Die titel zegt al niet veel goedsquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef terrastegel het volgende:
[..]
The bowling balls, tering wat een kut film
Lekker voor je, teringmongool.quote:
In de buurt van Maasje ja. Hoezo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
Terrastegel, jij woont ook in Maasje toch?
dp komt je even opzoekenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
In de buurt van Maasje ja. Hoezo?
Weet jij of er iets leuks te doen is met oud en nieuw? Ik hoopte dat er in landbouwbelang iets zou zijn, maar helaas niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
In de buurt van Maasje ja. Hoezo?
"kraak"pand.quote:
gwn eerste topic van het jaar maken hierquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga leuk het nieuwe jaar inluiden op runescape met mijn guildmembers
Er werd eerst graan opgeslagen volgens de site.quote:
in de stortvloed van kuttopics wil ik me niet begeven, ik ga wel lekker sociaal doen en naar buitenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn eerste topic van het jaar maken hier
nice ik met mijn wowmattiesquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga leuk het nieuwe jaar inluiden op runescape met mijn guildmembers
Waar ergens ongeveer in Limburg woon jij, ik weet nog wel wat maar is misschien te ver voor jou.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet jij of er iets leuks te doen is met oud en nieuw? Ik hoopte dat er in landbouwbelang iets zou zijn, maar helaas niet.
In Maastricht. Maar ik heb niet zo'n zin om met het ov te moeten reizen omdat ik dan weer verplicht moet wachten tot de eerste trein gaat en ik nog niet weet of ik de hele nacht wakker ga blijven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:12 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waar ergens ongeveer in Limburg woon jij, ik weet nog wel wat maar is misschien te ver voor jou.
Ik ga morgen Maastricht stad in, kom je ook?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
In Maastricht. Maar ik heb niet zo'n zin om met het ov te moeten reizen omdat ik dan weer verplicht moet wachten tot de eerste trein gaat en ik nog niet weet of ik de hele nacht wakker ga blijven.
Ik wil best een keertje meeten, maar morgen ga ik niet de stad in nee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik ga morgen Maastricht stad in, kom je ook?
gwn pep snuivenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
In Maastricht. Maar ik heb niet zo'n zin om met het ov te moeten reizen omdat ik dan weer verplicht moet wachten tot de eerste trein gaat en ik nog niet weet of ik de hele nacht wakker ga blijven.
Ja weet nog niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Prez, nu snap ik wel wat jij op die site doet.
http://www.vice.com/nl/vi(...)taat-wint-altijd-504
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |