kerel? koe? kanjer?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:07 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een gescheld met k in de uitslag... doe ff normaal godverdomde kleuter.
kangoeroequote:
Zo zijn mensen. Ik zou me er vooral druk om maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik er last van heb, het is meer dat ik het hypocriet vind.
Ik maak me er ook niet druk om verder, maar dat mensen zo zijn betekent nog niet dat je het geweldig hoeft te vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo zijn mensen. Ik zou me er vooral druk om maken.
Dit is je niet druk maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef Toto69 het volgende:
of van die mensen die normaal nooit wat zeggen maar morgennacht wel poeslief een nieuwsjaarwens sturentyf dan ook maar op
Ik vind dat al vrij bijzonder voor iets wat mensen met goede bedoelingen sturen.quote:
kijk ze gaan jongequote:
Maar hoe weet jij nou hoe die mensen zijn, ergo dat ze goede bedoelingen hebben?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat al vrij bijzonder voor iets wat mensen met goede bedoelingen sturen.
Als ze het niet met goede bedoelingen sturen zou ik me er al helemaal niet druk om maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij nou hoe die mensen zijn, ergo dat ze goede bedoelingen hebben?
Dat is, nogmaals, ook niet wat ik doe, ik post een berichtje op een forum. Als ik hier nou schuimbekkend achter m'n telefoon zat was het wel wat sneuïg ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze het niet met goede bedoelingen sturen zou ik me er al helemaal niet druk om maken.
Hahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]je kan dus niet alleen een jaar opgeven
Ik heb gewoon een vast groepje, daar heb ik zat aan. Beter een paar goede vrienden die er ook echt zijn als dat nodig is dan een hele groep waar je eigenlijk geen klote aan hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ja, iedereen staat vrij z'n eigen instelling te hebben.
Je weet verder nooit wanneer je mensen nodig hebt, waardoor het soms wel handig is om aan conventies te voldoen.
Je weet nooit welke mensen in de top komen en welke niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
Beter een paar goede vrienden die er ook echt zijn als dat nodig is dan een hele groep waar je eigenlijk geen klote aan hebt.
Tsja, ik hoef alleen mensen die nuttig zijn om me heen, als in dat ze er zijn indien nodig. Of ze nou rijk zijn of wat dan ook zal me een worst wezen verder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je weet nooit welke mensen in de top komen en welke niet.
Je weet nooit wanneer je mensen op wat voor vlak toch nodig hebt.
Netwerken dit dat.
Je weet nooit wie nuttig zijn en wie niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:15 schreef Toto69 het volgende:
ik hoef alleen mensen die nuttig zijn om me heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |