Waarom alleen als dingen me niet bevallen?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat met poep gooien als dingen je niet bevallen?
Geen idee, ik ben niet zo thuis in de gedragingen van de gemiddelde chimpansee.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Waarom alleen als dingen me niet bevallen?.
Het is je vergeven, zo'n boeiende materie is het nietquote:Op woensdag 31 december 2014 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo thuis in de gedragingen van de gemiddelde chimpansee.
Bwehehehe!quote:Op woensdag 31 december 2014 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat mamma Puk gewoon mee naar het werk neemt. Er is toch bijna niemand en Puk kan zo lief spelen, daar heeft niemand last van.
Ik ookquote:Op woensdag 31 december 2014 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog de oude versie van de voordeelurenkaart
Het interesseert me echt geen reet meer, alle jaren beginnen in elkaar over te lopen.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
"2015 wordt echt mijn jaar, 2014 was echt kut"
Uhuh, echt elke woensdag op donderdag gaat voor enorme veranderingen in je leven zorgen hoor..
Waarom mogen datsoort mensen uberhaupt met een computer werken van zo'n bedrijfquote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Tof, de plaatselijke vestiging van de ABN heeft een mail naar z'n klanten gestuurd zonder de adressen in de bcc te zetten.
Ook datquote:Op woensdag 31 december 2014 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet meer, alle jaren beginnen in elkaar over te lopen.
/oma vertelt.
"ik hoef niet te veranderen om mijn situatie te verbeteren, het jaartal is al veranderd"quote:Op woensdag 31 december 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
"2015 wordt echt mijn jaar, 2014 was echt kut"
Uhuh, echt elke woensdag op donderdag gaat voor enorme veranderingen in je leven zorgen hoor..
Eens... Ik sla mijzelf voor mijn kop dat ik mijn briljante nieuwsjaarwens 2013-2014 kwijt ben. Dat was een prachtige volzin die alle onbenulligheid kernachtig samenvatte.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Ook dat.
Maar het slaat gewoon nergens op, het is morgen gewoon donderdag, vrijdag moet ik werken. Ik weet wel dat mensen het (hopelijk) niet echt zo zien, maar waarom zou je leven drastisch veranderen omdat je 2015 ipv 2014 tikt?
Vroeger was alles beter toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet meer, alle jaren beginnen in elkaar over te lopen.
/oma vertelt.
Ik snap het wel, ze hopen op leukere gebeurtenissen. Ik zie het nu bij m'n zwager, 2013 en 2014 waren echt klotejaren voor hem (en de jaren ervoor waren ook al geen feest), dus nu hopen we dat er in 2015 eens geen mensen doodgaan of ernstig ziek worden. Al hopen we dat elke dag wel. Dus ehm. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 31 december 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar het slaat gewoon nergens op, het is morgen gewoon donderdag, vrijdag moet ik werken. Ik weet wel dat mensen het (hopelijk) niet echt zo zien, maar waarom zou je leven drastisch veranderen omdat je 2015 ipv 2014 tikt?
Ik zou er een goed voornemen aan wijden, briljante dingen niet vergetenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens... Ik sla mijzelf voor mijn kop dat ik mijn briljante nieuwsjaarwens 2013-2014 kwijt ben. Dat was een prachtige volzin die alle onbenulligheid kernachtig samenvatte.
I knowquote:Op woensdag 31 december 2014 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ze hopen op leukere gebeurtenissen. Ik zie het nu bij m'n zwager, 2013 en 2014 waren echt klotejaren voor hem (en de jaren ervoor waren ook al geen feest), dus nu hopen we dat er in 2015 eens geen mensen doodgaan of ernstig ziek worden. Al hopen we dat elke dag wel. Dus ehm. Je hebt gelijk
Maar als je het toch moet afbakenen in herkenbare periodes...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
De dood houdt geen rekening met 2014/2018 oid hoor.
"Het jaar" bestaat niet eens.
Dan in verjaardagsjaren!quote:Op woensdag 31 december 2014 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je het toch moet afbakenen in herkenbare periodes...
Opzich prima dus, wel handig met verjaardagen etc. Maar morgen is gewoon morgen en niet opeens een nieuwe dimensiequote:Op woensdag 31 december 2014 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je het toch moet afbakenen in herkenbare periodes...
Nee dat moet nu al, maar mocht je eerst een periode goede voornemen willen hebben hoef je pas in maart uit te voerenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dus ik hoef in maart pas te beginnen met afvallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |