Ze hebben nog nooit eerder 2015 gevierd, dus ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
NOS: Eilanden in Grote Oceaan vieren als eerste 2015.
Is dat nieuws ja?
Dan is het elke dag nieuws. Morgen vieren ze als eerste 2 januari 2015.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit eerder 2015 gevierd, dus ja.
Nee, want 2 januari vieren ze niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het elke dag nieuws. Morgen vieren ze als eerste 2 januari 2015.
Als we in HW's gedachtegang zouden blijven.
Zou wel moetenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, want 2 januari vieren ze niet.
Ja, zelf geprinte loten betalen zo slecht uitquote:
Nu kun je hem nog inlijsten als je wintquote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zelf geprinte loten betalen zo slecht uit.
ik heb liever dat niemand het weet als ik win.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu kun je hem nog inlijsten als je wint
Hang je hem op de wc.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik heb liever dat niemand het weet als ik win.
Ik niet.. Maar mn randomreader doet t niet meer en de Rabobank is dichtquote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu kun je hem nog inlijsten als je wint
PostNL een optie?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Dus... Vrijdag op mijn vrije dag weer naar Groningen om mijn laptop in te leveren. Kut Puk
Kutzooi dan.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, ik moet een vrijwaringsbewijs.
Einde top 2000 is toch niet zo leuk. Zijn de nrs die je ook allang bij dr top 4000 en de ytop 1000 hebt gehoord.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ze maar niet het einde van de Top 2000 spoileren.
Dat is wel fucked up.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Dus... Vrijdag op mijn vrije dag weer naar Groningen om mijn laptop in te leveren. Kut Puk
Dit stukje vind ik ook nog wel leuk. Alleen de top 10 zuigt. Snap niet dat mensen op die zeiknummers blijven stemmenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Einde top 2000 is toch niet zo leuk. Zijn de nrs die je ook allang bij dr top 4000 en de ytop 1000 hebt gehoord.
2000 tot 150 is interessant
WTF. Waarom laten ze je vandaag dan komenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Zoals Duitsland ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig woon je in Zwolle en niet verder
Jij laat zeker ook je concertkaartjes nog per post bezorgen, ook al kost het extra?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
En sommige mensen hechten waarde aan tastbare dingen
Zoals dit fossiel.
Nee, sinds kort niet meer, want de kaartjes zijn stom en lelijk geworden. Vroeger stond het logo van de band er nog opquote:Op woensdag 31 december 2014 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij laat zeker ook je concertkaartjes nog per post bezorgen, ook al kost het extra?
Dit kan evt ook nog ja, soms ook wel wat nrs die je niet vaak meer hoort. Maar de top 10 is gewoon niet i terrssant, die hoor je nog vaak genoegquote:Op woensdag 31 december 2014 14:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit stukje vind ik ook nog wel leuk. Alleen de top 10 zuigt. Snap niet dat mensen op die zeiknummers blijven stemmen
Wat staat er nu op dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Nee, sinds kort niet meer, want de kaartjes zijn stom en lelijk geworden. Vroeger stond het logo van de band er nog op
Same here, ik deed het een tijd ook, maar nu zijn het gewoon vouchers, saai.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, sinds kort niet meer, want de kaartjes zijn stom en lelijk geworden. Vroeger stond het logo van de band er nog op
Meh.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij gewoon de naam van de band in standaard lettertype.
'Bedankt voor de 10% servicekosten voor het zelf afdrukken van je ticket.'quote:Op woensdag 31 december 2014 14:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"bedankt voor de extra verzendkosten, je ticket staat op www.***"
Dat is wel een beetje de goden verzoeken KTquote:Op woensdag 31 december 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja als ik nog even iets meer dan 9 uur uit het ziekenhuis weet te blijven, heb ik sowieso een paar 100 euro verdiend in de eigenzorgsrisico-loterij.
Hey! Jou heb ik lang niet gezien!quote:Op woensdag 31 december 2014 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de goden verzoeken KT
Blijkbaar heeft 'ie zijn stalktechnieken flink verbeterd.quote:
Als je er niets van merkt heet het spionage he.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft 'ie zijn stalktechnieken flink verbeterd.
