Is prijs technisch nog wel te doen maar volgens mij zijn laatst alle visa opgeschort.quote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me op zich best "tof" om een keer naar Noord-Korea te gaan. Echt een totaal andere wereld.
Ja maar daar heb ik nu geen zin in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is maar één deel van iets meer dan 13 minuten, kan nu ook wel denk ik.
Alleen de vlucht zal vrij duur zijn idd. Hmz, dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Is prijs technisch nog wel te doen maar volgens mij zijn laatst alle visa opgeschort.
lol is het zo erg?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
O ja, vergeet niet dat je met mij erbij sws niet binnenkomt in de dingen die voor clubs door moeten gaan in maasje hè, TT.
meet in noord-koreaquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
Jongens binnenkort meet in maastricht?
Gewoon trans-syberië expres nemen. Volgens LBK is dat de goedkoopste manier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alleen de vlucht zal vrij duur zijn idd. Hmz, dat is wel jammer.
Ok goed idee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
zit zon lkkr wijf in mt grote tietequote:Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nu geen zin in.
Jep. niet dat ik er zelf heen wil, maar goed.quote:
Is dat wel beetje fatsoenlijk stadje dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:18 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
zit zon lkkr wijf in mt grote tiete
Nee. Nou ja, het is mooi, maar dat is ook alles.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat wel beetje fatsoenlijk stadje dan?
hoi wie ben jijquote:
ey retryquote:
was je UI een cadeau van voederbietel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |