SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Robert Moog died for our synths![]()
Dotan de progrockquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Lapohunter.quote:Op maandag 29 december 2014 16:12 schreef Gehenna het volgende:
haha ik mocht niet zo snel het topic openen na mijn vorige post[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog zo'n ruknummer, of is dit dezelfde?Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:12 schreef Bayswater het volgende:
Nog zo'n ruknummer, of is dit dezelfde?Robert Moog died for our synths![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:12 schreef Bayswater het volgende:
Nog zo'n ruknummer, of is dit dezelfde?
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Haha, jullie zijn echt MAD
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Af!
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Pfff
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Jammer.. nu krijgen we pink..
Het was te lang voor een momentjequote:
verademingquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Roodbeen zegt een momentje, Wouter een dingetjequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En daarna Dikke Robinquote:
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Nee hoor.. toch liever progrock..I love music |Ajax forever
quote:For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
aha. Mijn hersens zijn nog aan het bijkomen van die bak herrie netquote:Op maandag 29 december 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roodbeen zegt een momentje, Wouter een dingetje![]()
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Straks even tikkertje spelen als afleidingquote:
Thicky! jij bent hem"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Al vind ik dit een van haar minst ergeFor you, there'll be no more crying.
P!nk, de verlosserWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Staan er ook betere nummers van Pink in ?
Dont Lett me get me, Family Portrait ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zet de volgende maar ff aan:
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Die laatste sowieso wel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dont Lett me get me, Family Portrait ?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
beter dan Yes iigquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:
For you, there'll be no more crying.
Family Portrait was gister ofzo geloof ik. Of eergister, ik weet het niet meerquote:Op maandag 29 december 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dont Lett me get me, Family Portrait ?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Echt? Verschrikkelijk, net als Roger Hodgsonquote:Op maandag 29 december 2014 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
De stem van Jon trok ik wel stukken beter dan dit trouwensWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Pink een traan weg hier, van ellende.Life lies a slow suicide
Blote tettenmuziek
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Pinkpop
Badum psshAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Apart dat matige artiesten van deze tijden zo als Rihanna, Lady Gaga , Adele en Beyonce er wel instaan maar Eminem totaal niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Blurred Lines![]()
![]()
HEY HEY HEY[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pharrel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu dr achternaam nogquote:
What rhymes with hug me?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Koebel?quote:Op maandag 29 december 2014 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, er gaat een belletje rinkelenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Thicky! Jij bent hemquote:
*rent weg*"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Beste zinnetje uit het liedjequote:
Toch wel een lekker liedjeFor you, there'll be no more crying.
YOU'RE THE HOTTEST BITCH IN THIS PLACE!
QFTquote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Stan zou nog wel te bilijken zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart dat matige artiesten van deze tijden zo als Rihanna, Lady Gaga , Adele en Beyonce er wel instaan maar Eminem totaal niet."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
oh wow, precies op tijdquote:Op maandag 29 december 2014 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
YOU'RE THE HOTTEST BITCH IN THIS PLACE!![]()
tetjes.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Flikker op met dat Blurred Lines
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Doe dan het origineel:quote:
Het deuntje is wel lekker, de tekst kan ik nu even niet volgen, maar dat komt door Yes. Echt joh, de boel moet even resetten![]()
ah, dat vindt google niet leukquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Blijf het antwoord van Lily Allen op deze clip nog steeds geweldig vindenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, dat vindt google niet leuk
#FreeHat![]()
wat was haar antwoord erop?quote:Op maandag 29 december 2014 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijf het antwoord van Lily Allen op deze clip nog steeds geweldig vinden
Ze smelten de kazen!![]()
Nu Band Ebola[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er stond in deze clip Robin Thicke has a Big D*ck, zijn had Lily Allen has a baggy p*ssyquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
nog steeds beter dan pharrels 'happy'quote:Op maandag 29 december 2014 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar goed, hoe kom je erop om dit op de lijstje te zetten?Ze smelten de kazen!![]()
eensquote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nog steeds beter dan pharrels 'happy'Life lies a slow suicide
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do they care it's christmas time at all?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:
2 weekjes per jaar dit horen kan nog nét
Die nieuwe versie heb ik overigens amper gehoord.
Wat mij deugd doet overigens."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nu komt toch dat liedje waarbij je met een schuin hoofd en 1 hand op je koptelefoon heel serieus in een microfoon moet zingen en soms even een blik werpen naar de persoon naast je
#FreeHat![]()
Ik vind dit eigenlijk best aardig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Thank God it''s them instead of you wilde Bono niet meer zingen, was juist briljant.Life lies a slow suicide
Op een plek zodat het op 25 of 26 december wordt gedraaid zou het niet misstaan.quote:
Geldt voor alle kerstplaten trouwens."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja want dat is goed voor het goede doel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nu komt toch dat liedje waarbij je met een schuin hoofd en 1 hand op je koptelefoon heel serieus in een microfoon moet zingen en soms even een blik werpen naar de persoon naast jeDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ja en goed opletten op Midge Urequote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nu komt toch dat liedje waarbij je met een schuin hoofd en 1 hand op je koptelefoon heel serieus in een microfoon moet zingen en soms even een blik werpen naar de persoon naast je![]()
Op het eind lijkt het of de naald blijft hangen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:26 schreef Arth_NL het volgende:
Wat is die tekst toch eigenlijk belachelijk slecht."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Die DWDD-versie was echt ebola en aids in eenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
volgens mij heb ik iets gemist bij dwddquote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die DWDD-versie was echt ebola en aids in eenZe smelten de kazen!![]()
Wie niet geeft is een racist en een nazi, iets van die strekking?quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die DWDD-versie was echt ebola en aids in een
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Die was wel erg hequote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die DWDD-versie was echt ebola en aids in een#FreeHat![]()
Ik vind dit heel erg op Brian May lijken eigenlijk...Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dat begin
Jammer dat dit compleet verkeerd gebruikt wordt door iedereen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik meer op Freddie Mercuryquote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit heel erg op Brian May lijken eigenlijk...For you, there'll be no more crying.
Misschien doet Brian ook wel Mayquote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit heel erg op Brian May lijken eigenlijk...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Badum psshquote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien doet Brian ook wel MayAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Vertelquote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat begin
Jammer dat dit compleet verkeerd gebruikt wordt door iedereen#FreeHat![]()
Leuke grap Peaceman.quote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien doet Brian ook wel MayDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien doet Brian ook wel May
#FreeHat![]()
Roger: Brian, you okay?
Brian: Roger, Roger.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Toch wel genieten dit hopelijk mogen we het ooit nog eens echt zingen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik gebruik dat begin ook verkeerd, doe ik hem gewoon andersom daarna.Life lies a slow suicide
Nouja, iedereen gebruikt het als ze hebben gewonnenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bin ich wieder. Twaalf keer bijna mijn nek gebroken onderweg
Gelukkig die poep van net gemistIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dat ik dat niet wist beschouw ik als een pluspunt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Stickertje het volgende:
robbie williams heeft dit lied ook gecovered"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Reken er maar niet opquote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Dos37 het volgende:
Toch wel genieten dit hopelijk mogen we het ooit nog eens echt zingen
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Wie heeft dit lied NIET ooit gezongen tijdens een optreden?quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Stickertje het volgende:
robbie williams heeft dit lied ook gecovered![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Brian: Roger, Roger.
dan heb je er nu een minpunt bijquote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat ik dat niet wist beschouw ik als een pluspunt.Ze smelten de kazen!![]()
Tsja, Fred, wat kon die zingen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef DeJori het volgende:
Bin ich wieder. Twaalf keer bijna mijn nek gebroken onderweg
Gelukkig die poep van net gemist
De logische keerzijde.quote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan heb je er nu een minpunt bij"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Brian: Roger, Roger.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Leentje![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het origineel van Leen Huizers is toch beter.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
eerst het clublied van ajax... nu van liverpoolI love music |Ajax forever
Duh...quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van Leen Huizers is toch beter.For you, there'll be no more crying.
Absoluut.quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van Leen Huizers is toch beter.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Lie Touwers
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ja.quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef cafca het volgende:
Ben ik de enige die na dat nummer van Queen meteen Sheer Heart Attack wil gaan zingen?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dit is ook een cover.quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van Leen Huizers is toch beter.![]()
![]()
Van Twente toch? Liverpool heeft het gejat.quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef peaceman het volgende:
eerst het clublied van ajax... nu van liverpool
En wat is het verhaal dan?quote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, iedereen gebruikt het als ze hebben gewonnen#FreeHat![]()
No shit, Sherlockquote:
WALK ON!!!!!!!!!!!For you, there'll be no more crying.
You'll Never Wok AloneFor you, there'll be no more crying.
Wok on, wok on, with oil in your panAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dat klinkt gezelligquote:Op maandag 29 december 2014 16:32 schreef djenneke het volgende:
Wij hebben Lietouwers naast ons wonen
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ah, die grap was inderdaad nog niet gemaakt! Goeie!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
kan trouwens geen toeval zijn.. twee voetballiedjes na elkaar..quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef peaceman het volgende:
eerst het clublied van ajax... nu van liverpoolI love music |Ajax forever
Jullie zijn weer in vorm
quote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, die grap was inderdaad nog niet gemaakt! Goeie!
Enya
Dat was genietenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Yh Rightquote:Op maandag 29 december 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Twente toch? Liverpool heeft het gejat.
Dan dit weer
Ik ook, en aan mijn irritante buren die het leuk vinden om te veel te drinken tot te laat, op het balkon naast onze slaapkamer en dan het liefst ook nog te gaan vechten.quote:Op maandag 29 december 2014 16:32 schreef Stickertje het volgende:
ik ben geen voetbal fan, ik moet bij dit nummer altijd aan de rabobank denken
Leuk als je buren hun huis niet verkocht krijgen en het dan maar verhuren aan wie weet wat/wie.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ennee.quote:Op maandag 29 december 2014 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Het houdt niet op dit uur, hier krijg ik zo de zenuwen van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Lee Towers?quote:
PSV niet... maar sowieso wordt het buiten Amsterdam weinig gebruikt de laatste jaren..quote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, iedereen gebruikt het als ze hebben gewonnenI love music |Ajax forever
Ik hou het liever bij Orinoco Flow."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
PSV niet... maar sowieso wordt het buiten Amsterdam weinig gebruikt de laatste jaren..
Die vind ik ook wel fijn. Dit vind ik kabbelend gezeik.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
voor een liedje van een minuut is het niet vervelend, maar langer wordt het toch snel saaiZe smelten de kazen!![]()
Haha, die ene schaal is kapot.quote:
Staat hij even voor lul
May it be vind ik wel tof. Deze is te saai wmbIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
komt 'ie Living Doll playbacken?quote:Op maandag 29 december 2014 16:35 schreef Cee het volgende:
Heel de kroeg in oproer omdat Gary Fomdeck er is.![]()
Met dank aan Jan Vertonghen!quote:Op maandag 29 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, die ene schaal is kapot.
Staat hij even voor lulI love music |Ajax forever
quote:![]()
Mooi ook, die deuk erin
Nog niet afgelopen
Het kabbelt maar door.quote:Op maandag 29 december 2014 16:36 schreef Stickertje het volgende:
voor een liedje van een minuut is het niet vervelend, maar langer wordt het toch snel saaiDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Daarom gaan we dit jaar een nieuwe winnenquote:Op maandag 29 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat hij even voor lul
Dan is ie mooi te laatquote:Op maandag 29 december 2014 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
komt 'ie Living Doll playbacken?![]()
![]()
Goed gelachen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom gaan we dit jaar een nieuwe winnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bruine suiker![]()
Brown Sugar is een topplaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Afgelopen
Sinds een cd van Enya op replay stond in het mortarium tijdens de dood van mijn moeder, heb ik echt de schurft aan deze muziek
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Bruine Suiker
Ze hadden die Tramlijn daar nooit mogen plaatsenquote:Op maandag 29 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat hij even voor lul![]()
Ik zet net de stream aan maar die loopt nog best flink achter op de radio johIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ja, de stream is bij nummer 1653quote:Op maandag 29 december 2014 16:38 schreef DeJori het volgende:
Ik zet net de stream aan maar die loopt nog best flink achter op de radio johAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:38 schreef Doedezemaar het volgende:
De Stones, ik kan er maar niet aan wennen![]()
![]()
![]()
Dat wordt een keer tijd dan.quote:Op maandag 29 december 2014 16:38 schreef Doedezemaar het volgende:
De Stones, ik kan er maar niet aan wennenAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Kan ik dat nummer van Enya nog eens terughorenquote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, de stream is bij nummer 1653
Jammer, ze hebben veel mooie muziek gemaakt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:38 schreef Doedezemaar het volgende:
De Stones, ik kan er maar niet aan wennen![]()
Ze zijn ook nog maar net bezig natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 16:38 schreef Doedezemaar het volgende:
De Stones, ik kan er maar niet aan wennenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Mag je onderhand wel voortmaken.quote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Stickertje het volgende:
stones zou ik eigenlijk wel een keer live willen zien"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Tsja, zo'n kans krijg je niet vaakquote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Stickertje het volgende:
stones zou ik eigenlijk wel een keer live willen zien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Elke twee jaar doen ze weer een afscheidstournee, dus dat kan ook nog in 2046quote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Stickertje het volgende:
stones zou ik eigenlijk wel een keer live willen zienAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Stickertje het volgende:
stones zou ik eigenlijk wel een keer live willen zien
Die blazers in dit nummer ook
![]()
Wie luistert er nie'naar Simone?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Oh god dadelijk Coldplay.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze versie ken ik niet
Plaspauzequote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh god dadelijk Coldplay.
Rellende_Rotscholier
![]()
Kraspauze.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze versie vind ik ook niet bijzonder joepie.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dadelijk Coldplay, de geestelijk opvolger van The Beatles, de Stones en Radiohead. Parel van de 21ste eeuw.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Overgewaardeerdquote:
Mond, wassen, zeep.quote:Op maandag 29 december 2014 16:43 schreef DeJori het volgende:
Dadelijk Coldplay, de geestelijk opvolger van The Beatles, de Stones en Radiohead. Parel van de 21ste eeuw.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dit vind ik echt een mooi moment.
Nou ik niet
Ik ga tijdens coldplay Runaround Sue van Dion aanzetten uit protest dat die er niet in staat.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
noem ze dan gelijk de personificatie van godquote:Op maandag 29 december 2014 16:43 schreef DeJori het volgende:
Dadelijk Coldplay, de geestelijk opvolger van The Beatles, de Stones en Radiohead. Parel van de 21ste eeuw.Ze smelten de kazen!![]()
Ik geloof dat ik Avicii.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, je had het over de musicalquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Musical is prachtig!quote:I love music |Ajax forever
Volgend jaar waarschijnlijk al op 26 december te horen..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ze is niet wakker, dat is hetquote:Op maandag 29 december 2014 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh, je had het over de musical![]()
Als er mensen mee willen doen, deze ontbrekende plaat:
ik zie er nu al tegenopquote:Op maandag 29 december 2014 16:44 schreef Ferdo het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk al op 26 december te horen...Ze smelten de kazen!![]()
Zo slecht is Coldplay nou ook weer niet hoor jongens en meisjes.
Gewoon nooit vrijwillig draaien en het valt allemaal best mee.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Helaas is ie niet vaak in het theater...quote:I love music |Ajax forever
Ze draaien die plaat van coldplay altijd in de sportschool. Vreselijk gedrocht.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Zekerquote:Op maandag 29 december 2014 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh, je had het over de musical![]()
Make love, not war ☮![]()
Ik wil een plas- en meer pauze houden, maar ik heb zo'n cold plee.
Dus binnen een jaar ga ik dit al wéér horen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:44 schreef Ferdo het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk al op 26 december te horen...De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
't Is gelukkig volgend jaar pas.quote:Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus binnen een jaar ga ik dit al wéér horen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
heerlijk he, dat soort muziek?quote:Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef DeJori het volgende:
Als er mensen mee willen doen, deze ontbrekende plaat:![]()
Ik vind deze niet zo erg, zal wel door Aviicciii komen danWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
als men er op de radio ook zo over zou denken, dan zou ik je mening delen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef djenneke het volgende:
Gewoon nooit vrijwillig draaien en het valt allemaal best mee.I love music |Ajax forever
Ja joh, het is allemaal zo overdreven idd. Tuurlijk is hetleuk om deel te zijn van een groep in welke vorm dan ook, maar alsnog.quote:Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef djenneke het volgende:
Gewoon nooit vrijwillig draaien en het valt allemaal best mee.Prima nummers hoor.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Alleen staan wij niet achter de knoppen, hé?quote:Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef djenneke het volgende:
Gewoon nooit vrijwillig draaien en het valt allemaal best mee.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Die komt dan ook van hun enige goede LP...quote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind een aantal nummers van Coldplay wel mooi.. bijvoorbeeld Yellow.I love music |Ajax forever
Nee dit is het toch net niet voor mijFor you, there'll be no more crying.
Oh, ze hebben ook zeker niet alleen troep gemaakt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind een aantal nummers van Coldplay wel mooi.. bijvoorbeeld Yellow."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
en dan te bednken dat coldplay ooit in de top 10 stond ( met 2 nummers als ik het goed heb )Ze smelten de kazen!![]()
Zullen we ons gelukkig prijzen met Coldplay? Over een paar jaar staan er 30 nummers van One Direction in
Clocks en Viva La Vida, inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef Stickertje het volgende:
en dan te bednken dat coldplay ooit in de top 10 stond ( met 2 nummers als ik het goed heb )"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
alleen wel veel meer troep dan kwaliteit.quote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh, ze hebben ook zeker niet alleen troep gemaakt.I love music |Ajax forever
The Scientist is dan ook heel mooi. Of was dat m niet?quote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef Stickertje het volgende:
en dan te bednken dat coldplay ooit in de top 10 stond ( met 2 nummers als ik het goed heb )'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
ik luister liever naar one direction dan coldplayquote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Zullen we ons gelukkig prijzen met Coldplay? Over een paar jaar staan er 30 nummers van One Direction inZe smelten de kazen!![]()
Ah, nummer 666[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het schijnt dat ze dit naakt ingezongen heeft...I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |