Ja, als die gast zijn doel van zijn kanaal serieus zou nemen zou hij niet meer op zijn snotscootertje moeten stappenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een sneu figuur….
Alsof dat busje met die aanhanger hem ook echt kan zien door die cementwagen heen
Hij is een serieus team hoor, als je klachten hebt meld dat graag op de website. verder als je links naar de politie of de verkeersborden wilt geef ik u het advies om op de website op de informatie knop te drukken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, als die gast zijn doel van zijn kanaal serieus zou nemen zou hij niet meer op zijn snotscootertje moeten stappen
Nee, niet rapporterenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij is een serieus team hoor, als je klachten hebt meld dat graag op de website. verder als je links naar de politie of de verkeersborden wilt geef ik u het advies om op de website op de informatie knop te drukken.
Kunnen we niet zijn youtube kanaal rapporteren en blokkeren ofzo?
Dat viel toch wel mee allemaal? Als je hier al van schrikt..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, ik ben heel benieuwd of jullie hier ook van vinden dat het mijn schuld is:
Ik schrok echt behoorlijk toen hij na het knipperen gelijk van baan verplaatste. GELUKKIG zat er niks links van me.
Tuurlijk schrik ik hier van, wat als er wel iets links van me had gezeten? Kan niet voorstellen dat de vrachtwagen dat bekeken heeft..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee allemaal? Als je hier al van schrikt..
Zo rollen vrachtwagens nou eenmaal. Probeer eens vooruit te kijken zodat je ook kan anticiperen op wat andere weggebruikers (mogelijk) gaan doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tuurlijk schrik ik hier van, wat als er wel iets links van me had gezeten? Kan niet voorstellen dat de vrachtwagen dat bekeken heeft..
Ik wel.. dat heet verkeersinzicht. Sowieso, wat verwacht je dan? dat hij eerst een minuut lang zijn r.a.w. aangooit om eens te kijken wat de publieke opinie daarvan is? hij moet van rijstrook wisselen, kijkt, overziet de situatie, hij heeft naast zich ruimte om dit te doen, jij nadert, maar kunt opschuiven; OK, knipper aan en gaan. Reed iedereen maar zo daadkrachtigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tuurlijk schrik ik hier van, wat als er wel iets links van me had gezeten? Kan niet voorstellen dat de vrachtwagen dat bekeken heeft..
Ik had ook getoeterd bij die eerst hoor. richting aan geven betekend niet dat je voorrang hebt. Die BMW moet zijn beurt afwachten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
Wadaggie van deze dan? Als je dit niet van 3 km afstand aan ziet komen.. en dan nog toeteren ook, of zou er meteen een face palm bij hebben gedaan als excuus voor zijn kortzichtigheid?
En dan heb ik het nog niet over dit filmpje
Zet hem eens stil na 4 seconden.. staat een groot geel bord naast de weg![]()
Ok, de belijning kan misschien iets duidelijker, maar elke blinde ziet dat er een flink werkterrein rechts naast de weg ligt, en dat vak begint al met een uitrit van dat terrein af..
En dan ook hoe hij reageert door vol op de rem te stampen ipv domweg terug naar links te sturen.. gevaarlijke gek
Toetertje in de eerste was niet nodig idd, maar die tweede vond ik gewoon, tja, minder briljant, maar nog altijd beter dan claxonnerend je voorrang opeisen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
Wadaggie van deze dan? Als je dit niet van 3 km afstand aan ziet komen.. en dan nog toeteren ook, of zou er meteen een face palm bij hebben gedaan als excuus voor zijn kortzichtigheid?
Ok, de belijning kan misschien iets duidelijker, maar elke blinde ziet dat er een flink werkterrein rechts naast de weg ligt, en dat vak begint al met een uitrit van dat terrein af..
En dan ook hoe hij reageert door vol op de rem te stampen ipv domweg terug naar links te sturen.. gevaarlijke gek
Tegenwoordig wel, toverstokje aan en *poef* iedereen rot op (hopen ze).quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik had ook getoeterd bij die eerst hoor. richting aan geven betekend niet dat je voorrang hebt.
Misschien moet je bij die 2e even de beschrijving lezen voordat je oordeeltquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
Niet alleen dat maar ook zijn positie tegenover de auto naast hem. Lekker in de dodenhoek gaan zitten en jezelf het moeilijk maken zodat je slecht overzicht heb op het kruispunt.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Er is weer iemand aan het fietsen geweest. Claimt dat voetgangers rood hebben terwijl dat niet zo is. Er staat slechts een uitroepteken wat inhoudt dat voetgangers moeten uitkijken bij het oversteken. Twijfelgeval maar ik geef fietsautist het nadeel van de twijfel vanwege de manier waarop hij er tussendoor schiet. Het is weer het bewust opzoeken van de situatie en op zo'n manier gewoon not done.
Zelden zo''n saaie compilatie gezienquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:53 schreef TwisterNederland het volgende:
Die dashcam drenthe heeft zijn voorrangsziekte niet van een vreemde zo blijkt maar weer. Het knulletje van 17 is helemaal opgevoed met voorrangsziekte. Seinen met groot licht wanneer het niet snel genoeg gaat, overmatig gebruik van de claxon terwijl je meer hebt aan correct anticiperen. Het begint gelijk al met de eerste clip. Ik hou echt mijn hart vast wanneer die gast zijn rijbewijs haalt. Ik denk dat hij dan helemaal los gaat zoals hij nu op zijn fietsje doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |