Kunnen ze ook niet wat PVV dorpen maken in Israël?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dorpen in Marokko voor Nederlanders met een islamitische achtergrond ook wel een goed plan.
Ik vind het prima!quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kunnen ze ook niet wat PVV dorpen maken in Israël?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
En in Nederland de mond maar vol hebben over integratie..
De joden ja? Is 2009 jouw geboortejaar?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kom maar op met de grappen.quote:Hoe het project financieel gezien tot stand gaat komen, moet volgens Kremer nog goed worden bekeken. "Als wij een positieve reactie krijgen van de Israëlische overheid, wordt er een onderzoekscommissie gestart. Die gaat een doelgroep in kaart brengen, een traject uitstippelen en die bekijkt ook de financiering."
Dat klopt ook, maar wat heeft dit met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht dat het sinds kort verboden was om naar het Midden-Oosten te trekken om aldaar te strijden voor een terreurstaat.
Staat daar "de joden"? Ik heb het nergens over "de joden", ik heb het over "in Nederland".quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De joden ja? Is 2009 jouw geboortejaar?
Wat nouquote:
Volgens mij is het een particulier initiatief waar Nederland niks over te zeggen heeft. Je lijkt wel een pvv'er met je domme one-liners.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat daar "de joden"? Ik heb het nergens over "de joden", ik heb het over "in Nederland".
En ja, ik ben nogal voorlijk..
Palestina is dan ook van Israëlquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:01 schreef Peter het volgende:
Prik ergens op Palestijns gebied een vlag op de kaart en vraag de Israëlische overheid om het gebed te annexeren. klaar.
toch?
Toch blijven de immigratiecijfers stabiel.quote:Volgens Kremer zorgt een toenemend gevoel van antisemitisme in Nederland ervoor dat meer joodse Nederlanders erover denken hun geluk in Israël te beproeven.
Waar heb ik het over de staat Nederland? Of over politici?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Volgens mij is het een particulier initiatief waar Nederland niks over te zeggen heeft. Je lijkt wel een pvv'er met je domme one-liners.
Dan heeft je opmerking dus geen toegevoegde waarde in dit topic. Want dan slaat die helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over de staat Nederland? Of over politici?
Waarom denk jij datquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat nou?
Dit is toch puur het tegendeel van integreren?
Die zijn er al lang.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dorpen in Marokko voor Nederlanders met een islamitische achtergrond ook wel een goed plan.
in turkije ook dacht ik? althans voor toeristen...quote:
Gahaha vet !quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:04 schreef wipes66 het volgende:
[..]
in turkije ook dacht ik? althans voor toeristen...
edit: zoiets dushttp://reisintel.nl/turkije/hotel-orange-county/
Voor tokkies met heimweequote:Op vrijdag 19 december 2014 17:04 schreef wipes66 het volgende:
[..]
in turkije ook dacht ik? althans voor toeristen...
edit: zoiets dushttp://reisintel.nl/turkije/hotel-orange-county/
Ik zou iets best wel eens een keer willen bezoeken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:14 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Voor tokkies met heimwee, of autisme
Ik ook wel, maar dan voor één dag. Aapjes kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou iets best wel eens een keer willen bezoeken.
Israël is ook een terreurstaat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht dat het sinds kort verboden was om naar het Midden-Oosten te trekken om aldaar te strijden voor een terreurstaat.
Dus een soort interne opleiding voor het Nederlanderschap ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:46 schreef HardMetal het volgende:
Dat hadden "wij" Nederlanders jaren geleden moeten doen. Gastarbeiders uit land A allemaal naar Dorp A om in 24 of 36 maanden te integreren op kosten van de samenleving: Taal, gebruiken, plichten en rechten leren. Wie na de integratieperiode niet voor het examen "Nederlands burgerschap" slaagt die hadden we vriendelijk bedankt voor de inzet en verstaan te geven dat we hun diensten niet meer nodig hebben. De rest wensten we een gelukkig Nederlands burgerschap en veel geluk in onze samenleving toe.
Soort van interne opleiding / sollicitatie.
Had heel veel ellende kunnen besparen.
Maar ja, achteraf kijk je een koe in zijn kont.
Maar zijn 'de mensen die het in Nederland continu hebben over integreren' dezelfden als de mensen die met dit plan gekomen zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat nou?
Dit is toch puur het tegendeel van integreren?
yepquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus een soort interne opleiding voor het Nederlanderschap ?
Lekker zeiken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En wat moeten ze dan allemaal leren tijdens hun opleiding ?
En daarom.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Het is overigens niet de bedoeling dat de plek een permanente woonplaats wordt. Inwoners krijgen in het dorp 24 of 36 maanden de tijd om te wennen en te integreren in Israël en moeten daarna plaatsmaken voor anderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |