Als Vinny z'n dubbels beter had geraakt was het richting 100 gegaan. Helaas!quote:Op maandag 29 december 2014 16:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Snap trouwens niet waarom mensen aan het klagen zijn over de kwaliteit.
86 en 91 is zo erg toch niet.
We worden gewoon steeds meer verwend met nog hogere gemiddeldes.
Goede finishes.quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Monolith het volgende:
Zo, even ontspannen. VS voort matige pot maar toch makkelijk gewonnen begrijp ik?
Enorm veel geluk met zijn tegenstander vandaag.quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Monolith het volgende:
Zo, even ontspannen. VS voort matige pot maar toch makkelijk gewonnen begrijp ik?
quote:Op maandag 29 december 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Barneveld in de eerste leg al zijn hoofd schudt --> #teamcaven
Dartsen niet, darten ook niet. Dartsport wel.quote:
Snooker is ook sport vind ik. Kijk ook liever snooker dan andere biljartsporten.quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
Darten is een sport.
Snap de discussie wel.
Darten is gewoon een kroegsport net zoals poolen en biljarten.
Bunting was niet best tegen Marijanovic en Wade steekt in goede vorm.quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef Nober het volgende:
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v Winstanley/Van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Smith
Ik streep Caven en Wade vast door.
Aan een bril moet je behoorlijk wennen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Als je minder ziet dan ga je met bril echt niet slechter spelen.
Volgens mij kan het wel enige aanpassing vereisen omdat je oog-hand coördinatie iets anders is.quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Als je minder ziet dan ga je met bril echt niet slechter spelen.
Lenzen dan of ooglaseren. Scherper zien is alleen maar een pro. Vraag maar aan de Geaquote:Op maandag 29 december 2014 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aan een bril moet je behoorlijk wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |