abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148424644
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat een sneu figuur…. :')

Alsof dat busje met die aanhanger hem ook echt kan zien door die cementwagen heen :')
Ja, als die gast zijn doel van zijn kanaal serieus zou nemen zou hij niet meer op zijn snotscootertje moeten stappen :')
pi_148451681
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ja, als die gast zijn doel van zijn kanaal serieus zou nemen zou hij niet meer op zijn snotscootertje moeten stappen :')
Hij is een serieus team hoor, als je klachten hebt meld dat graag op de website. verder als je links naar de politie of de verkeersborden wilt geef ik u het advies om op de website op de informatie knop te drukken.

Kunnen we niet zijn youtube kanaal rapporteren en blokkeren ofzo?
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_148452320
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Hij is een serieus team hoor, als je klachten hebt meld dat graag op de website. verder als je links naar de politie of de verkeersborden wilt geef ik u het advies om op de website op de informatie knop te drukken.

Kunnen we niet zijn youtube kanaal rapporteren en blokkeren ofzo?
Nee, niet rapporteren :')
Maar het zijn een verzameling scooter kneuzen dus :')
Het gemeenschappelijke is dat ze er allemaal niks van bakken :')
pi_148739142

:')
pi_148739316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, ik ben heel benieuwd of jullie hier ook van vinden dat het mijn schuld is:

Ik schrok echt behoorlijk toen hij na het knipperen gelijk van baan verplaatste. GELUKKIG zat er niks links van me.
Dat viel toch wel mee allemaal? Als je hier al van schrikt..
pi_148739552
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:13 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat viel toch wel mee allemaal? Als je hier al van schrikt..
Tuurlijk schrik ik hier van, wat als er wel iets links van me had gezeten? Kan niet voorstellen dat de vrachtwagen dat bekeken heeft..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148739638
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Tuurlijk schrik ik hier van, wat als er wel iets links van me had gezeten? Kan niet voorstellen dat de vrachtwagen dat bekeken heeft..
Zo rollen vrachtwagens nou eenmaal. Probeer eens vooruit te kijken zodat je ook kan anticiperen op wat andere weggebruikers (mogelijk) gaan doen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 16 januari 2015 @ 10:01:38 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148740306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik wel.. dat heet verkeersinzicht. Sowieso, wat verwacht je dan? dat hij eerst een minuut lang zijn r.a.w. aangooit om eens te kijken wat de publieke opinie daarvan is? hij moet van rijstrook wisselen, kijkt, overziet de situatie, hij heeft naast zich ruimte om dit te doen, jij nadert, maar kunt opschuiven; OK, knipper aan en gaan. Reed iedereen maar zo daadkrachtig :) Realiseer jij je wel dat die kerel ws al vanaf vóór die auto die voor jou rijdt die ruimte zit te zoeken om naar links te gaan omdat hij de situatie voor zich veel verder kan overzien doordat hij hoog zit? Die man kijkt 100 - 150 meter vooruit, waar jij dit klaarblijkelijk nog geen 30 meter doet.

Sowieso heel de titel van dat filmpje vind ik al triestig; name and shame-achtig.. KIJK: FREEK VOSSEN RIJDT ASOCIAAL VIND IK. en dan is er eigenlijk niks aan de hand :') die kerel ziet domweg dat er voor hem verkeer veel langzamer rijdt en zoekt dus de ruimte om daarlangs te rijden zodat hij geen brandstof verspilt met onnodig remmen en de doorstroming bevordert.. maar omdat jij blijkbaar niet bedacht bent op die reaktie omdat jij die situatie niet overzag, is hij een eik0l, en dat moet dan maar als zodanig met naam en toenaam op het internet gegooid worden..

Godverdomme wat zijn we een stelletje zielige figuren aan het worden zeg :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Sounddragon op 16-01-2015 10:16:19 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148740676
"Geschrokken" :')

De pussification is niet meer te stoppen -O-
pi_148741727
Als je hier al van schrikt hoor je niet achter het stuur.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:38:39 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148746142
Wadaggie van deze dan? Als je dit niet van 3 km afstand aan ziet komen :') .. en dan nog toeteren ook, of zou er meteen een face palm bij hebben gedaan als excuus voor zijn kortzichtigheid?

En dan heb ik het nog niet over dit filmpje :')

Zet hem eens stil na 4 seconden.. staat een groot geel bord naast de weg :X

Ok, de belijning kan misschien iets duidelijker, maar elke blinde ziet dat er een flink werkterrein rechts naast de weg ligt, en dat vak begint al met een uitrit van dat terrein af..

En dan ook hoe hij reageert door vol op de rem te stampen ipv domweg terug naar links te sturen.. gevaarlijke gek :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148746404
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
Wadaggie van deze dan? Als je dit niet van 3 km afstand aan ziet komen :') .. en dan nog toeteren ook, of zou er meteen een face palm bij hebben gedaan als excuus voor zijn kortzichtigheid?

Ok, de belijning kan misschien iets duidelijker, maar elke blinde ziet dat er een flink werkterrein rechts naast de weg ligt, en dat vak begint al met een uitrit van dat terrein af..

En dan ook hoe hij reageert door vol op de rem te stampen ipv domweg terug naar links te sturen.. gevaarlijke gek :|W
Ik had ook getoeterd bij die eerst hoor. richting aan geven betekend niet dat je voorrang hebt. Die BMW moet zijn beurt afwachten.
pi_148746663
quote:

Toetertje in de eerste was niet nodig idd, maar die tweede vond ik gewoon, tja, minder briljant, maar nog altijd beter dan claxonnerend je voorrang opeisen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:53:17 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148746710
Leven en laten leven.. ik zie dat gebeuren, en ja, hij komt een beetje drammerig over, maar misschien heeft 'ie haast omdat hij hoognodig moet kakken, of platjes heeft en net shampoo gehaald, weet jij veel.. waar het om gaat is dat je het ziet gebeuren, en op alle 10 je vingers en alle 10 je tenen na kunt tellen dat hij naar links gaat komen.. dan ga je toch niet zitten toeteren? dan anticipeer je daarop.. waar is die stress voor nodig? Ik toeter fokking nooit. :')

Persoonlijk heb ik van die opgewonden standjes liever vóór me in het verkeer als achter me.. :)
pi_148768773
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:45 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik had ook getoeterd bij die eerst hoor. richting aan geven betekend niet dat je voorrang hebt.
Tegenwoordig wel, toverstokje aan en *poef* iedereen rot op (hopen ze).
pi_148769474
quote:

Misschien moet je bij die 2e even de beschrijving lezen voordat je oordeelt :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148769487
De echte dashcam discussie heeft plaats gemaakt voor het debielen met dashcam filmpjes verzamel topic.

In ander nieuws. Er is een capacitor versie van de A118, genaamd A118C, uit. Of er verder nog veranderingen zijn in de hardware weet ik niet. Tot noch toe alleen via foxoffer (of ebay) te verkrijgen. Kost je 15 dollar (75 totaal) meer dan de 'oude' versie.
pi_148805514
Er is weer iemand aan het fietsen geweest. Claimt dat voetgangers rood hebben terwijl dat niet zo is. Er staat slechts een uitroepteken wat inhoudt dat voetgangers moeten uitkijken bij het oversteken. Twijfelgeval maar ik geef fietsautist het nadeel van de twijfel vanwege de manier waarop hij er tussendoor schiet. Het is weer het bewust opzoeken van de situatie en op zo'n manier gewoon not done.
  zondag 18 januari 2015 @ 14:57:07 #119
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148805852
quote:
13s.gif Op zondag 18 januari 2015 14:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Er is weer iemand aan het fietsen geweest. Claimt dat voetgangers rood hebben terwijl dat niet zo is. Er staat slechts een uitroepteken wat inhoudt dat voetgangers moeten uitkijken bij het oversteken. Twijfelgeval maar ik geef fietsautist het nadeel van de twijfel vanwege de manier waarop hij er tussendoor schiet. Het is weer het bewust opzoeken van de situatie en op zo'n manier gewoon not done.
Niet alleen dat maar ook zijn positie tegenover de auto naast hem. Lekker in de dodenhoek gaan zitten en jezelf het moeilijk maken zodat je slecht overzicht heb op het kruispunt. :')__!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 januari 2015 @ 15:02:06 #120
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_148806042
Trieste gast :')!
pi_148811335
Wat ik zo jammer vind is de hele verschuiving die je ziet. In Rusland hebben ze ook dashcams, maar die hebben een doel, namelijk de dader aanwijzen als het misgaat. Hier heb je heel veel kneusjes die met zo'n cam wegmisbruikertje spelen (om uiteindelijk te concluderen dat de grootste wegmisbruiker niet te zien is). Er gebeurt an sich niet veel op de weg, dus gaan we in steenkolen engels commentaar geven over kapotte stadslichtjes en als de voorligger drie millimeter over een doorgetrokken streep rijdt...

En nu dus gasten zonder rijbewijs die met een helmcam op de fiets helemaal kamikaze gaan.
pi_148863803
Lamborghini crasht met 320 km/u:

http://www.hln.be/hln/nl/(...)320-km-per-uur.dhtml
pi_148905787
Die dashcam drenthe heeft zijn voorrangsziekte niet van een vreemde zo blijkt maar weer. Het knulletje van 17 is helemaal opgevoed met voorrangsziekte. Seinen met groot licht wanneer het niet snel genoeg gaat, overmatig gebruik van de claxon terwijl je meer hebt aan correct anticiperen. Het begint gelijk al met de eerste clip. Ik hou echt mijn hart vast wanneer die gast zijn rijbewijs haalt. Ik denk dat hij dan helemaal los gaat zoals hij nu op zijn fietsje doet.
pi_148907007
Ik heb het al eens eerder voorgesteld, maar ik pleit bij deze voor een dashcam-ergernissentopic. Negen van de tien filmpjes zijn gewoon een compilatie van kijk-mij-eens-voorrangsziekte-hebben, spijkers op laag water zoeken of aso-rijgedrag dat wordt afgedaan als skills bezitten.

Ik heb best wat opnames, en het enige filmpje dat ik het publiceren waard vond is die ene keer dat een kleine personenauto voor mij stil ging staan bij een afgesloten afrit op de A10/A2. En zelfs die heb ik niet online gezet. Als ik de standaard aan zou houden van mierenneukende dashcammers zou ik zo'n beetje drie compilaties vol kunnen krijgen.
pi_148907744
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:53 schreef TwisterNederland het volgende:
Die dashcam drenthe heeft zijn voorrangsziekte niet van een vreemde zo blijkt maar weer. Het knulletje van 17 is helemaal opgevoed met voorrangsziekte. Seinen met groot licht wanneer het niet snel genoeg gaat, overmatig gebruik van de claxon terwijl je meer hebt aan correct anticiperen. Het begint gelijk al met de eerste clip. Ik hou echt mijn hart vast wanneer die gast zijn rijbewijs haalt. Ik denk dat hij dan helemaal los gaat zoals hij nu op zijn fietsje doet.
Zelden zo''n saaie compilatie gezien :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')