Heul nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Antisemiet
[..]
Antisemiet
[..]
Antisemiet
[..]
Combobreaker
Natuurlijk niet. Joden weten bij uitstek hoe kwetsend het is om mensen enkel op ras te beoordelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef agter het volgende:
Moet je verplicht Joods zijn om daar heen te emigreren?
Het lijkt mij ook wel wat.
Normaal gesproken zou ik dit opvatten als sarcasme, maar aangezien het FOK! is...quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Joden weten bij uitstek hoe kwetsend het is om mensen enkel op ras te beoordelen.
Ik weet wel waarom je in de war bent. Ik heb geen smileys gebruikt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dit opvatten als sarcasme, maar aangezien het FOK! is...
Sarcasme toch?
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom je in de war bent. Ik heb geen smileys gebruikt.
Dat lijkt me wel de bedoeling van een Joodse natiestaat, ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef agter het volgende:
Het staat ook bol van de frikadellen en patatkramen op de Nederlandse campings door heel Zuid-Europa of waar men ook maar in colonne naartoe tuft. Overal buiten de geijkte gebieden is een avontuur.quote:
Je mag naar Israel komen als je ten minste 1 joodse grootouder hebt.Je hoeft het Jodendom zelf niet te praktiseren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef agter het volgende:
Dat klinkt best racistisch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Je mag naar Israel komen als je ten minste 1 joodse grootouder hebt.Je hoeft het Jodendom zelf niet te praktiseren.
Dat is het ook. Ik heb zelf Joodse grootouders, en als de trotse Joden daar lucht van krijgen proberen ze je zelfs te rekruteren voor een paspoort. Misselijkmakend.quote:
Zp zijn er wel meer opmerkelijke immigratiewetten in landen, als je voorouders de oude Griekse kolonisten in de Oekraïne van 1500 jaar geleden waren en je een grootouder hebt met een Griekse naam krijg je als Rus of Oekrainet van Griekenland een paspoort en mag je zo naar de EUquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Je mag naar Israel komen als je ten minste 1 joodse grootouder hebt.Je hoeft het Jodendom zelf niet te praktiseren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |