Ja ok, maar dat merk ik wel omdat mijn broeken te groot wordenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat afvallen een stuk leuker is als je ook schaalbaar (hehe) resultaat ziet.
Beter is niet het juiste woord, ruim voornamelijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad, dat merk ik wel aan de kleren die ineens een stuk beter zitten
Nee. Geen Aids, ook geen ebola of andere besmettelijke teringzooi. Gewoon afvallen door minder te eten en bewegenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is echt veel in een half jaar! Je
Kei goed (er vanuit gaande dat het bewust was en niet dat je aids hebt of zo. Dat is kut)
Sodeknetterquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja dat duurt wel aardig wat kilo hoor... en dan denk ik vaak nog dat het is omdat ik verkeerd gewassen heb of zo
Maar on that note: ik ben al 4 kledingmaten kleiner
Heb ik niet, maar mijn schoonmoeder wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal een weegschaal?.
mensen beginnen het nu pas te zienquote:
Minder bewegen, goed idee. Ik doe mee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee. Geen Aids, ook geen ebola of andere besmettelijke teringzooi. Gewoon afvallen door minder te eten en bewegen
Mijn kast hangt vol kleding die een maat te klein is. Moet ik eens iets mee doen, neemt alleen maar ruimte in beslag.quote:
Ja maar, misschien past het volgend jaar weer!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn kast hangt vol kleding die een maat te klein is. Moet ik eens iets mee doen, neemt alleen maar ruimte in beslag.
Tijd om iig één kast weg te doen. Leger des Heils heeft er nog wel wat aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gewoon 3 kasten
1 met 'kan echt alleen nog als je alleen thuis bent'
1 met 'misschien kom je er mee weg maar waarschijnlijk niet'
En 1 met goede kleding
ja en dan jojo ik weer omhoog en heb ik niks om aan te doen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijd om iig één kast weg te doen. Leger des Heils heeft er nog wel wat aan.
Tot die tijd gooi ik heb wel in een plastic zak in de kelder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar, misschien past het volgend jaar weer!
Morgen in Groningen. Daarna in Utrecht. Eerst komende jaren niet meer in Holland werkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Q. het volgende:
Morgen dagje thuiswerken. Net als vandaag.
Utrecht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgen in Groningen. Daarna in Utrecht. Eerst komende jaren niet meer in Holland werken
Vuurwerk naar dr gooien?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
CL vlakbij!!
Wat ga je hier doen? Ga ik je stalken.
Oud & Nieuw vierenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
CL vlakbij!!
Wat ga je hier doen? Ga ik je stalken.
Ach, het wordt wel gezellig, maar het is ook niet meer zo iets waar ik weken naar uitkijk zoals vroeger. Als het niet zo "zielig" zou zijn was ik denk ik gewoon lekker thuisgebleven.quote:
Tja wanneer is t zielig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het wordt wel gezellig, maar het is ook niet meer zo iets waar ik weken naar uitkijk zoals vroeger. Als het niet zo "zielig" zou zijn was ik denk ik gewoon lekker thuisgebleven.
Nou ja, het is toch een soort traditie om 0:00, met vrienden of familie etc.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja wanneer is t zielig.
Wat deed je vroeger dan waar je zo naar uitkeek? Nu niet meer realiseerbaar of geen zin meer in?
Dat maakte me niet zoveel uit, heb leuke feesten thuis en in de stad gehad, ik denk dat ik gewoon een beetje uitgeblust benquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:
Wij gaan een kneuzen O&N doen. Lekker kalm aan vanwege redenen. Misschien volgend jaar weer de kroeg in. Maar om eerlijk te zijn vind ik kleinere feestjes met goede vrienden veel leuker.
ouwe lulquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat maakte me niet zoveel uit, heb leuke feesten thuis en in de stad gehad, ik denk dat ik gewoon een beetje uitgeblust ben.
Logische conclusie, en zou het kunnen zijn, maar is het in dit geval nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |