quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Je kan niet meer terug. Denk daar maar eens goed over na.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Er is ook nog een groep mensen die een poging heeft overleeft.
ja, maar let's get real. Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:31 schreef emptiness het volgende:
Wat klote is is dat al de mensen om mij heen mij nu permanent als een gevaar voor mezelf beschouwen na mijn zelfmoordpoging (overdosis benzo's proberen te nemen, maar ik kon gewoon nog op mijn benen staan in het ziekenhuis dus het was niet eens ernstig).
Al die wantrouw tegenover mij, ik word er ziek van. Niemand kan mij nog met rust laten.
Vertel. Je deed dat, en toen? Gevonden of zelf hulp ingeschakeld?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:31 schreef emptiness het volgende:
Wat klote is is dat al de mensen om mij heen mij nu permanent als een gevaar voor mezelf beschouwen na mijn zelfmoordpoging (overdosis benzo's proberen te nemen, maar ik kon gewoon nog op mijn benen staan in het ziekenhuis dus het was niet eens ernstig).
Al die wantrouw tegenover mij, ik word er ziek van. Niemand kan mij nog met rust laten.
Ik ben gewoon extreem dom geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
ja, maar let's get real. Wat had je dan verwacht?
Gevonden, maar ik ga hier niet mijn hele verhaal online zettenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vertel. Je deed dat, en toen? Gevonden of zelf hulp ingeschakeld?
Okay. Ja sorry, jij gooit een bal op ermee dus mensen raken dan benieuwd naar het verhaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef emptiness het volgende:
[..]
Ik ben gewoon extreem dom geweest.
[..]
Gevonden, maar ik ga hier niet mijn hele verhaal online zetten
Ja hoor verstandig om mijn hele verhaal te vertellen op een online forum waar 90% van de users uit bittere trolls bestaatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Okay. Ja sorry, jij gooit een bal op ermee dus mensen raken dan benieuwd naar het verhaal.
Ik zou sowieso overleefd hebben, benzo's zijn nu eenmaal niet bekend om hun fataliteitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef Grutsk het volgende:
Emptiness, ben je achteraf blij dat ze je gevonden hebben of wil je daar ook niet op ingaan?
Ik vroeg ook niet om je verhaal. Het is sowieso niet verstandig om hier openbaar uitingen te doen, maar ik was gewoon benieuwd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef emptiness het volgende:
[..]
Ja hoor verstandig om mijn hele verhaal te vertellen op een online forum waar 90% van de users uit bittere trolls bestaat
had je alleen benzo's genomen? dan zal het niet snel gaan nee. maar een heleboel benzo's met wat andere downers (ghb, alcohol, heroine, codeine) erbij maakt het een stuk makkelijker. niet om tips te geven trouwens.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef emptiness het volgende:
[..]
Ik zou sowieso overleefd hebben, benzo's zijn nu eenmaal niet bekend om hun fataliteit
dat zou ik ook het grootste obstakel vinden ja. maar het is best fokt op dat je al die afweging hebt zitten maken, vind het wel droevig. er is toch vast wel ergens een mogelijkheid om wel plezier te vinden in het levenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:11 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Ook richting je ouders vind ik niet dat je zoiets kunt maken. Ouders horen hun kinderen niet weg te brengen, die pijn lijkt me erger dan de pijn die ik doorsta zolang ze nog leven. Ergens zit ik te wachten op het moment dat ze er niet meer zijn, dan is heb ik eindelijk de vrijheid om het te doen, zonder de mensen die ik het het minste gun met de meest mogelijke pijn op te zadelen.
Alcohol en benzo's (alprazolam en flurazepam). Het was een schreeuw om aandacht om mijn familie en kennissen duidelijk te maken dat ik een zwaar probleem had.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
had je alleen benzo's genomen? dan zal het niet snel gaan nee. maar een heleboel benzo's met wat andere downers (ghb, alcohol, heroine, codeine) erbij maakt het een stuk makkelijker. niet om tips te geven trouwens.
Uhh dat is niet waar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef emptiness het volgende:
[..]
Ik zou sowieso overleefd hebben, benzo's zijn nu eenmaal niet bekend om hun fataliteit
ja, dat hoor je wel vaker. maar hoe gevaarlijk die combo ook is schijn je er inderdaad nog wel redelijk wat van te moeten nemen om het echt gegarandeerd fataal te maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:00 schreef emptiness het volgende:
[..]
Alcohol en benzo's (alprazolam en flurazepam). Het was een schreeuw om aandacht om mijn familie en kennissen duidelijk te maken dat ik een zwaar probleem had.
Niet in relatief kleine hoeveelheden (wat ik gedaan heb).quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja, dat hoor je wel vaker. maar hoe gevaarlijk die combo ook is schijn je er inderdaad nog wel redelijk wat van te moeten nemen om het echt gegarandeerd fataal te maken.
maar hoe voelde het? ik heb ooit zonder kwade bedoelingen 2 downers na elkaar genomen waardoor ik met een hele lage hartslag in bed lag, maar dat voelde extreem ontspannend. als ik toen vredig weggezakt zou zijn zou ik dat op dat moment voor mezelf prima hebben gevondenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:08 schreef emptiness het volgende:
[..]
Niet in relatief kleine hoeveelheden (wat ik gedaan heb).
[..]
Inderdaad.
Ben bewusteloos geraakt, na een tijd (ik weet niet hoe lang, gevoel van tijd was volledig verdwenen) werd ik wakker en moest ik overgeven, was extreem ziek en slap, daarna terug in slaap gevallen en toen ergens heeft een familielid mij gevonden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
maar hoe voelde het? ik heb ooit zonder kwade bedoelingen 2 downers na elkaar genomen waardoor ik met een hele lage hartslag in bed lag, maar dat voelde extreem ontspannend. als ik toen vredig weggezakt zou zijn zou ik dat op dat moment voor mezelf prima hebben gevonden
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat na regen altijd zonneschijn komt
omgquote:Op maandag 12 januari 2015 20:48 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Same, kan me er gelukkig niets bij voorstellen.
En goeie avatar
Je zou ook gewoon een tijdje los kunnen gaan en kijken hoe het bevalt. Je hebt er nog de leeftijd voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:28 schreef Flexvloer het volgende:
Ja ik denk er elke dag aan. Reden is dat ik fucking eenzaam ben en heb al veel geprobeerd om nieuwe contacten te maken maar ik heb het gewoon niet. Daarnaast loop ik al richting de 30 en heb vroeger nooit gefeest enzo dus mijn leven heb ik toch al vergooid. Ik kan er niet tegen als ik in het weekend bijvoorbeeld al die jonge gasten zie die lekker gaan stappen en schijt hebben aan alles en iedereen door hun grote bekken open te trekken. Dus ik heb geen idee wat ik hier nog doe want ik ben gewoon abnormaal geworden. 2015 is ook wel een mooi getal om er een einde aan te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |