abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:22:44 #154
224960 highender
Travellin' Light
pi_148261563
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:27 schreef KingKloon het volgende:
Zijn er mensen die zelfmoord hebben overwogen? Wat is de reden dat je het niet doet?
Dagelijks, al jaren aan een stuk. Het gebrek aan lef om de daad bij de gedachte te voegen ontbreekt voorlopig, ik heb het wel flexibel geagendeerd onder het mom "best friends die together". :{ Ook de sociale druk heeft invloed, mijn beide ouders leven nog en heb daar een zeer goede band mee wat het bijzonder lastig maakt.
pi_148270160
Je weet nooit wat er in iemands hoofd omgaat om tot deze daad te komen.In mijn geval was dat mijn moeder een zelfmoord poging deed.
En niet echt tevreden was dat zij in het Ziekenhuis was opgenomen en daar weer bij kwam.
Maar dat dit na zoveel jaren nog zo impact heeft hoe ik mijn moeder heb gevonden dat het op mijn netvlies staat gebrand

[ Bericht 4% gewijzigd door vronie op 03-01-2015 02:02:05 ]
  zondag 4 januari 2015 @ 09:11:57 #156
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_148309392
Jup
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
  zondag 4 januari 2015 @ 09:13:08 #157
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_148309400
En reden om niet te doen; alleen al dénken dat je er zelf uit kan stappen wanneer je maar wil, is best... Rustgevend voor me

Ik weet het :') :') :')
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:27:42 #158
399061 kuolema
vermaledijd
pi_148450981
Ik heb het heel vaak overwogen, sinds mijn 14e, voor zover ik me kan herinneren. Sommige periodes is de drang tot zelfdoding ontzettend sterk en continu aanwezig. Wat mij tegenhoudt is dat kleine sprankje hoop op verbetering dat toch nog ergens zit en de angst voor leed tijdens het sterven. En als ik in een betere periode zit, denk ik ook wel eens aan de pijn die ik familie en vrienden zou veroorzaken. Maar dat zou me niet tegenhouden. Het is wel fijn om te weten dat ik vriendinnen heb die me zouden laten gaan, ik zou afscheid kunnen nemen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:42 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Bij iedere drogist kan je genoeg rommel kopen om er vrij pijnloos een eind aan te maken.
Dat valt flink tegen hoor. Vaak wel schadelijk maar niet dodelijk en zeker niet pijnloos, zonder gevecht of snel.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_148452602
Ja in verleden, want allesverterende zelfhaat.

[ Bericht 15% gewijzigd door Harmankardon op 08-01-2015 00:28:07 ]
pi_148453385
De enige reden waarom ik nog geen deftige poging tot zelfmoord heb gepleegd is het gebrek aan een fatsoenlijke en snelle methode (morfine/barbituraten overdosis of headshot) om mijn leven te eindigen.

Al een poging gedaan in het verleden maar dat leek meer op een schreeuw om aandacht.

Ik ben ook verdomd laf.
I'll take a few years of happy over a life time of nothing.
pi_148454218
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:33 schreef emptiness het volgende:
De enige reden waarom ik nog geen deftige poging tot zelfmoord heb gepleegd is het gebrek aan een fatsoenlijke en snelle methode (morfine/barbituraten overdosis of headshot) om mijn leven te eindigen.

Al een poging gedaan in het verleden maar dat leek meer op een schreeuw om aandacht.

Ik ben ook verdomd laf.
Een bekend probleem.
pi_148454900
quote:
Ik ben ook verdomd laf.
Of je bent gewoon niet handig genoeg ;)
quote:
Zo heb ik ergens
het verhaal gelezen dat de gemiddelde artiest drieendertig maal zoveel
zelfmoord zou plegen dan de gemiddelde arbeider. Wanneer een arbeider een
keer zelfmoord had gepleegd, had een artiest dat al drieendertig maal
gedaan. Kijk, ik bedoel; je zou ook gewoon kunnen concluderen dat een
arbeider wat handiger is.
pi_148455341
Edelgas zoals helium schijnt te werken... (ironisch genoeg haal je dat bij de feestwinkel) Maar vergt wel veel voorbereiding. Dat als je er mee bezig bent je al afhaakt. Maar als het je ECHT niks meer uitmaakt houdt ook dat je niet tegen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mazu op 09-01-2015 01:25:41 ]
pi_148456370
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:27 schreef kuolema het volgende:
I..]

Dat valt flink tegen hoor. Vaak wel schadelijk maar niet dodelijk en zeker niet pijnloos, zonder gevecht of snel.
Ik heb een aantal jaar voor een arts gewerkt (die toen geen arts meer was). Zij wist zo de combinatie op te noemen waarvan je volgens haar inslaap zal vallen en nooit meer wakker zal worden.
pi_148461581
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 07:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik heb een aantal jaar voor een arts gewerkt (die toen geen arts meer was). Zij wist zo de combinatie op te noemen waarvan je volgens haar inslaap zal vallen en nooit meer wakker zal worden.
Maar niet iedereen heeft een aantal jaar voor een arts gewerkt :P
pi_148462675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar niet iedereen heeft een aantal jaar voor een arts gewerkt :P
Dat is waar. Maar ik heb zomaar het vermoede dat dat soort info wel ergens op het web te vinden is.
pi_148463346
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar ik heb zomaar het vermoede dat dat soort info wel ergens op het web te vinden is.
En de redenen waarom ondanks jouw info op het web zoveel pogingen mislukken zijn ook vast wel ergens op het web te vinden. Succes! ^O^
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:09:37 #168
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148466563
Ik heb er als puber wel eens over nagedacht. Ik zat toen emotioneel enorm labiel in elkaar en na mijn puberteit kwam dat helemaal goed. Als tiener kunnen bepaalde dingen dan nog echt het einde van de wereld lijken en besef je soms blijkbaar niet dat een bepaalde periode over een paar jaar ook weer over is. Waarom ik het niet gedaan heb is denk ik uit hoop en ook wel vertrouwen in een betere toekomst, ergens. Maar als ik mijn dagboeken van toen lees... brrrr. Juist omdat het zo tegenovergesteld is van hoe ik me nu voel en wat ik nu denk vind ik het ook zo heftig als je weer eens leest dat een tiener zelfmoord heeft gepleegd.
pi_148467487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En de redenen waarom ondanks jouw info op het web zoveel pogingen mislukken zijn ook vast wel ergens op het web te vinden. Succes! ^O^
Omdat heel veel zelfmoordpogingen niet uit ratio ontstaan en vaak zelfs momentbeslissingen zijn. Goed voorbereide en doordachte pogingen slagen veel vaker.
pi_148475848
De gemiddelde apotheker kan je uit de losse pols tig recepten geven met vrij verkrijgbare medicijnen die, mits je het goed doet, minimaal 99% garantie op 'succes' geven. Het probleem ligt hem bij doe-het-zelvers. Zo zijn er zijn tig gevallen bekend van mensen die bijvoorbeeld een overdosis paracetamol nemen, bijkomen in het ziekenhuis en dan dolblij zijn dat ze toch nog leven en een tweede kans krijgen maar omdat de lever vervet is alsnog sterven.
pi_148490367
Sorry voor het langste verhaal tot nu toe (ik hak hem ff in 2 posts / onderwerpen), dit had ik ook niet verwacht toen ik begon met typen...

Ik heb zo nu en dan wel eens gekeken of er een topic als dit, of over paniekaanvallen, bestond. Echt iets actiefs was ik nog niet tegengekomen en om nu zelf iets te beginnen, blijkbaar is het niet zo'n hot topic. Ik ben blij dat ik dit topic gevonden heb, nu kan ik eens mij ei kwijt. Dit is niet mijn one-and-only uitlaatklep, ik heb morgen een afspraak met de huisarts, ik typ dit om mijn steentje bij te dragen, om voor mezelf alles eens op een rij te krijgen, vooral ook met het oog op morgen.

Al sinds mijn pubertijd heb ik er wel eens over gedacht, nu bijna 30 denk ik er sinds een week constant aan, maar daarover later meer. Ik geloof niet, heb geen plezier in mijn leven en heb het gevoel al lange tijd dat ik de rit eigenlijk alleen maar uit zit, hoe lang het ook zal duren. Met de eindigheid van het leven, maar met nog veel meer dingen, kan ik eigenlijk niet leven, de ironie. Er echter eerder een eind aan maken heeft ook niet zoveel zin, ik kan net zo goed wachten, hopen, dat er nog iets voorbij zal komen om het leven waardevol te maken. Zo niet, dood ga ik toch een keer, zo wel, mooi.

Ook richting je ouders vind ik niet dat je zoiets kunt maken. Ouders horen hun kinderen niet weg te brengen, die pijn lijkt me erger dan de pijn die ik doorsta zolang ze nog leven. Ergens zit ik te wachten op het moment dat ze er niet meer zijn, dan is heb ik eindelijk de vrijheid om het te doen, zonder de mensen die ik het het minste gun met de meest mogelijke pijn op te zadelen. Dit geeft weer het gevoel dat ik ze liever eerder dan later dood wens, hoe gestoord kun je zijn? Een andere hoop was dat ik ondragelijk ziek zou worden, dat zou het perfecte excuus zijn, een legitieme reden.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_148490386
Ik heb sinds lange tijd al last van paniekaanvallen. Enkele jaren geleden ben ik er tijdens de heftigste periode achter gekomen dat het paniekaanvallen waren, daarvoor was slechts willekeurige heftige angst voor willekeurige dingen die op dat moment voor mezelf heel reeel leken. Daar ga je niet voor naar een dokter, je denkt gewoon dat je raar aangekeken wordt, maar dat denk ik gelukkig niet meer. De heftigste paniekaanval heeft 2 weken lang geduurd, waarop je ieder moment denkt dat je dood neer gaat vallen. Je krijgt geen lucht, alles tintelt, je voelt een druk op je borst.

Ik heb al eens mijn telefoon in de hand gehad om 112 te bellen voor een hartaanval, maar heb het toen niet gedaan. Ik was bang dat het toch niks was en mezelf alsnog voor gek zou zetten. Echter als het er wel 1 was, was het ook goed, want dan zou het lijden niet meer lang duren en de kwelling binnen afzienbare tijd over zijn. Vervolgens val je toch een keer in slaap, nog met de gedachte en hoop niet meer wakker te worden. De eerste gedachte de volgende ochtend is 7 keer geweest 'kut, ik ben er nog'. Exact 7 keer, want dat vergeet je niet snel, dat is het moment waarop voor mij mijn ziel daadwerkelijk is geknakt. Iedere keer hoop je dat het de laatste nacht is, want als je het overleeft, zal je nog zo'n nacht door moeten maken, daadwerkelijk sterven doe je gelukkig maar 1 keer, dan is het ook eindelijk over.

Na bij de dokter te zijn geweest voor hulp, vertrokken met medicijnen op zak, was zo'n aanval ineens 2 weken weggebleven, terwijl ik ze eerst 2-3x per week had. De gedachte er iets aan te kunnen doen, voorkwam al dat ze kwamen. Ik heb het medicijn een paar keer genomen, op de hevigste momenten. Maar bij minder hevige momenten vond ik dat ik zelf maar door moest weten te bijten, want anders wordt je afhankelijk en ben je nog verder van huis. Uiteindelijk kwam het besef dat het tussen mijn oren zat en heb ik mezelf er vanaf kunnen helpen. Zo nu en dan kwam er een lichte aanval, maar die lach ik tegemoet en weer weg.

De heftigste aanval die ik heb gehad kwam omdat ik 3 jaar geleden meerdere bultjes vond in mijn rug. Met paniekaanvallen als probleem is dit het perfecte probleem om je helemaal gek mee te krijgen. In blinde paniek, met tranen in mijn ogen naar de huisarts gelopen, bijna van de trap gevallen omdat ik op mijn benen stond te trillen, mij niet kunnen legitimeren omdat ik geen zinnige zin kon bouwen en mijn legitimatie met trillende handen niet uit mijn portemonnee kreeg.
De dokter zei dat het niks ernstigs was, in de afgelopen jaren wel eens een nieuw bultje gevonden, maar het zal wel. Tot vorige week, toen vond ik een nieuwe bobbel in mijn keel. Sindsdien denk ik dat ik terminaal ben, niet lang meer heb, dus heb ik al een week continue een aanval, pure angst. Nu denk ik terug aan die keren dat ik hoopte terminaal te zijn, is dit mijn redding? Hoe durf ik dit te denken? Wat als het niks is, na zo gebroken te zijn geweest moet ik mezelf toch weer op zien te rapen.

Dit heb ik maar uiteen gezet voordat ik weet wat het gaat zijn, wie weet denk ik morgen heel anders en kan ik dit nog een teruglezen.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_148490408
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Je kan niet meer terug. Denk daar maar eens goed over na.
En dat is erg omdat?
pi_148530181
Wat een heftige verhalen allemaal. Ik kan me hier gelukkig niets bij indenken, maar ik hoop toch dat jullie je op termijn allemaal een stukje beter mogen voelen...
pi_148530956
Wat klote is is dat al de mensen om mij heen mij nu permanent als een gevaar voor mezelf beschouwen na mijn zelfmoordpoging (overdosis benzo's proberen te nemen, maar ik kon gewoon nog op mijn benen staan in het ziekenhuis dus het was niet eens ernstig).

Al die wantrouw tegenover mij, ik word er ziek van. Niemand kan mij nog met rust laten.
pi_148530971
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Je kan niet meer terug. Denk daar maar eens goed over na.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Er is ook nog een groep mensen die een poging heeft overleeft.
pi_148531054
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:31 schreef emptiness het volgende:
Wat klote is is dat al de mensen om mij heen mij nu permanent als een gevaar voor mezelf beschouwen na mijn zelfmoordpoging (overdosis benzo's proberen te nemen, maar ik kon gewoon nog op mijn benen staan in het ziekenhuis dus het was niet eens ernstig).

Al die wantrouw tegenover mij, ik word er ziek van. Niemand kan mij nog met rust laten.
ja, maar let's get real. Wat had je dan verwacht? :{
Mokkel met stuntstok
pi_148531084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:31 schreef emptiness het volgende:

Vertel. Je deed dat, en toen? Gevonden of zelf hulp ingeschakeld?
pi_148531121
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

ja, maar let's get real. Wat had je dan verwacht? :{
Ik ben gewoon extreem dom geweest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:35 schreef Myrr het volgende:

[..]

Vertel. Je deed dat, en toen? Gevonden of zelf hulp ingeschakeld?
Gevonden, maar ik ga hier niet mijn hele verhaal online zetten :')
pi_148531153
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef emptiness het volgende:

[..]

Ik ben gewoon extreem dom geweest.

[..]

Gevonden, maar ik ga hier niet mijn hele verhaal online zetten :')
Okay. Ja sorry, jij gooit een bal op ermee dus mensen raken dan benieuwd naar het verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2015 00:38:46 ]
pi_148531211
Emptiness, ben je achteraf blij dat ze je gevonden hebben of wil je daar ook niet op ingaan?
pi_148531215
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef Myrr het volgende:

[..]

Okay. Ja sorry, jij gooit een bal op ermee dus mensen raken dan benieuwd naar het verhaal.
Ja hoor verstandig om mijn hele verhaal te vertellen op een online forum waar 90% van de users uit bittere trolls bestaat :')
pi_148531249
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef Grutsk het volgende:
Emptiness, ben je achteraf blij dat ze je gevonden hebben of wil je daar ook niet op ingaan?
Ik zou sowieso overleefd hebben, benzo's zijn nu eenmaal niet bekend om hun fataliteit
pi_148531352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef emptiness het volgende:

[..]

Ja hoor verstandig om mijn hele verhaal te vertellen op een online forum waar 90% van de users uit bittere trolls bestaat :')
Ik vroeg ook niet om je verhaal. Het is sowieso niet verstandig om hier openbaar uitingen te doen, maar ik was gewoon benieuwd.
pi_148531629
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef emptiness het volgende:

[..]

Ik zou sowieso overleefd hebben, benzo's zijn nu eenmaal niet bekend om hun fataliteit
had je alleen benzo's genomen? dan zal het niet snel gaan nee. maar een heleboel benzo's met wat andere downers (ghb, alcohol, heroine, codeine) erbij maakt het een stuk makkelijker. niet om tips te geven trouwens.
pi_148531739
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:11 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:

Ook richting je ouders vind ik niet dat je zoiets kunt maken. Ouders horen hun kinderen niet weg te brengen, die pijn lijkt me erger dan de pijn die ik doorsta zolang ze nog leven. Ergens zit ik te wachten op het moment dat ze er niet meer zijn, dan is heb ik eindelijk de vrijheid om het te doen, zonder de mensen die ik het het minste gun met de meest mogelijke pijn op te zadelen.
dat zou ik ook het grootste obstakel vinden ja. maar het is best fokt op dat je al die afweging hebt zitten maken, vind het wel droevig. er is toch vast wel ergens een mogelijkheid om wel plezier te vinden in het leven -O-
pi_148531775
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

had je alleen benzo's genomen? dan zal het niet snel gaan nee. maar een heleboel benzo's met wat andere downers (ghb, alcohol, heroine, codeine) erbij maakt het een stuk makkelijker. niet om tips te geven trouwens.
Alcohol en benzo's (alprazolam en flurazepam). Het was een schreeuw om aandacht om mijn familie en kennissen duidelijk te maken dat ik een zwaar probleem had.
pi_148531825
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef emptiness het volgende:

[..]

Uhh dat is niet waar.
Hallon!
pi_148531840
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 01:00 schreef emptiness het volgende:

[..]

Alcohol en benzo's (alprazolam en flurazepam). Het was een schreeuw om aandacht om mijn familie en kennissen duidelijk te maken dat ik een zwaar probleem had.
ja, dat hoor je wel vaker. maar hoe gevaarlijk die combo ook is schijn je er inderdaad nog wel redelijk wat van te moeten nemen om het echt gegarandeerd fataal te maken.
pi_148531965
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 01:02 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Uhh dat is niet waar.
Niet in relatief kleine hoeveelheden (wat ik gedaan heb).

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 01:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

ja, dat hoor je wel vaker. maar hoe gevaarlijk die combo ook is schijn je er inderdaad nog wel redelijk wat van te moeten nemen om het echt gegarandeerd fataal te maken.
Inderdaad.
pi_148532165
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 01:08 schreef emptiness het volgende:

[..]

Niet in relatief kleine hoeveelheden (wat ik gedaan heb).

[..]

Inderdaad.
maar hoe voelde het? ik heb ooit zonder kwade bedoelingen 2 downers na elkaar genomen waardoor ik met een hele lage hartslag in bed lag, maar dat voelde extreem ontspannend. als ik toen vredig weggezakt zou zijn zou ik dat op dat moment voor mezelf prima hebben gevonden :P
pi_148532244
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 01:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

maar hoe voelde het? ik heb ooit zonder kwade bedoelingen 2 downers na elkaar genomen waardoor ik met een hele lage hartslag in bed lag, maar dat voelde extreem ontspannend. als ik toen vredig weggezakt zou zijn zou ik dat op dat moment voor mezelf prima hebben gevonden :P
Ben bewusteloos geraakt, na een tijd (ik weet niet hoe lang, gevoel van tijd was volledig verdwenen) werd ik wakker en moest ik overgeven, was extreem ziek en slap, daarna terug in slaap gevallen en toen ergens heeft een familielid mij gevonden.
Dat is alles wat ik mij herinner.

PS Ik wil dit topic niet kapen
pi_148532270
ok, interessant om te horen, bedankt
pi_148533561
Religieus opgevoed.

Durf niet wegens een bepaalde sluimerende angst voor de hel. Anders had ik het al lang gedaan. :s)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_148533565
Nope.

Ik houd van het leven. O+

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2015 03:32:07 ]
pi_148533572
En voor mensen die het overwegen:
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat na regen altijd zonneschijn komt
pi_148619158
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 03:31 schreef DrNick het volgende:
Nope.

Ik houd van het leven. O+
Same, kan me er gelukkig niets bij voorstellen.

En goeie avatar :D
pi_148619234
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:48 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Same, kan me er gelukkig niets bij voorstellen.

En goeie avatar :D
omg _O_
pi_148631058
Ja ik denk er elke dag aan. Reden is dat ik fucking eenzaam ben en heb al veel geprobeerd om nieuwe contacten te maken maar ik heb het gewoon niet. Daarnaast loop ik al richting de 30 en heb vroeger nooit gefeest enzo dus mijn leven heb ik toch al vergooid. Ik kan er niet tegen als ik in het weekend bijvoorbeeld al die jonge gasten zie die lekker gaan stappen en schijt hebben aan alles en iedereen door hun grote bekken open te trekken. Dus ik heb geen idee wat ik hier nog doe want ik ben gewoon abnormaal geworden. 2015 is ook wel een mooi getal om er een einde aan te maken. :Y
pi_148631066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 02:28 schreef Flexvloer het volgende:
Ja ik denk er elke dag aan. Reden is dat ik fucking eenzaam ben en heb al veel geprobeerd om nieuwe contacten te maken maar ik heb het gewoon niet. Daarnaast loop ik al richting de 30 en heb vroeger nooit gefeest enzo dus mijn leven heb ik toch al vergooid. Ik kan er niet tegen als ik in het weekend bijvoorbeeld al die jonge gasten zie die lekker gaan stappen en schijt hebben aan alles en iedereen door hun grote bekken open te trekken. Dus ik heb geen idee wat ik hier nog doe want ik ben gewoon abnormaal geworden. 2015 is ook wel een mooi getal om er een einde aan te maken. :Y
Je zou ook gewoon een tijdje los kunnen gaan en kijken hoe het bevalt. Je hebt er nog de leeftijd voor.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 02:36:14 #201
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_148631085
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 02:28 schreef Flexvloer het volgende:
Nog geen 30 en er een eind aan willen maken omdat je nooit gefeest hebt :') waar woon je? Ik neem je wel mee (ik ben zelf een erg rustig persoon).
  One tough cookie dinsdag 13 januari 2015 @ 02:41:39 #202
169210 liesje1979
pi_148631105
De correcte term is zelfdoding. Moord kan je alleen bij een ander doen.
pi_148631124
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
De correcte term is zelfdoding. Moord kan je alleen bij een ander doen.
Dat is vooral wanneer jij je fixeert op 'moord' en de gebruikelijke interpretatie ervan. Toch dekt 'zelfmoord' in dezen wel de lading en is het zelfs officieel correct (voor wat het waard is).
  One tough cookie dinsdag 13 januari 2015 @ 02:51:49 #204
169210 liesje1979
pi_148631143
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 02:47 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat is vooral wanneer jij je fixeert op 'moord' en de gebruikelijke interpretatie ervan. Toch dekt 'zelfmoord' in dezen wel de lading en is het zelfs officieel correct (voor wat het waard is).
Hangt inderdaad erg af vanuit wie je het bekijkt. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')