SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Was bij een nummer waar Brian mee op Radio 2 kwam.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
TT
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jammer dat die man zichzelf zo toegetakeld heeftWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
TT![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
We dachten dat jij dacht dat ze Engels warenquote:Op maandag 29 december 2014 22:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niets te maken met Greenday die graag een Britse punkband hadden willen zijn?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef Lamabal het volgende:
Kut tt, ik als neppe man ga huilen en weg hier vandaan.
Tot morgen allen!
Make love, not war ☮![]()
TT
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Tot morgen allen!
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
ergen dan Mickey Rourke ?quote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jammer dat die man zichzelf zo toegetakeld heeft![]()
Tot morgen allen!
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik niet, maar zij welquote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
We dachten dat jij dacht dat ze Engels waren
Jaquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Typisch vrouwenquote:Op maandag 29 december 2014 22:17 schreef Stickertje het volgende:
de mannen voelen zich aangesproken
Hij heeft zichzelf zelfs uit laten rekken.quote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jammer dat die man zichzelf zo toegetakeld heeft
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Woohooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tot morgen allen!
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
ja die voelen zich altijd aangesproken.quote:
ik ken deze joejackson niet dus ik weet niet naar wie ik moet kijken omdat de naam nogal veel voorkomtquote:
Ze smelten de kazen!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
KateHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Kate
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ken deze joejackson niet ....![]()
![]()
Kate Bush
De vader van Michael.quote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ken deze joejackson niet dus ik weet niet naar wie ik moet kijken omdat de naam nogal veel voorkomt
Kate
En toch...ik weet heiligschennis...de versie van Placebo is ook echt mooi.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
En die van Within Temptation niet te vergeten!quote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
Kate
En toch...ik weet heiligschennis...de versie van Placebo is ook echt mooi.
Hadden ze best op hun coveralbum mogen zetten trouwens. Beter dan de meeste andere nummers die ze hebben gecoverd.![]()
zit meer sfeer in de placebo versiequote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
Kate
En toch...ik weet heiligschennis...de versie van Placebo is ook echt mooi.Ze smelten de kazen!![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Staat Placebo eigenlijk in de lijst? Zo nee dan is dat ook wel schandalig eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
Kate
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Placebo is voor emo's die in hun armen krassenquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
Kate
En toch...ik weet heiligschennis...de versie van Placebo is ook echt mooi.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat weiger ik te gelovenquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En die van Within Temptation niet te vergeten!![]()
Hij ziet eruit als een soort freaky dictator. Een soort kruising tussen Poetin en Kim Jung il of zo.quote:![]()
Vind ik ook hoor. Alleen niet zo mooi als het origineelquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
Kate
Die ken ik niet, ga ik opzoeken.quote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En die van Within Temptation niet te vergeten!
Track & Field heeft ook een mooie versie, maar die lijkt heel erg op de versie van Placebo.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
*zoekt scheermesjesquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Placebo is voor emo's die in hun armen krassenZe smelten de kazen!![]()
Whitin Temptation heeft hier ook een belachelijk slechte cover van gemaakt. May they burn in hellquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
Kate
Mooi nummer maar geef mij toch maar Wuthering Heights
Ja, daar was het ook mooiquote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde dat net posten bij het vorige nummerKomt niet heel vaak voor.
Ja dat vind ik ook, hier zit iets kunstmatigs in, of het nou de drumpartij is, heb het nooit helemaal kunnen aanwijzen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zit meer sfeer in de placebo versieOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die is ook mooiquote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef laxus13 het volgende:
Within Temptation is de beste band ooit hoorquote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Whitin Temptation heeft hier ook een belachelijk slechte cover van gemaakt. May they burn in hell![]()
Moet wel zeggen dat ik ook meer fan ben van hun eigen werk, eerlijk is eerlijk.![]()
Die is ook erg mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef laxus13 het volgende:
Ze zijn eigenlijk allemaal mooi, Katequote:
Gelukkig niet, zou saai wordenquote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, daar was het ook mooiKomt niet heel vaak voor.
![]()
![]()
Ik vind die van Placebo heel beklemmend. Heel andere sfeer.quote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, hier zit iets kunstmatigs in, of het nou de drumpartij is, heb het nooit helemaal kunnen aanwijzen.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ik ga lekker knorrenTot morgen
ik hoef verder toch niet te reageren he?!quote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Within Temptation is de beste band ooit hoor![]()
Moet wel zeggen dat ik ook meer fan ben van hun eigen werk, eerlijk is eerlijk.
The Man with the Child in his Eyesquote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef laxus13 het volgende:
Mooi nummer maar geef mij toch maar Wuthering Heights![]()
![]()
quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, ik houd daar wel van.quote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind die van Placebo heel beklemmend. Heel andere sfeer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Slaapzequote:
Wuthering Heightsquote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef laxus13 het volgende:
Mooi nummer maar geef mij toch maar Wuthering Heights![]()
Of het duet met Peter Gabrielquote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef laxus13 het volgende:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:
Lekker vroeg, Hans..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Placebo is een geweldige coverband. All Apologies, Running Up That Hill, Where Is My Mindquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
Kate
En toch...ik weet heiligschennis...de versie van Placebo is ook echt mooi.![]()
![]()
Die ook jaquote:
We maken je wakker voordat oktober begintquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ook prachtigquote:
Hoeft niet, mag wel. Smaken verschillen enzo.quote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoef verder toch niet te reageren he?!![]()
![]()
En Daddy Coolquote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Placebo is een geweldige coverband. All Apologies, Running Up That Hill, Where Is My Mind
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Doe maar wel, anders moet ik weer aan de slagquote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoef verder toch niet te reageren he?!![]()
Green Day![]()
Ik houd het gezelligquote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel. Smaken verschillen enzo.
Green Day![]()
Wake me Up When September Ends
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Green Day![]()
Al vond ik Basket Case iets lekkerderFor you, there'll be no more crying.
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik werd altijd beetje droevig van die clip.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
all yours..quote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe maar wel, anders moet ik weer aan de slagI love music |Ajax forever
Ook wel van de tekst en de hele sfeer. Heel treffend gedaan allemaal.quote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik werd altijd beetje droevig van die clip.![]()
Zeikzooi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat wel maar deze heeft wel een mooie opbouw.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Volgens mij bestaat er bijna niks dat we allebei heel tof vinden. Het enige dat ik zo kan bedenken is Alt-J.quote:![]()
![]()
Zeikzooiquote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er bijna niks dat we allebei heel tof vinden. Het enige dat ik zo kan bedenken is Alt-J.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
droevige liedjes hoeven niet altijd droevig te klinken, gaat meestal om de tekstquote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
Vind het sowieso weinig bijzonders, dit nummer. Het klinkt niet eens droevig.
Ze smelten de kazen!![]()
Moet dat dan?quote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
Vind het sowieso weinig bijzonders, dit nummer. Het klinkt niet eens droevig.
-XOXO-![]()
Over zeikzooi gesprokenquote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er bijna niks dat we allebei heel tof vinden. Het enige dat ik zo kan bedenken is Alt-J.![]()
![]()
precies sommige van die disco kneiters zijn qua tekst ook niet bepaald vrolijk.quote:Op maandag 29 december 2014 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
droevige liedjes hoeven niet altijd droevig te klinken, gaat meestal om de tekstI love music |Ajax forever
Van t fantastische album American Idiot
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Gewonnen, nu genieten van de editors[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Nu vind ik dit een van de betere nummers van Editors, maar waar zijn Racing Rats en Munich?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik vind Editors best leuk, maar moet het perse in de top 2000? en al helemaal zo hoog? van mij niet hoor..I love music |Ajax forever
Editors, een van de tofste bands uit de 00's
Ah, de man met niet-gemaakte stem en absoluut geen jezusactWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
forever young van alhpa ville klinkt ook vrolijk, maar de tekst is een van de meest depressieve die ik kenquote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies sommige van die disco kneiters zijn qua tekst ook niet bepaald vrolijk.Ze smelten de kazen!![]()
Mochten ze willenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
psies.. zo zijn er nog veel meer..quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
forever young van alhpa ville klinkt ook vrolijk, maar de tekst is een van de meest depressieve die ik kenI love music |Ajax forever
quote:
Dat had ian curtis ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, de man met niet-gemaakte stem en absoluut geen jezusact[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
staan die er eigenlijk in?quote:I love music |Ajax forever
Ik ken dit echt niet, maar ik heb het gevoel dat ik dit vorig jaar ook heb gezegd.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee.quote:Op maandag 29 december 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ken dit echt niet, maar ik heb het gevoel dat ik dit vorig jaar ook heb gezegd.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Afgelopen jaar?quote:Op maandag 29 december 2014 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Echo&the Bunnymen is dus zo'n concert waar ik in mijn eentje heen ben geweestWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het is vandaag sowieso de dag van de nummers die veel te hoog staan. De écht goede nummers, zeg maar de schaarse uitzonderingen, kun je op twee handen wel tellen. Pas tegen de ochtend trekt het weer aan.![]()
Ik ken dit niet, maar vind het wel tof
Stond er vorig jaar niet eens inquote:Op maandag 29 december 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ken dit echt niet, maar ik heb het gevoel dat ik dit vorig jaar ook heb gezegd.
Nieuw dit jaar?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit staat voor het eerst in de lijst.quote:Op maandag 29 december 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ken dit echt niet, maar ik heb het gevoel dat ik dit vorig jaar ook heb gezegd.![]()
Dit typeert wel de overwegend matige rockmuziek vanaf t jaar 2000Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
En wie op 594?quote:Op maandag 29 december 2014 22:29 schreef Moody het volgende:
Editors is aardig, maar dit nummer had rond plek 1900 moeten staan.![]()
Dat kan niet...quote:Op maandag 29 december 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ken dit echt niet, maar ik heb het gevoel dat ik dit vorig jaar ook heb gezegd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het liedje dat me doet denken aan m`n in 2007 overleden vader. Toen dit, en het album, een hit was lag hij (oh ironie) met longkanker in het ziekenhuis. Hij was één van die Smokers outside the hospital doorsHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
quote:quote:Op maandag 29 december 2014 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit staat voor het eerst in de lijst.Alzheimer-light noemen we datquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Beetje niets-aan-de-hand popmuziek
Kun je prima naar luisteren, maar je mist niet als het eer niet in staat![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit typeert wel de overwegend matige rockmuziek vanaf t jaar 2000!
![]()
Toen heb ik ze ook gezien denk ik, januari 2012quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mute[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Respect.quote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef Timo20 het volgende:
Het liedje dat me doet denken aan m`n in 2007 overleden vader. Toen dit, en het album, een hit was lag hij (oh ironie) met longkanker in het ziekenhuis. Hij was één van die Smokers outside the hospital doorsNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
En uit.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze versie
Meh
Wel aardige meid, die Lisa.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
tja ik heb niets eens zin om de kotssmileys te gaan gebruiken.. zo erg is dit.I love music |Ajax forever
Heh. Grotendeels hetzelfde hier, alleen is mijn vader in 2008 pas overleden.quote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef Timo20 het volgende:
Het liedje dat me doet denken aan m`n in 2007 overleden vader. Toen dit, en het album, een hit was lag hij (oh ironie) met longkanker in het ziekenhuis. Hij was één van die Smokers outside the hospital doors![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat lijkt mij een beetje rigoureus.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit heeft Cohen prachtig geschreven alleen de verkeerde zingt t
In mijn gedachten, was dit ook een stuk slechter.quote:Op maandag 29 december 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
ik vind dit geen lelijke uitvoeringOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die van Cohen en Jeff zijn gewoon mooi, maar dit is niks
Ik kende de John Cale versie als eerste en dat blijft ook mijn favoriete.
Ook de versie waarop Jeff Buckler zijn versie baseerdeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Neequote:
Die staat dan ook een stuk hogerquote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef Moody het volgende:
Wijlen Jeff Buckley deed dit toch ietsje beter.
Er zijn inderdaad wel klassiekers op veel ergere wijze verkracht door Idols/Voice-sterretjes. Toch snap ik niet waarom mensen hierop stemmen. Stem lekker op het origineel.quote:Op maandag 29 december 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
ik vind dit geen lelijke uitvoering![]()
Hij voegt er zelf nog wat aan toe, dit is gewoon 'een versie'.quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef Moody het volgende:
Wijlen Jeff Buckley deed dit toch ietsje beter.![]()
john cale versie ken ik nietquote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook de versie waarop Jeff Buckler zijn versie baseerdeZe smelten de kazen!![]()
ik verlang nu even naar nickelback
Bucklerquote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook de versie waarop Jeff Buckler zijn versie baseerde
quote:Op maandag 29 december 2014 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heh. Grotendeels hetzelfde hier, alleen is mijn vader in 2008 pas overleden.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Stond op een heel fijn Cohen tributealbumquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat neem je terug....al staat Blof nummers van Kane te zingen, is dat geen optie.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Eens.quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef Moody het volgende:
Wijlen Jeff Buckley deed dit toch ietsje beter.Make love, not war ☮![]()
SnikkelvlekWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
![]()
Had Jeff Buckler niet eens ruzie met Youp?quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook de versie waarop Jeff Buckler zijn versie baseerde![]()
maar dat is nu wel voorbij eigenlijk.quote:
Heel erg guilty danquote:
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Het is nu eenmaal geen Kate Bush...quote:Op maandag 29 december 2014 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom is dit liedje nog niet afgekapt. DJ, grijp eens in!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
over rigoreus gesprokenquote:
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Deze vind ik wel leuk![]()
Dat kloptquote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Had Jeff Buckler niet eens ruzie met Youp?
niks mis met roze koekenquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
110% anti NickelbackHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Sowieso was het een nummer dat niet door een vrouw gezongen kan worden.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Aightquote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Noobie, ik was in 2008 bij Echo&the Bunnymen in Tivoli.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wordt er niet beter van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
een ten dode opgeschreven zaad band?quote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nickelback is voor veel Amerikanen/Engelsen wat Kane voor veel mensen hier is.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
jawel, bah!quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hierna komt weer zo'n matig uitgevoerde cover, Michael Buble - Feeling GoodHelaas staat de betere versie (die van Muse) er niet in.
![]()
Snikkelbek.
Met de blauwdruk voor al hun andere hits."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
doveninstituutquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De meest gehate bandquote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een ten dode opgeschreven zaad band?![]()
![]()
Onbegrijpelijke dat van alle nummers van de Editors zo'n zaadnummer zo hoog staat.
#spuitelf.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het schijnt dat Chad op de plee zat te schijten toen-ie dit nummer inzongWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind het vooral too bad dat we deze band kennen.quote:I love music |Ajax forever
alleen maakt kane een goede carriere keuze: ze stoppenquote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nickelback is voor veel Amerikanen/Engelsen wat Kane voor veel mensen hier is.Ze smelten de kazen!![]()
Niks mis met dit nummer van Nickelback.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
naakt?quote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het schijnt dat Chad op de plee zat te schijten toen-ie dit nummer inzongI love music |Ajax forever
Ik vind ze lekkerquote:![]()
Heb ook een keer een gele versie geproefd, in de koekfabriek, om te beoordelen of dat ook wat was (voor Pasen ofzo) en dat was me toch een partijtje vies![]()
Wel 20 jaar te laat.quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen maakt kane een goede carriere keuze: ze stoppenI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Later Henk!quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga wat anders doen dan mezelf kwellen. Tot later.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met zijn kleren gewoon wél aan vermoedelijk?quote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het schijnt dat Chad op de plee zat te schijten toen-ie dit nummer inzongDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zo'n school waar men ooit Taylor S. wilde laten optreden?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Staat zijn vrouw ook in de lijst?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gelukkig wordt het hierna beter...
Dit!quote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef djenneke het volgende:
Sowieso was het een nummer dat niet door een vrouw gezongen kan worden.My friends all drive horses![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het vooral too bad dat we deze band kennen.Ah joh, luistert lekker weg
oh nee, toch niet.quote:
MB20quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Rozekoekrock.
Zoals o.a. Tonic, Creed en Matchbox20 destijds ook waren.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Rozekoekrock.
Zoals o.a. Tonic, Creed en Matchbox20 destijds ook waren.
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |