Volgens mij een hele grote poppenkastquote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me op zich best "tof" om een keer naar Noord-Korea te gaan. Echt een totaal andere wereld.
Ja, dat wel inderdaad. Alleen maar zien wat je guide wil dat je ziet.quote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij een hele grote poppenkast
Ja.quote:Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Uit die docu: "En het eerste wat ze je vertellen is dat Kim Jong Il het perfecte bureaublad heeft uitgevonden, omdat je het in hoogte kunt verstellen.
Samen met Kim een dikke jonko rokenquote:
Wat?quote:Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Of ja, het groeit er iig overal blijkbaar.
wacht, even zoekenquote:
Ah nee, begrijp ik. Aight.quote:Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry man lig in bed... opstaan is geen optie want ik kan mezelf niet eens aankleden![]()
morgen
lolquote:Op maandag 29 december 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)which-explains-a-lot
Echt een tering raar land manquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:01 schreef terrastegel het volgende:
Eindelijk terug van de bios. Godsamme wat een tering slechte film was dat danhet is gewoon nog erger dan new kids. Godverdomme ben er nog niet goed van.
Je wou toch voor de meest empathishe user van 2015 gaan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraag van mij, "was het gezellig". Soms denk ik dat ik in een R&P feggot aan het veranderen ben.
Ja, dat wel. Vind het toch een beetje verontrustend.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je wou toch voor de meest empathishe user van 2015 gaan?
Dan is dit wel een mooi beginnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |