abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148120324
Geachte medezolderkamer-autisten,

2014 loopt op zijn achterste benen en daarom wordt het eens de hoogste tijd afgelopen FOK! jaar te evalueren d.m.v. de jaarlijkse, felle strijd die de KLB Verkiezing hoort.

Afgelopen twee jaren is de nominatielijst in elkaar geschroefd door Geelman, waarvan akte, maar vorig jaar bleek dat sommige nominaties nogal dubbelop waren of ietwat te vergezocht. Na de twee opwarmertjes voor de verkiezing is dit de enige echte KLB nominatielijst!

Meest geliefde user: In de vorige verkiezingen heette dit nog "de beste user", maar gezien er geen objectieve kwalificaties zijn voor het correct reageren in KLB, is er besloten dit om te buigen naar een subjectievere en eenvoudiger te duidende titel. Elke "sociale" groep (we hebben het hier nog steeds over KLB) heeft zijn publiekslieveling. Deze titel gaat dan ook naar de user die jij het liefst in je topic ziet en die volgens jou altijd garant staat voor een sprankeltje kwaliteit in de lijst met Active Topics.

Meest geliefde moderator:Aangezien yvonne en Danny het beleid van de hoed tot de rand kennen kunnen zij alleen bepalen wie de beste moderator is. Voor de users is het slechts een kwestie welke van deze grote smurfen ze het meest gunnen om een slotje op hun meest kansloze topics te gooien.

Irritantste troll: zo lang het internet bestaat, zo lang zijn er al flapdrollen die er plezier uithalen andere mensen het bloed onder de nagels te halen. Deze kansloze, doch creatieve figuren stoppen express moeite in hun pogingen andere users te agiteren. Domme tokkies met een plank voor hun kop vallen niet in deze categorie. De winnaar van deze titel krijgt daarnaast, mits de FA's ons gunstig zijn een weekje wel verdiende Fok! vakantie.

Meest gevatte user: altijd weet deze user een scherpe, droge, intellectuele of kneiterharde comment te plaatsen die in veel gevallen een reactie teweeg brengt. Als deze user een column had in de Spits, dan was het misschien niet zo'n ongelofelijke papierverspilling geweest. De keyboardkunstenaar, de user waarvan je houdt, of van houdt om te haten!

Meest empathische KLB-er: Het klinkt misschien als een contradictio in terminis, maar het bestaat KLB-ers die net wat meer mededogen en sociale vaardigheden hebben en daarom in het land der ongevoeligen koning zijn. Deze user zou het niet durven om een topic te bestempelen als "kut-topic" en al helemaal niet de TS in kwestie een "kut-TS of hommo" zou willen noemen. Deze user zijn/haar medeleven zou beter in R&P op zijn plek zijn.

Ze proberen me te besodeflikkeren!: Deze user straalt uit in zijn domheid. De kortzichtige comments, kromme redeneringen, stomme acties en met een beheersing van de Nederlandse taal waar zelfs die stoere boiis nog van zouden zeggen: "wollah, dat is grammatical helemaal haram, sahbi!" Domme ploerten verdienen ook een schouderklopje. Kortom, deze user zou je heel graag bij de Rijdende Rechter terug zien komen.

De Tatjana Simic: Het heeft iets fouts, maar tegelijkertijd iets verschrikkelijk geils. Deze Fok!ker/Fok!ster lijkt jouw wel een aangenaam hapje. Nog sterker als je de kans zou krijgen dan zou je hem/haar: keihard doen/palen/volspuiten/anaal vernederen.

KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: ook afgelopen jaar waren de "Nederlandse vrouwen :') " "Vrouwen :') " en "Vrouwen zijn vieze hoeren" niet van de lucht. Het werd dit jaar herhaaldelijk weer duidelijke waar stereotype van de gefrustreerde maagdelijke zolderkamer autist vandaan komt. Alsof het een sport was hebben een gros van de KLB-ers zich schuldig gemaakt aan seksistische en zelfs misogynische uitspraken, alles in zelf-medelijden gedrenkt. Dat, terwijl al deze jongetjes eigenlijk gewoon een beetje naar oprechte vrouwenliefde hunkeren. Wie van de Fok!kers heeft dit het hardste nodig dit jaar?

Ik mis je :'( : Luisteren naar mensen is moeilijk, zeker als je rebels bent ingesteld, niet begrepen wordt als geniale geest door de bekrompen digitale samenleving of je gewoon zeer temperamentvol bent. In deze categorie vallen allen wiens zwarte naam nog zwarter is geworden door die akelige horizontale streep. Oftewel: welke ban moet worden opgeheven?

Room 101: door de jaren heen heeft Fok! een geheel eigen repertoire van inside jokes and me-me's verzameld die wel 450 keer zijn gebruikt, voor 50 cent zijn gekocht, pics van je zusje hebben of soms in de kont is geplast. Welke van deze uitdrukkingen kan Room 101 oftewel de prullenbak in, om vervangen te worden door een nieuwe hippe, superhilarischmegafantastische tot-in-den-treure-herhaalde uitgekouwde grap.

Dit zijn de categorieėn van dit jaar en daar moet u het mee doen! Stemmen mag in het volgende topic: KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUS

Enige regels:
- Niet op jezelf stemmen. Naast dat het kinderachtig en sneu is, is het ook nog contraproductief. Als iedereen op zichzelf stemt, heeft iedereen evenveel stemmen. En alleen Downie-voetbalcompetities hebben meerdere winnaars.
- Hou je aan de richtlijnen voor het plaatsen van je stem (geen SC in het stemtopic. Vorig jaar was het een enorme kut opdracht om alle stemmen terug te zoeken tussen dat gewauwel).
- Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".

Je kunt stemmen tot en met 28 december 24.00, zodat we nog voor het einde van het jaar de feestelijke uitslag kunnen mededelen!

In dit topic mag je je stemmen delen, stemmen werven over de ontwikkeling van de strijd ouwehoeren enzovoort. Veel plezier met de strijd!

De uitslag:

quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 17:58 schreef hoink581 het volgende:
Gunavun Fok!kertjes,

met nog een paar blaadjes op de kalender is het tijd om afscheid te nemen van 2014 en het jaar samen te vatten in een mooi lijstje. Twee weken lang hebben jullie de tijd gehad om te stemmen en verkapt te SC'en in het verkiezingstopic. Voordat we verder gaan naar de uitslagen wil ik eerst het Netsplitter en hugecooll bedanken voor hun inzet bij het schoonhouden van stemtopic en mij dit podium ook te verlenen.

Enfin, laat het tromgeroffel beginnen

Meest geliefde user: De hart en ziel van KLB. Deze man is altijd in KLB te vinden, de man die al zoveel wijsheid heeft opgedaan dat hij nu zijn havo nog moet afmaken, de man die ook KLB bevolkt in de diepste uurtjes van de nacht, je vindt hem een baas of een kkdebieltje: deadprez!

Meest geliefde moderator: om Netsplitter's jaloersig sentiment nog eens uit te drukken door hem nog even te parafraseren: "ik vond de lijstjes weinig verrassend dit jaar". En daar heeft deze blauwe collega helemaal gelijk in, want met een triljoentriljard stemmen heeft hij dit jaar wederom deze prijs binnen weten te slepen: Frank_Drebin!

Irritantste troll: mocht je op "leiden" "roc" "action" en "kinloos" googlen, grote kans dat je dan deze vrouwelijke internetdebiel tegenkomt. Deze aandachtszoekende troll kan een avondje uittrekken om eens goed te masturberen op het resultaat van een jaar lang bloedirritant zijn, gefeliciteerd met je titel: mapima!

Meest gevatte user: De grootste strijd die geleverd werd, men kon er maar niet over eens worden dat het bijna uitliep op een derby tussen twee heren van middelbare leeftijd. Dit is de tweede award in het jaar al voor deze topper: vogeltjesdans
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest empathische KLB-er: een innerlijk zo lief en zacht als een pluizig konijntje die zich in eenieders leed kan inleven, een user die heeft bewezen dat je beter LSD kan hebben als oestrogeen om een medelevend wezen te kunnen zijn: le douce sac dormant, oftewel Slaap_Zak!

Ze proberen me te besodeflikkeren!: alhoewel ik persoonlijk graag de beruchte dm-schelder deze had zien winnen, verliest hij toch met een kinlengte van zijn vrouwelijke tegenhanger: mapima!

De Tatjana Simic: Schuif je slipje maar op je enkels, haal die memmen maar uit je topje en buig je maar voorover op de auto, want alle buur-Fok!kers staan klaar om de achterhoede te dekken: Kees! -supergirl- !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: ja hier ga ik geen aandacht meer aan besteden, het is elk jaar het zelfde gekanker met jou godgodverdomme bloedkankerjong, zo gaat dat toch echt nie da zie je zelf toch ook wel Dimachaerus!

Ik mis je :'( : De blauwe die met de Noorderzon vertrok wordt door het merendeel van KLB aangespoord om weer een grande rentree te maken. De vrouw met haar maffe doch rake uitspraken en no-nonsens mentaliteit, de topless spekbakster: HaywoodJablome!

Room 101:
Dit jaar blijft de saffraan duur, bijna 450 euro want dat is toch zo fantastisch evenals dat het friet is in plaats van patat en conformeer je hier niet aan dan moet je of pics van je zusje posten of wordt je zonder mededogen flink in je kont geplast.
Wat echter niet meer kan volgend jaar want het groene boekje had altijd al gelijk dat het "hond" en "kat" was, dus alle volhardende Fok!kers met gespeelde dyslexie worden vanaf 2015 netjes gevraagd op te hoeren naar ONZ zodra ze de niet-onderdrukbare drang voelen toch "hont" en "kad" te typen.

De winnaars van 3 niet nader te noemen categorien zullen worden voorzien van mooie tagjes zodra yvonne de tijd heeft gevonden ze daadwerkelijk te plaatsen.

Bedankt voor alle 66 stemmen dit jaar en alvast een fijne jaarwisseling en hastelapasta tot de volgende verkiezing!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_148120359
:')
pi_148120388
Oh ja, die OP kan wel een update gebruiken op zich.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_148120420
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
Oh ja, die OP kan wel een update gebruiken op zich.
moet hoink doen
pi_148120433
heeft nog niet genoeg gedaan
pi_148120547
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

moet hoink doen
Ja ik doe gvd al het werk al. :(
pi_148120569
Is al gefixt jongens doe maar rustig.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148120612
Allemachtig wat een boekwerk van een OP.
pi_148120653
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef hoink581 het volgende:
Allemachtig wat een boekwerk van een OP.
Ik kan het bovenste gedeelte ook wel weghalen en er alleen de uitslag zetten maar dat vond ik zonde van het werk dat je erin hebt gestoken.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148120690
dp kkdebieltje
  maandag 29 december 2014 @ 23:41:56 #11
395200 deadprez
One more rail
pi_148120728
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef hoink581 het volgende:
dp kkdebieltje
bek houden hipster
Stop the violence
Down with the hate
pi_148120763
quote:
8s.gif Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
bek houden hipster

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2014 23:43:24 ]
  maandag 29 december 2014 @ 23:43:03 #13
395200 deadprez
One more rail
pi_148120775
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 23:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Poehee tommy
hahah
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 29 december 2014 @ 23:43:45 #14
395200 deadprez
One more rail
pi_148120814
Waar is iedereen man wat is dit.
Stop the violence
Down with the hate
  † In Memoriam † maandag 29 december 2014 @ 23:44:39 #15
88815 The_Emotion
98.3
pi_148120863
Ik was nog die docu aan het kijken over Noord Korea en het basketbal team
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 29 december 2014 @ 23:45:27 #16
395200 deadprez
One more rail
pi_148120904
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef Remqo het volgende:
Ik was nog die docu aan het kijken over Noord Korea en het basketbal team
Is die de moeite waard?
Stop the violence
Down with the hate
pi_148120930
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Waar is iedereen man wat is dit.
mensen zijn zich nu al mentaal aan het voorbereiden op de inluiding van het nieuwe jaar, moeten dan sociaal contact hebben enzo. is best eng
pi_148120950
Dood toppa.
Opdoeken. :(
  maandag 29 december 2014 @ 23:46:33 #19
395200 deadprez
One more rail
pi_148120963
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:45 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

mensen zijn zich nu al mentaal aan het voorbereiden op de inluiding van het nieuwe jaar, moeten dan sociaal contact hebben enzo. is best eng
Ik ben ook al dagen zenuwachtig omdat ik dan mijn huis uit ga.
Stop the violence
Down with the hate
  † In Memoriam † maandag 29 december 2014 @ 23:46:47 #20
88815 The_Emotion
98.3
pi_148120975
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:

[..]

Is die de moeite waard?
Ik vind van wel, tijdens de tour krijgen ze ook de grootste idioterie te zien.

"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 29 december 2014 @ 23:46:57 #21
395200 deadprez
One more rail
pi_148120982
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 23:46 schreef Toto69 het volgende:
Dood toppa.
Opdoeken. :(
Toppa mag wat mij betreft komend jaar wel de room 101 award winnen.
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 29 december 2014 @ 23:47:36 #22
395200 deadprez
One more rail
pi_148121012
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:46 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik vind van wel, tijdens de tour krijgen ze ook de grootste idioterie te zien.

Aight, heb hem bij m'n bookmarks gezet.
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 29 december 2014 @ 23:48:22 #23
395200 deadprez
One more rail
pi_148121059
Lijkt me op zich best "tof" om een keer naar Noord-Korea te gaan. Echt een totaal andere wereld.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148121065
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:

[..]

Toppa mag wat mij betreft komend jaar wel de room 101 award winnen.
_O-
  maandag 29 december 2014 @ 23:48:47 #25
395200 deadprez
One more rail
pi_148121082
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

_O-
zullen we haxballen?
Stop the violence
Down with the hate
  † In Memoriam † maandag 29 december 2014 @ 23:49:55 #26
88815 The_Emotion
98.3
pi_148121154
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me op zich best "tof" om een keer naar Noord-Korea te gaan. Echt een totaal andere wereld.
Volgens mij een hele grote poppenkast
- Ian Malcolm
  maandag 29 december 2014 @ 23:50:43 #27
395200 deadprez
One more rail
pi_148121201
quote:
19s.gif Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef Remqo het volgende:

[..]

Volgens mij een hele grote poppenkast
Ja, dat wel inderdaad. Alleen maar zien wat je guide wil dat je ziet.
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 29 december 2014 @ 23:51:01 #28
395200 deadprez
One more rail
pi_148121221
Wiet is er wel legaal tho.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148121244
Uit die docu: "En het eerste wat ze je vertellen is dat Kim Jong Il het perfecte bureaublad heeft uitgevonden, omdat je het in hoogte kunt verstellen.
  maandag 29 december 2014 @ 23:51:23 #30
395200 deadprez
One more rail
pi_148121254
Of ja, het groeit er iig overal blijkbaar.
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 29 december 2014 @ 23:51:36 #31
395200 deadprez
One more rail
pi_148121263
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Uit die docu: "En het eerste wat ze je vertellen is dat Kim Jong Il het perfecte bureaublad heeft uitgevonden, omdat je het in hoogte kunt verstellen.
Ja. _O-
Stop the violence
Down with the hate
  † In Memoriam † maandag 29 december 2014 @ 23:51:38 #32
88815 The_Emotion
98.3
pi_148121266
quote:
6s.gif Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Wiet is er wel legaal tho.
Samen met Kim een dikke jonko roken :7
- Ian Malcolm
pi_148121278
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Of ja, het groeit er iig overal blijkbaar.
Wat?
  maandag 29 december 2014 @ 23:51:58 #34
395200 deadprez
One more rail
pi_148121289
Hij is gewoon zo dik van alle vreetkicks.
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 29 december 2014 @ 23:52:22 #35
395200 deadprez
One more rail
pi_148121315
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Wat?
wacht, even zoeken
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 29 december 2014 @ 23:52:58 #36
395200 deadprez
One more rail
pi_148121355
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 29 december 2014 @ 23:55:56 #37
395200 deadprez
One more rail
pi_148121518
guus zoekt fittie met mortaxx :s
Stop the violence
Down with the hate
pi_148121548
quote:
17s.gif Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:

[..]

zullen we haxballen?
Sorry man lig in bed... opstaan is geen optie want ik kan mezelf niet eens aankleden :@ :') morgen ^O^
  maandag 29 december 2014 @ 23:56:42 #39
395200 deadprez
One more rail
pi_148121566
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Sorry man lig in bed... opstaan is geen optie want ik kan mezelf niet eens aankleden :@ :') morgen ^O^
Ah nee, begrijp ik. Aight.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:00:07 #41
395200 deadprez
One more rail
pi_148121735
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

lol
Echt een tering raar land man :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_148121797
Eindelijk terug van de bios. Godsamme wat een tering slechte film was dat dan :') het is gewoon nog erger dan new kids. Godverdomme ben er nog niet goed van.
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:01:36 #43
395200 deadprez
One more rail
pi_148121817
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:01 schreef terrastegel het volgende:
Eindelijk terug van de bios. Godsamme wat een tering slechte film was dat dan :') het is gewoon nog erger dan new kids. Godverdomme ben er nog niet goed van.
_O-
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:01:50 #44
395200 deadprez
One more rail
pi_148121825
Was het verder wel gezellig?
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:02:21 #45
395200 deadprez
One more rail
pi_148121846
Wat is dat nou weer voor vraag van mij, "was het gezellig". Soms denk ik dat ik in een R&P feggot aan het veranderen ben.
Stop the violence
Down with the hate
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2014 @ 00:02:51 #46
88815 The_Emotion
98.3
pi_148121870
Welke film heb je gezien?
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2014 @ 00:03:48 #47
88815 The_Emotion
98.3
pi_148121920
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraag van mij, "was het gezellig". Soms denk ik dat ik in een R&P feggot aan het veranderen ben.
Je wou toch voor de meest empathishe user van 2015 gaan?
Dan is dit wel een mooi beginnetje
- Ian Malcolm
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:04:21 #48
395200 deadprez
One more rail
pi_148121956
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:03 schreef Remqo het volgende:

[..]

Je wou toch voor de meest empathishe user van 2015 gaan?
Dan is dit wel een mooi beginnetje
Ja, dat wel. Vind het toch een beetje verontrustend.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148121995
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:02 schreef Remqo het volgende:
Welke film heb je gezien?
The bowling balls, tering wat een kut film :')
pi_148122013
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
Was het verder wel gezellig?
Nee :')
pi_148122018

dit was trouwens wel het leukste stukje van de film

zegt eigenlijk wel wat over de kwaliteit van de film maar goed
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2014 @ 00:05:43 #52
88815 The_Emotion
98.3
pi_148122029
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef terrastegel het volgende:

[..]

The bowling balls, tering wat een kut film :')
Die titel zegt al niet veel goeds :{
- Ian Malcolm
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:05:43 #53
395200 deadprez
One more rail
pi_148122030
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Nee :')
Lekker voor je, teringmongool.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:06:32 #54
395200 deadprez
One more rail
pi_148122072
Terrastegel, jij woont ook in Maasje toch?
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:06:54 #55
395200 deadprez
One more rail
pi_148122085
Of ben ik in de war met iemand andersæ
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122179
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
Terrastegel, jij woont ook in Maasje toch?
In de buurt van Maasje ja. Hoezo?
pi_148122197
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef terrastegel het volgende:

[..]

dp komt je even opzoeken
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:09:26 #58
395200 deadprez
One more rail
pi_148122209
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Weet jij of er iets leuks te doen is met oud en nieuw? Ik hoopte dat er in landbouwbelang iets zou zijn, maar helaas niet.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122259
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:
landbouwbelang
Wat?
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:10:35 #60
395200 deadprez
One more rail
pi_148122266
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Wat?
"kraak"pand.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122288
ik ga leuk het nieuwe jaar inluiden op runescape met mijn guildmembers
pi_148122294
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

"kraak"pand.
Aparte naam wel.
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:11:15 #63
395200 deadprez
One more rail
pi_148122297
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
gwn eerste topic van het jaar maken hier
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:11:50 #64
395200 deadprez
One more rail
pi_148122323
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Aparte naam wel.
Er werd eerst graan opgeslagen volgens de site.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122332
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:11 schreef deadprez het volgende:

[..]

gwn eerste topic van het jaar maken hier
in de stortvloed van kuttopics wil ik me niet begeven, ik ga wel lekker sociaal doen en naar buiten :r
pi_148122336
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
nice ik met mijn wowmatties
pi_148122356
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Weet jij of er iets leuks te doen is met oud en nieuw? Ik hoopte dat er in landbouwbelang iets zou zijn, maar helaas niet.
Waar ergens ongeveer in Limburg woon jij, ik weet nog wel wat maar is misschien te ver voor jou.
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:13:14 #68
395200 deadprez
One more rail
pi_148122403
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:12 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Waar ergens ongeveer in Limburg woon jij, ik weet nog wel wat maar is misschien te ver voor jou.
In Maastricht. Maar ik heb niet zo'n zin om met het ov te moeten reizen omdat ik dan weer verplicht moet wachten tot de eerste trein gaat en ik nog niet weet of ik de hele nacht wakker ga blijven.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:14:12 #69
395200 deadprez
One more rail
pi_148122451
Maar als je iets leuks weet valt het altijd te overwegen natuurlijk.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122460
Prez, nu snap ik wel wat jij op die site doet.
http://www.vice.com/nl/vi(...)taat-wint-altijd-504
pi_148122468
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

In Maastricht. Maar ik heb niet zo'n zin om met het ov te moeten reizen omdat ik dan weer verplicht moet wachten tot de eerste trein gaat en ik nog niet weet of ik de hele nacht wakker ga blijven.
Ik ga morgen Maastricht stad in, kom je ook? :D
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:15:11 #72
395200 deadprez
One more rail
pi_148122502
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Ik ga morgen Maastricht stad in, kom je ook? :D
Ik wil best een keertje meeten, maar morgen ga ik niet de stad in nee.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

gwn pep snuiven
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:15:28 #74
395200 deadprez
One more rail
pi_148122518
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

gwn pep snuiven
Ja weet nog niet.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:16:06 #75
395200 deadprez
One more rail
pi_148122552
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Prez, nu snap ik wel wat jij op die site doet.
http://www.vice.com/nl/vi(...)taat-wint-altijd-504
:D binnenkort even checken
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:16:37 #76
438758 zeer
Opritsjniki
pi_148122575
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
Is prijs technisch nog wel te doen maar volgens mij zijn laatst alle visa opgeschort.
pi_148122582
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:

[..]

:D binnenkort even checken
Is maar één deel van iets meer dan 13 minuten, kan nu ook wel denk ik.
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:16:47 #78
395200 deadprez
One more rail
pi_148122584
O ja, vergeet niet dat je met mij erbij sws niet binnenkomt in de dingen die voor clubs door moeten gaan in maasje hč, TT.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:16:57 #79
395200 deadprez
One more rail
pi_148122595
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Is maar één deel van iets meer dan 13 minuten, kan nu ook wel denk ik.
Ja maar daar heb ik nu geen zin in.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:17:20 #80
395200 deadprez
One more rail
pi_148122618
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef zeer het volgende:

[..]

Is prijs technisch nog wel te doen maar volgens mij zijn laatst alle visa opgeschort.
Alleen de vlucht zal vrij duur zijn idd. Hmz, dat is wel jammer.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:17:33 #81
395200 deadprez
One more rail
pi_148122624
Jongens binnenkort meet in maastricht?
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
O ja, vergeet niet dat je met mij erbij sws niet binnenkomt in de dingen die voor clubs door moeten gaan in maasje hč, TT.
lol is het zo erg? :')
pi_148122635
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
meet in noord-korea
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:18:02 #84
438758 zeer
Opritsjniki
pi_148122643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:

[..]

Alleen de vlucht zal vrij duur zijn idd. Hmz, dat is wel jammer.
Gewoon trans-syberiė expres nemen. Volgens LBK is dat de goedkoopste manier.
pi_148122654
quote:
Ok goed idee.
Op dinsdag 30 december 2014 10:41 schreef AhmedAngel het volgende:[/b]
>geen feministe
>enter feministische rant
pi_148122657
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja maar daar heb ik nu geen zin in.
zit zon lkkr wijf in mt grote tiete
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:18:21 #87
395200 deadprez
One more rail
pi_148122661
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

lol is het zo erg? :')
Jep. niet dat ik er zelf heen wil, maar goed.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122666
quote:
Is dat wel beetje fatsoenlijk stadje dan?
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:18:36 #89
438758 zeer
Opritsjniki
pi_148122675
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:18 schreef AhmedAngel het volgende:

[..]

Ok goed idee.
hoi wie ben jij
pi_148122676
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:18 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

zit zon lkkr wijf in mt grote tiete
>geen feministe
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:18:41 #91
395200 deadprez
One more rail
pi_148122677
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Is dat wel beetje fatsoenlijk stadje dan?
Nee. Nou ja, het is mooi, maar dat is ook alles.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122687
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:18 schreef zeer het volgende:

[..]

hoi wie ben jij
hoi wie ben jij
>geen feministe
pi_148122702
(srs)
>geen feministe
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:19:14 #94
438758 zeer
Opritsjniki
pi_148122713
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:18 schreef AhmedAngel het volgende:

[..]

hoi wie ben jij
GmpH
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:19:20 #95
395200 deadprez
One more rail
pi_148122719
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:19 schreef AhmedAngel het volgende:
(srs)
ey retry
Stop the violence
Down with the hate
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2014 @ 00:19:38 #96
88815 The_Emotion
98.3
pi_148122732
Maasje is mij te ver weg
- Ian Malcolm
pi_148122734
quote:
(srs)
dat is GhpH, wie ben jij
pi_148122742
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:19 schreef zeer het volgende:

[..]

GmpH
was je UI een cadeau van voederbietel?
>geen feministe
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:19:51 #99
395200 deadprez
One more rail
pi_148122743
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:19 schreef Remqo het volgende:
Maasje is mij te ver weg
8.gif
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:19:58 #100
438758 zeer
Opritsjniki
pi_148122748
Ik kan niet dm'en maar als ik het kon zou ik voor je liegen.
pi_148122749
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:19 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

dat is GhpH, wie ben jij
retry
>geen feministe
pi_148122768
quote:

[..]

retry
bewijs het
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:20:23 #103
438758 zeer
Opritsjniki
pi_148122773
quote:

[..]

was je UI een cadeau van voederbietel?
Ik heb gehoord dat hij echt fantastisch mooie UI's kan maken ja.
pi_148122792
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:19 schreef zeer het volgende:
Ik kan niet dm'en maar als ik het kon zou ik voor je liegen.
geeft niet, ik ontvang toch liever geen DMs van nazi's :)
>geen feministe
pi_148122872
apart wel
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:23:06 #106
395200 deadprez
One more rail
pi_148122890
ja hč
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122899
cker
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:23:22 #108
395200 deadprez
One more rail
pi_148122903
Oh cool ik heb m'n tagje. _O_
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122922
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
gefeliciteerd neger
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2014 @ 00:23:50 #110
88815 The_Emotion
98.3
pi_148122924
quote:
Top! ^O^
- Ian Malcolm
pi_148122925
netjes hoor, 't is je gegund
pi_148122941
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:19 schreef Remqo het volgende:
Maasje is mij te ver weg
Al zouden jullie in mijn woonkamer meeten ik zou nog niet komen :')
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:24:10 #113
395200 deadprez
One more rail
pi_148122945
Staat me goed, al zeg ik het zelf.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:24:11 #114
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_148122946
quote:
Ik zie niks
pi_148122949
quote:
Gefeliciteerd cultheld
>geen feministe
pi_148122951
quote:
ben benieuwd wanneer mijn tagje komt voor het winnen van de eerste editie
pi_148122961
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

slappe hap ja guus
pi_148122980
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef Aberella het volgende:

[..]

Ik zie niks
ff al die poep uit je ogen halen
pi_148122982
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ben benieuwd wanneer mijn tagje komt voor het winnen van de eerste editie
hoop dat jij het tagje 'hermann' krijgt
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:24:59 #120
395200 deadprez
One more rail
pi_148122983
Toch nog een tagje verdient dit jaar.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:25:07 #121
395200 deadprez
One more rail
pi_148122990
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

wheheh
Stop the violence
Down with the hate
pi_148122995
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
Staat me goed, al zeg ik het zelf.
Valt amper op.
pi_148123006
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

dan zou ik nooit meer naar fok! komen
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:25:26 #124
395200 deadprez
One more rail
pi_148123010
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Valt amper op.
Niet jonge jij bent gewoon jelly
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:25:32 #125
395200 deadprez
One more rail
pi_148123015
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:25:34 #126
438758 zeer
Opritsjniki
pi_148123020
quote:
Staat je goed.
pi_148123032
krijg wel dit als ik op je tagje klik

pi_148123043
haha je tagje bestaat niet
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2014 @ 00:26:37 #129
88815 The_Emotion
98.3
pi_148123076
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Wat dacht je van een meeting op je zolderkamer? ^O^
- Ian Malcolm
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:26:37 #130
395200 deadprez
One more rail
pi_148123078
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
krijg wel dit als ik op je tagje klik

[ afbeelding ]
Ik ben crew volgens die shit. kijk maar, is mijn usernummer.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123079
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niet jonge jij bent gewoon jelly
Soms ben ik mad, soms ben ik jelly en soms zit het diep.
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:27:03 #132
395200 deadprez
One more rail
pi_148123098
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Soms ben ik mad, soms ben ik jelly en soms zit het diep.
:D ik kan dat plaatje waar dat vandaan komt echt nergens meer vinden trouwens :')
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:27:05 #133
438758 zeer
Opritsjniki
pi_148123104
aantal posts: 65 (gemiddeld 65 per dag)

Begin op Toto te lijken.
pi_148123118
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:26 schreef Remqo het volgende:

[..]

Wat dacht je van een meeting op je zolderkamer? ^O^
Ga ik expres ff op een andere zolderkamer chillen.
pi_148123166
is zeer GHhP ?
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:28:34 #136
395200 deadprez
One more rail
pi_148123173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:28 schreef jamesdeen het volgende:
is zeer GHhP ?
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123177
quote:
is zeer GHhP ?
ja
pi_148123187
quote:
is zeer GHhP ?
jup
pi_148123205
quote:
is zeer GHhP ?
ja
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:29:46 #140
438758 zeer
Opritsjniki
pi_148123234
quote:
is zeer GHhP ?
Jup.

Israėl, jeej *O*
  Moderator dinsdag 30 december 2014 @ 00:29:48 #141
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_148123238
quote:
Feli ~:)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2014 @ 00:29:59 #142
88815 The_Emotion
98.3
pi_148123247
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ga ik expres ff op een andere zolderkamer chillen.
Lekker gezellig ben je.
Maar ik zou toch niet gegaan zijn ;)
- Ian Malcolm
pi_148123260
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:29 schreef zeer het volgende:

[..]

Jup.

Israėl, jeej *O*
Baas. _O_

Israel4life _O_
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:30:53 #144
438188 WoodenAxe
hakt de knoop door
pi_148123293
Joej
to Major Tom...
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:31:00 #145
395200 deadprez
One more rail
pi_148123298
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123319
KLB kutheld

LOLLLLLLLLLLLLLLLLLL
pi_148123324
pi_148123343
pi_148123350
hoe doe je dat
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:32:14 #150
395200 deadprez
One more rail
pi_148123356
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123379
pi_148123382
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe doe je dat

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2014 00:33:00 ]
pi_148123394
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:32 schreef BozeHaas het volgende:

[..]
pi_148123405
gvd wou editen
pi_148123407
;(
pi_148123417
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe doe je dat
wat?
pi_148123426
*je kunt deze post niet zien*
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:33:36 #158
395200 deadprez
One more rail
pi_148123427
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123443
pi_148123447
pi_148123451
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
*je kunt deze post niet zien*
Jawel :?
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:34:09 #162
395200 deadprez
One more rail
pi_148123455
quote:
Eindelijk had ik het een keer door.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123462
Ik ben blij dat mijn sig. eindelijk aanslaat
pi_148123468
pi_148123476
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:34:30 #166
395200 deadprez
One more rail
pi_148123477
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
?
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123504
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:

[..]

Eindelijk had ik het een keer door.
SPOILER
pi_148123550
pi_148123560
quote:
ik vroeg het helemaal niet schele aap
pi_148123570
en niet geklikt trouwens
pi_148123580
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:36 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

ik vroeg het helemaal niet schele aap
hou je bek mongool
pi_148123600
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
en niet geklikt trouwens
Link staat ook gewoon linksonder, maar kaolograppig verder.
pi_148123606
pi_148123633
ik verveel me
pi_148123651
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:36 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

hou je bek mongool
ga geilen op een mannelijke pornoster ofzo kkflikkertje
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:37:55 #177
395200 deadprez
One more rail
pi_148123653
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123664
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:30 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Baas. _O_

Israel4life _O_
>geen feministe
pi_148123723
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:37 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

ga geilen op een mannelijke pornoster ofzo kkflikkertje
ok
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:40:00 #180
395200 deadprez
One more rail
pi_148123740
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:39 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

ok
Ze gaan een Nederlands dorp bouwen in Israėl. Iets voor jou?
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:40:14 #181
395200 deadprez
One more rail
pi_148123757
Of ja, in "Israėl" natuurlijk.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123777
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:36 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

hou je bek mongool
zelf
pi_148123803
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
ik verveel me
Haxball?
pi_148123812
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

zelf
/klikhierniet/

ok zal ik doen
pi_148123819
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef AhmedAngel het volgende:

[..]

wat is er onur
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:41:31 #186
395200 deadprez
One more rail
pi_148123821
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Haxball?
Ja. Wacht ik maak een room.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123832
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

zelf
hond
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:42:02 #188
395200 deadprez
One more rail
pi_148123849
Stop the violence
Down with the hate
pi_148123898
fuck haxball, ik ga zo ff serie kijken en dan naar bedje

prettige dinsdag enzo

doei
pi_148123925
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:41 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

wat is er onur
wat is onur?
>geen feministe
pi_148123935
Goedenacht :)
pi_148124201
ez
pi_148124264
Yooo deadprez gefeliciteerd met je award.
Maar aye bois, ik ben bietje klaar met FOK!
Maar ik ga niet weg zonder kusjes.

KUSJE VOOR ALLE BOIS EN SLAAP_ZAK KLOONS EN KUSJE VOOR HZAW WANT BROEDER.
Gr.
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:52:26 #194
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_148124309
Weltrusten jongs. Ik ga er ook weer vandoor. :W

Truste :Z
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_148124438
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef DjeDje het volgende:
Goedenacht :)
Ewa DjeDje kom haxball
pi_148124453
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:52 schreef Zaktabak het volgende:
Weltrusten jongs. Ik ga er ook weer vandoor. :W

Truste :Z
Slaap lekker Zaktabakje :*
pi_148124608
Israėl! _O_

Kol od balevav p'nima, nefesh yehudi homiya :D
pi_148124671
En waarom is iedereen nou in de ban van haxball? Fylax en ik ownen de shit in Chivalry :7
pi_148124721
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ewa DjeDje kom haxball
Gaat niet op mobiel.
pi_148124767
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:07 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Gaat niet op mobiel.
Alwaysonpc app

Maarja dat is moeilijk te besturen.
pi_148125039
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:07 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Gaat niet op mobiel.
start je pc op
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:29:34 #202
395200 deadprez
One more rail
pi_148125308
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef VersHead het volgende:

Gr.
heheheh
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:29:51 #203
395200 deadprez
One more rail
pi_148125319
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:05 schreef GhpH het volgende:
En waarom is iedereen nou in de ban van haxball? Fylax en ik ownen de shit in Chivalry :7
kom ook haxballen
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125336
die haas is echt zo slecht :')
pi_148125350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef VersHead het volgende:

Gr.
:*
pi_148125477
haas kut noob
pi_148125478
Ben gequit, tering wat een downerteam :')
pi_148125485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:36 schreef jamesdeen het volgende:
haas kut noob
Die de fuck ben jij?
pi_148125486
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben gequit, tering wat een downerteam :')
ik maakte je af :*
pi_148125506
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:40 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ze gaan een Nederlands dorp bouwen in Israėl. Iets voor jou?
NWS / Plannen voor Nederlands dorp in Israėl
pi_148125517
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ik maakte je af :*
Door die downers om me heen ja :')
Tering he.
pi_148125521
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:02 schreef GhpH het volgende:
Israėl! _O_

Kol od balevav p'nima, nefesh yehudi homiya :D
penima*
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:38:09 #213
395200 deadprez
One more rail
pi_148125527
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Die de fuck ben jij?
freeisraėl natuurlijk
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125530
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Door die downers om me heen ja :')
Tering he.
alsof die SS'er zo goed was :P
pi_148125540
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:38 schreef deadprez het volgende:

[..]

freeisraėl natuurlijk
Ik bedoel op FOK! Zie hem echt nooit.
pi_148125543
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:38 schreef deadprez het volgende:

[..]

freeisraėl natuurlijk
O+
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:39:20 #217
395200 deadprez
One more rail
pi_148125558
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik bedoel op FOK! Zie hem echt nooit.
jidf gastje
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125564
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:39 schreef deadprez het volgende:

[..]

jidf gastje
_O-
pi_148125566
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:39 schreef deadprez het volgende:

[..]

jidf gastje
Waar gaan we klappen geven?
pi_148125571
ltr, was gezellie
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:40:23 #221
395200 deadprez
One more rail
pi_148125582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:40 schreef jamesdeen het volgende:
ltr, was gezellie
sjalom
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125588
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:40 schreef jamesdeen het volgende:
ltr, was gezellie
kallum
pi_148125589
En nu vluchten cker a pussy
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:41:00 #224
395200 deadprez
One more rail
pi_148125593
Top 100 van maandag 29 december 2014

Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 740 Fylax
002. 645 deadprez
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:41:21 #225
395200 deadprez
One more rail
pi_148125603
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En nu vluchten cker a pussy
de mossad komt handelt het zo voor hem af
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125605
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:41 schreef deadprez het volgende:
Top 100 van maandag 29 december 2014

Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 740 Fylax
002. 645 deadprez
vind je 't gek als je nachten tot 6 uur doorhaalt
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:42:42 #227
395200 deadprez
One more rail
pi_148125629
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

vind je 't gek als je nachten tot 6 uur doorhaalt
ja true :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125650
dat tosh.o is ook wel klachtwaardig an sich
pi_148125651
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:42 schreef deadprez het volgende:

[..]

ja true :')
Ik ga vandaag weer eens 'op tijd' naar bed om daarna 1,5 uur niet te kunnen slapen denk ik :')
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:44:51 #230
395200 deadprez
One more rail
pi_148125659
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik ga vandaag weer eens 'op tijd' naar bed om daarna 1,5 uur niet te kunnen slapen denk ik :')
Ik was ook van plan om redelijk op tijd te gaan. :')
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:44:58 #231
395200 deadprez
One more rail
pi_148125662
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat tosh.o is ook wel klachtwaardig an sich
Joh.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125665
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

moet je een goed boek lezen een uur voor je naar bed gaat

gr gr
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:45:24 #233
395200 deadprez
One more rail
pi_148125674
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

gr gr
haha nerdje
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125677
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

gr gr
Oh fuck ik was ook nog van plan deze vaka zo'n aidsbook voor Engels te lezen :')
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:46:08 #235
395200 deadprez
One more rail
pi_148125689
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Oh fuck ik was ook nog van plan deze vaka zo'n aidsbook voor Engels te lezen :')
:D
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125705
van uitstel komt afstel guusje
pi_148125722
quote:
Goede foto, leuk joch
pi_148125725
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:48:07 #240
395200 deadprez
One more rail
pi_148125729
quote:
strawberry gespot
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125733
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:

[..]

strawberry gespot
Die heeft ook een beugel.
pi_148125739
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:

[..]

strawberry gespot
ziek jong is die ja
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:48:55 #243
395200 deadprez
One more rail
pi_148125744
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

boeie
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125746
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Perfect match.
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:49:13 #245
395200 deadprez
One more rail
pi_148125751
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ziek jong is die ja
gewoon legaal volgens mij
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125756
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:

[..]

boeie
Nee, daarom juist.
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:49:31 #247
395200 deadprez
One more rail
pi_148125759
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee, daarom juist.
pedo
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125765
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Perfect match.
Ga jij fixen dan want ik durf niet :s :s
pi_148125766
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

gewoon legaal volgens mij
Die is echt krap aan 16 ja
pi_148125770
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

pedo
:? :')
pi_148125780
HZAW maakt bij mij altijd probs maar nu past die zijn mening wel aan. sws
pi_148125785
Ik snap niet zo goed waarom je daar foto's van jezelf zou gaan poste trouwens
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:50:41 #253
395200 deadprez
One more rail
pi_148125789
Oh jij hebt ook een beugel?
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:50:52 #254
395200 deadprez
One more rail
pi_148125791
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je daar foto's van jezelf zou gaan poste trouwens
Aandacht.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125792
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:50 schreef deadprez het volgende:
ja
pi_148125797
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:50 schreef deadprez het volgende:
Hij heeft zo'n buitenboord ding :')
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:51:21 #257
395200 deadprez
One more rail
pi_148125801
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

ja
Ik ken de struggles man.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125803
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
HZAW maakt bij mij altijd probs maar nu past die zijn mening wel aan. sws
Geen idee wat hier staat.
pi_148125804
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

Aandacht.
Paar van die chicks mogen van mij wel vaker posten btw.
pi_148125806
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Helemaal niet.
pi_148125811
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Geen idee wat hier staat.
Moet je ff Franks bestandje lenen.
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:51:55 #262
395200 deadprez
One more rail
pi_148125813
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

_O-
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125818
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Moet je ff Franks bestandje lenen.
Die wou hij niet sharen :P
pi_148125821
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik ken de struggles man.
Terechte struggles, sws.
pi_148125823
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O-
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Helemaal niet.
pi_148125853

guus gespot
pi_148125862
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]

guus gespot
Ik zei toch ik heb blokjesbeugel.
pi_148125876
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik zei toch ik heb blokjesbeugel.
dat is lang zo grappig niet
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:56:06 #269
395200 deadprez
One more rail
pi_148125899
hzaw lijkt me wel iemand die vroeger met zo'n ding rondliep
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125900
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

dat is lang zo grappig niet
Gwn je muil houden dus.
pi_148125905
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:56 schreef deadprez het volgende:
:D
pi_148125908
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:56 schreef deadprez het volgende:
altijd gewoon keurig gebit had mien jung
pi_148125922
pi_148125937
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

altijd gewoon keurig gebit had mien jung
Gwn geen money voor beugel dus.
  Forum Admin dinsdag 30 december 2014 @ 01:58:35 #275
35723 crew  GGMM
pi_148125944
Ik ben er.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:58:55 #276
395200 deadprez
One more rail
pi_148125951
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
Gezellig.
Stop the violence
Down with the hate
pi_148125956
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Gwn geen money voor beugel dus.
Hoor hem, kan zelf nog geen seizoenskaartje kopen :')
paupers
pi_148125965
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

paupers
Ouders betalen me beugel g.
pi_148125968
Ib4: "me :') "
pi_148125975
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
Lok die Elandebiel niet met je mee pls.
pi_148125976
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ouders betalen me beugel g.
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ib4: "me :') "
  Forum Admin dinsdag 30 december 2014 @ 02:01:41 #282
35723 crew  GGMM
pi_148125999
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

paupers
Ik adviseer je dringend om even normaal te doen tegen guus.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148126018
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik adviseer je dringend om even normaal te doen tegen guus.
Ik ga niets met je advies doen.

gr gr
  Forum Admin dinsdag 30 december 2014 @ 02:04:06 #284
35723 crew  GGMM
pi_148126047
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ik ga niets met je advies doen.

gr gr
Kijk deze man stoer doen dan. :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148126057

Blijft leuk deze.
pi_148126063
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Kijk deze man adviezen geven dan. :')
pi_148126066
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft leuk deze.
:+
pi_148126113
hoi
blablablabla
pi_148126140
Ik heb weer stappen gezet om de nieuwe phil taylor te worden
  dinsdag 30 december 2014 @ 02:08:59 #290
395200 deadprez
One more rail
pi_148126141

goede tag wel
Stop the violence
Down with the hate
pi_148126153
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel kg ben je aangekomen dan?
pi_148126162
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
vertel eens
blablablabla
pi_148126179
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:10 schreef Elan het volgende:

[..]

vertel eens
net weer even staan darten. godlike version.
pi_148126183
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:08 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]

goede tag wel
zijn allemaal wel dikke prima toch
pi_148126196
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

501 uit met een eenendertig darter?
pi_148126198
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

nice
heb jij zo'n dartboard op je kamer of speel je op de pc
blablablabla
pi_148126204
volgende deel ga ik naar bed
pi_148126208
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:11 schreef Elan het volgende:

[..]

nice
heb jij zo'n dartboard op je kamer of speel je op de pc
zolder.
pi_148126216
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

501 uit met een eenendertig darter?
nee nee nee.

na 12 darts op een finish vind ik prachtig.
pi_148126220
moeten ze bij de bdo nog maar doen
  dinsdag 30 december 2014 @ 02:12:50 #301
395200 deadprez
One more rail
pi_148126221
.
Stop the violence
Down with the hate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')