Sowieso is zelfmoord iets dat bespreekbaar moet zijn op een nuchtere en open manier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit soort topics worden meestal snel gesloten. Jammer wel, want er zijn veel misverstanden omtrend dit onderwerp
quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Sowieso is zelfmoord iets dat bespreekbaar moet zijn op een nuchtere en open manier.
Fair enough.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, het is 3u in de nacht, give me a break
Elke avond voor hen slapen gaan hoop ik dat ik niet meer wakker wordt. Als ik toch moet gaan, dan maar zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:21 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, alleen gedachten dat het niet zo heel erg zou zijn als er een verkeersongeluk zou gebeuren
Gelukkig liggen die tijden een beetje achter me.
Het leven is een tijdelijk probleem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:03 schreef nikky het volgende:
Zelfmoord:permanente oplossing voor een (meestal) tijdelijk probleem.
Zonde.
Dat ook wel jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:22 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Elke avond voor hen slapen gaan hoop ik dat ik niet meer wakker wordt. Als ik toch moet gaan, dan maar zo.
Als het meezit, komt dat er wel van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ook wel jaGewoon een onopvallende (bijna) pijnloze manier van de wereld verlaten
Ooit, als ik 100 jaar ben ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als het meezit, komt dat er wel van.
Je moet rekening houden met de stijging van levensverwachting de komende 50 jaar hequote:Op dinsdag 30 december 2014 03:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
89 zou mooi zijn. Niet te gek maken.
Zeker, vandaar 89. Tegenwoordig moet je geen 89 willen worden, 80 max.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet rekening houden met de stijging van levensverwachting de komende 50 jaar he
Die willen meestal niet echt dood, meer een schreeuw om hulp. Zelfmoord is fysiek namelijk helemaal niet moeilijk. Bij iedere drogist kan je genoeg rommel kopen om er vrij pijnloos een eind aan te maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Er is ook nog een groep mensen die een poging heeft overleeft.
Zelfmoord is vaak impulsief, ja. Dan doe je het met wat je voor handen hebt. Sowieso is een overdosis moeilijk en kots je de boel meestal uit voordat je dood bent. Betekent niet dat die poging niet zou kunnen lukken. Maar dat is een andere discussie die hier niet thuishoort.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Die willen meestal niet echt dood, meer een schreeuw om hulp. Zelfmoord is fysiek namelijk helemaal niet moeilijk. Bij iedere drogist kan je genoeg rommel kopen om er vrij pijnloos een eind aan te maken.
Normale discussies als deze worden wel getolereerd. Maar Fok is geen platform om mensen van hun suicide gevoelens af te praten. Dan heb je ander soort hulp nodig, dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit soort topics worden meestal snel gesloten. Jammer wel, want er zijn veel misverstanden omtrend dit onderwerp
Stemmingsstoornissen hebben een redelijke genetische component idd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:41 schreef VVDer het volgende:
Het schijnt zelfs erfelijk te kunnen zijn. De mannelijke bloedlijn is er het meest gevoellig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |