Wij doen ook eerst met een klein groepje vrienden, maar daarna korte heuvelquote:Op woensdag 31 december 2014 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers! Met wat vrienden bij iemand thuis gezapig te veel drinken. Al die fossielen willen niet stappen. Grote feesten worden er ook al niet meer gehouden in mijn kennissenkring. Stom.
[..]
Vliegt daar ook ongedierte naar binnen?
Luchtenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godver, 7 graden, wat zon en zodra ik even een raam open zet om te luchten vliegt meteen het eerste ongedierte weer naar binnen![]()
STERF, HOERIGE KUTBEESTEN!
Het is hier zo smerig dat het ongedierte juist weg wil.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers! Met wat vrienden bij iemand thuis gezapig te veel drinken. Al die fossielen willen niet stappen. Grote feesten worden er ook al niet meer gehouden in mijn kennissenkring. Stom.
[..]
Vliegt daar ook ongedierte naar binnen?
Het was nodig. Sinds de temperatuur onder de 10 graden is gedoken is er nauwelijks meer iets open geweestquote:
Bekend.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was nodig. Sinds de temperatuur onder de 10 graden is gedoken is er nauwelijks meer iets open geweest
Even de iPhone-Android oorlog winnen hoor, brbquote:What's wrong with rebooting? A smartphone is nothing more than a pocket sized computer that runs a simplified OS, does YOUR computer run smoothly after running multiple days in a row? Neither does mine, so you reboot it. Every night before you go to sleep, you shut your android phone down while it charges. And in the morning when its alarm goes off, it boots. That's not much of a hassle now is it? Every computer also needs a clean format every once and a while, same goes for phones.
Nee, hij reboot zelf welquote:Op woensdag 31 december 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die dat doenis ook niet nodig voor Android
Volgens vergeet je alle posts van de users hierquote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij reboot zelf wel.
Maar ik heb echt het idee dat Androidusers echt zo denken, ach, dat hoort gewoon zo.....
Klopt, zo denken we allemaal. Ik reboot Windows ook dagelijks.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij reboot zelf wel.
Maar ik heb echt het idee dat Androidusers echt zo denken, ach, dat hoort gewoon zo.....
Ik kan me trouwens niet de laatste keer herinneren dat ik mn MacBook heb herstart. Zal een paar weken geleden zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even de iPhone-Android oorlog winnen hoor, brb.
"it's not a bug, it's a feature".
Ik ook. Mn werk-laptop zelfs meerdere malen per dag. Vaak komt ie niet fatsoenlijk uit de sleep-mode.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, zo denken we allemaal. Ik reboot Windows ook dagelijks.
Ik moet nog enorm in de stemming komen. En eten en omkleden en. Nouja ik heb nog een uurtje of 5quote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om nu al te gaan zuipen maar dan haal ik volgens mij de 04:00 niet.
Iedereen op straat kijkt me debiel aanquote:Op woensdag 31 december 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
Goddammit. Ik zie er nu al fantastisch uit. Dus dat kan straks alleen maar ingestort zijn....
Ze hopen dat je ze goed nieuwjaar wenst!quote:Op woensdag 31 december 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen op straat kijkt me debiel aanIk snel naar huis om te kijken wat ik op m'n gezicht heb, maar zo zie ik er gewoon uit
Ik kan niks ontdekken
Waarom kijken mensen dan zo!
Ik neem mee naar vrienden om 18:00:quote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om nu al te gaan zuipen maar dan haal ik volgens mij de 04:00 niet.
Moeten ze niet zo chagrijnig kijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze hopen dat je ze goed nieuwjaar wenst!
Ze zijn verliefd op je, daar ga je raar van doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen op straat kijkt me debiel aanIk snel naar huis om te kijken wat ik op m'n gezicht heb, maar zo zie ik er gewoon uit
Ik kan niks ontdekken
Waarom kijken mensen dan zo!
Had je je mond moeten open trekkenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze niet zo chagrijnig kijken
Kreeg net een sms van m'n moeder met de vraag of ik nog even van die Jip & Janneke-champagne kon halen bij de Hema. Is natuurlijk al lang en breed opquote:Op woensdag 31 december 2014 16:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem mee naar vrienden om 18:00:
7 speciaal bier (2 om te delen)
2 flessen champoepel voor de groep
2 flesjes Liefmans en een blik IKEA cider voor de vrouw
0.6 liter Sonnema + 3 liter cola voor de vrouw en mijzelf
Moet goed komen (en anders is er bier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |