quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Roger: Brian, you okay?
Brian: Roger, Roger.
Duh...quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van Leen Huizers is toch beter.
Absoluut.quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja.quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef cafca het volgende:
Ben ik de enige die na dat nummer van Queen meteen Sheer Heart Attack wil gaan zingen?
Dit is ook een cover.quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Van Twente toch? Liverpool heeft het gejat.quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef peaceman het volgende:
eerst het clublied van ajax... nu van liverpool
En wat is het verhaal dan?quote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, iedereen gebruikt het als ze hebben gewonnen
No shit, Sherlockquote:
Dat klinkt gezelligquote:Op maandag 29 december 2014 16:32 schreef djenneke het volgende:
Wij hebben Lietouwers naast ons wonen
Ah, die grap was inderdaad nog niet gemaakt! Goeie!quote:
kan trouwens geen toeval zijn.. twee voetballiedjes na elkaar..quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef peaceman het volgende:
eerst het clublied van ajax... nu van liverpool
quote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, die grap was inderdaad nog niet gemaakt! Goeie!
Yh Rightquote:Op maandag 29 december 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Twente toch? Liverpool heeft het gejat.
Ik ook, en aan mijn irritante buren die het leuk vinden om te veel te drinken tot te laat, op het balkon naast onze slaapkamer en dan het liefst ook nog te gaan vechten.quote:Op maandag 29 december 2014 16:32 schreef Stickertje het volgende:
ik ben geen voetbal fan, ik moet bij dit nummer altijd aan de rabobank denken
Ennee.quote:Op maandag 29 december 2014 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Het houdt niet op dit uur, hier krijg ik zo de zenuwen van
ja.quote:
Lee Towers?quote:
PSV niet... maar sowieso wordt het buiten Amsterdam weinig gebruikt de laatste jaren..quote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, iedereen gebruikt het als ze hebben gewonnen
quote:Op maandag 29 december 2014 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
PSV niet... maar sowieso wordt het buiten Amsterdam weinig gebruikt de laatste jaren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |