Hoe lang had jij je rijbewijs ook alweer?quote:
Tja. Ik vind het wel treurig dat zo'n invoeger die echt álle tijd heeft om zelf even te remmen of gas bij te geven die verantwoordelijkheid niet neemt. Dus iemand anders moet die maar nemen voor hem.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Laat maar. Dat bord voor je kop is wel ongelooflijk dik...
Wat is het fucking probleem op 1 baantje op te schuiven, je had ruimte zat. Als je een beetje kunt rijden weet je wat er voor je/ achter je/naast je rijdt en kun je bijna zonder kijken even een baan opschuiven, kun je je cc gewoon aan laten.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen.
Dankje, fijn dat er toch nog mensen zijn die mijn punt begrijpen.
Wat ze vaak flikken is om als je naar links bent gegaan pas te accelereren zodat je toch van de cc af moet. En ja, ik schuif wel eens op, maar krijg dan dus daarmee te maken. Uiteindelijk krijg jij dus een hoop last van de luiheid van een ander. (en tja.. ik schuif toch regelmatig maar een baantje op als het gaat)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:32 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat is het fucking probleem op 1 baantje op te schuiven, je had ruimte zat. Als je een beetje kunt rijden weet je wat er voor je/ achter je/naast je rijdt en kun je bijna zonder kijken even een baan opschuiven, kun je je cc gewoon aan laten.
Al had die kerel in dit specifieke geval wel even kunnen wachten.
Ja. Tenzij je expres een aanrijding wilt veroorzaken. Wees dan ook een vent en zet op het aanrijdingsformulier dat je tegenpartij wel zag maar geenszins van plan was aan de kant te gaan of af te remmen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja. Ik vind het wel treurig dat zo'n invoeger die echt álle tijd heeft om zelf even te remmen of gas bij te geven die verantwoordelijkheid niet neemt. Dus iemand anders moet die maar nemen voor hem.
Dit slaat als een slappe lul op een drumstel. Belasting betalen moet gewoon, wat dat betreft heb ik niet veel te kiezen. En in een rij voor de kassa kun je nog terugpraten. Dat scheelt als je een misverstand recht wilt zetten.quote:Jij bent ook voor het helpen van mensen die te lui en stom zijn om te werken en je betaalt ook graag voor hun uitkering? Je stemt SP? Als iemand jou aan de kant ramt in de supermarkt spring je ook zonder klachten opzij? (wie is er dan de aso)
Eens. Je bent de eerste die het begrijpt. Natuurlijk vind ook ik de invoeger een incompetente aso, maar veiligheid staat gewoon bovenaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:01 schreef Dromer het volgende:
Oh, ik rem heus wel bij als het niet anders uitkomt, maar de grootste imcompetente aso blijft mijns inziens de invoeger. Uiteraard dien je een aanrijding te voorkomen wanneer mogelijk.
Helaas... Als het voor jou mogelijk is om naar links te gaan om de invoeger ruimte te geven dan dien je dat te doen omdat je ten alle tijden een gevaarlijke situatie moet voorkomen.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, zo hoort het niet. Hij moet zelf anticiperen en deze actie sloeg nergens op, de invoegstrook was echt nog heel lang, ik reed een constante snelheid (want cc), dus hij deed maar gewoon lekker waar hij zin in had, en ik moet het oplossen. Zo werkt het verkeer dus niet.
Een invoeger de gelegenheid te geven om in te voegen doe je door gas te lossen of evt. zelfs iets bij te geven niet door op de linkerbaan rond te gaan hangen wat niet eens mag. Gas los of bij hangt natuurlijk wel af van de klojo die invoegt, normaliter zou je helemaal niets hoeven te doen omdat de invoeger zelf zijn plekje al heeft uitgezocht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Helaas... Als het voor jou mogelijk is om naar links te gaan om de invoeger ruimte te geven dan dien je dat te doen omdat je ten alle tijden een gevaarlijke situatie moet voorkomen.
wtf, filmpjes gelderland is voornamelijk in en rondom apeldoorn en die gast rijd dus echt te vaak letterlijk langs mijn huis in het filmpje. dorpsidioot nominatie voor 2015 hebben we binnen denk ik...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Heb je deze sneue gast al gezien:
Die filmpjes zijn echt verschrikkelijk, hij kwakt werkelijkwaar iedere fout op zijn youtube kanaal.
http://www.youtube.com/channel/UC2HD-3MiZrYxWUAbCYnvzQQ al 40 filmpjes met nietszeggende meuk
Het fucking probleem is dat de rest van het verkeer wat achterop komt in de ankers moet omdat iemand met een slakkengang links gaat rijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:32 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat is het fucking probleem op 1 baantje op te schuiven, je had ruimte zat. Als je een beetje kunt rijden weet je wat er voor je/ achter je/naast je rijdt en kun je bijna zonder kijken even een baan opschuiven, kun je je cc gewoon aan laten.
Al had die kerel in dit specifieke geval wel even kunnen wachten.
Die doorgetrokken strepen zijn alleen doorgetrokken zodat je niet van links naar rechts kan.. van rechts naar links om iemand in te laten voegen mag wel, daar ligt namelijk een onderbroken lijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:16 schreef eP2e het volgende:
[..]
Een invoeger de gelegenheid te geven om in te voegen doe je door gas te lossen of evt. zelfs iets bij te geven niet door op de linkerbaan rond te gaan hangen wat niet eens mag. Gas los of bij hangt natuurlijk wel af van de klojo die invoegt, normaliter zou je helemaal niets hoeven te doen omdat de invoeger zelf zijn plekje al heeft uitgezocht.
Uitwijken voor invoegers is inmiddels bijna een irritante gewoonte geworden, het erge ervan is dat onzekere miepen die gaan invoegen op die hulp gaan rekenen totdat ze er een tegenkomen die niet op KAN schuiven en dan is het boem.
Het is dan ook niet voor niets dat je steeds meer doorgetrokken strepen ziet verschijnen bij invoegstroken.
Vrachtwagenchauffeurs zijn niet zo heel flexibel qua remmen / optrekken. Zo'n chauffeur ziet dat ie hard in de remmen moet of snel een baantje opschuiven. Vaak doen ze dit alleen als ze zien dat jij ook kan doorschuiven. Het reed behoorlijk langzaam voor die vrachtwagen... Dus gevalletje semi lompe remactie voor hem was ook sub-optimaal. Ik zie niet veel geks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, ik ben heel benieuwd of jullie hier ook van vinden dat het mijn schuld is:
Ik schrok echt behoorlijk toen hij na het knipperen gelijk van baan verplaatste. GELUKKIG zat er niks links van me.
Ik betwijfel toch echt of hij daadwerkelijk heeft gekeken of IK kon opschuiven..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef caspervc het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs zijn niet zo heel flexibel qua remmen / optrekken. Zo'n chauffeur ziet dat ie hard in de remmen moet of snel een baantje opschuiven. Vaak doen ze dit alleen als ze zien dat jij ook kan doorschuiven. Het reed behoorlijk langzaam voor die vrachtwagen... Dus gevalletje semi lompe remactie voor hem was ook sub-optimaal. Ik zie niet veel geks.
Wanneer het tweebaans zou zijn zou je achterop geknald zijn, en niet tegen de zijkant, wanneer je niet zou remmen. Dus dan zou de schuld alsnog bij jou liggen omdat je nog de mogelijkheid had om te remmen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, ik ben heel benieuwd of jullie hier ook van vinden dat het mijn schuld is:
Ik schrok echt behoorlijk toen hij na het knipperen gelijk van baan verplaatste. GELUKKIG zat er niks links van me.
Dus je maakt wel onderscheid. Je was mijn held geweest als je gewoon door was gereden (okee, een beetje lafjes naar links sturend) en al toeterend ernaast was blijven hangen. Maar remmen zit nog steeds niet bij jouw mogelijkheden...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, ik ben heel benieuwd of jullie hier ook van vinden dat het mijn schuld is:
Ik schrok echt behoorlijk toen hij na het knipperen gelijk van baan verplaatste. GELUKKIG zat er niks links van me.
Pareltje!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb weer een pareltje gevonden. De fietsautist op een scooter
https://www.youtube.com/user/Ghostbikerteam/videos
Zijn doel is om de weg veiliger te maken. Hij heeft niet echt door dat hij wat gefrustreerd rijdt.
Constant in de dode hoek rijden. Lekker veilig.
Achter een smart vandaan schieten. Altijd slim.
Een opstappende bejaarde fietser. Vooral veel toeteren en vooral niet wat ruimte maken
1.32: Volgens mij hebben de fietsers gewoon voorrang. Ik heb geen haaientanden of voorrangsborden kunnen ontdekken. (tip: kijk hele compilatie, kun je zien hoe gefrustreerd zijn leventje wel niet is).
Nee lamlul, die fietser verliest het evenwicht bij het opstappen en jij bent diegene die juist op diegene afrijdt. En vooral de grens opzoeken en NIET remmen.quote:Na het opengaan van de brug blijft een fietser - ondanks veelvuldig toereren door de Ghostbiker - frontaal op haar afrijden!
Een botsing kan nét voorkomen worden......
Toch is hij nogal gefrustreerd met zijn leventjequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pareltje!
Al is dat laatste filmpje grotendeels terechte kritiek..
Wat een sneu figuur….quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:57 schreef TwisterNederland het volgende:
Iets fout gegaan gisteren met onderstaande video.
Beschrijving bij de video.
[..]
Nee lamlul, die fietser verliest het evenwicht bij het opstappen en jij bent diegene die juist op diegene afrijdt. En vooral de grens opzoeken en NIET remmen.
Verkeer wordt omgeleid over het fietspad. Gewoon gas blijven geven!!
Ojee, een tractor met brede aanhanger komt me tegemoet. Laat ik vooral geen ruimte maken. En ghostridertje. Flikker es op naar het fietspad waar je thuishoort. Maarja, als je je eens aan de regels ging houden had je nu geen video.
Ojee, volgens ghostridertje heeft iedereen infrarood in zijn ogen hangen
Een tegenligger. Links aanhouden (betekent niet dat tegenligger goed zit maar ghostrider doet er niks aan om een ongeluk te voorkomen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |