleen mensen die nuttig zijn om me heen, als in dat ze er zijn indien nodig. Of ze nou rijk zijn of wat dan ook zal me een worst wezen verder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je weet nooit welke mensen in de top komen en welke niet.
Je weet nooit wanneer je mensen op wat voor vlak toch nodig hebt.
Netwerken dit dat.
Je weet nooit wie nuttig zijn en wie niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:15 schreef Toto69 het volgende:
ik hoef alleen mensen die nuttig zijn om me heen
Hahahahaquote:
Ik kan me wel iets in de mening van Toto vindenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tsja, ik hoef alleen mensen die nuttig zijn om me heen, als in dat ze er zijn indien nodig. Of ze nou rijk zijn of wat dan ook zal me een worst wezen verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |