SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 2-4
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Van der Voort
Evening Session
20:10 A Lewis/v Van Barneveld/Caven
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Wade/Bunting v M Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
[ Bericht 0% gewijzigd door MrBanaan1 op 29-12-2014 16:00:19 ]![]()
KutTT.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS KOTSReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tja, de eerste paar sets gooide van der Voort ze wel. Nu weer even niet.
Dat is het spelletje een beetje.![]()
Hij zei al no score
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
DOE DAN TOPS TOPS OF T16 DOMME ZEEKRANS![]()
![]()
Wat een geluk heeft Vincent met zijn tegenstander vandaag.
Een King met rugproblemen had hem zo naar huis gesmeten.![]()
Oh wacht.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat een spanning. Straks wint Hopp nog 4 sets.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Duurt niet lang meer, Vincent is 10/38 (26.32%) op z'n dubbels.quote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Deze Hopp zie ik geen set pakken tegen kerstkrans Vinnie.![]()
Een Kellett zónder rugproblemen ook...quote:Op maandag 29 december 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Een King met rugproblemen had hem zo naar huis gesmeten.![]()
Blitzkrieg Hopp?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Of een Hankey met een beroerte.quote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een Kellett zónder rugproblemen ook...![]()
Matig iddquote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
VINCENT VAN DER VOORT
Match Average
91.74![]()
![]()
![]()
![]()
Haalt ie wel ff omhoog met die laatste 6 pijlen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
VINCENT VAN DER VOORT
Match Average
91.74![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Manmanman|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Komula is gespot in Maaskantje.quote:Op maandag 29 december 2014 15:57 schreef tja77 het volgende:
Die Hopp lijkt wel een downer, beetje als die Komula.![]()
Altijd als ik voor Duitsland juich gaat het mis. WAAR IS DIE KAMPFGEIST MAX.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Matige karaktereigenschap.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Veel plezier.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Succes ook.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lief dagoboek.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
VvdV is gewoon goed, hij gaat dit WK winnen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef tja77 het volgende:
Dat King van deze pipo heeft verloren..![]()
En Hopp, de wedstrijd is binnen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
"Next match it's time for the greatest Dutch darter of all time, Raymond van Barneveld!"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als BarneyArmy nu ook nog verliest ga ik zelfmoord plegen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nu moet Barney verliezen... anders lig ik uit dit topic met mijn username..
Zonder wrijving geen glans![]()
#stolzquote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
"Next match it's time for the greatest Dutch darter of all time, Raymond van Barneveld!""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Haags_Hoppjequote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu moet Barney verliezen... anders lig ik uit dit topic met mijn username..![]()
Wel fijn dat Hopp in zijn achterhoofd kan hebben dat hij Kellett eraf had gegooidquote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
MAX HOPP
Match Average
86.55
Check Out Percentage
23.81% 5/21
Met zo'n tegenstander![]()
Een dansende cactus
![]()
Sets: 78 [20x 3-0, 30x 3-1, 27x 3-2, 1x 4-2]
Legs: 321
100+: 814
140+: 451
180: 151
Most maximums: 14, Gary Anderson
Fewest maximums: 1, Laurence Ryder
Most legs played: 33, Darren Webster v Dean Winstanley
Fewest legs played: 12, Terry Jenkins v Laurence Ryder
Highest finish: 164, Terry Jenkins
Lowest highest finish in a match: 40, Robert Thornton
Highest average: 103.02, Gary Anderson
Lowest average: 84.48, Ronnie Baxter
Highest check out percentage: 47.22% (17/36), Gary Anderson
Lowest check out percentage: 0% (0/6), Laurence Ryder![]()
Barney houdt niet van middagpotjes. Wordt lastig denk ik.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Snap trouwens niet waarom mensen aan het klagen zijn over de kwaliteit.
86 en 91 is zo erg toch niet.
We worden gewoon steeds meer verwend met nog hogere gemiddeldes.![]()
Als Vinny z'n dubbels beter had geraakt was het richting 100 gegaan. Helaas!quote:Op maandag 29 december 2014 16:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Snap trouwens niet waarom mensen aan het klagen zijn over de kwaliteit.
86 en 91 is zo erg toch niet.
We worden gewoon steeds meer verwend met nog hogere gemiddeldes.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Articuleren Vincent.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo, even ontspannen. Vd voort matige pot maar toch makkelijk gewonnen begrijp ik?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goede finishes.quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Monolith het volgende:
Zo, even ontspannen. VS voort matige pot maar toch makkelijk gewonnen begrijp ik?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Enorm veel geluk met zijn tegenstander vandaag.quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Monolith het volgende:
Zo, even ontspannen. VS voort matige pot maar toch makkelijk gewonnen begrijp ik?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Barneveld in de eerste leg al zijn hoofd schudt --> #teamcaven![]()
![]()
Van Gerwen v Jenkins
Van de Pas v Thornton
Wright v Hamilton
Anderson v Reyes
Lewis v Barneveld/Caven
Wade/Bunting v M. Smith
Taylor v K. Huybrechts
Winstanley v Van der Voort
We hebben slechtere derde rondes gehad![]()
![]()
Dartsen niet, darten ook niet. Dartsport wel.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Speciaal geknipte flights! Barney gaat winnen!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Darten is een sport.
Snap de discussie wel.
Darten is gewoon een kroegsport net zoals poolen en biljarten.![]()
Darten is prima vermaak. Niets mis mee. Lekker boeiend of het een sport is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Thursday January 1
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v Winstanley/Van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Smith
Ik streep Caven en Wade vast door.![]()
Snooker is ook sport vind ik. Kijk ook liever snooker dan andere biljartsporten.quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
Darten is een sport.
Snap de discussie wel.
Darten is gewoon een kroegsport net zoals poolen en biljarten.![]()
Bunting was niet best tegen Marijanovic en Wade steekt in goede vorm.quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef Nober het volgende:
Thursday January 1
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v Winstanley/Van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Smith
Ik streep Caven en Wade vast door.![]()
Aan een bril moet je behoorlijk wennen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Als je minder ziet dan ga je met bril echt niet slechter spelen.![]()
Volgens mij kan het wel enige aanpassing vereisen omdat je oog-hand coördinatie iets anders is.quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Als je minder ziet dan ga je met bril echt niet slechter spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lenzen dan of ooglaseren. Scherper zien is alleen maar een pro. Vraag maar aan de Geaquote:Op maandag 29 december 2014 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aan een bril moet je behoorlijk wennen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
lenzen kosten ook tijd en ooglaseren heb je een behoorlijke herstelperiode van (en met pech nog steeds een bril nodig).quote:Op maandag 29 december 2014 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lenzen dan of ooglaseren. Scherper zien is alleen maar een pro. Vraag maar aan de Gea![]()
Met zo'n opkomst sta je al 1-0 achter."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Eye of the tiger
Dat draaien ze in sommige voetbalstadions nog steeds.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
18 Jamie Caven England +£164,850
19 Raymond van Barneveld Netherlands +£152,150
Op de wereldranglijst.![]()
Zeker als The Eye Of The Tiger.quote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
lenzen kosten ook tijd en ooglaseren heb je een behoorlijke herstelperiode van![]()
Ik zie in Barney's blik the eye of the tiger.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
van gerwen tegen van de pas in de kwartfinale. Van de voort tegen barney in de halve.quote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Thezeurminator het volgende:
Wanneer kunnen de eerste Nederlanders elkaar tegen komen? (Niet kist Vs Klaassen zeggen)![]()
Bedankt Hans.quote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef BB-King het volgende:
Ik zie in Barney's blik the eye of the tiger."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Van Gerwen en vd Pas in de volgende ronde als ze vanavond allebei winnenquote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Thezeurminator het volgende:
Wanneer kunnen de eerste Nederlanders elkaar tegen komen? (Niet kist Vs Klaassen zeggen)![]()
Gaat Barney deze wedstrijd weer met zijn hoofd schudden?
Ja 1.01
Nee 20VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
fixedquote:Op maandag 29 december 2014 16:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eigenlijk moet ie tijdens die walkon nog even snel een frikandelletjefebokroketje naar binnen werken.![]()
Rocky verloor ook weleens een potje.quote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Anoonumos het volgende:
Eye of the tiger en dan mentaal zo zwak zijnWat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Week herstel. Lenzen kost echt geen tijd man. Hand oog coordinatie went in 10 min. En ik kan het zeggen uit ervaring met honkbalquote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
lenzen kosten ook tijd en ooglaseren heb je een behoorlijke herstelperiode van (en met pech nog steeds een bril nodig).AFCA
Zachte lenzen verpleuren je ogen en harde lenzen hebben gewenning.quote:Op maandag 29 december 2014 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Week herstel. Lenzen kost echt geen tijd man. Hand oog coordinatie went in 10 min. En ik kan het zeggen uit ervaring met honkbal![]()
Verpleuren? Want?quote:Op maandag 29 december 2014 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zachte lenzen verpleuren je ogen en harde lenzen hebben gewenning.AFCA
Halve finale:quote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Thezeurminator het volgende:
Wanneer kunnen de eerste Nederlanders elkaar tegen komen? (Niet kist Vs Klaassen zeggen)
Van Gerwen v Van de Pas
Van der Voort v Van Barneveld![]()
Aaadriaaan....quote:Op maandag 29 december 2014 16:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Rocky verloor ook weleens een potje.![]()
Neehee.quote:Op maandag 29 december 2014 16:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Halve finale:
Van Gerwen v Van de Pas
Van der Voort v Van Barneveld
Kwartfinale al Van Gerwen van de Pas.![]()
Phil Taylor is natuurlijk Cristiano Ronaldo. Zelfde postuur ook.quote:Op maandag 29 december 2014 16:18 schreef Monolith het volgende:
Barney, de Messi van het darts aldus Sky.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
... en Pelé Taylor?quote:Op maandag 29 december 2014 16:18 schreef Monolith het volgende:
Barney, de Messi van het darts aldus Sky.![]()
Wtfquote:Op maandag 29 december 2014 16:18 schreef Monolith het volgende:
![]()
Dat is toevallig, hoorde pas ook al dat Messi de Barney van het voetbal genoemd werd.quote:Op maandag 29 december 2014 16:18 schreef Monolith het volgende:
Die barney zal wel een beetje belachelijk worden gemaakt. Iedereen allemaal lekkere wijven zit hij daar met z'n Sylvie.![]()
watquote:Op maandag 29 december 2014 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor is Rooney?
Lewis is Sturridge?![]()
Dat valt reuze mee met de huidige zachte lenzen. Ik heb al 10 jaar lenzen, wel siliconen hydrogel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eiwitten, vergroeiingen. Google maar.AFCA
Logisch, Barney kan ook niet voetballen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat is toevallig, hoorde pas ook al dat Messi de Barney van het voetbal genoemd werd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Doen ze Barney toch iets te kort. Hij is een wereldkampioen, iets wat Messi niet kan zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat is toevallig, hoorde pas ook al dat Messi de Barney van het voetbal genoemd werd.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Hij is blind hè, geen grap. Eyong Eenoog.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik het al zeggen?
Caven kan er helemaal niks vanReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als je 80 in je eerste ronde gooit, moet je oprottenquote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik het al zeggen?
Caven kan er helemaal niks van![]()
Jawel. Messi is met Barcelona 2x wereldkampioen geworden.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doen ze Barney toch iets te kort. Hij is een wereldkampioen, iets wat Messi niet kan zeggen.![]()
''BRILLIANT ABSOLUTELY BRILLIANT!''|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Godverdomme ja, da's waar ookquote:Op maandag 29 december 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel. Messi is met Barcelona 2x wereldkampioen geworden.![]()
![]()
![]()
Mocht Fernando Torres willen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Knarreveld is gewoon fernando torres![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is blind hè, geen grap. Eyong Eenoog.![]()
Aan 1 oog blind, dan zie je geen diepte, maar dat maakt volgens mij geen ruk uit met dartsen. Tenzij je het bord ineens verder weghangt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is blind hè, geen grap. Eyong Eenoog.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aan 1 oog blind, dan zie je geen diepte, maar dat maakt volgens mij geen ruk uit met dartsen. Tenzij je het bord ineens verder weghangt.![]()
![]()
![]()
Ja maar dat is net zoiets als een Grand Slam of Darts winnen. Net niet het echte werk.quote:Op maandag 29 december 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel. Messi is met Barcelona 2x wereldkampioen geworden.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Man, doe dat dan gewoon eens even voor ons Barney|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Taylorquote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gewaagde uitspraak;
Barney is de één na beste darter in de geschiedenis van het darten.
Bristow
Van Barneveld![]()
Mwah valt wel mee, ik vind "9/11 is nooit gebeurd" gewaagder.quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gewaagde uitspraak;
Barney is de één na beste darter in de geschiedenis van het darten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Uh, een wereldkampioenschap is een wereldkampioenschap. We gaan het niet volgens de BB-King regels spelenquote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja maar dat is net zoiets als een Grand Slam of Darts winnen. Net niet het echte werk.![]()
Maar zo'n misser, kan de match zomaar doen kantelen. Barney is mentaal is niet de stabielste speler.quote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt. Dure missers zijn missers waarmee je een set weggeeft![]()
Qua prijzengeld klopt dat in ieder gevalquote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gewaagde uitspraak;
Barney is de één na beste darter in de geschiedenis van het darten.٩๏̯͡๏)۶![]()
Ietwat slordig nog, maar toch 98 gemiddeld tegenover 91 voor Caven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Stond 2-0 voor en wordt gebroken, dat lijkt me niet een enorme kanteling.quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar zo'n misser, kan de match zomaar doen kantelen. Barney is mentaal is niet de stabielste speler.![]()
Lekker man.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Qua gewonnen wedstrijden en toernooien ook volgens mij. Maar denk dat van Gerwen hem wel inhaalt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Qua prijzengeld klopt dat in ieder geval![]()
Prijzengeld zegt niet alles. Er zijn meer toernooien gekomen en jaarlijks worden wel de prijzengelden bij de toernooien opgehoogd.![]()
Lijkt me wel. Die is ook op jongere leeftijd aan zijn carrière begonnen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Qua gewonnen wedstrijden en toernooien ook volgens mij. Maar denk dat van Gerwen hem wel inhaalt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die was al wereldtop toen hij nog 3x in de van Gerwen van nu paste..quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Die is ook op jongere leeftijd aan zijn carrière begonnen.![]()
MvG moet nog 500.000 pond meer opstrijken om Raybar te inhalen, met PDC WK ben je dan wel op goede weg, in een keer 250.000. Barney pakt hier max 40.000![]()
GHB, neemt straks het hele publiekquote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef BB-King het volgende:
Wat heeft die gabber geslikt in de pauze?Zonder wrijving geen glans![]()
CHOKE CHOKE CHOKE CHOKE CHOKE CHOKE CHOKEReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
Beledigend voor de upper-class.quote:Op maandag 29 december 2014 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo mag er geen boring tables worden gezongen? Of is het iets andersWat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo mag er geen boring tables worden gezongen? Of is het iets andersAFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: