Ja ok, maar dat merk ik wel omdat mijn broeken te groot wordenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat afvallen een stuk leuker is als je ook schaalbaar (hehe) resultaat ziet.
Beter is niet het juiste woord, ruim voornamelijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad, dat merk ik wel aan de kleren die ineens een stuk beter zitten
Nee. Geen Aids, ook geen ebola of andere besmettelijke teringzooi. Gewoon afvallen door minder te eten en bewegenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is echt veel in een half jaar! Je
Kei goed (er vanuit gaande dat het bewust was en niet dat je aids hebt of zo. Dat is kut)
Sodeknetterquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja dat duurt wel aardig wat kilo hoor... en dan denk ik vaak nog dat het is omdat ik verkeerd gewassen heb of zo
Maar on that note: ik ben al 4 kledingmaten kleiner
Heb ik niet, maar mijn schoonmoeder wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal een weegschaal?.
mensen beginnen het nu pas te zienquote:
Minder bewegen, goed idee. Ik doe mee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee. Geen Aids, ook geen ebola of andere besmettelijke teringzooi. Gewoon afvallen door minder te eten en bewegen
Mijn kast hangt vol kleding die een maat te klein is. Moet ik eens iets mee doen, neemt alleen maar ruimte in beslag.quote:
Ja maar, misschien past het volgend jaar weer!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn kast hangt vol kleding die een maat te klein is. Moet ik eens iets mee doen, neemt alleen maar ruimte in beslag.
Tijd om iig één kast weg te doen. Leger des Heils heeft er nog wel wat aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gewoon 3 kasten
1 met 'kan echt alleen nog als je alleen thuis bent'
1 met 'misschien kom je er mee weg maar waarschijnlijk niet'
En 1 met goede kleding
ja en dan jojo ik weer omhoog en heb ik niks om aan te doen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijd om iig één kast weg te doen. Leger des Heils heeft er nog wel wat aan.
Tot die tijd gooi ik heb wel in een plastic zak in de kelder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar, misschien past het volgend jaar weer!
Morgen in Groningen. Daarna in Utrecht. Eerst komende jaren niet meer in Holland werkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Q. het volgende:
Morgen dagje thuiswerken. Net als vandaag.
Utrecht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgen in Groningen. Daarna in Utrecht. Eerst komende jaren niet meer in Holland werken
Vuurwerk naar dr gooien?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
CL vlakbij!!
Wat ga je hier doen? Ga ik je stalken.
Oud & Nieuw vierenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
CL vlakbij!!
Wat ga je hier doen? Ga ik je stalken.
Ach, het wordt wel gezellig, maar het is ook niet meer zo iets waar ik weken naar uitkijk zoals vroeger. Als het niet zo "zielig" zou zijn was ik denk ik gewoon lekker thuisgebleven.quote:
Tja wanneer is t zielig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het wordt wel gezellig, maar het is ook niet meer zo iets waar ik weken naar uitkijk zoals vroeger. Als het niet zo "zielig" zou zijn was ik denk ik gewoon lekker thuisgebleven.
Nou ja, het is toch een soort traditie om 0:00, met vrienden of familie etc.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja wanneer is t zielig.
Wat deed je vroeger dan waar je zo naar uitkeek? Nu niet meer realiseerbaar of geen zin meer in?
Dat maakte me niet zoveel uit, heb leuke feesten thuis en in de stad gehad, ik denk dat ik gewoon een beetje uitgeblust benquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:
Wij gaan een kneuzen O&N doen. Lekker kalm aan vanwege redenen. Misschien volgend jaar weer de kroeg in. Maar om eerlijk te zijn vind ik kleinere feestjes met goede vrienden veel leuker.
ouwe lulquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat maakte me niet zoveel uit, heb leuke feesten thuis en in de stad gehad, ik denk dat ik gewoon een beetje uitgeblust ben.
Logische conclusie, en zou het kunnen zijn, maar is het in dit geval nietquote:
Zuipen tot 05:00quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ook dat is inmiddels ook niets heel bijzonders meer, O&N, zit gewoon bij iemand thuis, beetje bier drinken, zoenen op 0:00 en klaar.
Das dan wel een flink hijspartij, 18:00-:0500quote:
Je maakt het nu wel heel verleidelijk om langs te komen hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:01 schreef Q. het volgende:
Ik krijg zo'n 30 man over de vloer. Wordt gezellig. Staat altijd garant voor drama.
Je mag vast wel labsgkomenquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel heel verleidelijk om langs te komen hoor.
Ik heb z'n reservesleutel nog dus dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag vast wel labsgkomenzelfs binnen komen gok ik zo
Ik zei dat je t mag van hem, niet dat je het gewoon konquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb z'n reservesleutel nog dus dat is het probleem niet.
Perfect!quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb z'n reservesleutel nog dus dat is het probleem niet.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel heel verleidelijk om langs te komen hoor.
Vast niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Zal het er dan eindelijk eens van komen?.
Binnen komen, buiten komen, op de badkamer, twee keer in de keuken, heck zelfs in bed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag vast wel labsgkomenzelfs binnen komen gok ik zo
Zou het er ooit van komen..quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Binnen komen, buiten komen, op de badkamer, twee keer in de keuken, heck zelfs in bed.
1 januari, de dag waar je je vanaf 01:00 niks meer herinnert totdat je om 15:00-16:00 uit je nest komt!quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan wel een flink hijspartij, 18:00-:0500.
Das niet heel speciaal nieuwjaarsgerelateerdquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 januari, de dag waar je je vanaf 01:00 niks meer herinnert totdat je om 15:00-16:00 uit je nest komt!
Ik zal op 1 januari flink aan de schoonmaak moeten, vorig jaar was het me toch een pleurisbende.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 januari, de dag waar je je vanaf 01:00 niks meer herinnert totdat je om 15:00-16:00 uit je nest komt!
Klopt, ik ben erquote:Op woensdag 31 december 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat echt een spookdag worden hier he?.
Ik zit helemaal alleen in de treincoupé.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat echt een spookdag worden hier he?.
Scholen zijn dicht.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Het is hier ook uitgestorven. Ook geen secretaresses en dat is vrij vervelend, aangezien ik daar mijn laptop moet inleveren. Hopelijk komt er nog één die eerst Puk naar school moest brengen.
Kom je naar Den Haag?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Goede dag om lekker te gaan treinen dus?
Ik denk dat mamma Puk gewoon mee naar het werk neemt. Er is toch bijna niemand en Puk kan zo lief spelen, daar heeft niemand last van.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Oh Goddamnit ja. Nou dan moet Puk een gezellig onbijtje voordat mama aan het werk gaat.
Idd, en er is vast wel even een kamertje waar Puk gezellig bij wat collega's kan wachten terwijl mama in een meeting is, het is toch rustig!quote:Op woensdag 31 december 2014 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat mamma Puk gewoon mee naar het werk neemt. Er is toch bijna niemand en Puk kan zo lief spelen, daar heeft niemand last van.
Gewoon net als bij een hond doen, op een kleedje onder het bureau leggen en hopen dat het gaat slapen. En af en toe vergeten dat hij er is en per ongeluk schoppen.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en er is vast wel even een kamertje waar Puk gezellig bij wat collega's kan wachten terwijl mama in een meeting is, het is toch rustig!
Er is wel een tentoonstelling waar ik naartoe wil en waarvoor ik zieltjes probeer te winnen om mee te gaanquote:
Zo werkt het nou ook weer niet in het echte levenquote:Op woensdag 31 december 2014 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon net als bij een hond doen, op een kleedje onder het bureau leggen en hopen dat het gaat slapen. En af en toe vergeten dat hij er is en per ongeluk schoppen.
Nou ja, er zijn ook mensen die elke dag hun hond meenemen naar het werk. Ik wist nooit dat dat soms kon. Vraag me alleen af wat voor bedrijven dat dan zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt het nou ook weer niet in het echte leven.
Het komt vrijwel nooit voor hoor, maar er is wel eens iemand geweest hier die in een soort paniek ff dr kind een half uur kwam dumpen bij ons, echt, van alle afdelingen kies je deze.
Ik had je post op Facebook erover gezien ja. Ik had de tentoonstelling al eerder gezien en aan MissM gevraagd of het wat voor haar was, gezien haar voorliefde voor de Sissi's, Downton Abbey's en dat soort meuk. Toen was het antwoord nog 'nee', maar misschien verandert haar mening als ze hoort dat jij er naartoe wil. Ik vaag het nog even na....quote:Op woensdag 31 december 2014 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Er is wel een tentoonstelling waar ik naartoe wil en waarvoor ik zieltjes probeer te winnen om mee te gaan
Dat zou ik nou wel weer leuk vinden een hond op de kamerquote:Op woensdag 31 december 2014 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn ook mensen die elke dag hun hond meenemen naar het werk. Ik wist nooit dat dat soms kon. Vraag me alleen af wat voor bedrijven dat dan zijn.
In de daluren blijft 'ie net zo gratis als altijdquote:Op woensdag 31 december 2014 09:36 schreef CherryLips het volgende:
O kut he, trein wordt morgen zeker weer duurder
Toen ik nog boven de winkel van m'n ouders woonde, lag de hond ook bijna de hele dag onder het bureau in het kantoortje. Dan ging ze tussen de middag naar boven om te schooien als iedereen brood ging smeren.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik nou wel weer leuk vinden een hond op de kamer.
Dat vonden jouw kamergenoten nou ook. Daarom zit jij daar.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou ik nou wel weer leuk vinden een hond op de kamer.
Ik ben meer de afdelings chimpanseequote:Op woensdag 31 december 2014 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vonden jouw kamergenoten nou ook. Daarom zit jij daar.
Ik heb nog de oude versie van de voordeelurenkaartquote:Op woensdag 31 december 2014 09:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In de daluren blijft 'ie net zo gratis als altijd
Moet vanmiddag wel in de spits reizen though.
Misschien wel de eerste keer dit jaar.
Jij gaat met poep gooien als dingen je niet bevallen?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben meer de afdelings chimpansee.
Waarom alleen als dingen me niet bevallen?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat met poep gooien als dingen je niet bevallen?
Geen idee, ik ben niet zo thuis in de gedragingen van de gemiddelde chimpansee.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Waarom alleen als dingen me niet bevallen?.
Het is je vergeven, zo'n boeiende materie is het nietquote:Op woensdag 31 december 2014 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo thuis in de gedragingen van de gemiddelde chimpansee.
Bwehehehe!quote:Op woensdag 31 december 2014 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat mamma Puk gewoon mee naar het werk neemt. Er is toch bijna niemand en Puk kan zo lief spelen, daar heeft niemand last van.
Ik ookquote:Op woensdag 31 december 2014 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog de oude versie van de voordeelurenkaart
Het interesseert me echt geen reet meer, alle jaren beginnen in elkaar over te lopen.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
"2015 wordt echt mijn jaar, 2014 was echt kut"
Uhuh, echt elke woensdag op donderdag gaat voor enorme veranderingen in je leven zorgen hoor..
Waarom mogen datsoort mensen uberhaupt met een computer werken van zo'n bedrijfquote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Tof, de plaatselijke vestiging van de ABN heeft een mail naar z'n klanten gestuurd zonder de adressen in de bcc te zetten.
Ook datquote:Op woensdag 31 december 2014 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet meer, alle jaren beginnen in elkaar over te lopen.
/oma vertelt.
"ik hoef niet te veranderen om mijn situatie te verbeteren, het jaartal is al veranderd"quote:Op woensdag 31 december 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
"2015 wordt echt mijn jaar, 2014 was echt kut"
Uhuh, echt elke woensdag op donderdag gaat voor enorme veranderingen in je leven zorgen hoor..
Eens... Ik sla mijzelf voor mijn kop dat ik mijn briljante nieuwsjaarwens 2013-2014 kwijt ben. Dat was een prachtige volzin die alle onbenulligheid kernachtig samenvatte.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Ook dat.
Maar het slaat gewoon nergens op, het is morgen gewoon donderdag, vrijdag moet ik werken. Ik weet wel dat mensen het (hopelijk) niet echt zo zien, maar waarom zou je leven drastisch veranderen omdat je 2015 ipv 2014 tikt?
Vroeger was alles beter toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet meer, alle jaren beginnen in elkaar over te lopen.
/oma vertelt.
Ik snap het wel, ze hopen op leukere gebeurtenissen. Ik zie het nu bij m'n zwager, 2013 en 2014 waren echt klotejaren voor hem (en de jaren ervoor waren ook al geen feest), dus nu hopen we dat er in 2015 eens geen mensen doodgaan of ernstig ziek worden. Al hopen we dat elke dag wel. Dus ehm. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 31 december 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar het slaat gewoon nergens op, het is morgen gewoon donderdag, vrijdag moet ik werken. Ik weet wel dat mensen het (hopelijk) niet echt zo zien, maar waarom zou je leven drastisch veranderen omdat je 2015 ipv 2014 tikt?
Ik zou er een goed voornemen aan wijden, briljante dingen niet vergetenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens... Ik sla mijzelf voor mijn kop dat ik mijn briljante nieuwsjaarwens 2013-2014 kwijt ben. Dat was een prachtige volzin die alle onbenulligheid kernachtig samenvatte.
I knowquote:Op woensdag 31 december 2014 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ze hopen op leukere gebeurtenissen. Ik zie het nu bij m'n zwager, 2013 en 2014 waren echt klotejaren voor hem (en de jaren ervoor waren ook al geen feest), dus nu hopen we dat er in 2015 eens geen mensen doodgaan of ernstig ziek worden. Al hopen we dat elke dag wel. Dus ehm. Je hebt gelijk
Maar als je het toch moet afbakenen in herkenbare periodes...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
De dood houdt geen rekening met 2014/2018 oid hoor.
"Het jaar" bestaat niet eens.
Dan in verjaardagsjaren!quote:Op woensdag 31 december 2014 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je het toch moet afbakenen in herkenbare periodes...
Opzich prima dus, wel handig met verjaardagen etc. Maar morgen is gewoon morgen en niet opeens een nieuwe dimensiequote:Op woensdag 31 december 2014 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je het toch moet afbakenen in herkenbare periodes...
Nee dat moet nu al, maar mocht je eerst een periode goede voornemen willen hebben hoef je pas in maart uit te voerenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dus ik hoef in maart pas te beginnen met afvallen?
Toch niet erg? Zit t ritme er al vast wat inquote:Op woensdag 31 december 2014 10:59 schreef Q. het volgende:
Tot 04:00 wakker gelegen. Dat wordt een dolle avond.
Wel als je er weer vroeg uit moet om te werken.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch niet erg? Zit t ritme er al vast wat in
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel als je er weer vroeg uit moet om te werken.
Geen tijd, moet huis op orde maken voor de 30+ gasten.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
balen. Na werktijd even dutje doen
RIP aan je kattenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen tijd, moet huis op orde maken voor de 30+ gasten.
Had je dan eerder moeten doenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen tijd, moet huis op orde maken voor de 30+ gasten.
Dat soort dingen moet blijkbaar eens in de zoveel tijd gebeurenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Tof, de plaatselijke vestiging van de ABN heeft een mail naar z'n klanten gestuurd zonder de adressen in de bcc te zetten.
Nee, dat was ook de bedoeling iddquote:
Ik hoef ook geen 30 miljoen, maar 5 euro is ook weer het andere uiterstequote:Op woensdag 31 december 2014 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb een half lot, dat wordt dus 5 euro winnen ipv een tientje.
15 miljoen is ook wel genoeg idd. Misschien koop ik ook nog wel zo'n ding, nog ff over nadenken.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen 30 miljoen, maar 5 euro is ook weer het andere uitersteMaar anders was je verlies nog groter geweest.
Kan hem nu niet kopen, want ideal o creditcard niet bij de handquote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
15 miljoen is ook wel genoeg idd. Misschien koop ik ook nog wel zo'n ding, nog ff over nadenken..
Genoeg om nooit meer te hoeven werken en de rest van je dagen in behoorlijke luxe te slijten iig.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
15 miljoen is ook wel genoeg idd. Misschien koop ik ook nog wel zo'n ding, nog ff over nadenken..
En je helemaal kapot te vervelenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Genoeg om nooit meer te hoeven werken en de rest van je dagen in behoorlijke luxe te slijten iig.
Daar bedenk ik wel wat op.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je helemaal kapot te vervelenIk weet het nog niet.
Heerlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier waren ze vannacht om half vier nog bezig met knallen. Ook al zoiets. Of het waren pistoolschoten. Komt in deze wijk net zo veel voor.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Welke idioot steekt nou op klaarlichte dag siervuurwerk af? Hoe dom ben je?
Ik ga toch lopend, dus is niet ergquote:Op woensdag 31 december 2014 11:45 schreef CherryLips het volgende:
O en de dooi heeft flink ingezet zie ik. Hopelijk wordt het vannacht niet glad
Kruipend is t te ver voor, maar lopen kan nu echt welquote:Op woensdag 31 december 2014 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet lopen, dan kom ik nooit thuis.
In welk deel van Utrecht ben je vanavond?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet lopen, dan kom ik nooit thuis.
De jouwe toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
In welk deel van Utrecht ben je vanavond?
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als jij er geen behoefte aan hebt mag je het naar mij overmaken als je wintquote:Op woensdag 31 december 2014 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Genoeg om nooit meer te hoeven werken en de rest van je dagen in behoorlijke luxe te slijten iig.
Overvechtquote:Op woensdag 31 december 2014 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
In welk deel van Utrecht ben je vanavond?
Huh? Moet het niet eerst vriezen voordat het kan dooien?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:45 schreef CherryLips het volgende:
O en de dooi heeft flink ingezet zie ik. Hopelijk wordt het vannacht niet glad
Hier lag nog sneeuw, in 't verre oosten. Op de daken en m'n balkon in ieder geval.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huh? Moet het niet eerst vriezen voordat het kan dooien?
Volgens mij is het hier alleen zaterdagnacht eventjes onder de nul geweest.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier lag nog sneeuw, in 't verre oosten. Op de daken en m'n balkon in ieder geval.
De straat hiervoor was zondag een glijbaanquote:Op woensdag 31 december 2014 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier alleen zaterdagnacht eventjes onder de nul geweest.
Koop 'm op je telefoon.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan hem nu niet kopen, want ideal o creditcard niet bij de hand
Prima fietsweerquote:Op woensdag 31 december 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier gewoon een graad of 7, droog, windstil. Prima te doen voor eind december, houden zo, niets meer aan doen.
Ze hebben vuurwerk gekocht. Wat had je anders verwacht?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Welke idioot steekt nou op klaarlichte dag siervuurwerk af? Hoe dom ben je?
Ik hoef nergens heen, ideaal.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Qua vervoer is het altijd weer gokken met O&N.
Denk dat ik het mezelf echt extreem makkelijk maak en gewoon heen en terug een taxi neem, kost wel debiel veel (terug dan) maar scheelt zoveel ongemak.
Ja, op de teringzooi achteraf naquote:
Ja, dat is een beetje jammer.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, op de teringzooi achteraf na.
Elluk nadeel hep ze foordeel.
Je kan niet alles hebbenquote:
Had je t dichter bij huis moeten zoekenquote:Op woensdag 31 december 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben.
Pfffff, ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in vanavond, als ik mezelf zou kunnen transporten ok, maar dat hele heen en weer gereis, ik heb er geen fut meer voor.
dat is elk jaarquote:Op woensdag 31 december 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
NOS: Eilanden in Grote Oceaan vieren als eerste 2015.
Is dat nieuws ja?
Je wilde ons vergetenquote:Op woensdag 31 december 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie waren uit mijn AT verdwenen
Zover is het niet, 25 min ofzoquote:Op woensdag 31 december 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je t dichter bij huis moeten zoeken
niet!quote:
Als je even thuis bent NIET op de bank gaan zitten. Dan ben je verlorenquote:Op woensdag 31 december 2014 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zover is het niet, 25 min ofzo.
Maar eigenlijk heb ik dat altijd met dingen op een werkdag, hele dag gewerkt en als ik dan eerst naar huis ga heb ik nooit zin om weer terug de stad in te gaan, ga ik rechtstreeks vanuit mijn werk, bijv eerst ff eten ofzo, dan kan ik hele nachten door.
Ken t jaquote:Op woensdag 31 december 2014 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zover is het niet, 25 min ofzo.
Maar eigenlijk heb ik dat altijd met dingen op een werkdag, hele dag gewerkt en als ik dan eerst naar huis ga heb ik nooit zin om weer terug de stad in te gaan, ga ik rechtstreeks vanuit mijn werk, bijv eerst ff eten ofzo, dan kan ik hele nachten door.
Liefde.. Ik zie vanzelf wel of ik een liefje voor de avond kan strikkenquote:Op woensdag 31 december 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb heel veel zin in vanavond
Sexy nieuw jurkje, vrienden, dansen, tequila, zelf gemaakte oliebollen en liefde
Sja,ik moet er een uur of 3 doorbrengen voor ik weer wegga, ikga geen 3 uur staanquote:Op woensdag 31 december 2014 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je even thuis bent NIET op de bank gaan zitten. Dan ben je verloren
Het echte Facetimen of de Angel-versie?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Facetimen
Dacht gooi hem er nog even in)
Ik en echt facetimenquote:Op woensdag 31 december 2014 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het echte Facetimen of de Angel-versie?
Wat is dat?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het echte Facetimen of de Angel-versie?
Vrouwen schijnen niet te facetimen.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik vind facetimen al altijd zo vunzig klinken maar wat moet de Ang3l versie dan wel niet zijn? Brrrr
Dat wel, maar enkel bloemetjesquote:Op woensdag 31 december 2014 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen niet te facetimen.
Ze hebben nog nooit eerder 2015 gevierd, dus ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
NOS: Eilanden in Grote Oceaan vieren als eerste 2015.
Is dat nieuws ja?
Dan is het elke dag nieuws. Morgen vieren ze als eerste 2 januari 2015.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit eerder 2015 gevierd, dus ja.
Nee, want 2 januari vieren ze niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het elke dag nieuws. Morgen vieren ze als eerste 2 januari 2015.
Als we in HW's gedachtegang zouden blijven.
Zou wel moetenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, want 2 januari vieren ze niet.
Ja, zelf geprinte loten betalen zo slecht uitquote:
Nu kun je hem nog inlijsten als je wintquote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zelf geprinte loten betalen zo slecht uit.
ik heb liever dat niemand het weet als ik win.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu kun je hem nog inlijsten als je wint
Hang je hem op de wc.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik heb liever dat niemand het weet als ik win.
Ik niet.. Maar mn randomreader doet t niet meer en de Rabobank is dichtquote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu kun je hem nog inlijsten als je wint
PostNL een optie?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Dus... Vrijdag op mijn vrije dag weer naar Groningen om mijn laptop in te leveren. Kut Puk
Kutzooi dan.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, ik moet een vrijwaringsbewijs.
Einde top 2000 is toch niet zo leuk. Zijn de nrs die je ook allang bij dr top 4000 en de ytop 1000 hebt gehoord.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ze maar niet het einde van de Top 2000 spoileren.
Dat is wel fucked up.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Dus... Vrijdag op mijn vrije dag weer naar Groningen om mijn laptop in te leveren. Kut Puk
Dit stukje vind ik ook nog wel leuk. Alleen de top 10 zuigt. Snap niet dat mensen op die zeiknummers blijven stemmenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Einde top 2000 is toch niet zo leuk. Zijn de nrs die je ook allang bij dr top 4000 en de ytop 1000 hebt gehoord.
2000 tot 150 is interessant
WTF. Waarom laten ze je vandaag dan komenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Zoals Duitsland ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig woon je in Zwolle en niet verder
Jij laat zeker ook je concertkaartjes nog per post bezorgen, ook al kost het extra?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
En sommige mensen hechten waarde aan tastbare dingen
Zoals dit fossiel.
Nee, sinds kort niet meer, want de kaartjes zijn stom en lelijk geworden. Vroeger stond het logo van de band er nog opquote:Op woensdag 31 december 2014 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij laat zeker ook je concertkaartjes nog per post bezorgen, ook al kost het extra?
Dit kan evt ook nog ja, soms ook wel wat nrs die je niet vaak meer hoort. Maar de top 10 is gewoon niet i terrssant, die hoor je nog vaak genoegquote:Op woensdag 31 december 2014 14:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit stukje vind ik ook nog wel leuk. Alleen de top 10 zuigt. Snap niet dat mensen op die zeiknummers blijven stemmen
Wat staat er nu op dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Nee, sinds kort niet meer, want de kaartjes zijn stom en lelijk geworden. Vroeger stond het logo van de band er nog op
Same here, ik deed het een tijd ook, maar nu zijn het gewoon vouchers, saai.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, sinds kort niet meer, want de kaartjes zijn stom en lelijk geworden. Vroeger stond het logo van de band er nog op
Meh.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij gewoon de naam van de band in standaard lettertype.
'Bedankt voor de 10% servicekosten voor het zelf afdrukken van je ticket.'quote:Op woensdag 31 december 2014 14:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"bedankt voor de extra verzendkosten, je ticket staat op www.***"
Dat is wel een beetje de goden verzoeken KTquote:Op woensdag 31 december 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja als ik nog even iets meer dan 9 uur uit het ziekenhuis weet te blijven, heb ik sowieso een paar 100 euro verdiend in de eigenzorgsrisico-loterij.
Hey! Jou heb ik lang niet gezien!quote:Op woensdag 31 december 2014 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de goden verzoeken KT
Blijkbaar heeft 'ie zijn stalktechnieken flink verbeterd.quote:
Als je er niets van merkt heet het spionage he.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft 'ie zijn stalktechnieken flink verbeterd.
Rhu!quote:Op woensdag 31 december 2014 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hey! Jou heb ik lang niet gezien!
De NSA komt bij mij om advies vragen, zó goed ben ik!quote:Op woensdag 31 december 2014 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er niets van merkt heet het spionage he.
Ik krijg net een appje met een fles tequilaquote:Op woensdag 31 december 2014 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu!![]()
Groots uitpakken met O&N of gezapig thuis zitten vanavond?
Echt, waarom ben jij niet met CL?quote:
Nu ben ik jaloers! Met wat vrienden bij iemand thuis gezapig te veel drinken. Al die fossielen willen niet stappen. Grote feesten worden er ook al niet meer gehouden in mijn kennissenkring. Stomquote:Op woensdag 31 december 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg net een appje met een fles tequilaDus lekker stappen en dansen
En jij?
Vliegt daar ook ongedierte naar binnen?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt, waarom ben jij niet met CL?
Wij doen ook eerst met een klein groepje vrienden, maar daarna korte heuvelquote:Op woensdag 31 december 2014 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers! Met wat vrienden bij iemand thuis gezapig te veel drinken. Al die fossielen willen niet stappen. Grote feesten worden er ook al niet meer gehouden in mijn kennissenkring. Stom.
[..]
Vliegt daar ook ongedierte naar binnen?
Luchtenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godver, 7 graden, wat zon en zodra ik even een raam open zet om te luchten vliegt meteen het eerste ongedierte weer naar binnen![]()
STERF, HOERIGE KUTBEESTEN!
Het is hier zo smerig dat het ongedierte juist weg wil.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers! Met wat vrienden bij iemand thuis gezapig te veel drinken. Al die fossielen willen niet stappen. Grote feesten worden er ook al niet meer gehouden in mijn kennissenkring. Stom.
[..]
Vliegt daar ook ongedierte naar binnen?
Het was nodig. Sinds de temperatuur onder de 10 graden is gedoken is er nauwelijks meer iets open geweestquote:
Bekend.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was nodig. Sinds de temperatuur onder de 10 graden is gedoken is er nauwelijks meer iets open geweest
Even de iPhone-Android oorlog winnen hoor, brbquote:What's wrong with rebooting? A smartphone is nothing more than a pocket sized computer that runs a simplified OS, does YOUR computer run smoothly after running multiple days in a row? Neither does mine, so you reboot it. Every night before you go to sleep, you shut your android phone down while it charges. And in the morning when its alarm goes off, it boots. That's not much of a hassle now is it? Every computer also needs a clean format every once and a while, same goes for phones.
Nee, hij reboot zelf welquote:Op woensdag 31 december 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die dat doenis ook niet nodig voor Android
Volgens vergeet je alle posts van de users hierquote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij reboot zelf wel.
Maar ik heb echt het idee dat Androidusers echt zo denken, ach, dat hoort gewoon zo.....
Klopt, zo denken we allemaal. Ik reboot Windows ook dagelijks.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij reboot zelf wel.
Maar ik heb echt het idee dat Androidusers echt zo denken, ach, dat hoort gewoon zo.....
Ik kan me trouwens niet de laatste keer herinneren dat ik mn MacBook heb herstart. Zal een paar weken geleden zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even de iPhone-Android oorlog winnen hoor, brb.
"it's not a bug, it's a feature".
Ik ook. Mn werk-laptop zelfs meerdere malen per dag. Vaak komt ie niet fatsoenlijk uit de sleep-mode.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, zo denken we allemaal. Ik reboot Windows ook dagelijks.
Ik moet nog enorm in de stemming komen. En eten en omkleden en. Nouja ik heb nog een uurtje of 5quote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om nu al te gaan zuipen maar dan haal ik volgens mij de 04:00 niet.
Iedereen op straat kijkt me debiel aanquote:Op woensdag 31 december 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
Goddammit. Ik zie er nu al fantastisch uit. Dus dat kan straks alleen maar ingestort zijn....
Ze hopen dat je ze goed nieuwjaar wenst!quote:Op woensdag 31 december 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen op straat kijkt me debiel aanIk snel naar huis om te kijken wat ik op m'n gezicht heb, maar zo zie ik er gewoon uit
Ik kan niks ontdekken
Waarom kijken mensen dan zo!
Ik neem mee naar vrienden om 18:00:quote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om nu al te gaan zuipen maar dan haal ik volgens mij de 04:00 niet.
Moeten ze niet zo chagrijnig kijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze hopen dat je ze goed nieuwjaar wenst!
Ze zijn verliefd op je, daar ga je raar van doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen op straat kijkt me debiel aanIk snel naar huis om te kijken wat ik op m'n gezicht heb, maar zo zie ik er gewoon uit
Ik kan niks ontdekken
Waarom kijken mensen dan zo!
Had je je mond moeten open trekkenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze niet zo chagrijnig kijken
Kreeg net een sms van m'n moeder met de vraag of ik nog even van die Jip & Janneke-champagne kon halen bij de Hema. Is natuurlijk al lang en breed opquote:Op woensdag 31 december 2014 16:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem mee naar vrienden om 18:00:
7 speciaal bier (2 om te delen)
2 flessen champoepel voor de groep
2 flesjes Liefmans en een blik IKEA cider voor de vrouw
0.6 liter Sonnema + 3 liter cola voor de vrouw en mijzelf
Moet goed komen (en anders is er bier)
Ik ga gewoon aan de wijn vanavond. Heb wat blikken Hertog Jan voor als ik daar geen zin meer in heb.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem mee naar vrienden om 18:00:
7 speciaal bier (2 om te delen)
2 flessen champoepel voor de groep
2 flesjes Liefmans en een blik IKEA cider voor de vrouw
0.6 liter Sonnema + 3 liter cola voor de vrouw en mijzelf
Moet goed komen (en anders is er bier)
Idem. Een vriend van me zou het dit jaar doen maar die heeft afgehaakt en om te voorkomen dat iedereen naar een feest gaat waar ik niet naar toe mag (quote:Op woensdag 31 december 2014 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, teveel onbekenden in een kroeg. Vind ik niet cool.
Bij mij enkel bekenden, is idd anders dan. Enkel onbekenden is niet leuk, nouja of gewoon leuke groep mensen erbij natuurlijk, dan boeit t nietquote:Op woensdag 31 december 2014 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, teveel onbekenden in een kroeg. Vind ik niet cool.
Liefdequote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Kijk niet zo chagrijnig, zure hut! Gelukkig nieuwjaar, met je kutkop!'
Waar jij niet heen mag?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Een vriend van me zou het dit jaar doen maar die heeft afgehaakt en om te voorkomen dat iedereen naar een feest gaat waar ik niet naar toe mag () heb ik het zelf maar weer gedaan.
Vooral dat.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
Of ze kijken omdat ze zich afvragen waarom je niet bij Q bent
Achossiequote:Op woensdag 31 december 2014 17:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Een vriend van me zou het dit jaar doen maar die heeft afgehaakt en om te voorkomen dat iedereen naar een feest gaat waar ik niet naar toe mag () heb ik het zelf maar weer gedaan.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Feest van die ene club die jij ook wel kent.Ben daar niet meer welkom.
Whaha serieus? Wat heb je gedaan? Dingetje beledigd?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeders zijn nooit zo heel snel.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg net een sms van m'n moeder met de vraag of ik nog even van die Jip & Janneke-champagne kon halen bij de Hema. Is natuurlijk al lang en breed op
Nou wil ik weten waarom nietquote:Op woensdag 31 december 2014 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Meneer is gewoon een autistische pleurismongool.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whaha serieus? Wat heb je gedaan? Dingetje beledigd?
Ik ben".. Van t jaar" zoals iedereen
Dit verklaart het wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Meneer is gewoon een autistische pleurismongool.
Yep. Hun feest is hier midden in het centrum. Moeilijk mee te concurreren.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit verklaart het wel.
Utrechtse toko?
Ach net als D dusquote:Op woensdag 31 december 2014 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Meneer is gewoon een autistische pleurismongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |