heerlijk he, dat soort muziek?quote:Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef DeJori het volgende:
Als er mensen mee willen doen, deze ontbrekende plaat:
als men er op de radio ook zo over zou denken, dan zou ik je mening delen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef djenneke het volgende:
Zo slecht is Coldplay nou ook weer niet hoor jongens en meisjes.
Gewoon nooit vrijwillig draaien en het valt allemaal best mee.
Ja joh, het is allemaal zo overdreven idd. Tuurlijk is hetleuk om deel te zijn van een groep in welke vorm dan ook, maar alsnog.quote:Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef djenneke het volgende:
Alleen staan wij niet achter de knoppen, hé?quote:Op maandag 29 december 2014 16:45 schreef djenneke het volgende:
Die komt dan ook van hun enige goede LP...quote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind een aantal nummers van Coldplay wel mooi.. bijvoorbeeld Yellow.
Oh, ze hebben ook zeker niet alleen troep gemaakt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind een aantal nummers van Coldplay wel mooi.. bijvoorbeeld Yellow.
Clocks en Viva La Vida, inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef Stickertje het volgende:
en dan te bednken dat coldplay ooit in de top 10 stond ( met 2 nummers als ik het goed heb )
alleen wel veel meer troep dan kwaliteit.quote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh, ze hebben ook zeker niet alleen troep gemaakt.
The Scientist is dan ook heel mooi. Of was dat m niet?quote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef Stickertje het volgende:
en dan te bednken dat coldplay ooit in de top 10 stond ( met 2 nummers als ik het goed heb )
ik luister liever naar one direction dan coldplayquote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Zullen we ons gelukkig prijzen met Coldplay? Over een paar jaar staan er 30 nummers van One Direction in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |