En op die plaats mogen enkel etnische arabieren wonen ofzo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:57 schreef pussycatdoll het volgende:
Mocht dat dorp er komen dan wordt het vast geplaatst op de West-Bank.
Van die afstammelingen van kolonisten uit Saoedi-Arabie met hun allah aan hun kant, jazeker!quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef xodox het volgende:
[..]
En op die plaats mogen enkel etnische arabieren wonen ofzo?
Ja, van tenminste 3 generaties puur Arabisch bloed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef xodox het volgende:
[..]
En op die plaats mogen enkel etnische arabieren wonen ofzo?
Pim zou het zo gewild hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja, van tenminste 3 generaties puur Arabisch bloed.
Dan moeten al die pvv stemmers hier blijven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:40 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat gaat vast onbetaalbaar worden.
als PVV-stemmer wil je sws niet in Israel wonen, daar vliegen de moslims je om de oren ;squote:Op vrijdag 19 december 2014 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan moeten al die pvv stemmers hier blijven.
Ze willen toch dicht bij hun grote blonde leider zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
als PVV-stemmer wil je sws niet in Israel wonen, daar vliegen de moslims je om de oren ;s
Die gaat niet in Israel wonen, eerst al die criminele Marokkanen verwijderen uit Nederland en dat is een project voor de langere termijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze willen toch dicht bij hun grote blonde leider zijn?
Misschien komt die er binnen een paar jaar achter dat het niet lukt en kan die tegen 2020 daarheen ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die gaat niet in Israel wonen, eerst al die criminele Marokkanen verwijderen uit Nederland en dat is een project voor de langere termijn.
dan zit ie in een land met het dubbele aantal Marokkanenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien komt die er binnen een paar jaar achter dat het niet lukt en kan die tegen 2020 daarheen ?
Op de langere termijn lijkt mij dat de positie van criminele Marokkanen in Nederland onhoudbaar is dus die gaan echt wel weg, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien komt die er binnen een paar jaar achter dat het niet lukt en kan die tegen 2020 daarheen ?
Beter daar dan hier :pquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:24 schreef xodox het volgende:
Het zou wel grappig zijn moest Geert Wilders echt verhuizen naar zo'n dorp!
en 10 jaar later premier Wilders.![]()
![]()
mattie no hate ik vind je een aardige persoon maar waarom zo over je broeders praten tegen de nederlanders , uiteindelijk haten hun alle buitenlanders en vergeet niet dat hun degene waren die alle joden samen met de duitsers hebben vermoord, (zag een film laatst dat hollanders verboden voor jode in hun winkels zetten en dat o.a het leger van marokko europa moest bevrijden .. zelfde kan weer gebeuren maar dan met allochtonen dus is niet slim om aan de kant te staan van diegene die later je vijand kan worden snap jequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op de langere termijn lijkt mij dat de positie van criminele Marokkanen in Nederland onhoudbaar is dus die gaan echt wel weg, maak je geen zorgen.
Okay man, jouw woorden zijn voor mij een bron van inspiratiequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mattie no hate ik vind je een aardige persoon maar waarom zo over je broeders praten tegen de nederlanders , uiteindelijk haten hun alle buitenlanders en vergeet niet dat hun degene waren die alle joden samen met de duitsers hebben vermoord, (zag een film laatst dat hollanders verboden voor jode in hun winkels zetten en dat o.a het leger van marokko europa moest bevrijden .. zelfde kan weer gebeuren maar dan met allochtonen dus is niet slim om aan de kant te staan van diegene die later je vijand kan worden snap je
Heul nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Antisemiet
[..]
Antisemiet
[..]
Antisemiet
[..]
Combobreaker
Natuurlijk niet. Joden weten bij uitstek hoe kwetsend het is om mensen enkel op ras te beoordelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef agter het volgende:
Moet je verplicht Joods zijn om daar heen te emigreren?
Het lijkt mij ook wel wat.
Normaal gesproken zou ik dit opvatten als sarcasme, maar aangezien het FOK! is...quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Joden weten bij uitstek hoe kwetsend het is om mensen enkel op ras te beoordelen.
Ik weet wel waarom je in de war bent. Ik heb geen smileys gebruikt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dit opvatten als sarcasme, maar aangezien het FOK! is...
Sarcasme toch?
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom je in de war bent. Ik heb geen smileys gebruikt.
Dat lijkt me wel de bedoeling van een Joodse natiestaat, ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef agter het volgende:
Het staat ook bol van de frikadellen en patatkramen op de Nederlandse campings door heel Zuid-Europa of waar men ook maar in colonne naartoe tuft. Overal buiten de geijkte gebieden is een avontuur.quote:
Je mag naar Israel komen als je ten minste 1 joodse grootouder hebt.Je hoeft het Jodendom zelf niet te praktiseren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef agter het volgende:
Dat klinkt best racistisch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Je mag naar Israel komen als je ten minste 1 joodse grootouder hebt.Je hoeft het Jodendom zelf niet te praktiseren.
Dat is het ook. Ik heb zelf Joodse grootouders, en als de trotse Joden daar lucht van krijgen proberen ze je zelfs te rekruteren voor een paspoort. Misselijkmakend.quote:
Zp zijn er wel meer opmerkelijke immigratiewetten in landen, als je voorouders de oude Griekse kolonisten in de Oekraïne van 1500 jaar geleden waren en je een grootouder hebt met een Griekse naam krijg je als Rus of Oekrainet van Griekenland een paspoort en mag je zo naar de EUquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Je mag naar Israel komen als je ten minste 1 joodse grootouder hebt.Je hoeft het Jodendom zelf niet te praktiseren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |