Toch niet erg? Zit t ritme er al vast wat inquote:Op woensdag 31 december 2014 10:59 schreef Q. het volgende:
Tot 04:00 wakker gelegen. Dat wordt een dolle avond.
Wel als je er weer vroeg uit moet om te werken.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch niet erg? Zit t ritme er al vast wat in
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel als je er weer vroeg uit moet om te werken.
Geen tijd, moet huis op orde maken voor de 30+ gasten.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
balen. Na werktijd even dutje doen
RIP aan je kattenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen tijd, moet huis op orde maken voor de 30+ gasten.
Had je dan eerder moeten doenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen tijd, moet huis op orde maken voor de 30+ gasten.
Dat soort dingen moet blijkbaar eens in de zoveel tijd gebeurenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Tof, de plaatselijke vestiging van de ABN heeft een mail naar z'n klanten gestuurd zonder de adressen in de bcc te zetten.
Nee, dat was ook de bedoeling iddquote:
Ik hoef ook geen 30 miljoen, maar 5 euro is ook weer het andere uiterstequote:Op woensdag 31 december 2014 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb een half lot, dat wordt dus 5 euro winnen ipv een tientje.
15 miljoen is ook wel genoeg idd. Misschien koop ik ook nog wel zo'n ding, nog ff over nadenken.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen 30 miljoen, maar 5 euro is ook weer het andere uitersteMaar anders was je verlies nog groter geweest.
Kan hem nu niet kopen, want ideal o creditcard niet bij de handquote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
15 miljoen is ook wel genoeg idd. Misschien koop ik ook nog wel zo'n ding, nog ff over nadenken..
Genoeg om nooit meer te hoeven werken en de rest van je dagen in behoorlijke luxe te slijten iig.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
15 miljoen is ook wel genoeg idd. Misschien koop ik ook nog wel zo'n ding, nog ff over nadenken..
En je helemaal kapot te vervelenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Genoeg om nooit meer te hoeven werken en de rest van je dagen in behoorlijke luxe te slijten iig.
Daar bedenk ik wel wat op.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je helemaal kapot te vervelenIk weet het nog niet.
Heerlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je helemaal kapot te vervelenIk weet het nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |