Ja dat is kut idd, lukt me nooit en als het lukt wordt ik echt klote wakker. Was met Koningsdag ook, toen was ik zo moe en beroerd dat ik maar verder was gaan slapen. Achteraf heb je er echt spijt vanquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel kut idd. Al kun je eventueel wel nog ff gaan slapen na je werk, maar dan is het maar de vraag of je je niet nog beroerder voelt als je weer wakker wordt
Jammerquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee man, ik kan niet eens zo lang zittenben nu ook al verrot en het is 8 uur
dan maar gwn sos halenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja dat is kut idd, lukt me nooit en als het lukt wordt ik echt klote wakker. Was met Koningsdag ook, toen was ik zo moe en beroerd dat ik maar verder was gaan slapen. Achteraf heb je er echt spijt van
Sterke bro.quote:
Familie heb ik al met kerst gezien. Met oud en nieuw nietquote:
Nou nou plukje tochquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
sowieso is heel kerst/oud&nieuw en al die zooi overrated
Tis maar wat je er zelf van maakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
sowieso is heel kerst/oud&nieuw en al die zooi overrated
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
oud&nieuw is een goed excuus om naar de kenker te gaan
Ach... ik heb er ook weinig mee hor... maar ik doe maar mee, voor de goede vredequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
is gewoon mijn mening, vind ik altijd al overigens
Hier gaan we je verjaardag niet overslaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach... ik heb er ook weinig mee hor... maar ik doe maar mee, voor de goede vredeik ben al blij dta mijn verjaardag wordt overgeslagen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef Toto69 het volgende:
of van die mensen die normaal nooit wat zeggen maar morgennacht wel poeslief een nieuwsjaarwens sturentyf dan ook maar op
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier gaan we je verjaardag niet overslaan.
ik heb in 19 jaar tijd nog nooit m'n verjaardag gevierd, en dat houd ik graag zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach... ik heb er ook weinig mee hor... maar ik doe maar mee, voor de goede vredeik ben al blij dta mijn verjaardag wordt overgeslagen
Doet niemand jou feliciteren?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Boeie, dat hoort er nu eenmaal een beetje bij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef Toto69 het volgende:
of van die mensen die normaal nooit wat zeggen maar morgennacht wel poeslief een nieuwsjaarwens sturentyf dan ook maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |