Ik onthou het toch welquote:
Dus je moet alleen maar mensen die je elke dag spreekt gelukkig nieuwjaar wensenquote:
als je normaliter je bek niet opentrekt hoeft het nu ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeie, dat hoort er nu eenmaal een beetje bij.
Sociale conventies zijn veel FOK!kers niet thuis in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeie, dat hoort er nu eenmaal een beetje bij.
ik zeg niet elke dagquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus je moet alleen maar mensen die je elke dag spreekt gelukkig nieuwjaar wensen
whahahahah
Jawel, Teun is sowieso altijd helemaal in de gloria, maar daar blijft het ook bij, geen feest of visite of ietsquote:
Tis wel wat verder. Ik zou me er diep door gekwetst voelen inderdaad. Wat een honden dat ze je gelukkig nieuwjaar wensen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zeg niet elke dag
ik heb het over mensen die je niet eens 1x per jaar spreekt
niet zo negatief doen manquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je normaliter je bek niet opentrekt hoeft het nu ook niet.
Stel je eens voor dat iemand een andere mening heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis wel wat verder. Ik zou me er diep door gekwetst voelen inderdaad. Wat een honden dat ze je gelukkig nieuwjaar wensen.
Oh, gezellig met het gezin zijn is ook leukquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jawel, Teun is sowieso altijd helemaal in de gloria, maar daar blijft het ook bij, geen feest of visite of iets
Het is een idioot domme mening.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat iemand een andere mening heeft.
Oké, en wat moet ik met die info?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een idioot domme mening.
Ja goed zatquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh, gezellig met het gezin zijn is ook leuk
Oké, ik werp het de prullenbak in als je het niet erg vindt, zou een beetje raar zijn om m'n mening te veranderen omdat een ander er niet tegen kan.quote:
Ja ach daar zijn we FOK!kers voor hèquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Het komt alleen flink autistisch over.
Dat staat je helemaal vrij. Het helpt je verder weinig vooruit om overal op tegen te zijn en te gaan stampvoeten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, ik werp het de prullenbak in als je het niet erg vindt, zou een beetje raar zijn om m'n mening te veranderen omdat een ander er niet tegen kan.
"met k"quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:07 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een gescheld met k in de uitslag... doe ff normaal godverdomde kleuter.
Ik ben niet overal op tegen. Ik heb alleen niets met mensen die normaal nooit hun bek opentrekken maar dan ineens wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat staat je helemaal vrij. Het helpt je verder weinig vooruit om overal op tegen te zijn en te gaan stampvoeten.
Ja, want daar heb je last van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet overal op tegen. Ik heb alleen niets met mensen die normaal nooit hun bek opentrekken maar dan ineens wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |