Kunnen ze ook niet wat PVV dorpen maken in Israël?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dorpen in Marokko voor Nederlanders met een islamitische achtergrond ook wel een goed plan.
Ik vind het prima!quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kunnen ze ook niet wat PVV dorpen maken in Israël?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
En in Nederland de mond maar vol hebben over integratie..
De joden ja? Is 2009 jouw geboortejaar?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kom maar op met de grappen.quote:Hoe het project financieel gezien tot stand gaat komen, moet volgens Kremer nog goed worden bekeken. "Als wij een positieve reactie krijgen van de Israëlische overheid, wordt er een onderzoekscommissie gestart. Die gaat een doelgroep in kaart brengen, een traject uitstippelen en die bekijkt ook de financiering."
Dat klopt ook, maar wat heeft dit met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht dat het sinds kort verboden was om naar het Midden-Oosten te trekken om aldaar te strijden voor een terreurstaat.
Staat daar "de joden"? Ik heb het nergens over "de joden", ik heb het over "in Nederland".quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De joden ja? Is 2009 jouw geboortejaar?
Wat nouquote:
Volgens mij is het een particulier initiatief waar Nederland niks over te zeggen heeft. Je lijkt wel een pvv'er met je domme one-liners.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat daar "de joden"? Ik heb het nergens over "de joden", ik heb het over "in Nederland".
En ja, ik ben nogal voorlijk..
Palestina is dan ook van Israëlquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:01 schreef Peter het volgende:
Prik ergens op Palestijns gebied een vlag op de kaart en vraag de Israëlische overheid om het gebed te annexeren. klaar.
toch?
Toch blijven de immigratiecijfers stabiel.quote:Volgens Kremer zorgt een toenemend gevoel van antisemitisme in Nederland ervoor dat meer joodse Nederlanders erover denken hun geluk in Israël te beproeven.
Waar heb ik het over de staat Nederland? Of over politici?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Volgens mij is het een particulier initiatief waar Nederland niks over te zeggen heeft. Je lijkt wel een pvv'er met je domme one-liners.
Dan heeft je opmerking dus geen toegevoegde waarde in dit topic. Want dan slaat die helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over de staat Nederland? Of over politici?
Waarom denk jij datquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat nou?
Dit is toch puur het tegendeel van integreren?
Die zijn er al lang.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dorpen in Marokko voor Nederlanders met een islamitische achtergrond ook wel een goed plan.
in turkije ook dacht ik? althans voor toeristen...quote:
Gahaha vet !quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:04 schreef wipes66 het volgende:
[..]
in turkije ook dacht ik? althans voor toeristen...
edit: zoiets dushttp://reisintel.nl/turkije/hotel-orange-county/
Voor tokkies met heimweequote:Op vrijdag 19 december 2014 17:04 schreef wipes66 het volgende:
[..]
in turkije ook dacht ik? althans voor toeristen...
edit: zoiets dushttp://reisintel.nl/turkije/hotel-orange-county/
Ik zou iets best wel eens een keer willen bezoeken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:14 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Voor tokkies met heimwee, of autisme
Ik ook wel, maar dan voor één dag. Aapjes kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou iets best wel eens een keer willen bezoeken.
Israël is ook een terreurstaat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht dat het sinds kort verboden was om naar het Midden-Oosten te trekken om aldaar te strijden voor een terreurstaat.
Dus een soort interne opleiding voor het Nederlanderschap ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:46 schreef HardMetal het volgende:
Dat hadden "wij" Nederlanders jaren geleden moeten doen. Gastarbeiders uit land A allemaal naar Dorp A om in 24 of 36 maanden te integreren op kosten van de samenleving: Taal, gebruiken, plichten en rechten leren. Wie na de integratieperiode niet voor het examen "Nederlands burgerschap" slaagt die hadden we vriendelijk bedankt voor de inzet en verstaan te geven dat we hun diensten niet meer nodig hebben. De rest wensten we een gelukkig Nederlands burgerschap en veel geluk in onze samenleving toe.
Soort van interne opleiding / sollicitatie.
Had heel veel ellende kunnen besparen.
Maar ja, achteraf kijk je een koe in zijn kont.
Maar zijn 'de mensen die het in Nederland continu hebben over integreren' dezelfden als de mensen die met dit plan gekomen zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat nou?
Dit is toch puur het tegendeel van integreren?
yepquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus een soort interne opleiding voor het Nederlanderschap ?
Lekker zeiken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En wat moeten ze dan allemaal leren tijdens hun opleiding ?
En daarom.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Het is overigens niet de bedoeling dat de plek een permanente woonplaats wordt. Inwoners krijgen in het dorp 24 of 36 maanden de tijd om te wennen en te integreren in Israël en moeten daarna plaatsmaken voor anderen.
En op die plaats mogen enkel etnische arabieren wonen ofzo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:57 schreef pussycatdoll het volgende:
Mocht dat dorp er komen dan wordt het vast geplaatst op de West-Bank.
Van die afstammelingen van kolonisten uit Saoedi-Arabie met hun allah aan hun kant, jazeker!quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef xodox het volgende:
[..]
En op die plaats mogen enkel etnische arabieren wonen ofzo?
Ja, van tenminste 3 generaties puur Arabisch bloed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef xodox het volgende:
[..]
En op die plaats mogen enkel etnische arabieren wonen ofzo?
Pim zou het zo gewild hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja, van tenminste 3 generaties puur Arabisch bloed.
Dan moeten al die pvv stemmers hier blijven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:40 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat gaat vast onbetaalbaar worden.
als PVV-stemmer wil je sws niet in Israel wonen, daar vliegen de moslims je om de oren ;squote:Op vrijdag 19 december 2014 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan moeten al die pvv stemmers hier blijven.
Ze willen toch dicht bij hun grote blonde leider zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
als PVV-stemmer wil je sws niet in Israel wonen, daar vliegen de moslims je om de oren ;s
Die gaat niet in Israel wonen, eerst al die criminele Marokkanen verwijderen uit Nederland en dat is een project voor de langere termijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze willen toch dicht bij hun grote blonde leider zijn?
Misschien komt die er binnen een paar jaar achter dat het niet lukt en kan die tegen 2020 daarheen ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die gaat niet in Israel wonen, eerst al die criminele Marokkanen verwijderen uit Nederland en dat is een project voor de langere termijn.
dan zit ie in een land met het dubbele aantal Marokkanenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien komt die er binnen een paar jaar achter dat het niet lukt en kan die tegen 2020 daarheen ?
Op de langere termijn lijkt mij dat de positie van criminele Marokkanen in Nederland onhoudbaar is dus die gaan echt wel weg, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien komt die er binnen een paar jaar achter dat het niet lukt en kan die tegen 2020 daarheen ?
Beter daar dan hier :pquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:24 schreef xodox het volgende:
Het zou wel grappig zijn moest Geert Wilders echt verhuizen naar zo'n dorp!
en 10 jaar later premier Wilders.![]()
![]()
mattie no hate ik vind je een aardige persoon maar waarom zo over je broeders praten tegen de nederlanders , uiteindelijk haten hun alle buitenlanders en vergeet niet dat hun degene waren die alle joden samen met de duitsers hebben vermoord, (zag een film laatst dat hollanders verboden voor jode in hun winkels zetten en dat o.a het leger van marokko europa moest bevrijden .. zelfde kan weer gebeuren maar dan met allochtonen dus is niet slim om aan de kant te staan van diegene die later je vijand kan worden snap jequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op de langere termijn lijkt mij dat de positie van criminele Marokkanen in Nederland onhoudbaar is dus die gaan echt wel weg, maak je geen zorgen.
Okay man, jouw woorden zijn voor mij een bron van inspiratiequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mattie no hate ik vind je een aardige persoon maar waarom zo over je broeders praten tegen de nederlanders , uiteindelijk haten hun alle buitenlanders en vergeet niet dat hun degene waren die alle joden samen met de duitsers hebben vermoord, (zag een film laatst dat hollanders verboden voor jode in hun winkels zetten en dat o.a het leger van marokko europa moest bevrijden .. zelfde kan weer gebeuren maar dan met allochtonen dus is niet slim om aan de kant te staan van diegene die later je vijand kan worden snap je
Heul nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Antisemiet
[..]
Antisemiet
[..]
Antisemiet
[..]
Combobreaker
Natuurlijk niet. Joden weten bij uitstek hoe kwetsend het is om mensen enkel op ras te beoordelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef agter het volgende:
Moet je verplicht Joods zijn om daar heen te emigreren?
Het lijkt mij ook wel wat.
Normaal gesproken zou ik dit opvatten als sarcasme, maar aangezien het FOK! is...quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Joden weten bij uitstek hoe kwetsend het is om mensen enkel op ras te beoordelen.
Ik weet wel waarom je in de war bent. Ik heb geen smileys gebruikt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dit opvatten als sarcasme, maar aangezien het FOK! is...
Sarcasme toch?
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom je in de war bent. Ik heb geen smileys gebruikt.
Dat lijkt me wel de bedoeling van een Joodse natiestaat, ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef agter het volgende:
Het staat ook bol van de frikadellen en patatkramen op de Nederlandse campings door heel Zuid-Europa of waar men ook maar in colonne naartoe tuft. Overal buiten de geijkte gebieden is een avontuur.quote:
Je mag naar Israel komen als je ten minste 1 joodse grootouder hebt.Je hoeft het Jodendom zelf niet te praktiseren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef agter het volgende:
Dat klinkt best racistisch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Je mag naar Israel komen als je ten minste 1 joodse grootouder hebt.Je hoeft het Jodendom zelf niet te praktiseren.
Dat is het ook. Ik heb zelf Joodse grootouders, en als de trotse Joden daar lucht van krijgen proberen ze je zelfs te rekruteren voor een paspoort. Misselijkmakend.quote:
Zp zijn er wel meer opmerkelijke immigratiewetten in landen, als je voorouders de oude Griekse kolonisten in de Oekraïne van 1500 jaar geleden waren en je een grootouder hebt met een Griekse naam krijg je als Rus of Oekrainet van Griekenland een paspoort en mag je zo naar de EUquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Je mag naar Israel komen als je ten minste 1 joodse grootouder hebt.Je hoeft het Jodendom zelf niet te praktiseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |