maak maar een roomquote:
Broek al weer dichtgedaan?quote:
Chai, hoe kan het ook andersquote:
Ik zie niet eens wat er weggehaald is.quote:
is vol zegt iequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)af4bbd92fc96d510022a
Dat deed hugo snel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:09 schreef Fylax het volgende:
KLB / Mensen die zich voor doen als Fylax
Goffer Toffer Moffer Loffer Stoffer Wokker Lokker Mokker Sokkerquote:
Watskeburt?quote:
Tjees... wat een dichter hebben we in ons midden pidden didden zidden riddenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Goffer Toffer Moffer Loffer Stoffer Wokker Lokker Mokker Sokker
Muhihi
Hij heeft nog een post toegevoegd trouwens.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Huge denkt leuk te zijn mijn terechte topic te deleten.
Ik zie het. Vast mad omdat ik zei dat hij maar moest gaan gamen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft nog een post toegevoegd trouwens.
Ik voel me gewoon goedquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Tjees... wat een dichter hebben we in ons midden pidden didden zidden ridden
Dat is wel prettigquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon goedDidadidamdam
:D:D:D
Maak je hem nog een keer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Huge denkt leuk te zijn mijn terechte topic te deleten.
Geen tinychat, geen gekloot, geen gekloon of ik vier het oud jaar vervoegdquote:
hadden we dat afgesproken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
1 januari heb je toch servertje voor rust
Aight.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen tinychat, geen gekloot, geen gekloon of ik vier het oud jaar vervoegd
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:15 schreef Fylax het volgende:
Maar mijn duifjes vertelde mij dus dat iemand zich voordeed als mij, vertel?
Alvast een gelukkig nieuwjaar, Pharkus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen tinychat, geen gekloot, geen gekloon of ik vier het oud jaar vervoegd
jij ook Fylaxquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alvast een gelukkig nieuwjaar, Pharkus.
Eindelijk het gedoe rondom school rondquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is wel prettigwaarom voel je je goed? verliefd?
Wat voor gedoe had je rond school dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eindelijk het gedoe rondom school rondEn mijn broer komt over paar weekjes thuis (al halfjaar niet gezien
)
weet nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
Hoe kan iemand zich voordoen as jou Fylax
Was dat zo obvious danquote:
Ze konden mijn opleiding niet verifiëren. Maar ze zeggen nu dat het goed is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wat voor gedoe had je rond school dan?
slapen is voor apenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal teveel oliebollen eten en dan 's nachts wakker worden omdat jullie aan de hele erge diarree zitten en dan niet meer kunnen slapen waardoor jullie de hele dag moe zijn
neequote:
oké sorry je hebt gelijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als meest geliefde user mag je niet liegen
Dat is volgens mij nog echt waar ookquote:
Meh, ik slaap juist vrij veelquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog echt waar ook
Echt waar?quote:
Ja, ben een luie lamzak.quote:
haxball?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:25 schreef eend112 het volgende:
Godkk ik dc ff heeft gelijk iemand mijn plek ingenomen.
Jaquote:
laat je kast met rustquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:25 schreef eend112 het volgende:
Godkk ik dc ff heeft gelijk iemand mijn plek ingenomen.
ja die kut jamesdeen had een veel te kleine room gemaaktquote:
quote:
DP kan KLB wel dromenquote:
Is niks meer van over aan het einde van het avond.quote:
dan zou ik nog slechter zijn waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:27 schreef Elan het volgende:
Jammer dat je niet mobiel kan haxballen he
Lijkt me eigenlijk makkelijker... vinger op het rondje, tappen is schietenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zou ik nog slechter zijn waarschijnlijk
Ja, das waar inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk makkelijker... vinger op het rondje, tappen is schieten
jammiequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest aan toto denken toen ik deze foto voorbij zag komen op Imgur
ziet er wel lekker uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gefs-online.com/gefs.php#quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:39 schreef d4v1d het volgende:
hoe heet dat vlieg sim spel wat toto aan het doen was
Aardbeien prolapsequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gefs-online.com/quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:39 schreef d4v1d het volgende:
hoe heet dat vlieg sim spel wat toto aan het doen was
wat ga je sneller zijn gvdquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://www.gefs-online.com/gefs.php#
kom haxballen ik own jequote:
dan zou ik je zo hard vernederen dat ik het zielig vindt, zo wil ik me niet voelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zou ik je zo hard vernederen dat ik het zielig vindt, zo wil ik me niet voelenheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oké, en bevalt het?Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:
ja hoor. first person view tijdens auto's besturen is idd best kut, maar met lopen/schieten gebruik ik wel gewoon first person.quote:
Ja je zit iets te laag ofzo in de auto, waardoor je niet goed rond kunt kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor. first person view tijdens auto's besturen is idd best kut, maar met lopen/schieten gebruik ik wel gewoon first person.
Overmorgen is het 1 januari ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
wtf is het overmorgen pas nieuwjaar?
Ik ben ook helemaal in de war met dagenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
wtf is het overmorgen pas nieuwjaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |