quote:
Op een plek zodat het op 25 of 26 december wordt gedraaid zou het niet misstaan.quote:
Ja want dat is goed voor het goede doel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nu komt toch dat liedje waarbij je met een schuin hoofd en 1 hand op je koptelefoon heel serieus in een microfoon moet zingen en soms even een blik werpen naar de persoon naast je
ja en goed opletten op Midge Urequote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nu komt toch dat liedje waarbij je met een schuin hoofd en 1 hand op je koptelefoon heel serieus in een microfoon moet zingen en soms even een blik werpen naar de persoon naast je
Op het eind lijkt het of de naald blijft hangen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:26 schreef Arth_NL het volgende:
Wat is die tekst toch eigenlijk belachelijk slecht.
Die DWDD-versie was echt ebola en aids in eenquote:
volgens mij heb ik iets gemist bij dwddquote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die DWDD-versie was echt ebola en aids in een
Wie niet geeft is een racist en een nazi, iets van die strekking?quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was wel erg hequote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik meer op Freddie Mercuryquote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit heel erg op Brian May lijken eigenlijk...
Misschien doet Brian ook wel Mayquote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit heel erg op Brian May lijken eigenlijk...
Badum psshquote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien doet Brian ook wel May
Vertelquote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat begin
Jammer dat dit compleet verkeerd gebruikt wordt door iedereen
Leuke grap Peaceman.quote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, iedereen gebruikt het als ze hebben gewonnenquote:
Dat ik dat niet wist beschouw ik als een pluspunt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Stickertje het volgende:
robbie williams heeft dit lied ook gecovered
Reken er maar niet opquote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Dos37 het volgende:
Toch wel genieten dit hopelijk mogen we het ooit nog eens echt zingen
Wie heeft dit lied NIET ooit gezongen tijdens een optreden?quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Stickertje het volgende:
robbie williams heeft dit lied ook gecovered
quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Roger: Brian, you okay?
Brian: Roger, Roger.
dan heb je er nu een minpunt bijquote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat ik dat niet wist beschouw ik als een pluspunt.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef DeJori het volgende:
Bin ich wieder. Twaalf keer bijna mijn nek gebroken onderweg
Gelukkig die poep van net gemist
De logische keerzijde.quote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan heb je er nu een minpunt bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |