Uh, een wereldkampioenschap is een wereldkampioenschap. We gaan het niet volgens de BB-King regels spelenquote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja maar dat is net zoiets als een Grand Slam of Darts winnen. Net niet het echte werk.
Maar zo'n misser, kan de match zomaar doen kantelen. Barney is mentaal is niet de stabielste speler.quote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt. Dure missers zijn missers waarmee je een set weggeeft
Qua prijzengeld klopt dat in ieder gevalquote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gewaagde uitspraak;
Barney is de één na beste darter in de geschiedenis van het darten.
Stond 2-0 voor en wordt gebroken, dat lijkt me niet een enorme kanteling.quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar zo'n misser, kan de match zomaar doen kantelen. Barney is mentaal is niet de stabielste speler.
Lekker man.quote:
Qua gewonnen wedstrijden en toernooien ook volgens mij. Maar denk dat van Gerwen hem wel inhaalt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Qua prijzengeld klopt dat in ieder geval
Lijkt me wel. Die is ook op jongere leeftijd aan zijn carrière begonnen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Qua gewonnen wedstrijden en toernooien ook volgens mij. Maar denk dat van Gerwen hem wel inhaalt.
Die was al wereldtop toen hij nog 3x in de van Gerwen van nu paste..quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Die is ook op jongere leeftijd aan zijn carrière begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |