abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148424644
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat een sneu figuur…. :')

Alsof dat busje met die aanhanger hem ook echt kan zien door die cementwagen heen :')
Ja, als die gast zijn doel van zijn kanaal serieus zou nemen zou hij niet meer op zijn snotscootertje moeten stappen :')
pi_148451681
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ja, als die gast zijn doel van zijn kanaal serieus zou nemen zou hij niet meer op zijn snotscootertje moeten stappen :')
Hij is een serieus team hoor, als je klachten hebt meld dat graag op de website. verder als je links naar de politie of de verkeersborden wilt geef ik u het advies om op de website op de informatie knop te drukken.

Kunnen we niet zijn youtube kanaal rapporteren en blokkeren ofzo?
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_148452320
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Hij is een serieus team hoor, als je klachten hebt meld dat graag op de website. verder als je links naar de politie of de verkeersborden wilt geef ik u het advies om op de website op de informatie knop te drukken.

Kunnen we niet zijn youtube kanaal rapporteren en blokkeren ofzo?
Nee, niet rapporteren :')
Maar het zijn een verzameling scooter kneuzen dus :')
Het gemeenschappelijke is dat ze er allemaal niks van bakken :')
pi_148739142

:')
pi_148739316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, ik ben heel benieuwd of jullie hier ook van vinden dat het mijn schuld is:

Ik schrok echt behoorlijk toen hij na het knipperen gelijk van baan verplaatste. GELUKKIG zat er niks links van me.
Dat viel toch wel mee allemaal? Als je hier al van schrikt..
pi_148739552
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:13 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat viel toch wel mee allemaal? Als je hier al van schrikt..
Tuurlijk schrik ik hier van, wat als er wel iets links van me had gezeten? Kan niet voorstellen dat de vrachtwagen dat bekeken heeft..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148739638
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Tuurlijk schrik ik hier van, wat als er wel iets links van me had gezeten? Kan niet voorstellen dat de vrachtwagen dat bekeken heeft..
Zo rollen vrachtwagens nou eenmaal. Probeer eens vooruit te kijken zodat je ook kan anticiperen op wat andere weggebruikers (mogelijk) gaan doen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 16 januari 2015 @ 10:01:38 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148740306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik wel.. dat heet verkeersinzicht. Sowieso, wat verwacht je dan? dat hij eerst een minuut lang zijn r.a.w. aangooit om eens te kijken wat de publieke opinie daarvan is? hij moet van rijstrook wisselen, kijkt, overziet de situatie, hij heeft naast zich ruimte om dit te doen, jij nadert, maar kunt opschuiven; OK, knipper aan en gaan. Reed iedereen maar zo daadkrachtig :) Realiseer jij je wel dat die kerel ws al vanaf vóór die auto die voor jou rijdt die ruimte zit te zoeken om naar links te gaan omdat hij de situatie voor zich veel verder kan overzien doordat hij hoog zit? Die man kijkt 100 - 150 meter vooruit, waar jij dit klaarblijkelijk nog geen 30 meter doet.

Sowieso heel de titel van dat filmpje vind ik al triestig; name and shame-achtig.. KIJK: FREEK VOSSEN RIJDT ASOCIAAL VIND IK. en dan is er eigenlijk niks aan de hand :') die kerel ziet domweg dat er voor hem verkeer veel langzamer rijdt en zoekt dus de ruimte om daarlangs te rijden zodat hij geen brandstof verspilt met onnodig remmen en de doorstroming bevordert.. maar omdat jij blijkbaar niet bedacht bent op die reaktie omdat jij die situatie niet overzag, is hij een eik0l, en dat moet dan maar als zodanig met naam en toenaam op het internet gegooid worden..

Godverdomme wat zijn we een stelletje zielige figuren aan het worden zeg :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Sounddragon op 16-01-2015 10:16:19 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148740676
"Geschrokken" :')

De pussification is niet meer te stoppen -O-
pi_148741727
Als je hier al van schrikt hoor je niet achter het stuur.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:38:39 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148746142
Wadaggie van deze dan? Als je dit niet van 3 km afstand aan ziet komen :') .. en dan nog toeteren ook, of zou er meteen een face palm bij hebben gedaan als excuus voor zijn kortzichtigheid?

En dan heb ik het nog niet over dit filmpje :')

Zet hem eens stil na 4 seconden.. staat een groot geel bord naast de weg :X

Ok, de belijning kan misschien iets duidelijker, maar elke blinde ziet dat er een flink werkterrein rechts naast de weg ligt, en dat vak begint al met een uitrit van dat terrein af..

En dan ook hoe hij reageert door vol op de rem te stampen ipv domweg terug naar links te sturen.. gevaarlijke gek :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148746404
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
Wadaggie van deze dan? Als je dit niet van 3 km afstand aan ziet komen :') .. en dan nog toeteren ook, of zou er meteen een face palm bij hebben gedaan als excuus voor zijn kortzichtigheid?

Ok, de belijning kan misschien iets duidelijker, maar elke blinde ziet dat er een flink werkterrein rechts naast de weg ligt, en dat vak begint al met een uitrit van dat terrein af..

En dan ook hoe hij reageert door vol op de rem te stampen ipv domweg terug naar links te sturen.. gevaarlijke gek :|W
Ik had ook getoeterd bij die eerst hoor. richting aan geven betekend niet dat je voorrang hebt. Die BMW moet zijn beurt afwachten.
pi_148746663
quote:

Toetertje in de eerste was niet nodig idd, maar die tweede vond ik gewoon, tja, minder briljant, maar nog altijd beter dan claxonnerend je voorrang opeisen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:53:17 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148746710
Leven en laten leven.. ik zie dat gebeuren, en ja, hij komt een beetje drammerig over, maar misschien heeft 'ie haast omdat hij hoognodig moet kakken, of platjes heeft en net shampoo gehaald, weet jij veel.. waar het om gaat is dat je het ziet gebeuren, en op alle 10 je vingers en alle 10 je tenen na kunt tellen dat hij naar links gaat komen.. dan ga je toch niet zitten toeteren? dan anticipeer je daarop.. waar is die stress voor nodig? Ik toeter fokking nooit. :')

Persoonlijk heb ik van die opgewonden standjes liever vóór me in het verkeer als achter me.. :)
pi_148768773
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:45 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik had ook getoeterd bij die eerst hoor. richting aan geven betekend niet dat je voorrang hebt.
Tegenwoordig wel, toverstokje aan en *poef* iedereen rot op (hopen ze).
pi_148769474
quote:

Misschien moet je bij die 2e even de beschrijving lezen voordat je oordeelt :')
pi_148769487
De echte dashcam discussie heeft plaats gemaakt voor het debielen met dashcam filmpjes verzamel topic.

In ander nieuws. Er is een capacitor versie van de A118, genaamd A118C, uit. Of er verder nog veranderingen zijn in de hardware weet ik niet. Tot noch toe alleen via foxoffer (of ebay) te verkrijgen. Kost je 15 dollar (75 totaal) meer dan de 'oude' versie.
pi_148805514
Er is weer iemand aan het fietsen geweest. Claimt dat voetgangers rood hebben terwijl dat niet zo is. Er staat slechts een uitroepteken wat inhoudt dat voetgangers moeten uitkijken bij het oversteken. Twijfelgeval maar ik geef fietsautist het nadeel van de twijfel vanwege de manier waarop hij er tussendoor schiet. Het is weer het bewust opzoeken van de situatie en op zo'n manier gewoon not done.
  zondag 18 januari 2015 @ 14:57:07 #119
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148805852
quote:
13s.gif Op zondag 18 januari 2015 14:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Er is weer iemand aan het fietsen geweest. Claimt dat voetgangers rood hebben terwijl dat niet zo is. Er staat slechts een uitroepteken wat inhoudt dat voetgangers moeten uitkijken bij het oversteken. Twijfelgeval maar ik geef fietsautist het nadeel van de twijfel vanwege de manier waarop hij er tussendoor schiet. Het is weer het bewust opzoeken van de situatie en op zo'n manier gewoon not done.
Niet alleen dat maar ook zijn positie tegenover de auto naast hem. Lekker in de dodenhoek gaan zitten en jezelf het moeilijk maken zodat je slecht overzicht heb op het kruispunt. :')__!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 januari 2015 @ 15:02:06 #120
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_148806042
Trieste gast :')!
pi_148811335
Wat ik zo jammer vind is de hele verschuiving die je ziet. In Rusland hebben ze ook dashcams, maar die hebben een doel, namelijk de dader aanwijzen als het misgaat. Hier heb je heel veel kneusjes die met zo'n cam wegmisbruikertje spelen (om uiteindelijk te concluderen dat de grootste wegmisbruiker niet te zien is). Er gebeurt an sich niet veel op de weg, dus gaan we in steenkolen engels commentaar geven over kapotte stadslichtjes en als de voorligger drie millimeter over een doorgetrokken streep rijdt...

En nu dus gasten zonder rijbewijs die met een helmcam op de fiets helemaal kamikaze gaan.
pi_148863803
Lamborghini crasht met 320 km/u:

http://www.hln.be/hln/nl/(...)320-km-per-uur.dhtml
pi_148905787
Die dashcam drenthe heeft zijn voorrangsziekte niet van een vreemde zo blijkt maar weer. Het knulletje van 17 is helemaal opgevoed met voorrangsziekte. Seinen met groot licht wanneer het niet snel genoeg gaat, overmatig gebruik van de claxon terwijl je meer hebt aan correct anticiperen. Het begint gelijk al met de eerste clip. Ik hou echt mijn hart vast wanneer die gast zijn rijbewijs haalt. Ik denk dat hij dan helemaal los gaat zoals hij nu op zijn fietsje doet.
pi_148907007
Ik heb het al eens eerder voorgesteld, maar ik pleit bij deze voor een dashcam-ergernissentopic. Negen van de tien filmpjes zijn gewoon een compilatie van kijk-mij-eens-voorrangsziekte-hebben, spijkers op laag water zoeken of aso-rijgedrag dat wordt afgedaan als skills bezitten.

Ik heb best wat opnames, en het enige filmpje dat ik het publiceren waard vond is die ene keer dat een kleine personenauto voor mij stil ging staan bij een afgesloten afrit op de A10/A2. En zelfs die heb ik niet online gezet. Als ik de standaard aan zou houden van mierenneukende dashcammers zou ik zo'n beetje drie compilaties vol kunnen krijgen.
pi_148907744
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:53 schreef TwisterNederland het volgende:
Die dashcam drenthe heeft zijn voorrangsziekte niet van een vreemde zo blijkt maar weer. Het knulletje van 17 is helemaal opgevoed met voorrangsziekte. Seinen met groot licht wanneer het niet snel genoeg gaat, overmatig gebruik van de claxon terwijl je meer hebt aan correct anticiperen. Het begint gelijk al met de eerste clip. Ik hou echt mijn hart vast wanneer die gast zijn rijbewijs haalt. Ik denk dat hij dan helemaal los gaat zoals hij nu op zijn fietsje doet.
Zelden zo''n saaie compilatie gezien :')
pi_148908175
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Zelden zo''n saaie compilatie gezien :')
True, maar wees eerlijk. Het merendeel zijn echt zware overreacties op minimale foutjes welke af en toe niet eens foutjes zijn. Groot licht omdat iemand met aanhanger 50 rijdt terwijl je niet weet of hij bekend is in de omgeving en dus niet weet welke bochten er allemaal zijn. Je weet ook niet hoe zwaar die aanhanger geladen is. Overbodige reactie dus. Hoeveel tijd verlies je ermee? Waarschijnlijk 5 seconden :')

En die eerste dan. Je voorganger reageert niet binnen 0,2 seconden *TOETER!!!*

quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:32 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb het al eens eerder voorgesteld, maar ik pleit bij deze voor een dashcam-ergernissentopic. Negen van de tien filmpjes zijn gewoon een compilatie van kijk-mij-eens-voorrangsziekte-hebben, spijkers op laag water zoeken of aso-rijgedrag dat wordt afgedaan als skills bezitten.

Ik heb best wat opnames, en het enige filmpje dat ik het publiceren waard vond is die ene keer dat een kleine personenauto voor mij stil ging staan bij een afgesloten afrit op de A10/A2. En zelfs die heb ik niet online gezet. Als ik de standaard aan zou houden van mierenneukende dashcammers zou ik zo'n beetje drie compilaties vol kunnen krijgen.
Ik zou het niet perse een dashcam-ergernissentopic willen noemen. Maar een dashcam filmpjes topic zou een overweging zijn. Maar dat moeten de modjes maar ff een mening over vormen.
Naja, misschien wel beter dat je niks uploadt. ik zit niet echt te wachten op nog een mierenneukende, alles moet perfect gaan in het verkeer anders ga ik toeteren dashcamkanaal.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 13:06:32 #127
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_148975735
Zolang er nog geen dashcamfilmpjestopic is...

Combibonus: bumperkleven, rechts passeren, doorgetrokken streep pakken en over het puntstuk invoegen binnen 30 seconden. :P User '406' van Flitssmurfice.

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_148989597
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb weer een pareltje gevonden. De fietsautist op een scooter
https://www.youtube.com/user/Ghostbikerteam/videos

Zijn doel is om de weg veiliger te maken. Hij heeft niet echt door dat hij wat gefrustreerd rijdt.

Constant in de dode hoek rijden. Lekker veilig.

Achter een smart vandaan schieten. Altijd slim.

Een opstappende bejaarde fietser. Vooral veel toeteren en vooral niet wat ruimte maken :')

1.32: Volgens mij hebben de fietsers gewoon voorrang. Ik heb geen haaientanden of voorrangsborden kunnen ontdekken. (tip: kijk hele compilatie, kun je zien hoe gefrustreerd zijn leventje wel niet is).
Bij dit soort idioten zouden ze op basis van dergelijke filmpjes gewoon het rijbewijs moeten innemen. Niet alleen voor de algehele verkeersveiligheid, maar vooral uit bescherming tegen zichzelf. Bijna doelbewust mensen aanrijden en zelf neemt hij ook het nodige risico. Een vrachtwagen die wil afslaan proberen in te halen en dan een beetje toeteren? Er blijft niks over van die gozer als die vrachtwagen chauffeur niet op tijd zou stoppen.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  zaterdag 24 januari 2015 @ 13:42:40 #129
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149008069
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:06 schreef Dromer het volgende:

Combibonus: bumperkleven, rechts passeren, doorgetrokken streep pakken en over het puntstuk invoegen binnen 30 seconden. :P User '406' van Flitssmurfice.

Wat bezielt deze mensen om dit soort filmpjes te posten? Compensatie van de fallus :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149070101
quote:

Je ziet de frustratie ook per seconde oplopen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:26 schreef Kiid het volgende:

[..]

Bij dit soort idioten zouden ze op basis van dergelijke filmpjes gewoon het rijbewijs moeten innemen. Niet alleen voor de algehele verkeersveiligheid, maar vooral uit bescherming tegen zichzelf. Bijna doelbewust mensen aanrijden en zelf neemt hij ook het nodige risico. Een vrachtwagen die wil afslaan proberen in te halen en dan een beetje toeteren? Er blijft niks over van die gozer als die vrachtwagen chauffeur niet op tijd zou stoppen.
Eigenlijk wel. Zou af en toe best wel helpen en zo staat het kanaal vol met dat soort dingen :')

Nu weer een ander pareltje
Auto's blijven links rijden voor invoeghulp want een hele rij wilt invoegen en je wilt elkaar ook niet in de weg rijden dan. Gaat ie er rechts bijlangs en vol toeteren en met groot licht schijnen wanneer er iemand invoegt. Komt ook echt onverwachts enzo :')
pi_149074540
Man man, deze laatste is wel heel bizar :')
pi_149074643
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:43 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

[..]

Eigenlijk wel. Zou af en toe best wel helpen en zo staat het kanaal vol met dat soort dingen :')

Auto's blijven links rijden voor invoeghulp want een hele rij wilt invoegen en je wilt elkaar ook niet in de weg rijden dan. Gaat ie er rechts bijlangs en vol toeteren en met groot licht schijnen wanneer er iemand invoegt. Komt ook echt onverwachts enzo :')
Ik wilde net zeggen. Waarom gaat die gozer in godsnaam ineens naar rechts als je een hele rij ziet die wilt invoegen. Dit is gewoon vragen om 'problemen' :')

Inb4 de mensen die zeggen dat het de probleem is van de invoeger.
Dag knapste man van FOK!
pi_149074945
En dan nog even extra gas geven om bij de eerste de beste invoeger die je tegenkomt te kunnen kleven en met je grootlicht te gaan knipperen.

Wat een droeftoeter.
  maandag 26 januari 2015 @ 16:00:59 #134
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_149075803
Volvo bestuurders zijn wel vaker alleen op de wereld.. (Samen met anderen)
Maar het is tegenwoordig meer een regel dan uitzondering dat je geen rekening hoeft te houden met ander weggebruikers.

Iemand voor je gaat naar links zodat jij door kan rijden want je kwam ook met een hogere snelheid aanrijden en nu geef je geen gas bij en zodoende moet die gene die jou de ruimte geeft remmen omdat er op zijn baan een vrachtauto rijdt.

En omdat die gene die inhaalt egoïstisch is door geen gas te geven moet de gene die jou de ruimte geeft en sociaal is remmen en zo zal die gene dit soort acties niet meer doen en worden we allemaal asociaal en egoïstisch

Hello!
  maandag 26 januari 2015 @ 16:34:07 #135
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_149076840
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:19 schreef Kiid het volgende:
Inb4 de mensen die zeggen dat het de probleem is van de invoeger.
Nou nee. Ik vind niet dat je vol op de rem zou moeten mogen voor een invoeger, (doe je natuurlijk wel) maar dit is wel heel erg opgezocht door de filmer. Als hij er niet vol langs was geknald had hij ook niet hoeven remmen. Dit zie je toch echt van ver aankomen.
Anticiperen..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_149077024
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:34 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nou nee. Ik vind niet dat je vol op de rem zou moeten mogen voor een invoeger, (doe je natuurlijk wel) maar dit is wel heel erg opgezocht door de filmer. Als hij er niet vol langs was geknald had hij ook niet hoeven remmen. Dit zie je toch echt van ver aankomen.
Anticiperen..
Hij haalt ook nog eens rechts in
Dag knapste man van FOK!
pi_149077400
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:34 schreef Dromer het volgende:

[..]

Anticiperen..
Klopt. Mooie analyse.
Punt van opmerking. Met niet rechts in willen halen was deze situatie al voorkomen.
pi_149138577
Ook een G1WH besteld, ben benieuwd. Ik heb geen zin in in de afwerking ervan maar vooruit :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:01:00 #139
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149144547
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:00 schreef Nemmarith het volgende:
Maar het is tegenwoordig meer een regel dan uitzondering dat je geen rekening hoeft te houden met ander weggebruikers.

Iemand voor je gaat naar links zodat jij door kan rijden want je kwam ook met een hogere snelheid aanrijden en nu geef je geen gas bij en zodoende moet die gene die jou de ruimte geeft remmen omdat er op zijn baan een vrachtauto rijdt.

En omdat die gene die inhaalt egoïstisch is door geen gas te geven moet de gene die jou de ruimte geeft en sociaal is remmen en zo zal die gene dit soort acties niet meer doen en worden we allemaal asociaal en egoïstisch

Lesbische vrouwen niet kunnen waarderen :').
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:18:08 #140
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149149420
Beste dashcam qua prijs-kwaliteitverhouding is op dit moment de G1WH?
pi_149150126
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:00 schreef Nemmarith het volgende:

vond het wel mee vallen. zat me meer te ergeren aan jou dan aan die volvo rijder.
pi_149150431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:18 schreef Che_ het volgende:
Nou, loopt redelijk gelijk op. G1W en G1WC zijn iets goedkoper en ietsje minder goed.
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:41:37 #143
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149150515
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:39 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nou, loopt redelijk gelijk op. G1W en G1WC zijn iets goedkoper en ietsje minder goed.
Snelheid wordt ook aangegeven?
pi_149150554
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Che_ het volgende:

[..]

Snelheid wordt ook aangegeven?
Nee, dan heb je 1 met gps nodig, die zijn (stukken) duurder.
Maar zou ik sowieso niet aanraden. Snelheid kan eigenlijk alleen maar in je nadeel werken als er iets gebeurd.
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:44:17 #145
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149150657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Maar zou ik sowieso niet aanraden. Snelheid kan eigenlijk alleen maar in je nadeel werken als er iets gebeurd.
True.

Waar kan ik die G1WH het beste bestellen? En wat zijn de belangrijkste verschillen met die goedkopere modellen?
pi_149150707
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:44 schreef Che_ het volgende:

[..]

True.

Waar kan ik die G1WH het beste bestellen? En wat zijn de belangrijkste verschillen met die goedkopere modellen?
Staat allemaal in de op..
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:49:41 #147
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149150914
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Staat allemaal in de op..
Ah, ik zie het.

Even googlen waar ik ze kan bestellen
pi_149160001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zou ik juist wel doen, juist omdat er een bewijs is dat je een bepaalde snelheid hebt gereden.
Maar anders is het timen tussen twee hmp-tjes ook goed te doen als je de snelheid wilt weten.
pi_149169879
quote:

Wat een dwaas :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_149169906
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:43 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

[..]

Wat is dat voor idioot dan? :')

Wat een zielig figuur...
pi_149170044
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:33 schreef SuperFood het volgende:

[..]

vond het wel mee vallen. zat me meer te ergeren aan jou dan aan die volvo rijder.
Ik snapte zijn ergernis ook niet. Aangezien er voor de Volvo nog een andere auto rijdt.
Daarbij worden er continue auto's en vrachtwagens ingehaald. Tja, dat dat dan met 115km/h ipv 130km/h gebeurd… sjonge jonge… tijdsverlies van enkele seconden….
pi_149240018
Beeldkwaliteit van de meest filmpjes is prima en soms zijn de situaties ook lachwekkend (maar soms worden dingetjes ook wel uitgelokt om even te kunnen toeteren ...). Ik heb trouwens een site gevonden waar dit soort beelden uitgewisseld kunnen worden als er een echt ongeluk is gebeurd.
www.fokisdebeste.nl

[ Bericht 10% gewijzigd door Sounddragon op 31-01-2015 21:35:26 ]
pi_149241358
Hm, verse user, één topic in de MyAT, één post met een url....

Wie gaat het zeggen.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 18:39:41 #154
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_149241643
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:27 schreef Ridocar het volgende:
Hm, verse user, één topic in de MyAT, één post met een url....

Wie gaat het zeggen.
Rokoonl aka Rob Kooijman aka de houder van dat domein?
pi_149242256
Ghostbiker _O-.

Waar is die kerel mee bezig?? In een van zijn filmpjes rijd ie niet eens door tot de streep bij het stoplicht en blijft ie vooral achter een wagen hangen om vervolgens met een noodweer over de kruising heen te schieten en bijna 2 overstekende voetgangers omver te rijden. En dan ook klagen dat ze hem niet zagen. :r
pi_149244131
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:39 schreef OEM het volgende:

[..]

Rokoonl aka Rob Kooijman aka de houder van dat domein?
Jammer Rob, u is zojuist ontmaskerd door de onfeilbare fameuze FOK!-spamdetector.

Ik heb geen NSB-knopje, want mobiel. Iemand?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 20:23:47 #157
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149244793
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:09 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Jammer Rob, u is zojuist ontmaskerd door de onfeilbare fameuze FOK!-spamdetector.

Ik heb geen NSB-knopje, want mobiel. Iemand?
Welles. Naast reageer op dit topic ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 21:33:26 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149247242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 08:33 schreef FreaZ het volgende:
De echte dashcam discussie heeft plaats gemaakt voor het debielen met dashcam filmpjes verzamel topic.

In ander nieuws. Er is een capacitor versie van de A118, genaamd A118C, uit. Of er verder nog veranderingen zijn in de hardware weet ik niet. Tot noch toe alleen via foxoffer (of ebay) te verkrijgen. Kost je 15 dollar (75 totaal) meer dan de 'oude' versie.
Zal wel eens kijken of we daar een OP voor kunnen maken ^O^
quote:
6s.gif Op woensdag 21 januari 2015 14:10 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik zou het niet perse een dashcam-ergernissentopic willen noemen. Maar een dashcam filmpjes topic zou een overweging zijn. Maar dat moeten de modjes maar ff een mening over vormen.
Naja, misschien wel beter dat je niks uploadt. ik zit niet echt te wachten op nog een mierenneukende, alles moet perfect gaan in het verkeer anders ga ik toeteren dashcamkanaal.
We moeten wellicht maar even een nieuw topic voor de hardware maken :'(. Die discussie is inderdaad in zijn geheel weg.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 14:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ook een G1WH besteld, ben benieuwd. Ik heb geen zin in in de afwerking ervan maar vooruit :')
Blijft wel 1 van de betere dashcams voor het geld.
Ga zelf ook binnenkort een nieuwe aanschaffen, denk een iets duurdere versie met 1260p versie.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:18 schreef Che_ het volgende:
Nog steeds wel 1 van de betere dashcams inderdaad, zeker voor de prijs.
Wel even opletten dat je een echte koopt, ook daar zijn nog steeds een heel aantal namaak cams van.

Denk dat ik zelf voor een versie met capacitor zou gaan. Heb je geen last van een batterij die na een jaar stuk is ;).

quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:39 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zit daar hardwarematig ook nog verdere verschillen tussen? Dacht zelf van niet (althans in het begin). Volg die G1W al een poosje niet meer. Ben net weer een beetje aan het inlezen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_149248628
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:04 schreef Gruj0 het volgende:
is die kerel mee bezig?? In een van zijn filmpjes rijd ie niet eens door tot de streep bij het stoplicht en blijft ie vooral achter een wagen hangen om vervolgens met een noodweer over de kruising heen te schieten en bijna 2 overstekende voetgangers omver
Welk filmpje is dat? :P
  zaterdag 31 januari 2015 @ 23:53:55 #160
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149251813
Heb al een (klein) opzetje voor het Dashcam hardware topic, iemand tijd/zin om wat te schrijven en toe te voegen :D?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 01-02-2015 00:03:13 ]
pi_149255294
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Welles. Naast reageer op dit topic ;)
Oja, gevonden :@ (maar tekst dat nagenoeg hetzelfde is als de achtergrondkleur is ook erg makkelijk te vinden)
  maandag 2 februari 2015 @ 07:49:47 #162
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149288328
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 07:20 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Oja, gevonden :@ (maar tekst dat nagenoeg hetzelfde is als de achtergrondkleur is ook erg makkelijk te vinden)
Daar kan ik dan weer weinig aan doen :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_149288508
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:53 schreef RobertNL het volgende:
Heb al een (klein) opzetje voor het Dashcam hardware topic, iemand tijd/zin om wat te schrijven en toe te voegen :D?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee. Sowieso ben ik voorstander van een splitsing, dus in het ene topic Youtubekneusjes uitlachen, en in het andere topic de techtalk.

En misschien komen er meer dashcams aan bod dan alleen die G1WH. De op in dit topic is sowieso behoorlijk verouderd.
pi_149310593
-laat maar-
pi_149310789
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:36 schreef MIG-29 het volgende:
-laat maar-
Beetje jammer, is het jouw filmpje? Ik vond hem wel leuk.
Pfff politie die je aan de kant zet "omdat je sneller rijd dan het andere verkeer" :')
pi_149310828
Nu ben ik benieuwd, staat hij nog ergens?
pi_149310959
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:42 schreef Viezze het volgende:
Nu ben ik benieuwd, staat hij nog ergens?
Ja, in mijn geschiedenis :P

MIG-29, als je hem echt weg wil hebben hoor ik het wel.
pi_149311230
Pfffffff, ik had de Marechaussee toch wat hoger zitten. Wat een onzin.
  maandag 2 februari 2015 @ 22:14:13 #169
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149312372
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:45 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Die Willem van Beek is in andere filmpjes een veel grotere kneus in het verkeer. Maar het meest verontrustende is die gaye muziek die ie continu in zijn auto draait. Dit filmpje viel overigens wel mee ja.
pi_149313515
quote:
K bedacht me dat ie miss nie spannend genoeg voor hier was ;)
Maar is niet van mij, k moet me rijbwijs nog halen, hopelijk is me wage dan ook klaar
pi_149317342
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:51 schreef Viezze het volgende:
Pfffffff, ik had de Marechaussee toch wat hoger zitten. Wat een onzin.
Het lijkt er op dat ze nu dus ook al bij de Marechaussee josti's aan het aannemen zijn.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:57:42 #172
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149320502
quote:

[..]

A9?
pi_149321103
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:57 schreef Che_ het volgende:

[..]

A9?
Het is niet mijn video :')
pi_149323831
Haha, er zijn meerdere video's verwijderd welke eerder gepost zijn in dit topic _O- _O-
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 februari 2015 @ 07:02:32 #175
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_149382972
Net een Ambarella Mini 0801 aangeschaft.

http://www.dealdumpert.nl(...)-camera-met-gps.html

Hopelijk komt ie snel binnen, en dan dit topic maar eens gaan spammen :7
pi_149384908
Nadat mijn vorige dashcam redelijk snel kapot was gegaan (niet heel verwonderlijk voor 20 euro) net een nieuwe besteld. Wederom ga ik voor bekendheid en kwaliteit :X met de XINGTIANXIA HD-156.

Er zit ook een extra camera bij aan een 6 meter lang snoer zodat je tegelijkertijd ook achteruit kan opnemen.

Als ie binnen is kom ik wel met een filmpje.
pi_149388257
Heeft Willem weer alle video's offline gehaald :(
pi_149401645
Dat filmpje in de op over het permanent aansluiten van de cam kan toch niet serieus zijn?
pi_149403185
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat filmpje in de op over het permanent aansluiten van de cam kan toch niet serieus zijn?
Ehm, leg eens uit, wat is er zo gek aan?
pi_149414561
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:45 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ehm, leg eens uit, wat is er zo gek aan?
Het lijkt mij niet stabiel en veilig om een draad zo om een zekering te wikkelen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:44:00 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149415441
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet stabiel en veilig om een draad zo om een zekering te wikkelen.
Zou het zelf ook niet zo doen. Dat filmpje komt wmbt dan ook niet in een eventuele nieuwe openingspost ;).

quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:16 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Goed idee. Sowieso ben ik voorstander van een splitsing, dus in het ene topic Youtubekneusjes uitlachen, en in het andere topic de techtalk.

En misschien komen er meer dashcams aan bod dan alleen die G1WH. De op in dit topic is sowieso behoorlijk verouderd.
Klopt, iemand die ook wat toe wil/lkan voegen is dan ook welkom :D
pi_149418139
Verouderd valt wel heel erg mee hoor. De G1WH is nog altijd de beste voor die prijs.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:44:00 #184
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149418745
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:23 schreef delano.888 het volgende:
Verouderd valt wel heel erg mee hoor. De G1WH is nog altijd de beste voor die prijs.
Dat staat er dan ook niet ;)
pi_149420941
Dashcam is vandaag binnengekomen. Zojuist in de auto gezet, alleen ik kan hem maar 1x plakken vrees ik. Alleen twijfel ik of ie wel op de juiste positie zit in de auto. Achter de binnenspiegel paste niet, want die ruimte is te klein.

Wat vinden jullie verder van de kwaliteit?

pi_149421177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:59 schreef sneakydesert het volgende:
Dashcam is vandaag binnengekomen. Zojuist in de auto gezet, alleen ik kan hem maar 1x plakken vrees ik. Alleen twijfel ik of ie wel op de juiste positie zit in de auto. Achter de binnenspiegel paste niet, want die ruimte is te klein.

Wat vinden jullie verder van de kwaliteit?

Beeld opzicht is goed,
maar een andere locatie op je raam is wel nodig, 1/3 van je beeld is een zwarte vlek, dat is zonde.
En je neemt ook heel veel lucht op, ik zou hem iets meer naar beneden laten richten.
pi_149421329
Top, ik zal zo eens kijken voor een beter plekje. De kabel wil ik natuurlijk wel zo netjes mogelijk weg werken, kan dit met gewone zwarte tape?
pi_149421481
Mooiste is om de kabels zoveel mogelijk achter je rubbers van de deur weg te werken en anders zo dat als jij in de bestuurderstoel zit er vrijwel niets van ziet.
pi_149421793
Zoals ik al dacht, de plakkert werkt maar eenmalig. Moet ik nu een nieuwe bestellen? Of iemand nog een handige huis-tuin en keuken oplossing?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:30:44 #190
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_149421851
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef sneakydesert het volgende:
Zoals ik al dacht, de plakkert werkt maar eenmalig. Moet ik nu een nieuwe bestellen? Of iemand nog een handige huis-tuin en keuken oplossing?
Dubbelzijdig tape speciaal voor spiegels?
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_149421866
secondelijm?
wellicht is de vorige tip van dubbelzijdig tape beter
pi_149421908
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:30 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Dubbelzijdig tape speciaal voor spiegels?
Dat heb ik nog wel ergens liggen, eerst de voorruit maar eens ontvetten.
pi_149445389
Lastig te plaatsen zo'n cam zodat ie niet te veeel in m'n gezichtsveld zit. Heb hem nu aangesloten en ik had nog een usb poort over op de Parrot dus die voedt hem nu mooi uit zicht.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:54:23 #194
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_149445419
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Lastig te plaatsen zo'n cam zodat ie niet te veeel in m'n gezichtsveld zit. Heb hem nu aangesloten en ik had nog een usb poort over op de Parrot dus die voedt hem nu mooi uit zicht.
Gewoon achter je binnenspiegel.
pi_149446432
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Gewoon achter je binnenspiegel.
Daar zit ie dan ook nu, met deels het display er uit stekend zodat ik in elk geval kan zien dat ie opneemt.
Zit er een functie op om een opname te beveiligen? Dus dat als ik iets op de weg iets zie wat ik wil bewaren dat ik er op klik en dat ie dat niet verwijderd tegen de tijd dat de sd kaart vol is en hij opnieuw begint met een loopje? De handleiding is (vanzelfsprekend bij zo'n product) wat karig met informatie. (gaat om de G1WH)
pi_149446531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Daar zit ie dan ook nu, met deels het display er uit stekend zodat ik in elk geval kan zien dat ie opneemt.
Zit er een functie op om een opname te beveiligen? Dus dat als ik iets op de weg iets zie wat ik wil bewaren dat ik er op klik en dat ie dat niet verwijderd tegen de tijd dat de sd kaart vol is en hij opnieuw begint met een loopje? De handleiding is (vanzelfsprekend bij zo'n product) wat karig met informatie. (gaat om de G1WH)
Ja, knopje rechtsonder het beeld volgens mij, dan krijg je een slotje in beeld en verwijdert hij die opname nooit.
Als je er even tegenaan mept krijg je ook vanzelf een slotje. Bij bepaalde g krachten (kan je instellen) beveiligd hij ook het betreffende filmpje.
pi_149446618
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja, knopje rechtsonder het beeld volgens mij, dan krijg je een slotje in beeld en verwijdert hij die opname nooit.
Als je er even tegenaan mept krijg je ook vanzelf een slotje. Bij bepaalde g krachten (kan je instellen) beveiligd hij ook het betreffende filmpje.
Oh ik dacht dat die g-sensor optie was dat ie automatisch begint op te nemen als de auto start/wegrijdt oid. Ok, vanavond even testen als ik weer weg moet ^O^
pi_149446719
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat die g-sensor optie was dat ie automatisch begint op te nemen als de auto start/wegrijdt oid. Ok, vanavond even testen als ik weer weg moet ^O^
-Zodra hij stroom krijgt, gaat hij aan, en gelijk opnemen
-G sensor is filmpje beveiligen als hij een schok krijgt, je kan de sterkte instellen en het zelf testen door hem even een mep te geven.
-Er zit nog een functie op, waarvan ik zo even de naam niet weet, dat de gehele camera aan gaat als hij word bewogen, of volgens mij zelfs als er iemand voor langs loopt. Maar die moet je uit laten staan, want anders is de accu van dat apparaat zo leeg, erg nutteloze feature.
Al met al best nette features voor zo'n goedkoop ding toch? ^O^
pi_149446785
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

-Zodra hij stroom krijgt, gaat hij aan, en gelijk opnemen
-G sensor is filmpje beveiligen als hij een schok krijgt, je kan de sterkte instellen en het zelf testen door hem even een mep te geven.
-Er zit nog een functie op, waarvan ik zo even de naam niet weet, dat de gehele camera aan gaat als hij word bewogen, of volgens mij zelfs als er iemand voor langs loopt. Maar die moet je uit laten staan, want anders is de accu van dat apparaat zo leeg, erg nutteloze feature.
Al met al best nette features voor zo'n goedkoop ding toch? ^O^
Motion detection inderdaad, die vertrouw ik niet eens op mijn ip camera in huis. :')

quote:
You can also manually lock a file if something happens in front of you you want to save by hitting the mode button twice while the camera is recording. Once to turn the screen on and again to lock the file.
Dit las ik elders. Twee keer tikken op mode dus :) Beantwoordt wel al mijn vragen inderdaad. En ja, voor het geld is het helemaal prima. Ik had al een nachtfilmpje en het zag er goed uit, echter was dat opgeslagen op een corrupte sd kaart. Nu een andere er in, geformatteerd met de camera en het gaat prima. Ik ben er tevreden mee *O*
  zondag 8 februari 2015 @ 01:31:40 #200
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_149462644
Best komisch die Russische compilations. Tjongejonge overal vol gas rijden en zomaar voorrang nemen :D

Zie ook veel draaien alsof ze in de wasmachine zitten :7

Wel best behulpzame mensen als ik het goed zie. Zomaar stoppen om te helpen ook al heb je er niks mee te maken. _O_
Irene is bae <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')