Rhu!quote:Op woensdag 31 december 2014 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hey! Jou heb ik lang niet gezien!
De NSA komt bij mij om advies vragen, zó goed ben ik!quote:Op woensdag 31 december 2014 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er niets van merkt heet het spionage he.
Ik krijg net een appje met een fles tequilaquote:Op woensdag 31 december 2014 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu!![]()
Groots uitpakken met O&N of gezapig thuis zitten vanavond?
Echt, waarom ben jij niet met CL?quote:
Nu ben ik jaloers! Met wat vrienden bij iemand thuis gezapig te veel drinken. Al die fossielen willen niet stappen. Grote feesten worden er ook al niet meer gehouden in mijn kennissenkring. Stomquote:Op woensdag 31 december 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg net een appje met een fles tequilaDus lekker stappen en dansen
En jij?
Vliegt daar ook ongedierte naar binnen?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt, waarom ben jij niet met CL?
Wij doen ook eerst met een klein groepje vrienden, maar daarna korte heuvelquote:Op woensdag 31 december 2014 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers! Met wat vrienden bij iemand thuis gezapig te veel drinken. Al die fossielen willen niet stappen. Grote feesten worden er ook al niet meer gehouden in mijn kennissenkring. Stom.
[..]
Vliegt daar ook ongedierte naar binnen?
Luchtenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godver, 7 graden, wat zon en zodra ik even een raam open zet om te luchten vliegt meteen het eerste ongedierte weer naar binnen![]()
STERF, HOERIGE KUTBEESTEN!
Het is hier zo smerig dat het ongedierte juist weg wil.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers! Met wat vrienden bij iemand thuis gezapig te veel drinken. Al die fossielen willen niet stappen. Grote feesten worden er ook al niet meer gehouden in mijn kennissenkring. Stom.
[..]
Vliegt daar ook ongedierte naar binnen?
Het was nodig. Sinds de temperatuur onder de 10 graden is gedoken is er nauwelijks meer iets open geweestquote:
Bekend.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was nodig. Sinds de temperatuur onder de 10 graden is gedoken is er nauwelijks meer iets open geweest
Even de iPhone-Android oorlog winnen hoor, brbquote:What's wrong with rebooting? A smartphone is nothing more than a pocket sized computer that runs a simplified OS, does YOUR computer run smoothly after running multiple days in a row? Neither does mine, so you reboot it. Every night before you go to sleep, you shut your android phone down while it charges. And in the morning when its alarm goes off, it boots. That's not much of a hassle now is it? Every computer also needs a clean format every once and a while, same goes for phones.
Nee, hij reboot zelf welquote:Op woensdag 31 december 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die dat doenis ook niet nodig voor Android
Volgens vergeet je alle posts van de users hierquote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij reboot zelf wel.
Maar ik heb echt het idee dat Androidusers echt zo denken, ach, dat hoort gewoon zo.....
Klopt, zo denken we allemaal. Ik reboot Windows ook dagelijks.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij reboot zelf wel.
Maar ik heb echt het idee dat Androidusers echt zo denken, ach, dat hoort gewoon zo.....
Ik kan me trouwens niet de laatste keer herinneren dat ik mn MacBook heb herstart. Zal een paar weken geleden zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even de iPhone-Android oorlog winnen hoor, brb.
"it's not a bug, it's a feature".
Ik ook. Mn werk-laptop zelfs meerdere malen per dag. Vaak komt ie niet fatsoenlijk uit de sleep-mode.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, zo denken we allemaal. Ik reboot Windows ook dagelijks.
Ik moet nog enorm in de stemming komen. En eten en omkleden en. Nouja ik heb nog een uurtje of 5quote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om nu al te gaan zuipen maar dan haal ik volgens mij de 04:00 niet.
Iedereen op straat kijkt me debiel aanquote:Op woensdag 31 december 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
Goddammit. Ik zie er nu al fantastisch uit. Dus dat kan straks alleen maar ingestort zijn....
Ze hopen dat je ze goed nieuwjaar wenst!quote:Op woensdag 31 december 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen op straat kijkt me debiel aanIk snel naar huis om te kijken wat ik op m'n gezicht heb, maar zo zie ik er gewoon uit
Ik kan niks ontdekken
Waarom kijken mensen dan zo!
Ik neem mee naar vrienden om 18:00:quote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om nu al te gaan zuipen maar dan haal ik volgens mij de 04:00 niet.
Moeten ze niet zo chagrijnig kijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze hopen dat je ze goed nieuwjaar wenst!
Ze zijn verliefd op je, daar ga je raar van doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen op straat kijkt me debiel aanIk snel naar huis om te kijken wat ik op m'n gezicht heb, maar zo zie ik er gewoon uit
Ik kan niks ontdekken
Waarom kijken mensen dan zo!
Had je je mond moeten open trekkenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze niet zo chagrijnig kijken
Kreeg net een sms van m'n moeder met de vraag of ik nog even van die Jip & Janneke-champagne kon halen bij de Hema. Is natuurlijk al lang en breed opquote:Op woensdag 31 december 2014 16:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem mee naar vrienden om 18:00:
7 speciaal bier (2 om te delen)
2 flessen champoepel voor de groep
2 flesjes Liefmans en een blik IKEA cider voor de vrouw
0.6 liter Sonnema + 3 liter cola voor de vrouw en mijzelf
Moet goed komen (en anders is er bier)
Ik ga gewoon aan de wijn vanavond. Heb wat blikken Hertog Jan voor als ik daar geen zin meer in heb.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem mee naar vrienden om 18:00:
7 speciaal bier (2 om te delen)
2 flessen champoepel voor de groep
2 flesjes Liefmans en een blik IKEA cider voor de vrouw
0.6 liter Sonnema + 3 liter cola voor de vrouw en mijzelf
Moet goed komen (en anders is er bier)
Idem. Een vriend van me zou het dit jaar doen maar die heeft afgehaakt en om te voorkomen dat iedereen naar een feest gaat waar ik niet naar toe mag (quote:Op woensdag 31 december 2014 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, teveel onbekenden in een kroeg. Vind ik niet cool.
Bij mij enkel bekenden, is idd anders dan. Enkel onbekenden is niet leuk, nouja of gewoon leuke groep mensen erbij natuurlijk, dan boeit t nietquote:Op woensdag 31 december 2014 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, teveel onbekenden in een kroeg. Vind ik niet cool.
Liefdequote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Kijk niet zo chagrijnig, zure hut! Gelukkig nieuwjaar, met je kutkop!'
Waar jij niet heen mag?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Een vriend van me zou het dit jaar doen maar die heeft afgehaakt en om te voorkomen dat iedereen naar een feest gaat waar ik niet naar toe mag () heb ik het zelf maar weer gedaan.
Vooral dat.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
Of ze kijken omdat ze zich afvragen waarom je niet bij Q bent
Achossiequote:Op woensdag 31 december 2014 17:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Een vriend van me zou het dit jaar doen maar die heeft afgehaakt en om te voorkomen dat iedereen naar een feest gaat waar ik niet naar toe mag () heb ik het zelf maar weer gedaan.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Feest van die ene club die jij ook wel kent.Ben daar niet meer welkom.
Whaha serieus? Wat heb je gedaan? Dingetje beledigd?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeders zijn nooit zo heel snel.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg net een sms van m'n moeder met de vraag of ik nog even van die Jip & Janneke-champagne kon halen bij de Hema. Is natuurlijk al lang en breed op
Nou wil ik weten waarom nietquote:Op woensdag 31 december 2014 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Meneer is gewoon een autistische pleurismongool.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whaha serieus? Wat heb je gedaan? Dingetje beledigd?
Ik ben".. Van t jaar" zoals iedereen
Dit verklaart het wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Meneer is gewoon een autistische pleurismongool.
Yep. Hun feest is hier midden in het centrum. Moeilijk mee te concurreren.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit verklaart het wel.
Utrechtse toko?
Ach net als D dusquote:Op woensdag 31 december 2014 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Meneer is gewoon een autistische pleurismongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |